Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

Βιβλιο-παρουσίαση

 


Το ραντεβού μας για την πρώτη παρουσίαση του βιβλίου είναι το απόγευμα της Κυριακής 12 Φεβρουαρίου, στο Χαλάνδρι. Για τους φίλους που θα καταφέρουν να μας τιμήσουν με την παρουσία τους, αλλά και για τους υπόλοιπους που θα μας συντροφεύουν νοερά από μακριά, ένα τεράστιο ευχαριστώ προκαταβολικά και από καρδιάς.

Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι μια συλλογική δουλειά κι αυτό που χαρήκαμε αφάνταστα με την Ρόζα, ήταν το ταξίδι της αλληλεπίδρασης και της ανταλλαγής ιδεών. Διαπιστώσαμε ότι έχουμε κοινά σημεία αναφοράς, κοινές κοινωνικές ανησυχίες και, μοιραία, κοινά είναι και τα μηνύματα που θέλουμε να εκφράσουμε μέσα απ’ αυτή την έκδοση. Ελπίζουμε να σας έχουμε κοντά μας στο παρθενικό του ταξίδι και να συζητήσουμε από κοντά για υπερατλαντικά ταξίδια, πάνω στα “φτερά της τέχνης”.

Παράλληλα με την βιβλιο-παρουσίαση, ο ζεστός και ατμοσφαιρικός Πολυχώρος των 24γραμμάτων, θα φιλοξενήσει και μια μικρή έκθεση των έργων της Ρόζας. Τα κυρίως έργα που υπάρχουν στο βιβλίο, αλλά και διάφορα άλλα ανέκδοτα έργα που συμπληρώνουν τις θεματικές ενότητες για Ιαπωνία, Αίγυπτο και Ελλάδα.

Κι αν κάτι μένει απ’ αυτή την προσπάθεια, είναι που τολμήσαμε να βγούμε έξω απ’ τον προσωπικό μας κύκλο και ν΄ αναμίξουμε τα σύνεργά μας. Γιατί όπως το είχε διατυπώσει κι ο Σιμωνίδης ο Κείος: “Η ζωγραφική είναι ποίηση που σωπαίνει και η ποίηση είναι ζωγραφική που μιλάει”. Τσεκαρισμένο και επιβεβαιωμένο.

23 σχόλια:

  1. Πήρα το ημερολόγιο του γραφείου, άνοιξα την ημέρα και φυσικά, κράτησα σημείωση, Μαρία μου. Με το καλό, θέλω να έρθω, είναι επιθυμία μου, πρόθεσή μου και εύχομαι όλα να είναι καλά και να μπορέσω να δώσω το παρών. Με ενδιαφέρει αυτή σας η δουλειά, καθώς συνδυάζει τη δική σου γραφή αλλά και την εικαστική πένα της Ρόζας.
    Να ευχηθώ δύναμη στον προγραμματισμό σας και κάθε επιτυχία, αγαπημένη μου φίλη.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω τώρα εγώ, μετά απ' αυτό το σχόλιο;
      Απ' την καρδιά μου σ' ευχαριστώ και εύχομαι να ξανακούσω τη γνώριμη φωνή σου ανάμεσα στους φίλους. Έχεις έναν μοναδικό τρόπο να ενψυχώνεις, Γιάννη μου.
      Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
    2. Εγώ ευχαριστώ, Μαρία μου για τις όμορφες και μεγάλες στιγμές που μάς έχεις χαρίσει. Την καλησπέρα μου. Όμορφο Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  2. Το ξέρω ότι δεν μπορώ να είμαι εκεί με την ουσιαστική σημασία της παρουσίας Κανελλακι μου, όμως η φαντασία που έχει φτερά θα είναι εκεί στον φιλόξενο χώρο της παρουσίασης , να σου ευχηθεί καλοτάξιδο...το δικό μου θα περιμένει την αφιέρωση σου, όσο καιρό και αν χρειαστεί!
    Αυτή η φράση..." “Η ζωγραφική είναι ποίηση που σωπαίνει και η ποίηση είναι ζωγραφική που μιλάει”. Τσεκαρισμένο και επιβεβαιωμένο." επιβραβεύει αυτήν την συνύπαρξη αγαπημένη μου Σ.Λ.❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη νιώθω την παρουσία σου, ακόμα κι αν μας χωρίζει ένα πέλαγος, Ρούλα μου αγαπημένη!
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου ♥ ΣΛ ♥

      Διαγραφή
  3. Εύχομαι καλοτάξιδο το βιβλίο και για τις δυο σας. Ενδιαφέρουσα συνύπαρξη και είμαι σίγουρη ότι θα στεφθεί με επιτυχία. Καλή συνέχεια Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι τέτοιες στιγμές, ζηλεύω εσάς που κατοικείται στο κλεινόν άστυ. Μακάρι να μπορούσα να ήμουν μαζί σας. Θαυμάζω το εγχείρημά σου αυτό, πρέπει να είναι εξαιρετική δουλειά και θα ήθελα να σας συγχαρώ και τις δύο.
    Καλοτάξιδο, Μαρία!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασίλη! Ίσως είναι και ο μοναδικός λόγος που θα ζήλευες το κλεινόν άστυ, έτσι που κατάντησε. Να είσαι καλά, κρατώ τις ευχές φίλων ως πολύτιμο φυλαχτό...

      Διαγραφή
  5. Δεν θα παραβρεθώ "σωματικά" αλλά θα είμαι ψυχικά μαζί σας, προσπαθώντας να μη ζηλέψω πολύ!!!
    ΑΦιλάκια με χίλιες ευχές για μια σίγουρη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμη και η ψυχική σου παρουσία, Στεφανία μου. Από φίλους σαν κι εσένα, με τιμάει η νοερή μας συνύπαρξη και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου, κρατώ την όμορφη φράση του Σιμωνίδη του Κείου και θα προσπαθήσω να είμαι πιστή στο ραντεβού!
    Καλή επιτυχία εύχομαι από την καρδιά μου και τα λέμε εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Γλαύκη μου!
      Ανυπομονώ και ελπίζω να είμαστε όλοι καλά και να τα πούμε κι από κοντά!

      Διαγραφή
  7. Καλή μάζωξη να έχετε και να περάσετε ζούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για αυτήν τη σύμπραξη ποίησης και τέχνης, θα ήθελα το βιβλίο σου να έχει μια χειρόγραφη αφιέρωση Μαρία μου! Αυτή η συνομιλία γραφής με εικόνες τροφοδοτεί τη φαντασία μας. Σ’ αυτήν τη σημαντική για σένα στιγμή της παρουσίασης, αν καταφέρω να παραβρεθώ θα είμαι ευτυχής. Αν όχι οι ευχές μου από καρδιάς θα σε συνοδεύουν. Οψόμεθα!
    Καλοπόρευτο το βιβλίο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να σ' ευχαριστήσω δια ζώσης για όλα, αλλά ακόμα κι αν δεν τα καταφέρουμε, κανένα πρόβλημα, Αννίκα μου. Να είσαι καλά, χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου εύχομαι η βιβλιοπαρουσίαση να 'ναι έτσι όπως την ονειρεύεστε και να γνωρίσει και αυτό το βιβλίο σου κάθε επιτυχία και να αγγίξει πολλές πολλές ψυχές.
    Αξίζει κάθε επιτυχία στην πένα σου πραγματικά.
    Όλα με το καλό!
    Πολλά πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουφ, διάβαζα τα σχόλια καθώς κατέβαινα για να έρθω στο κουτάκι μου. Βαθύς αναστεναγμός και ορίζω τον Γιάννη ως εκπρόσωπο της νοερής μου παρουσίας γιατί είναι πολλά τα χιλιόμετρα Άρη.
    Στην υγεία όσων θα παρευρεθούν και πολύ περισσότερο σε όσους θα βοηθήσουν στο να γίνει γνωστό το βιβλίο, στην υγειά της γοητευτικής συγγραφέως, στο νέο ταξίδι που ξεκινά, και της εύχομαι καλή δύναμη στο προώθηση του βιβλίου!!!!
    Πάει πέρασε το στάδιο της δημιουργίας, τώρα μπορείς να χαρείς για κάθε βήμα που θα κάνει προς την κορυφή, να το βοηθάς, να το αφήνεις, να το βοηθάς πάλι κλπ κλπ κλπ
    Φιλιά η άσωστη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώς την άσωστη (ή άσωτη;) 😎
      Η... γοητευτική συγγραφέας 🙄 σ' ευχαριστεί πολύ για τις ζεστές ευχές σου!
      Ναι, είναι όντως το στάδιο που ο δημιουργός κάνει λίγο πιο πίσω για να αφουγκραστεί το έργο του. Όπως κάνουμε μπροστά σ' έναν ζωγραφικό πίνακα. Με την προώθηση δεν το έχω και τόσο, περισσότερο μ' ενδιαφέρει να κάνουμε λίγες μαζώξεις με φίλους σε διάφορα σημεία. Θεού θέλοντος και κόβιντ επιτρέποντος, βέβαια.
      Καλή δύναμη με τις σπορές σου, φιλιά πολλά Μάνια μου 💝

      Διαγραφή
  11. Καλοτάξιδη η "ζωγραφιστή ποίηση" παιδιά.
    Με την πρώτη ευκαιρία θα την αποκτήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.