Σάββατο 6 Απριλίου 2024

«Εμπριμέ χρόνια»


Τα «Εμπριμέ Χρόνια» σήκωσαν άγκυρα και σαλπάρουν πλέον στα εκδοτικά νερά.

Θα σας κρατήσω ενήμερους για την παρθενική του παρουσίαση. Ως τότε, θέλω να ευχαριστήσω απ’ την καρδιά μου όλους τους συντελεστές αυτής της δουλειάς. Τον εκδότη μου Γιώργο Δαμιανό και τα 24γράμματα, ειδικά την γραφίστρια Ιώ Φιλιππίδη για την υποδειγματική της δουλειά και τον Θάνο Τσάκαλο για το άφθονο και άψογο φωτογραφικό υλικό που μου παραχώρησε.

Αν ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Προυστ: «Κάθε αναγνώστης, ουσιαστικά, βρίσκει τον εαυτό του σε ένα βιβλίο. Η δουλειά του συγγραφέα δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα είδος οπτικού μέσου, το οποίο κάνει εφικτό στον αναγνώστη να διακρίνει αυτό που, χωρίς το συγκεκριμένο βιβλίο, πιθανόν δεν θα είχε ποτέ δει από μόνος του», τότε η προσδοκία μου είναι να ταυτιστούμε με κάποιους ήρωες, να ανακαλέσουμε ιστορικές στιγμές της σύγχρονης ιστορίας μας και να ενώσουμε το χθες με το σήμερα. Ίσως έτσι μπορέσουμε να κατανοήσουμε πολλά απ’ αυτά που βιώνουμε σήμερα, να συμβιβαστούμε με τις αλήθειες μας, αλλά και να αντιδράσουμε σ’ αυτά που μοιάζουν αδιαπραγμάτευτα και καταδικαστικά.

Όπως λέει κι η ηρωίδα του βιβλίου άλλωστε, όταν έσφιξαν οι αναδουλειές και τα στριμώγματα, κι εκείνη δεν το ’βαλε κάτω: «Τόσα στενέματα έχω περάσει στη ζωή μου, σιγά μη στενάξω τώρα!»


Πληροφορίες για το βιβλίο και τρόπους παραγγελίας, μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο του εκδοτικού, εδώ.

Ή πιο απλά, μπορείτε να το παραγγείλετε στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας, για να ενισχύουμε και τις τοπικές μας αγορές. Να είστε όλοι καλά!

 

 

25 σχόλια:

  1. Έχω καιρό να περάσω, Μαρία μου, κι από ό,τι βλέπω το έκανες πάλι το θαυματάκι σου!
    Εύχομαι τα καλύτερα για το νέο σου εγχείρημα! Αν και με βάση όλα τα προηγούμενα, είμαι σίγουρη ότι θα είναι κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερα σοφό.
    Ενδιαφέρων ο τίτλος μα και το εξώφυλλο! Μας προετοιμάζει; Μάλλον.
    Σε αναμονή, λοιπόν, για το δικό σου καμπανάκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Γλαύκη μου!
      Οσονούπω και το "καμπανάκι" για την παρουσίαση 😘

      Διαγραφή
  2. Σίγουρα Μαρία, το βάζω κι εγώ στη λίστα με αυτά που θα διαβάσω και είμαι σίγουρος, γνωρίζω τη γραφή σου, ότι θα το απολαύσω. Καλοδιάβαστο να είναι και να κάνει μια όμορφη διαδρομή στα χέρια πολλών αναγνωστών.
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς, Βασίλη!
      Τους χαιρετισμούς και την εκτίμησή μου.

      Διαγραφή
  3. Είθε να σε ανακαλύψουν πολλοί νέοι αναγνώστες, Μαρία.
    Θα είναι τυχεροί που θα συναντήσουν στιβαρή λογοτεχνία από την οποία θα βγουν και σοφότεροι βρίσκοντας μεστούς κοινωνικούς προβληματισμούς.
    Όπως τυχεροί κι εμείς που σε διαβάζουμε από το 2013, και απολαμβάνουμε γλαφυρές αφηγήσεις γεμάτες ευαισθησία, βγαλμένες μέσα από τη σύγχρονη ζωή.
    Καλή συνέχεια στην ωραία πορεία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο με τιμούν τα λόγια σου να 'ξερες, Άρη...
      Θα χαρώ πολύ, αν το διαβάσεις κάποια στιγμή, να έχω τα σχόλιά σου.
      Καλή συνέχεια στη στράτα σου!

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου, καλορίζικη η νέα πνευματική δουλειά σου. Το είπα και σε προηγούμενη ανάρτηση, ότι το θέμα με καλεί να το αγαπήσω για έναν ακόμα λόγο. Αυτόν τον κόσμο της μοδίστρας εκείνης της εποχής, το έχω ζήσει με τη θετή μου μητέρα. Οικιακή μοδίστρα γαρ. Έτσι έζησα όλον εκείνο το δικό της κόσμο.
    Ξέροντας το σεβασμό σου σε περασμένους κόσμους, ανθρώπους, καημούς και όνειρα, είμαι σίγουρος ότι τα "Εμπριμέ χρόνια" θα αγαπηθούν από το κοινό.
    Μού αρέσει πάρα πολύ το εξώφυλλο, είναι εκπληκτικό! Είμαι σίγουρος δε για τη δουλειά του αγαπητού Θάνου.
    Καλό πέταγμα, Μαρία μου και φυσικά θα συναντηθούμε στις σελίδες του βιβλίου.
    Υ.Γ. Ανέβασέ το στην προσωπική σου σελίδα στο Goodreads.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε η γνώμη σου έχει βαρύνουσα σημασία, Γιάννη μου. Η μητέρα της ηρωίδας υπήρξε κι αυτή "οικιακή μοδίστρα". Επίσης να σου πω ότι στο Goodreads έχω να μπω καιρό και έχω ξεχάσει πώς ανεβάζω βιβλίο. Σ' ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη σου, πάντως!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Μας έχει κατακτήσει η γραφή σου Μαρία μου! Είμαι σίγουρη πως μέσα σ’ αυτόν τον γκρίζο κόσμο και τις ιστορίες του, η ζωή χρειάζεται ένα εμπριμέ να φωτίσει τον πραγματικό τους χαρακτήρα, όπως είμαι σίγουρη επίσης πως οι σελίδες του θα ‘ ναι ένα όμορφο ταξίδι. Καλοτάξιδο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για τις ζεστές ευχές σου, Αννίκα μου ♥

      Διαγραφή
  6. Με χαρά καλωσορίζω τα βραβευμένα "εμπριμέ χρόνια" σου Κανελλάκι μου και σίγουρα κάτι ξέραν εκείνοι που τους έδωσαν το 1ο βραβείο τους! Με αυτό παραμάσχαλα, να ταξιδέψει το καινούργιο παιδί σου, όσο πιο μακριά γίνεται!
    Σαν παλιά μοδίστρα, είμαι σίγουρη ότι θα τα τακιμιάσω με την ηρωίδα σου!
    Θα περιμένουμε και την επίσημη πρώτη με το καλό!
    Καλοτάξιδο να είναι αγαπημένο μου Κανελλάκι. την αγάπη μου Σ.Λ. ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ... τώρα που το σκέφτομαι η Τούλα και η Ρούλα έχουν πολλά κοινά σημεία. Κυρίως στον τρόπο που διαχειρίζονται τα πάσης φύσεως "κουρέλια". Θα καταλάβεις τι εννοώ...
      Τα εμπριμέ φιλιά μου και μια τεράστια κατακόκκινη καρδιά που σ' αγαπάει πολύ 🧡

      Διαγραφή
  7. Καλοτάξιδο Μαρία μου. Σίγουρα θα το διαβάσω. Εύχομαι μετά το 1ο βραβείο να έλθει και η διεθνής αναγνώριση. Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Χαχα, γελάω με τη διεθνή αναγνώριση, Άννα μου. Όχι δεν είναι αυτός ο προορισμός, τα πανιά μου δεν είναι για υπερατλαντικά ταξίδια. Μονάχα για τους φιλόξενους όρμους και τα απάνεμα λιμανάκια των φίλων. Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου που πάντα είσαι εδώ, στηρίζεις και εμψυχώνεις. Ανεκτίμητη η παρουσία σου 🧡

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τη διάκριση Μαρία μου. Την αξίζεις! Αξίζεις κάθε καλό!
    Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου και να αγαπηθεί όσο του αξίζει!
    Σε φιλώ και σου στέλνω μια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κική, σ' ευχαριστώ από καρδιάς για τα λόγια και την αγκαλιά σου 🧡
      Καλή δύναμη και στις δικές σου προσπάθειες!

      Διαγραφή
  9. Να και το τελευταίο "μωρό" της Μαρίας που κάνει τα πρώτα του βήματα στο κόσμο, καλή του στράτα!
    Με το πρώτο βραβείο στη μασχάλη του, ο δρόμος να είναι βατός και πολύ αγαπητός από τους αναγνώστες του!
    ΑΦιλάκια χαράς και αγάπης στέλνω με όλη μου τη καρδιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία συγχαρητήρια για το νέο σου επίτευγμα.
    Το έργο σου όπως το έχουμε γνωρίσει μέχρι σήμερα έχει πολλά στοιχεία αναζητήσεων και είναι εμπνευσμένο με ανθρώπινες αξίες. Εκτιμώ ότι αυτά θα τα βρούμε και στο καινούργιο σου βιβλίο.
    Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και πάντα να σε καμαρώνουμε μάχιμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, Τάσο! Σίγουρα ανάμεσα στις μεζούρες και τις κουβαρίστρες της ηρωίδας, θα βρούμε πολλά. Ιστορικές στιγμές της μεταπολίτευσης, ανθρώπινες ιστορίες και όχι μόνο...
      Σ' ευχαριστώ που πάντα στηρίζεις κάθε μου προσπάθεια!

      Διαγραφή
  11. Τί ωραία χρώματα που έχει το εξώφυλλο του βιβλίου σου Μαρία μου!
    Από αυτά που μου αρέσουν.
    Διάβασα και για κουρελάκια και για τη διαχείριση τους !
    Ανυπομονώ να το διαβάσω.
    Είναι δυνατόν να υπάρχουν κουρελάκια σε βιβλίο και να πήραν και το πρώτο βραβείο;
    Καλοτάξιδο Μαρία μου.
    Σου αξίζουν κσι υπερατλαντικά ταξίδια κι ας λες όχι.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι κάθε φορά που έγραφα για τα κουρελάκια και τα ρετάλια της ηρωίδας, ο νους μου ήταν σ' εσένα, Ρένα μου. Χαίρομαι που σου αρέσει εξωτερικά το βιβλίο και ελπίζω να σ' αρέσει και το περιεχόμενό του.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Ρενάκι μου αγαπημένο 🧡

      Διαγραφή
  12. Καλόδρομο και καλοτάξιδο να είναι το καινούργιο σας βιβλίο αγαπητή μας, Μαρία Κανελλάκη!
    Θαυμάζω και συγχαίρω σας!
    Υγεία και κάθε καλό σας εύχομαι !
    Πάντα επιτυχίες στο αρεστό έργο σας!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.