Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Ο λογαριασμός














Η ώρα πέρασε παιδιά, το μαγαζί θα κλείσει
σας φέρνω το λογαριασμό, κανείς μην το κουνήσει!
Φάγατε, ντερλικώσατε και γίνατε όλοι λιάδα
και μην ακούσω πως «Μαζί… φάγαμε την Ελλάδα!»

Μία Χρηματιστήριο, ολίγη από Μαγγίνα
Ζήμενς, αυθαίρετο Σουφλιά, του Θέμου η κομπίνα,
μίζες, Εφραίμ, Ρουσσόπουλο, Ζαχόπουλο και Λιάπη

γερμένα υποβρύχια, καρτέλ, σουάπς κι απάτη
Μπαλτάκο, Καστελόριζο, τρόϊκα κι απολύσεις
Χριστοφοράκο, ΤΑΙΠΕΔ , λίστα Λαγκάρντ κι αυξήσεις.

Από «κυρίως» φάγατε: συντάξεις και ταμεία
περίθαλψη, ομόλογα, λιμάνια κι ορυχεία
Πυρκάλ, Κτηματολόγιο, ΕΝΦΙΑ, ΕΡΤ και ΙΚΑ
μισθούς και επιδόματα, προνόμια στην κλίκα
άδειες σε ημέτερους, συμβάσεις κι εκχωρήσεις
ξύλο σ’ όσους φωνάζουνε, φίμωση κι εκφοβίσεις.

Σούμα: Χρεοκοπήσατε, σκοτώσατε μια χώρα,
αναίσχυντα προσφέρατε θυσία εθνοφθόρα
στων ξένων τα συμφέροντα ένα λαό για λεία,
και χώματα που βάφτηκαν με αίμα κι ιστορία!

Όσες ψυχές χαθήκανε κι όσοι ξενιτευτήκαν,
όσα παιδιά υποφέρουνε, όσα όνειρα θαφτήκαν,
όσα μωρά αγέννητα για χάρη σας εμείναν,
όσα γερόντια γδάρατε, όσες μανάδες κλαίνε,
όσοι την πείνα γνώρισαν κι όσα μαγκάλια καίνε…


Θα είν’ οι Ερινύες σας να σας ξεπροβοδίσουν
στου Αχέροντα το πέρασμα, διόδιο θα ζητήσουν
κι εκεί δεν έχει αντίκρισμα το κλοπιμαίο χρήμα
στου Άδη δικαστήριο, στης Στύγας τ’ άγριο ρήγμα.

Άραγε χρειαζόντουσαν σπουδές πανεπιστήμια
μόνο να καταντήσετε τα μαύρα τα ενθύμια;
Στην ιστορία σύγχρονους Εφιάλτες θα σας πούνε
κι όπως το λέει ο ποιητής (*), έτσι θα σας θυμούνται:

“Ξετσίπωτοι, ακαμάτηδες, τσιμπούρια και κορέοι
ντυμένοι στα μαλάματα κι επίσημοι κι ωραίοι”


(* Κ. Βάρναλης, απόσπασμα απ’ το «Πρωτοχρονιάτικο»)



















Ο "Λογαριασμός" αυτός, εκδόθηκε στο 5ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε η Αριστέα στο μπλογκ της "Η ζωή είναι ωραία". Οι οφειλέτες έχουν παραλάβει προ καιρού το ραβασάκι, το οποίο θα εξοφληθεί μέχρι τελευταίας δόσης. Όσο κι αν ελπίζουν σε επαναδιαπραγμάτευση των χρεών τους, το μνημόνιο της Ιστορίας, δεν επιδέχεται ελαφρύνσεις, ή διαγραφές. Είναι αμείλικτο, όπως και οι ίδιοι.
Ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους που συμμετείχαν στο καταπληκτικό αυτό ταξίδι και κυρίως την Αριστέα, που σήκωσε όλο το βάρος της διοργάνωσης και το έφερε εις πέρας με υποδειγματική φροντίδα και αγάπη. Να είστε όλοι καλά!

66 σχόλια:

  1. Μαρία μου εμείς σε ευχαριστούμε που δεν ξεχνάς να μάχεσαι ακόμα κι όταν συμμετέχεις σε ένα απλό διαδικτυακό μας δρώμενο!
    Εξάλλου προτιμήθηκε και ψηφίστηκε από τους φίλους και ήρθε πανηγυρικά στις πρώτες θέσεις. Ξέρω πως ποτέ δεν σε νοιάζουν οι θέσεις !
    ΣΛ πολύ πολύ!
    Φιλιά ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι προθέσεις μόνο με νοιάζουν Αριστέα μου...
      Οι ευχαριστίες είναι δικές μου και είναι απόλυτα ειλικρινείς και απ' την καρδιά μου.
      Έχεις στήσει ένα υπέροχο στέκι, που σιγά-σιγά γίνεται θεσμός ;-)
      Nα'σαι καλά και καλή ξεκούραση!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου Μαρία μου αγαπημένη!!
    Πόσο τρελαίνομαι για τον τρόπο που γράφεις και για ότι μου βγάζεις και για ότι μου υπενθυμίζεις και για το πως με ξεσηκώνεις και για το πως μου δίνεις κουράγιο και για το πως με πεισμώνεις και για πολλά πολλά άλλα!
    Εύχομαι το ραβασάκι να πληρωθεί ΑΜΕΣΑ!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα τιμητικά λόγια σου!
      Το ραβασάκι θα πληρωθεί, να είσαι σίγουρη. Κάθε έγκλημα έχει και την τιμωρία που του αξίζει.
      Είναι θέσφατο!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  3. Όχι αγάπη μου άλλους λογαριασμούς μπάστα, φτάνει, σώνει, δώσαμε!!!
    Τουλάχιστον το είδα γραμμένο απ τα προκομμένα χεράκια σου, βγαλμένο σε στίχο από αυτή την καλολαδωμένη μηχανή που έχεις για μυαλουδάκι και γέλασε το χειλάκι μου πρώτη φορά με κάτι που έχει να κάνει με λογαριασμό…
    Να είσαι καλά Κανελλάκι μου με τα σατυρικά σου και το χιούμορ σου!
    Σε φιλώ πολύ και σου εύχομαι ξεκούραστο Σαββατοκύριακο …:-))))

    Υγ... αλήθεια, κανένας σε αυτή την χώρα δεν φταίει για τίποτα;
    κανένας δεν έχει λίγη τσίπα; μόνο εμείς οι αόρατοι άνθρωποι ντρεπόμαστε
    και έχουμε συναισθήματα ;
    υγ2... η υπομονή έχει πάτο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα υστερόγραφά σου, έχω να προσθέσω κι εγώ πολλά.
      Ο πάτος έχει γίνει ταβάνι και η υπομονή έχει κάνει γεώτρηση κι έχει φτάσει στα έγκατα...
      Λεβίνα μου, σ' ευχαριστώ κι ευελπιστώ...

      Διαγραφή
  4. Όλα όσα συμβαίνουν μήνες ή μάλλον χρόνια τώρα μέσα σε ένα ποίημα..... υπέροχο!!!!!!!! Η γραφή σου πεζή ή ποιητική είναι μοναδικά συγκλονιστική!!!!!! Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου γλυκιά μου!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε τα μισά δεν χωρέσανε. Αν τα καταγράψει κάποιος με ακρίβεια, θα γεμίσουν τόμοι...
      Βίκυ μου γλυκιά σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαράκι
    Πόσες αγωνιες κι αλήθειες
    μας μετέφερες με τον μοναδικό σου τρόπο!!!!

    φιλάκι γλυκό !♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο θυμός και η επίγνωση γι αυτό που μας συμβαίνει.
      Ελένη μου συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου, κι από εδώ.
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητηρια για την ομορφη και επίκαιρη συμμετοχη :)
    Καλό μεσημερι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το μαγαζί θα κλείσει όταν θα πάψει να έχει πελάτες, Μαρία!
    Εξαιρετική όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή όταν θα πάψει να έχει προδότες...
      Σοφάκι μου, να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  8. To λάτρεψα !!!! Από τον πρώτο στίχο σε αναγναγνώρισα, το άρωμά σου διαπότισε κάθε λέξη.......μόνο εσύ χαρισματικό πλάσμα έχεις αυτό το άπίστευτο ταλέντο, σε πεζό ή σε ποίηση, να ζωγραφίζεις τη ζοφερή πραγματικότητα....αγαπημένη Μαρία σ΄ευχαριστώωωωω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κλαυδία μου, ότι θα έκανα "ποίηση" με τα ρεζιλίκια τους, δεν το περίμενα ποτέ.
      Μούσες μου ο Βενιζέλος και ο Αντωνάκης :-)
      Kαι μη χειρότερα...
      Σ' ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου Κλαυδία♥

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο Μαρία μου με τον χιούμορ που σε διακρίνει!
    Ας ελπίσουμε ότι θα λάβουν τον λογαριασμό σύντομα
    χωρίς καμία καθυστέρηση!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ θα τον λάβουν και θα τον πληρώσουν στο ακέραιο. Η συνείδηση Ζουζού μου φτιάχνει τα δικά της μνημόνια...
      Να'σαι καλά γλυκιά μου Ζουζού μου!

      Διαγραφή
  10. Μη σε νοιάζει μωρέ που δεν σήκωσες την κούπα! Εγώ που ξέρω από ποίηση σε βαθμολόγησα με άριστα. Τους άλλους άστους!!!
    Χαχαχα!!! Γεια σου ρε Μαράκι! Μπορεί να μη σκαμπάζω από ποίηση αλλά σας ζηλεύω που τα καταφέρνετε και είστε μέσα σε όλες τις προκλήσεις.
    Και εις ανώτερα...
    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψηφοφόρε μου... σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Και δεν με νοιάζει μωρέ η κούπα, μόνο να πέσει μια σκούπα και να τους πετάξει όλους στον έξω από δω...
      Καλό βράδυ Πετράν!

      Διαγραφή
  11. Κει που πήγα να ξεχάσω τόσους παλαιούς σωτήρες,
    τα σκαθάρια, τους κορέους, τα τσιμπούρια και τη ζήμενς,
    ήρθες ξαφνικά, Μαρία, μες των ημερών τη φούρια,
    και με λόγο σαν ξυράφι, άλλος θα ’λεγε στειλιάρι,
    και λογάριασες δικαίως, με βαρύτατη τη σούμα.

    Όμως η εκπρόσωπός τους θα σερβίρει πάλι σούπα:
    Δεν είν’ ώρα για μανάδες, για γερόντια και συντάξεις,
    για μωρά που δε γεννιούνται, για κομμένες περιθάλψεις.
    Άλλα είναι τα μεγάλα: τα μνημόνια που φεύγουν,
    βγαίνουμε στις αγορές τους και οι δείκτες ανεβαίνουν,
    πλεονάσματα καινούρια οι υπεύθυνοι θα βρούνε
    και αρχές του δεκαπέντε όλοι θα ευημερούνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε υ χ α ρ ι σ τ ώ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Μεγάλη τιμή μου κάνεις Άρη!
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  12. ΥΠΕΡΟΧΟ..Μαρια..Και βλεπω στεκι ποιητων..Και μαλιστα ΣΑΤΥΡΙΚΩΝ...!!
    ΕΥΓΕ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαχαίρη μου! Όντως η ιδέα της Αριστέας, εξελίσσεται δυναμικά, με αξιόλογες συμμετοχές και σπουδαίους θαμώνες. Αν δεν ήταν το Συμπόσιο, προσωπικά τουλάχιστον, δεν θα επιχειρούσα να γράψω έμμετρο.
      Καλό βράδυ σου εύχομαι και τους εγκάρδιους χαιρετισμούς μου!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Την Καλησπέρα μου και σ' ευχαριστώ πολύ για όλα Βαρβάρα μου!

      Διαγραφή
  14. Καλημερα Μαρακι μου!
    Υπεροχη για αλλη μια φορα η συμμετοχη σου!
    Σαρκαστικη και ρεαλιστικη συναμα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κική μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
  15. Εντάξει, Μαράκι, το ποίημα σου για μένα είχε την πρωτιά και το λάτρεψα με την πρώτη, γιατί με εξέφραζε απόλυτα!!!
    Τα σκίτσα που το συνοδεύεις σήμερα απόλυτα ταιριαστά!!!
    Μπράβο, βρε κορίτσι!!! Το έχεις και σε απολαμβάνουμε κάθε φορά!!!
    Σ' ευχαριστούμε!!!
    Όσο για τα γελοία υποκείμενα, στα οποία αναφέρθηκες κι εσύ κι εγώ, πιστεύω ότι θα έρθει η ώρα τους να τους κάτσει στο λαιμό η πατρίδα!!!!
    Φιλιά πολλά συμποσιακά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν αμήν και πότε! Στο λαιμό τους αναφέρομαι...
      Γλαύκη μου σ' ευχαριστώ για τα λόγια σου που με τιμούν αφάνταστα!
      Συγχαρητήρια και για τη δική σου συμμετοχή και χάρηκα πολύ που ήμασταν παρεούλα και σ' αυτό το συμπόσιο.
      Να είσαι καλά & πάντα με έμπνευση!
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  16. Είναι η πρώτη φορά που η ποίηση κάνει την τιμή σε όλα αυτά τα λαμόγια και τα κάνει ποίημα... Εύχομαι από καρδιάς να πληρώσουν τον λογαριασμό κρεμασμένοι ανάποδα από ένα τσιγκέλι... Τα σέβη μου Μαρία και πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tσιγκέλι να σηκώσει τον Βαγγέλη δε νομίζω πως υπάρχει. Βίντσι από ατσαλόσυρμα, ίσως...
      Και τα δικά μου φιλιά Πετρούλα μου και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  17. Θα σταθώ στην φωτογραφία με τα παιδάκια, στα παρα-κείμενα και στον μοναδικό σου τρόπο, ν' αγγίζεις και συγχρόνως να μας κάνεις να χαμογελούμε!
    Εξαιρετική και αυτή τη φορά η συμμετοχή σου, μπράβο σου Μαρία!
    ΑΦιλάκια καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε... ξορκίζουμε το άδικο και την κατάντια μας με χαμόγελο. Και με το λογαριασμό που θα τους ρίξουμε στην κάλπη, όταν έρθει η ώρα της πληρωμής.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  18. Σε κατάλαβα αμέσως μόλις το διάβασα, μα δεν σε ψήφισα γι΄αυτό...ποτέ δεν το κάνω άλλωστε!
    Ένιωσα όλες του τις αλήθειες, δοσμένες με τόση σάτιρα όση ακριβώς χρειάζονταν...αυτά να βλέπουν κάποιοι δήθεν που στρέφονται στις βωμολοχίες επειδή δεν έχουν κάτι άλλο να πουν και το παίζουν και σύγχρονοι Αριστοφάνηδες (τρομάρα τους)...
    Πολλά συγχαρητήρια!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για την εύστοχη παρατήρηση, με την οποία συμφωνώ κι εγώ.
      Να'σαι καλά Μαράκι!

      Διαγραφή
  19. Ή όπως λέει και ο Παλαμάς...



    "Διαβασμένοι, ντοτόροι, σπιρουνάτοι,
    ρασοφόροι, δασκάλοι, ρουσφετλῆδες,
    οἰκοπεδοφαγάδες, ἀβοκᾶτοι,
    κομματάρχηδες καὶ κοτζαμπασῆδες,
    καὶ τῆς γραμματικῆς οἱ μανταρίνοι
    καὶ τῆς πολιτικῆς οἱ φασουλῆδες,
    ταρτούφοι, ραμπαγάδες, ταρταρίνοι!
    -Ἀμάν! Ἀγά, στὰ πόδια σου! ἄκου! στάσου!
    Βυζαντινοὶ — Γασμοῦλοι — Λεβαντίνοι.
    Ρωμαίικο, νά! Μὲ γειά σου, μὲ χαρά σου."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιχνηλάτη, καλώς όρισες στα μέρη μας και σ' ευχαριστώ ιδιαιτέρως για το απόσπασμα του Παλαμά, που συμπληρώνει επάξια τους στίχους του Βάρναλη.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  20. Μαράκι μου άργησα να το διαβάσω, καθότι νεόκοπη γιαγιά τρέχω και δε φτάνω!!!!!
    Η ιστορία έχει αποδείξει ότι πάντα έχει ο καιρός γυρίσματα, αυτό δε το γνωρίζουν άραγε;
    Ανά τους αιώνες πέφτουν κεφάλια , θάρθει και η δική τους σειρά, δε θάρθει;
    Πάντως σ ευχαριστούμε που έκανες το χειλάκι μας να γελάσει!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο χέρι μας είναι Ρένα μου. Κι επειδή μεγαλώνουμε παιδιά και εγγόνια, είναι χρέος μας να το κάνουμε και άμεσα μάλιστα.
      Εγώ σ' ευχαριστώ που μέσα σ' όλες τις δραστηριότητες σου, ξεκλέβεις λίγο χρόνο για να έρθεις ως εδώ ;-)
      Καλή δύναμη σου εύχομαι ολόψυχα!

      Διαγραφή
  21. Κανέναν με φιλότιμο ..άραγε δεν θα δούμε; ..να πει πως έφταιξα εγώ.. για αυτό και παραιτούμαι;
    Αχ! Κανελλακι μου εσύ μάτια μου πολύ καλα ....καλυτερα δεν γινότανε τα είπες αυτοι έχουν αυτια να τα ακούσουν;.. να είσαι σιγουρη οτι θα τον πληρώσουν τον λογαριασμό στο χερι μας κυριολεκτικώς ειναι .....και όπως λέει και η Ρένα μας απο πανω εχει ο καιρός γυρίσματα... .. ευτυχώς που υπαρχει το συμπόσιο της Αριστεας και απολαμβάνουμε καθε φορα την υπεροχη γραφή σου όπως και τις όμορφες σκέψεις όλων των συμετεχόντων..γέμισε η ψυχή ομορφάδα...να έχεις μάτια μου μια όμορφη εβδομαδα .. και σε αλλα με το καλό... φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρακείμενο σου και αυτήν την φορά έκλεψε καρδιές.. Μαράκι...!!

      Διαγραφή
    2. Ρουλάκι μου, το "φιλότιμο" στην πολιτική, υπάρχει μόνο ως ταινία με τον αξέχαστο Μαυρογιαλούρο.
      Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν στον πολιτικό χάρτη, δεν θα έπρεπε να εμφανίζονται πουθενά και το καλύτερο που θα πρόσφεραν στην πολύπαθη πατρίδα τους, θα ήταν η εξαφάνιση και η μουγγαμάρα τους.

      Σ' ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά, για τα σχόλια και την αγάπη σου Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  22. Αχ! Μαρία μου αξεπέραστη.
    Λύσε μου μιαν απορία :
    Πώς γίνεται η χώρα που κατοικείται από τέτοια μυαλά λαμπερά, να διοικείται από τέτοια ρεμάλια μιαρά!...
    Από την εποχή του Περικλή και του Θεμιστοκλή, ως του Μακρυγιάννη, του Κολοκοτρώνη και του Καποδίστρια, γιατί εμείς απαρνιόμαστε την προφανή Αλήθεια και διαλέγουμε πάντα ή την Σκύλλα ή την Χάρυβδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έλεγε ο αείμνηστος Μίσσιος: "...δεν υπάρχει παιδεία, σήμερα. Μη γελιόμαστε. Υπάρχει εκπαίδευση. Άλλο πράγμα η παιδεία κι άλλο πράγμα η εκπαίδευση. Σήμερα, λοιπόν, τα παιδιά εκπαιδεύονται. Γιατί; Για να βρούνε τη μηχανή του κέρδους! Να εξασφαλίσουν κάποια θέση σε κάποιο επάγγελμα..."

      Αννούλα μου γλυκιά σ' ευχαριστώ πολύ που ταξίδεψες ως εδώ. Έχει και πολλά μποφόρ αυτή την εποχή, και το "πλοίο" τρίζει ;-)
      Nα'σαι καλά και καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
    2. Το πλοίο τρίζει. Αλλά δεν φταίνε τα μποφόρ...

      Διαγραφή
  23. Πες με ανώμαλη, πες με ανισόρροπη δεν ξέρω πως αλλιώς, αλλά το ότι διάβασα σε ένα ποίημα όλες τις λαμογιές, διάβασα για τα αρπαχτικά και λογαριασμούς και γω γελούσα τι άλλο να είμαι;
    Πως τα καταφέρνεις πως; Θα σκάσω, έχω μεγάλη απορία. Βρε μπας και είσαι καμία γνωστή λογοτέχνιδα και κρύβεσαι πίσω από καλλιτεχνικό Μαρία Κανελλάκη; Ελα πες την αλήθεια δεν θα το μαρτυρήσω πουθενά...
    Υπέροχο (γέλασα πολύ και με την Άγια νύχτα)
    Καλή εβδομάδα Μαράκι μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου μ' ανησυχείς. Αν ο Λογαριασμός σου έβγαλε γέλιο, πες μου τι πίνεις. Επειγόντως! Έλα πες, δεν θα το μαρτυρήσω πουθενά...
      Σ' ευχαριστώ πολύ που άφησες μια πιο αισιόδοξη νότα στο τραπέζι μας. Ετοιμάσου καλού-κακού και για το ρεβεγιόν, γιατί κατά τα φαινόμενα, η Άγια Νύχτα πλησιάζει ;-)
      Φιλιά πολλά & σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  24. Μέσα σε στίχους έβαλες όλη την βρωμιά και λαμογιά της πολιτικής και των πολιτικών Μαρία μου !!!! Είναι από τους στίχους που μας πικραίνουν γιατί έτσι είναι τα αληθινά χωρίς υπερβολή !!!! Μάχεσαι με κάθε τρόπο και αυτό είναι το κυρίαρχο συναίσθημά μου όταν σε διαβάζω !!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, έχει πολλή βρωμιά ακόμα Νικόλ μου. Ούτε οι επικεφαλίδες δεν χωράνε σε μια ανάρτηση.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  25. Ε ναι λοιπον...
    Ωρα μας ειναι
    να πιστεψουμε στον Αι-Βασιλη.
    Τιποτ'αλλο δεν μενει.

    "Αααααγια Νυχτααααα"
    και ου(ΣΤ)τω καθεξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ πιστεύουμε ότι υπάρχει Ανάπτυξη.
      Και θα'ρθει απ'την καμινάδα να μας αφήσει πρωτογενές πλεόνασμα...
      Έχουμε πιστέψει όλα τα απίστευτα κι έχουμε φοβηθεί όλα τα ανύπαρκτα.

      Αγριομελάκι μου... Καλή-Νύχτα με πρόθεση να γίνει και Άγια...

      Διαγραφή
  26. Μαράκι μου σε απόλαυσα από την αρχή μέχρι την τελεία!!! Ενα εξαίσιο σατυρικό ποίημα γεμάτο πικρές αλήθειες!! Οι φωτό που το διάνθισες του ταιριάζουν γάντι!!
    Αμ εμείς πληρώνουμε την λυπητερή, ως πότε... Ως πότε...
    Να σαι καλά κανελλάκι μου ταλαντούχο, συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!! Αυτό το συμπόσιο ήταν από τα πιο δύσκολα λόγω των εκπληκτικών συμμετοχών!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαριλενάκι μου και φυσικά... τα ολόθερμά μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
      Το συμπόσιο αποκτά ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον και υπέροχες συμμετοχές.
      Σ' ευχαριστώ για τη συντροφιά σου και σου εύχομαι να έχεις μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  27. Είτε το πιστεύεις είτε όχι, όταν το διάβασα εσένα σκεφτόμουν, είναι χαρακτηριστική η πένα σου!

    Μπράβο για τη συμμετοχή!

    Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ρε Γιώργο!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και μπράβο και για τη δική σου συμμετοχή!
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  28. Καθηλωτική και σπουδαία η συμμετοχή σου Μαρία μου πάντα με την κατάλληλη δόση χιούμορ!
    Συγχαρητήρια πολλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'ναι καλά τα καμάρια μας που μας δίνουν τροφή για ποίηση και "γράψιμο".
      Το τελευταίο, εύχομαι να τους το τραγουδήσουμε πρίμο σεκόντο όλοι μαζί. Και σύντομα μάλιστα ;-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  29. Ποίηση,πεζό!
    Μήπως έχεις ταλέντο και στην ζωγραφική και μας το κρατάς για surprise Μαρία μου;
    Θα μας τρελάνεις εσύ!
    Τα συγχαρητήρια μου Μαρία από τα βάθη της τρελής μου καρδιάς και στεναχωριέμαι που δεν αντιλήφθηκα εγκαίρως τον διαγωνισμό.
    Ας ελπίσουμε ότι θα πάρω πρέφα τον επόμενο!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μα κι εσύ ρε Χριστινάκι... Έχασες!

      Υ.Γ. Η ζωγραφική γλύτωσε ;-)

      Διαγραφή
  30. Απαντήσεις
    1. Ωχ, προς στιγμή νόμιζα πως παραγγέλνεις πίτσα...
      Ευχαριστώ πολύ Ακράτ!

      Διαγραφή
  31. Το διαβασα, το ξεχωρισα κι ειπα τετοιο χιουμορ και τετοιον οιστρο η το Μαριω θα ειναι η η Πετρα μας! απολαυστικοτατο! Τα συγχαρητηρια μου για το καυστικο σατιρικο σου υφος! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστινάκι μου και χαρά μου να συνταιριάζω στον οίστρο με την Πέτρα μας ;-)

      Διαγραφή
  32. Μαριώ μου .. τελικά οτιδήποτε έχει μέσα του λέξεις σου ταιριάζει τόσο πολύ! τα σέβη τα φιλιά και τον θαυμασμό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά που γράφεις, στα επιστρέφω και τα προσυπογράφω για σένα.
      Δεν είναι από ευγένεια, αλλά το εννοώ.
      Από καρδιάς σ' ευχαριστώ ρε Χρήστο!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.