Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

Εφτά (παρά κάτι μέρες)


Η πρώτη ανάρτηση του Απάγκιου έγινε πριν εφτά χρόνια, στην εκπνοή του Αυγούστου, με τη ρομαντική ακόμα εκδοχή που είχε τότε το αποκαλόκαιρο. Λίγη άμμος παραχωμένη στις ραφές των ρούχων, μυρωδιές απ’ την αλμύρα μιας παραλίας, και τις πλαστικές (μόνο) μάσκες που οργώναμε τους βυθούς, να έχουν θαμπώσει απ’ το θαλασσόνερο. Με τις ανοιχτές πληγές της οικονομικής κρίσης να έχουν επουλωθεί απ’ την αλισάχνη και τα άγχη της επιβίωσης να έχουν, πρόσκαιρα, ξεσκοτεινιάσει στις αυγουστιάτικες λιακάδες. Η επιστροφή στους ρυθμούς της πόλης ήταν πιο υποφερτή, γιατί αφήναμε πίσω μας μνήμες-λευκά βότσαλα, για να μη χαθούμε. Το καλοκαίρι το αποχαιρετούσαμε με σφιχτές αγκαλιές και αυθόρμητα φιλιά κι αυτό ήταν το πιο δυναμωτικό συμπλήρωμα για την ψυχική μας υγεία.

Μέσα στα εφτά αυτά χρόνια ήρθαμε κοντά, εμπιστεύτηκε ο ένας τον άλλο, ακουμπήσαμε την ψυχή μας στα διαδικτυακά κύματα και την αφήσαμε να ταξιδέψει πάνω απ’ την ασχήμια της καθημερινότητας, αναζητώντας δέκτες της τρυφερότητάς μας. Αν θα μπορούσα να κάνω έναν απολογισμό των “εσόδων” μας, αυτός θα ήταν μια αράδα με λέξεις. Παρέα, οικειότητα, γήτεμα, χαμόγελα, τραγούδια, ψίθυροι, κουβέρτα, χάδια, ομορφιά, ελπίδα, μοίρασμα, τρέμουλο, συγκίνηση, εξύψωση… Οι ασπίδες μας για να ξεχειμωνιάζουμε τους φόβους μας. 


Με μάσκα χειρουργική φέτος, αλλά με την επιδίωξη να μην τη φορέσουμε εντός μας, να μην αφήσουμε την εσωστρέφεια να προστεθεί στο καλάθι των αναγκών μας. Και με την ελπίδα να συνεχίσουμε να εκπέμπουμε μέσω του πληκτρολογίου μας και να στέλνουμε κωδικοποιημένα μηνύματα στην απέναντι όχθη. 


Τρία βιβλία, συμμετοχές σε συλλογικές εκδόσεις, σμιξίματα με νέους φίλους και βιβλιοπαρουσιάσεις σε διάφορες πόλεις, άπειρες συγκινήσεις και μοναδικές στιγμές. Για όλα όσα αξιώθηκα να βιώσω κοντά σας, ένα ολόκαρδο Ευχαριστώ και όλη μου την αγάπη.

 Καλούς προορισμούς να έχετε στη ζωή σας κι ανθρώπους να σας φιλάνε και να φυλάνε τα όνειρά σας.  

46 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαρία μου! Εφτά χρόνια λοιπόν ε; Σίγουρα όχι φαγούρας αλλά πραγματικά δημιουργικά. Έχεις εξαιρετικό χιούμορ, ουσιαστική... πένα, ιδιαίτερο χάρισμα επικοινωνίας. Εύχομαι να γράφεις έδω για όσο το θέλεις.

    ΥΓ. Άσε κάνα βραβείο και σε κανέναν άλλο μόνο. Μην είσαι μοναχοφαγού (sic)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μια εφταετία, με την καλή έννοια.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Μάκη μου!
      Και η ευχή σου είναι "του δε πόιντ", που λέμε και στο χωριό μου.

      ΥΓ. Καλέ δεν είμαι απ' αυτό! Για ποια με πέρασες; Οι συνθήκες το έφεραν...😀

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο βλογ σου!
    Να τα Θεοδοσιακίσει (τουτέστιν να φτάσει τα χρόνια της μητέρας Θεοδοσίας)!
    Κι εσύ να είσαι πάντα καλά, να το χαίρεσαι και να το δεις όπως επιθυμείς! 🎂

    ΥΓ. Εγώ ευχαριστώ.
    Για την πολύτιμη συντροφιά και για τα υπέροχα κείμενά σου.
    Και για τα βιβλία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δεν προσβλέπω σε τόση μακροημέρευση...
      Πολύτιμη Αρτίστα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα γέλια (μέχρι και δακρύων) που ανταλλάξαμε κατά καιρούς και εύχομαι να τα πούμε κι από κοντά κάποια στιγμή. Για ν' ανταλλάξουμε και χαρτομάνδηλα...
      Φιλί γλυκό ♥

      Διαγραφή
  3. Ώστε είμαι πιο παλιά στο κουρμπέτι; Τι λες, βρε παιδί μου!
    Χρόνια πολλά, λοιπόν, στο απάγκιο, όπου απαγκιάζουμε όλοι με τις όμορφες ιστορίες σου!
    Χρόνια πολλά, γεμάτα δημιουργία και θετική αύρα, ακόμα και όταν πραγματεύεσαι τα πιο δύσκολα θέματα!
    Χρόνια πολλά σε έναν πολύ γλυκό άνθρωπο, που δεν ησυχάζει ποτέ.
    Πολλά φιλάκια, και του χρόνου καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε; Δεν είχα ιδέα για τη χρονολογική μας κατάταξη, αλλά τι σημασία έχει;
      Αφού αντέχουμε ακόμα να υπάρχουμε, εν μέσω των "μοντέρνων" μέσως δικτύωσης και με το μπλόγκινγκ να θεωρείται παροπλισμένο, είμαι ευτυχής!
      Πολλά-πολλά φιλάκια κι από μένα βρε Πίπη μου, καλή συνέχεια στις αυγουστιάτικες περιπλανήσεις σου, και... το νου σου στις βεράντες, ε; 😉

      Διαγραφή
  4. καλό μήνα και καλό καλοκαίρι

    χρόνια πολλά
    να συνεχίσεις με την ίδια αγάπη και όρεξη να μοιράζεσαι μαζί μας όλα αυτά που σε γεμίζουν και σε εκφράζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δελφινοκόριτσο!
      Ό,τι καλύτερο και σ' εσένα με όλη μου την αγάπη!

      Διαγραφή
  5. Λες Κανελλάκι μου....Παρέα, οικειότητα, γήτεμα, χαμόγελα, τραγούδια, ψίθυροι, κουβέρτα, χάδια, ομορφιά, ελπίδα, μοίρασμα, τρέμουλο, συγκίνηση,...θα συμπλήρωνα μόνο ένα...την αγάπη για ότι κάνεις και μας το χαρίζεις απλόχερα και που έχει γίνει εδώ και 7 χρόνια το δικό μας απάγκιο...
    Εδώ θα ερχόμαστε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα να "απαγιάζουμε" τις σκέψεις και τα συναισθήματα μας μαζί σου Μαράκι μας...
    Εδώ θα είμαστε κάποιοι αμετανόητοι μπλόκερς..
    Σε ευχαριστούμε πολύ για όσα μοιραστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια...μην σταματήσεις να το κάνεις πλιζζζζ...
    Να κάνεις ότι αγαπάς πάντα Κανελλάκι μου χρόνια πολλά 🎂 και καλό σου ξημερωμα🌙...την αγάπη μου πάντα.. ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα είμαστε Ρούλα μου, όσο αντέχουν οι κεραίες μας, να κάνουμε ζωντανές συνδέσεις με το Σμαραγδο-συντριβάνι 😘
      Δικές μου οι ευχαριστίες για όσα με κερνάτε έτσι απλόχερα.
      Την αγάπη μου Ρουλιώ μου 💌

      Διαγραφή
  6. «Μικρές καταθέσεις όλων σας, στις μυστικές θυρίδες της καρδιάς μου», είχες γράψει, Μαρία, το 2014, στα πρώτα γενέθλια του «Απάγκιου».
    Με τις εμπνευσμένες αναρτήσεις σου στα 7 χρόνια που σε διαβάζουμε (μα πότε πέρασαν!), προκάλεσες πολλές καταθέσεις. Έδωσες πολλά και βρήκες θερμή ανταπόκριση. Κι έτσι είσαι …υποχρεωμένη να συνεχίσεις για πολλές επταετίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πήγες και θυμήθηκες;...
      Άρη μου, σου χρωστάω πολλά "ευχαριστώ" για τη διαρκή και ουσιαστική σου παρουσία στο Απάγκιο. Η μόνη ευχή που έχω, είναι να είμαστε όλοι καλά και να συναντιόμαστε -έστω και διαδικτυακά- στα γενέθλια των μπλογκ μας.

      Διαγραφή
  7. Να το χαίρεσαι λοιπόν το blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τους φίλους του, κυρίως.
      Νατάσσα μου, πολλούς χαιρετισμούς και ευχές ♥

      Διαγραφή
  8. Ολόκαρδες ευχές για τα 7 (ή εφτά παρακάτι...) χρόνια του υπέροχου blog και λόγου σου!

    Πάντα με την εκτίμηση και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμοιβαία όλα Στρατή μου.
      Μετά από τόσα χρόνια (στο blogging και στη ζωή εν γένει), μάθαμε να ξεχωρίζουμε τους ανθρώπους που έχουν καθαρό βλέμμα. Ευγνώμων για τη γνωριμία μας και για όλη σου την υποστήριξη!

      Διαγραφή
  9. Πω πω Μαρία μου, επτά χρόνια ουσιαστικής, ζεστής, τρυφερής, μεστής, σοβαρής, αυστηρής αλλά και χιουμοριστικής παρουσίας σου στη "μικρή μας κοινωνία" όπως αποκαλείς αυτή την συναλλαγή καρδιάς μεταξύ μας!
    Το 7 για μένα είναι σημαδιακό γιατί δίνει μια άλλη διάσταση σε ότι κάνουμε και εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις, να μας γράφεις για πολλά πολλά ακόμα χρόνια!

    ΑΦιλάκια αγάπης και χαράς για την παρουσία σου εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε είχα στο μυαλό μου (πάλι) όταν έκανα τη σούμα των χρόνων και μέτρησα εφτά χρόνια. Θυμάμαι την ανάρτησή σου για το τυχερό εφτάρι 🙂
      Γενικά, έχω πάντα μέσα μου τις διδαχές σου και τις εφαρμόζω όπου επιβάλλεται 😉
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου που είσαι μέλος αυτής της παρέας!
      Με συνέπεια και με αυτό το "Α", το πρόθεμα αγάπης, που συνοδεύει πάντα τα σχόλιά σου!

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου εύχομαι να έχεις πάντα λιακάδα στην καρδιά, ελευθερία και μια γραφίδα στο χέρι για να μας χαρίζεις όμορφα κείμενα.
    Καλή συνέχεια σε ο,τι κάνεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου, τη φιλία σου και την υπέροχη παρουσία σου, Ελένη μου!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου! Έχεις το δικό σου τρόπο με τη δύναμη του λόγου που βασίζεται πάντα στην παρατήρηση, την ειλικρίνεια και την επικαιρότητα (την τρέχουσα ή όχι) να πλάθεις χαρακτήρες που γνωρίζουν καλά τη ζωή, την αλήθεια, την ομορφιά.
    Κοινωνικά και πολιτικά ευαίσθητη, με ευρηματική σατυρική γραφή και πολλαπλά μηνύματα, που λίγο μας βάζει σ’ ένα τρυπάκι σκέψης. Και λέω λοιπόν (ας μου επιτραπεί) πως το πιο καθαρό πράγμα στον κόσμο είναι η αλήθεια και η ταπεινοσύνη. Όλα τα άλλα έρχονται σαν έχεις αγάπη.
    Υπέροχα τα εφτά (δεν σε ξέρω τόσα, βέβαια) αλλά τα όσα σε διαβάζω κέρδισα πολλά μέσα απ’ τα δικά σου κείμενα και τη σκέψη σου. Πραγματικά ευτυχής αν ανήκω στους φίλους σου.
    Μαρία μου με την ευχή να σε απολαμβάνουμε πολλά, πολλά χρόνια να είσαι καλά, χιλιόχρονο το blog σου (…) και καλή συνέχεια
    Σ ευχαριστούμε για την παρουσία σου
    Με εκτίμηση και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοινές οι διαπιστώσεις μας Αννίκα μου, και τυχερές που βρεθήκαμε, έστω και καθυστερημένα.
      Το ότι ανήκεις στην επίλεκτη ομάδα φίλων, είναι δεδομένο.
      Έχεις τις καλύτερες ευχές μου για όλες σου τις επιδιώξεις, να είμαστε καλά και να μετράμε χρόνια δημιουργίας και συντροφικότητας ♥

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου, πότε πέρασαν;
    Να υπάρχεις διαδικτυακά όσο το επιθυμείς αληθινά και μόνο!
    Η παρουσία σου εδώ μέσα ανεκτίμητη και λαμπερή, με εκείνη μάλιστα τη λάμψη τη γνήσια κι αυθεντική που δεν τυφλώνει, αλλά φωτίζει τον δρόμο καθαρά με σοφία και ωριμότητα!
    Χαίρομαι πολύ που είχα τούτο το συναπάντημα κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής μου πορείας!
    Αυτή την πεταλούδα τη θυμάμαι και έχει απόλυτο δίκιο, διότι "Η ζωή συνεχίζεται", αλλά μόνο με αυτό τον τρόπο έχει αξία! Στο εύχομαι ολόψυχα!
    Υ.Γ.
    Κάτι που δεν έχουμε συζητήσει ποτέ... Δεν έχουμε συνεργαστεί σε κάποια γραπτή προσπάθεια και ίσως θα είχε κάποιο ενδιαφέρον. Αν μείνω στα μισά λαχανιασμένη, τότε θα κάνω τη μουσική επένδυση, χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις χαρά που την έχω με τέτοιες γνωριμίες!
      Γλαύκη μου, σ' ευχαριστώ για όλα όσα μου χάρισες αυτά τα χρόνια!
      Εννοείται πως είμαι πάντα διαθέσιμη για μια συγγραφική συνεργασία, οποτεδήποτε και οπουδήποτε σκεφτείς. Κι αν λαχανιάσεις στη διαδρομή, σταματάμε για ένα καφεδάκι, μην ανησυχείς 😉

      Διαγραφή
  13. Επτά χρόνια! Επτά ολάκερα χρόνια ε Μαρία; Κοίτα να δεις τώρα. Αλήθεια δεν θυμάμαι. Πότε σε γνώρισα εδώ; Πότε είχα την ευτυχή συγκυρία να "πέσω" πάνω στο "Απάγκιο"; Δεν το θυμάμαι. Δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι είμαι εδώ, αχώριστος φίλος και συνοδοιπόρος στις σκέψεις, τις αγωνίες, τα όνειρα, τις δημιουργίες σου. Σε μια υπέροχη παρέα και δικτυακή οικογένεια.
    Επτά χρόνια λοιπόν. Ξέρεις το "επτά" είναι μεγάλος αριθμός με ιδιαίτερη βαρύτητα για την αρχαιότητα. Για τους συμβολισμούς του.
    Μαρία μου γλυκιά, να ευχηθώ ολόψυχα Χρόνια σου Πολλά. Συνέχισε κορίτσι μου να αρμενίζεις όμορφα και δημιουργικά σε αυτό το όμορφο πέλαγος. Και εμείς από δίπλα σου.
    Φιλιά πολλά, την αγάπη και το σεβασμό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάω την αγάπη σου και σ' ευχαριστώ απ' τα βάθη της καρδιάς μου για την πολύτιμη παρουσία σου και τη φιλία σου που με τιμάει πολύ!

      Διαγραφή
  14. Γλυκιά μου, πόσο τυχεροί ήμασταν που βρήκαμε ..πόρτα;..παράθυρο;..τέλος πάντων μια τρυπούλα να χωθούμε στον τόσο όμορφο κόσμο σου που αναδύεται σε κάθε σου ανάρτηση, σε κάθε ακόμη και σχίλιο σου. Ευχαριστούμε λοιπόν για τα 7 αυτά χρόνια..πότε πέρασαν να πάρει η ευχή, να σε ευχαριστήσω προσωπικά για την τιμή να μπαίνεις στο δικό μου μπλοκόσπιτο και να έχω έτσι αμοιδρώς την ελπίδα να νοιώθω πως είμαι κι εγώ φίλη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην την έχεις αμυδρά την ελπίδα. Η φιλία είναι δεδομένη και δεν έχει να κάνει με αποστάσεις, αλλά με την αλληλοεκτίμηση και το θαυμασμό -που στην περίπτωσή μας- είναι αμοιβαίος.
      Πολλά φιλιά, ευχές για την ημέρα και ό,τι καλύτερο στη ζωή σου, Γεωργία μου!

      Διαγραφή
  15. Μαρία πολύχρονη και με νέες δημιουργίες..!
    Απλά να σημειώσω επειδή σε παρακολουθώ όλα τα χρόνια ότι βλέπω.. "κάθε φέτος και καλύτερα".. Παρατηρώ νέο εξελιγμένο τρόπο έκφρασης και όλο και πιο ολοζώντανες οπτικές εικόνες..
    Μαρία συνέχισε να γράφεις , έχεις πολλά να πεις ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Τάσο μου!
      Με βοηθούν πολύ τα σχόλια σου, να ξέρεις.
      Ευχές πολλές για τη σημερινή μέρα, σ' όσους δικούς σου γιορτάζουν σήμερα!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου. Να σαι πολύχρονη, γερή και δημιουργική.
    Χρόνια πολλά και στο Απάγκιο σου που μας αγκάλιασε όλους κι εγινε το δικό μας απάγκιο.
    Να περάσεις καλά σήμερα
    Φιλιά από Κεφαλονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλιά σου παρελήφθησαν στο Ρέθυμνο κι ευχαριστώ πολύ για όλη σου την παρουσία Αννούλα μου♥

      Διαγραφή
  17. Αφού γιορτάζουμε τα 7 χρόνια παρουσίας σου εδώ Μαρία μου, έχουμε και την άδεια σου, να σου ευχηθούμε για την γιορτή σου, Χρόνια Πολλά με υγεία, υγεία και πάλι με υγεία, γιατί τα υπόλοιπα είναι στο χεράκι σου/μας!

    ΑΦιλάκια καλοκαιρινά και αγαπησιάρικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευπρόσδεκτες πάντα οι ευχές από καλούς φίλους, Στεφανία μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις πολύ εύστοχες ευχές σου ♥

      Διαγραφή
  18. Καταϊδρωμένη, ελπίζω να μην είναι αργά για ευχές.
    Μαρία μου Χρόνια σου πολλά με υγεία και όμορφες στιγμές.
    Η Παναγία σκέπη και προστασία σας.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταϊδρωμένη κι εγώ, σ' ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου για τις όμορφες ευχές σου!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και καλά Μαράκι μου για τη γιορτή σου και για τα 7χρονα του μπλογκ σου.
    Χαίρομαι που συναντήθηκαν οι δρόμοι μας, πρώτα διαδικτυακά και κάποια στιγμή προσωπικά.
    Έχω περάσει πολύ ωραίες στιγμές διαβάζοντας τα κείμενα σου.
    Άλλες φορές με δάκρυα κι άλλες με γέλια.
    Για μένα όμως ήταν κάθαρση ψυχής.
    Εύχομαι να συναντηθούμε πάλι σύντομα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές σου είναι και δικές μου ευχές Ρένα μου. Μακάρι να ανταμώσουμε σύντομα...
      Φιλιά πολλά από Αθήνα (πλέον)!

      Διαγραφή
  20. Ευτυχώς που η γιορτή κρατά 40 μέρες Μαράκι μου...χα.χα.. αυτά παθαίνεις όταν έχεις και άλλες εναλλακτικές...ξεχνάς να περάσεις να αφήσεις τις ευχές σου και από το απάγκιο σου..
    Χρόνια σου πολλά Κανελλάκι μου να σε χαίρονται που σ αγαπάνε και εμείς μαζί τους.. την αγάπη μου❤ πάντα φιλώ σε...!!!💐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αλουμινόχαρτο φέτος πήρε μετάθεση για την επόμενη κατεβασιά μας, που ελπίζω να είναι με καλύτερες συνθήκες Ρουλάκι μου.
      Σ' ευχαριστώ απ' τα βάθη της καρδιάς μου για όλη σου την αγάπη (που είναι αμοιβαία) ♥

      Διαγραφή
    2. Όχι μόνο μετάθεση αλλά θα είναι πιο εξελιγμένο του χρόνου πρώτα ο Θεός Κανελλακι μου το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι χα χα θα τα πούμε εξαπαντως κάποια στιγμή... Φιλακια

      Διαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαίρομαι που γνώρισα την ξεχωριστή γραφή σου...
    Να εισαι πάντα εμπνευσμένη Μαρία... και για πολλά χρόνια να μας συντροφεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή μου Μαρία το Απαγκιο σου είναι πραγματικά απολαυστικό!!!!
    Εύχομαι να μας κρατάς συντροφιά για πολύ πολύ καιρό ακόμα
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.