Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

ΒιβλιοΠαρουσίαση - Πρόσκληση και κάλεσμα για να σμίξουμε




Το Σάββατο 26 Γενάρη, στις 7 το απόγευμα, είναι το ραντεβού μας.

Η επίσημη πρόσκληση είναι για να ξεφυλλίσουμε παρέα το νέο μου βιβλίο.

Η ανεπίσημη επιδίωξη είναι να βρεθούμε ΜΑΖΙ.

Η κρυφή προσδοκία είναι ν’ ανταλλάξουμε κουβέντες, σκέψεις και συναισθήματα. Το βιβλίο είναι το ρούχο της ψυχής μας κι αυτές τις μέρες -ειδικά- η δημιουργία μιας ζεστής συντροφιάς είναι πολύτιμη και ανακουφιστική.

Κοντά μου θα είναι τρεις αγαπημένοι φίλοι. Απ’ τον ρόλο που υπηρετούν ο καθένας τους ξεχωριστά, θα δώσουν την προσωπική τους οπτική για τους ήρωες του βιβλίου.


Ο πολυγραφότατος και βραβευμένος συγγραφέας Αλέξανδρος Τσαγκαρέλλης. Ο ερασιτέχνης (όπως αυτοπροσδιορίζεται) φωτογράφος και επαγγελματίας Πληροφορικάριος Θάνος Τσάκαλος που εκτός όλων των άλλων, μου εμπιστεύτηκε δύο υπέροχες φωτογραφίες του για να ντύσουμε το βιβλίο. Και η αγαπημένη μας Έφη Παπαθεοδώρου που δεν χρειάζεται συστάσεις, παρά μόνο ένα τεράστιο «Ευχαριστώ» για την άμεση ανταπόκρισή της.

Να ευχαριστήσω από καρδιάς τον εκδότη Γιώργο Δαμιανό και τις εκδόσεις 24γράμματα για την εμπιστοσύνη και την πάντα φιλόξενη διάθεση που περιβάλλει τις συγγραφικές μου απόπειρες. Όπως και όλους τους φίλους, εντός και εκτός Αθήνας, που είναι διαρκώς κοντά μου, με τηλέφωνα, μηνύματα και ενθαρρυντικά σχόλια. Ευγνώμων για την παρουσία σας!

50 σχόλια:

  1. Πόσο πολύ το θέλησα να ήμουν κι εγώ στην παρέα σας,
    να γνωρίσω από κοντά τόσους φίλους!
    Πω, στις 26 έχω ανειλημμένη υποχρέωση!
    Εύχομαι να περάσετε σούπερ Μαρία μου!
    Νοητά θα είμαι εκεί μαζί σας!

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό... ξέρεις.
      (Βουνό έχετε στον Πύργο αλήθεια;)
      Φιλί και αγκαλιά ♥

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου, εύχομαι την καλύτερη πορεία στο νέο σου βιβλίο.
    Αν δεν προκύψει κάτι απρόοπτο, θα προσπαθήσω να έρθω.
    Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρία μου!
      Πολύ θα το χαρώ να σε γνωρίσω επιτέλους.
      Φιλιά και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ θα ήθελα να είμαι μαζί σας!
    Πολύ θα το παλέψω!
    Καλή επιτυχία Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου πεις το συνθηματικό "Μπρίκι" για να σε γνωρίσω ;-)
      Φιλιά Μαράκι μου και κάνω μια ευχή.
      Είτε εδώ, είτε στα μέρη σου κάποια στιγμή...

      Διαγραφή
  4. Καλοτάξιδο Μαρία μου!
    Μακάρι να ήμουν κι εγώ εκεί.... Νοητά όμως μπορώ.
    Περιμένουμε σχόλια και αν μπορείς και βίντεο.
    Φιλιά πολλά από τον παγωμένο και χιονισμένο βορρά της Ελλάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα στείλω ανταπόκριση Αννούλα μου, εννοείται.
      Σ' ευχαριστώ και πολλές ευχές για τη νέα χρονιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία Μαράκι μου.
    Περιμένουμε κι εμείς να σε απολαύσουμε στο βορρά .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία να είναι ο χάρτης σου γεμάτος με ανθρώπους-σταθμούς!...
      Κι εγώ περιμένω τη συνάντησή μας στα μέρη σας Ρένα μου.
      Σ' ευχαριστώ για όλα♥

      Διαγραφή
  6. Να έχετε το νου σας. Μπορεί κάποιος άγριος, σε καμιά γωνιά του Πολυχώρου, να σας παρακολουθεί. Μην τον περάσετε για αδέσποτο άγιο, μη σας ξεγελάσει η παρουσία του. Έχουν τους τρόπους τους οι άγριοι..

    ΥΓ. Περιττό να δηλώσω τη χαρά μου, γι' αυτό και τη στριμώχνω σε τούτο το ΥΓ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιττό να πω πόσο ανυπομονώ για τέτοιες "άγριες" γνωριμίες.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Διονύση! Μακάρι να τα καταφέρεις...

      Διαγραφή
  7. Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να παρευρισκόμαστε ,ομως στέλνουμε τις ευχές μας απο καρδιάς,για καλοτάξιδο το νέο σκαρί και εμείς θα το απολαύσουμε κατ ιδίαν,ως αναγνώστες.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου... σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για τις ευχές και τα λόγια σου!
      Καλή χρονιά σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου μου αρέσει πάρα πολύ ο τίτλος του βιβλίου σου. Καλοτάξιδο να είναι, σύντομα θα φροντίσω να το αποκτήσω.
    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου καλοτάξιδο!!
    Θα κάνω ότι μπορώ για να έρθω, εκτός απρόοπτου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, αλήθεια;
      Μακάρι! Σ' ευχαριστώ πολύ όπως και να έχει!

      Διαγραφή
  10. Ήρθε η στιγμή λοιπόν !
    το καινούργιο πέταγμα ξεκινάει ! Το δεύτερο βιβλίο ανοίγει τα φτερά του να πετάξει ψηλά ανάμεσα σε αγαπημένα χέρια. Για να χαρίσει στιγμές σκέψης, συναισθημάτων και περισυλλογής.
    Μαρία μου, θέλω να έρθω ! θα το προσπαθήσω.
    Όμως σε κάθε περίπτωση να ευχηθώ Καλή επιτυχία αν και γνωρίζω ότι όλα θα πάνε καλά συνοδεύοντας τα όνειρά σου.
    Την αγάπη και τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσο θέλω να σε δω από κοντά Γιάννη. Εύχομαι οι υποχρεώσεις σου να στο επιτρέψουν. Ότι κι αν γίνει όμως, σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για την αγάπη και τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου, καλή επιτυχία στην παρουσίαση!
    Το κίνητρο του να σε γνωρίσω από κοντά καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ μεγάλο, οπότε θα προσπαθήσω να έρθω. Δεν υπόσχομαι, όμως, τίποτα, επειδή ποτέ δεν ξέρεις...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας το αφήσουμε σαν έκπληξη, γιατί όντως ποτέ δεν ξέρεις...
      Φιλιά πολλά Pippi μου!

      Διαγραφή
  12. Καλή επιτυχία. Να πετάξει ψηλά όπως του αξίζει. Το διάβασα ήδη το βιβλιο σου το ξέρεις, είναι υπέροχο και τα είπαμε κιόλας για την παρουσίαση. Αν τα καταφέρω....θα χαρώ πολύ.
    Έτσι κι αλλιώς θα είμαι με το μυαλό μου κοντά σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φτάνει και μου περισσεύει η νοερή σου παρέα Άννα μου.
      Το ξέρω πως είναι κομματάκι δύσκολο.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!

      Διαγραφή
  13. Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο, Μαρία!!!
    Θα χαρώ πολύ να το διαβάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο αγαπημένη μου Μαρία!
    Ξέρω πως ...γρήγορα θα το διαβάσω!
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου ελπίζω όταν με το καλό ανηφορίσω Θεσσαλονίκη, να καταφέρουμε να βρεθούμε.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Όταν ήρθε στο σπίτι μου υποσχέθηκε να κάνει παρουσίαση στη Θεσσαλονίκη οπότε θα πάω τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεωργία μου, εκεί κατά τον Απρίλη, θα τα ξαναπούμε από κοντά.
    Φιλιά πολλά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ετσι..κλεμενα και στα ξώφαλτσα..πέρασα να δω αν....μπορω να γραψω με μια γραμμουλα σήμα Κανελλακι μου να σου ευχηθω καλόταξιδο το βιβλιο σου.. καλη επιτυχια στην παρουσιαση θα ειμαστε εκεί..με την ψυχή ναι...αλλα το σωματι κοματακι δυσκολο ε; χα..χα.. ελπίζω να προλαβω να τελειωσω το σχολιο μου και να μην με αφησει στην μεση..τα υπολοιπα θα τα πουμε...αυτί με αυτί...φιλεναδα ναι; φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αυτί μου στη διάθεσή σου Ρούλα μου!
      Πάλι δίχως σήμα ε;
      Δεν πειράζει, επικοινωνούμε και χωρίς την τεχνολογία ♥

      Διαγραφή
  18. Ω! Η παρουσίαση είναι την ημέρα γενεθλίων της μητέρας Θεοδοσίας!
    Καλό οιωνός!
    Θα έχει μεγάλη απήχηση το βιβλίο και θα το ζητάει ο κόσμος για πάρα πολλά χρόνια!
    Τουλάχιστον 95, όσο θα γίνει δηλαδή η Θεοδοσία!
    Καλή επιτυχία εύχομαι, αν και την θεωρώ δεδομένη. Την επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή κι αν είναι σύμπτωση.
      Ευχαριστώ πολύ Αρτίστα μου για τα ευοίωνα σχόλια!
      Δεν έχω τόσο μεγάλες προσδοκίες, αρκεί να ακουμπήσει σε "καλά χέρια".
      Την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  19. εκτός απροόπτου θα είμαι εκεί για τα συγχαρίκια κι ένα ζεστό φιλί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα εσύ και σου έχω φυλαγμένα στο γκριλ μια λαμαρίνα ζεστά φιλιά ;-)

      Διαγραφή
  20. Τελειος ο τιτλος!!!!!Καλη επιτυχια και πολυταξιδο το βιβλιο σου!!!Να εισαι πανα καλα για να γραφεις επιτυχιες!!🌹🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα είσαι καλά Σκρουτζάκο μου!
      Κι εσύ, ό,τι επιθυμείς στη ζωή σου, να το βρεις!

      Διαγραφή
  21. Καλή επιτυχία σε ότι κι αν κάνεις Μαρία μου! Το βιβλίο σου, θα είναι καλοτάξιδο, γιατί του αξίζει και σου αξίζει!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή επιτυχία Μαρία και καλοτάξιδο το βιβλίο σου Θέλω πολύ να έρθω.Ελπίζω να τα καταφέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία μου καλή επιτυχία! Που θα έχει είμαι σίγουρη! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα να μην έχει εφευρεθεί ακόμα ένας θάλαμος τηλεμεταφοράς, να χωθώ μέσα και να προσγειωθώ στη θεσούλα τής πρώτης-πρώτης σειράς; Είναι πράματα αυτά;!

    Καλό (του) ταξίδι, Κανελλένια μου. Και θα 'ναι καλό, καθώς α π ο κ λ ε ί ε τ α ι να το κάνεις μόνη σου. Σ' αγαπάμε, αφού! Κάπου νοερά θα βρίσκομαι κι εγώ... Καλή επιτυχία! 💕🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε! Τόσα έχουμε ανακαλύψει, χάθηκε να υπάρχει τέτοιος θάλαμος διακτινισμού;
      Αναστασάκι μου, ξέροντας πως έχω τη νοερή συντροφιά σας, θα είμαι μια χαρά.
      Και πού ξέρεις; Mπορεί κάποια στιγμή να βρεθώ και στα μέρη σου ;-)

      Διαγραφή
  25. Μαρία μου γλυκιά θέλω πολύ να είμαι και πάλι μαζί σου!
    Το προσπαθώ! Εύχομαι να καταφέρουμε και πάλι να βιώσουμε μαζί σου άλλη μια παρουσίαση βιβλίου που είμαι σίγουρη πως είναι εξαιρετικό!
    Κανένα παιδότοπο έχει εκεί κοντά...;;;;! :-) Θα βόλευε πάντως!
    Όπως και να έχει, σου εύχομαι και απο εδώ καλοτάξιδο και τυχερό αν και η ποιότητα του δεν θα χρειάζεται τη τύχη...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H πλάκα είναι ότι το εμπορικό που βρίσκεται ο πολυχώρος, γειτονεύει με μια παιδική χαρά. Αν ήταν καλοκαίρι δηλαδή, θα ήταν το ιδανικό μέρος Κατερίνα μου.
      Όπως και να έχει, σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου!
      Φιλιά γλυκά ♥

      Διαγραφή
  26. Καλοτάξιδο στα πέλαγα της ποιοτικής ανάγνωσης.
    Εκτιμώ τη σκέψη και κατ' επέκταση τη γραφή σου, οπότε λίαν συντόμως Θα το αποκτήσω.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου, Μαρία μου, και όλοι σου οι λογισμοί!
    Καλή επιτυχία στην παρουσίαση !
    Σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.