Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024

Γιορτή βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως

 


Συνεπές στο φθινοπωρινό ραντεβού του, το 52ο φεστιβάλ βιβλίου ανοίγει και φέτος τις πόρτες του στο Πεδίον του Άρεως. Θα είναι ανοιχτό καθημερινά, απ’ την Παρασκευή 6 Σεπτέμβρη, έως την Κυριακή 22, με ελεύθερη είσοδο. Θα φιλοξενηθούν 200 εκδοτικοί οίκοι, 280 περίπτερα και 200 πολιτιστικές εκδηλώσεις, συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις και πολλά δρώμενα. Η καρδιά του πολιτισμού χτυπάει ξανά στην πολύπαθη πόλη μας και το σύνθημα είναι σταθερά το ίδιο «Η γνώση είναι η δύναμή μας».

Το ραντεβού μας είναι για την Πέμπτη 12/09, απ’ τις 08.00 έως τις 10.00 το βράδυ. Θα σας περιμένω στα περίπτερα των 24γραμμάτων (159 – 160 & 161) για να τα πούμε από κοντά. Για να θυμηθούμε συντροφιά τα εμπριμέ μας χρόνια και να πάρουμε καθαρές ανάσες στις σελίδες των βιβλίων. Γιατί όπως έγραψε κι ο Χόρχε Λουίς Μπόρχες:

«Πάντα φανταζόμουν τον παράδεισο σαν ένα είδος βιβλιοθήκης»



6 σχόλια:

  1. Tι ωραία!!! Είναι γιορτή! Ευχές πολλές κι αγάπη, στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στα πάντα, είτε είναι επισκέψεις είτε πωλήσεις!
    ΑΦιλάκια αγάπης και χαράς να σε συνοδεύουν! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο υγεία, Στεφανία μου. Υπεραρκετό και υπερπολύτιμο.
      Φιλί γλυκό 🧡

      Διαγραφή
  3. Πολύ χαίρομαι Κανελλάκι μου που και το δικό σου όνομα φιγουράρει ανάμεσα στους συγγραφείς που εκθέτουν τα πνευματικά τους παιδιά.
    Με όλη μου την σκέψη θα είμαι εκεί, να σου ευχηθώ καλή επιτυχία σε όποια προσπάθεια γίνεται και από όλους, μέσα από το φεστιβάλ του βιβλίου. Αυτό σημαίνει πολιτισμός!
    Να σου ευχηθώ καλό μήνα Κανελλάκι μου με τα καλύτερά του! Σ.Λ. 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κρατάω μαζί μου τα ΣΛ σου, τα φιλιά και τις ευχές σου, Ρουλάκι μου.
      Τι περισσότερο να ζητάει ένας άνθρωπος; 🧡

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.