Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Κόντρα γάμος



- «Οι γονείς μας κι εμείς θα χαρούμε να σας δούμε στο γάμο μας, που θα γίνει...»

- Σβήσ’το «γονείς».

- «Θα χαρούμε να σας δούμε στο γάμο μας που θα γίνει στον Ιερό Ναό...»

- Σβησ’το «ιερός ναός».

- «... που θα γίνει στην εκκλησία της Παναγίας της Γρηγορούσας, την Κυριακή 29 Ιουνίου, στις 6 το απόγευμα...»

- Σβησ’το «απόγευμα», εννοείται.

- «... Οι οικογένειες...»… ξέρω, να το σβήσω.

- Πουλιά στον αέρα πιάνεις!

- «Μενέλαος και Σουλτάνα»

- Με κουράζεις...

- «Μένιος και Τάνια». Ευχαριστημένη;

- Πόσα θα τυπώσουμε;

- Διακόσια, καλά είναι;

- Ναι αμέ...να το τυπώσουμε και σε αεροπανό. Να πετάει μια βδομάδα πριν, σ’ όλο το λεκανοπέδιο.

- Πολλά είναι ε;

- Ρε Μένιο για γάμο πάμε, όχι για δημαρχία. Εκατό και πολλά σου λέω!

- Δεν πάμε οι δυο μας με τον κουμπάρο να τελειώνουμε;

- Μέσα! Γουστάρεις;

- Θα πεθάνει απ’ τον καημό της η μάνα μου.

- Ένας λόγος παραπάνω τότε!

- Θες να πεθάνει η μάνα μου Τάνια;

- Πρακτικά σκέφτομαι ρε Μένιο. Μ’ ένα σμπάρο – δυο τριγόνια...

- Τι εννοείς;

- Nα κάνουμε και τα δύο μυστήρια την ίδια μέρα. Θα μας κάνουν και καλύτερη τιμή.

- Αχ, τι λες;

- Εκείνη φταίει. Μ’ έχει ταράξει στα «Αν δεν καλέσετε τον θείο Αναξίμανδρο, την ξαδέρφη Ζηνοβία, τα ανήψια Προκόπη και Ματθίλδη και τη γιαγιά Πολυχρονία... Θα πεθάαανω»! Αυτό δεν είναι λίστα γάμου. Ευχέλαιο “Υπέρ υγείας” είναι.

- Μα να μην πάρουμε την ευλογία της γιαγιάς Πολυχρονίας;

- Όλα τα ξαδέρφια σου που την πήραν, είναι χωρισμένα.

- Εκατό και κλείσαμε! Μετά το γάμο τι θα τους κάνουμε;

- Θα τους δώσουμε εξιτήριο.

- Δεν θα τους πάμε σ’ ένα κτήμα;

- Κτήμα στο μπόϊ σου ρε Μένιο! Βρακί δεν έχει ο κώλος μας...

- Θα πεθάνει απ’ τη ντροπή της η μάνα μου!

- Να καλέσουμε τότε και τον Πέτρο Γαϊτάνο. Να ψάλλει ένα ποτ πουρί, του γάμου και της τάβλας...

- Τουλάχιστον θα βάλεις νυφικό;

- Αν δεν βάλω, θα πεθάνει η μάνα σου;

- Ρε Τάνια, αυτή τη στιγμή περιμένει κάθε μάνα! Μη γίνεσαι κυνική!

- Γράψε λάθος Μένιο. Η στιγμή αυτή είναι δική μας. Και για να μη μακρυγορούμε. Πάρε υπογλώσσια μαζί σου και πήγαινέ της τα χαμπέρια μου!

- Για πες...

- Η νύφη θα βάλει ό,τι πιο ανέμελο έχει στη ντουλάπα της.

Μετά το γάμο, πάμε παραλία. Έχω συνεννοηθεί με τα κορίτσια που έχουν την ψησταριά και θα μας στρώσουν τραπεζοκαρέκλες πλάϊ στο κύμα.

Φεγγαράδα, ψητά σούβλας, μεζεδάκια, σαλάτες και μπόλικα καφάσια Μαλαματίνες. Όλα κλεισμένα. Α! ...και λάϊβ μουσική ε;

- Αυτό θα τη μαλακώσει κάπως τη μαμά...

- Η κομπανία που παίζει τα Σαββατόβραδα. Δυο κιθάρες κι ένα μπουζούκι... στα φωνητικά ο Νώντας.

- Ε ρε χαρές που θα κάνει κυρα-Θοδώρα!

- Αν δεν πεθάνει, την περιμένουμε με μια μεγάλη αγκαλιά, πες της!

- “Μετά το μυστήριο, θα δοθεί μπιτς-πάρτυ στο παραλιακό Καφέ-Ψητοπωλείο ‘Οι Μάγισσες της Σούβλας’

- Σβήσ’το “μπιτς-πάρτυ”, “Θα γίνει γλέντι” γράψε!

- Εκατό τελικά;

- Και δώρο τα υπογλώσσια!



Η προετοιμασία του “Κόντρα Γάμου” τους, συμμετείχε στο 8ο Παιχνίδι Λέξεων του TEXNISTORIES.

O Μένιος και η Τάνια, σας ευχαριστούν ολόθερμα για την ψήφο εμπιστοσύνης σας και τη διάκριση που τους χαρίσατε.
Και πάνω απ’ όλα, ένα τεράστιο ευχαριστώ στην Φλώρα, για τη γλυκιά φιλοξενία της και την αδιάκοπη φροντίδα της.
Με την ευχή τα τελετουργικά να είναι λιγότερο φλύαρα, για να μη χάνεται ο στόχος και η ουσία... 



55 σχόλια:

  1. Τον λάτρεψα τον ΄΄κόντρα γάμο σου΄΄ Μαρία γιατί είναι όμορφα δεμένος και κάπου μέσα βρίσκω στοιχεία μου ,
    Να είσαι καλά και τα κείμενά σου να μας κάνουν παρέα !!!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σ' ευχαριστώ πολύ για την ψήφο εμπιστοσύνης σου και τα υπέροχα λόγια σου;-)
      Η παρέα σας μου δίνει μεγάλη δύναμη να ξέρεις...

      Διαγραφή
  2. Αχ τι με κάνεις τι με κάνεις....
    είδες αξάν; καθαρά Σαλονικιώτικο!!!
    Έχε χάρη που δεν μπορώ δημόσια να τα πω περισσότερα ...αλλά Μαράκι μου
    πιο μέσα από μέσα δεν μπορούσες να πέσεις σε 'κόντρα' γάμο :-)

    Καλό ξημέρωμα αγαπημένο μου .....
    φεύγω με ένα χαλαρό μειδίαμα ευχαρίστησης που δεν είμαι η μόνη
    που σε αυτά τα ''κόντρα'' βρίσκει το σωστό ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούμπα-λίμπρε και πάσης Ελλάδος άμα λάχει...
      Σαλονικιώτικα φιλιά και μια μαλαματίνα να ξεκλειδωθούμε. Στην υγειά σου!

      Διαγραφή
  3. Έξοχη ειρωνεία τυπολατρικών στερεοτύπων.
    Με πήγες πολλά χρόνια πίσω, Μαρία, όταν αναγκάστηκα να υποστώ το θρησκευτικό γάμο, μη υπάρχοντος τότε του πολιτικού. Τα δύσκολα οικονομικά ανάγκασαν τις μάνες να αποδεχτούν τη μη αποστολή προσκλητηρίων, κι έτσι να παραστούν ελάχιστοι στενοί συγγενείς σε μακρινό τόπο…
    Ευφυής η χιουμοριστική κριτική σου γνωστών καταστάσεων. Να είσαι καλά, Μαρία.
    (Ίσως πρέπει να αλλάξει τον τρόπο βαθμολόγησης η αγαπητή μας Φλώρα, για να μη αποκλείουμε αναγκαστικά, εξαιρετικές συμμετοχές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου ειλικρινά χαίρομαι που το κείμενο ξύπνησε μια προσωπική σου μνήμη. Και σ' ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας τις εμπειρίες και τις μνήμες σου. Όσο για τη βαθμολόγηση, ουδεμία σημασία δεν δίνω. Αν αρχίσουμε να ασχολούμαστε με αυτά, χάνουμε τη μαγεία της συμμετοχής.
      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαράκι μου γλυκό! Αν και χαμένη το τελευταίο καιρό δε μπορούσα παρά να τραβήξει το βλέμμα μου ο τίτλος σου και να διασκεδάσω απίστευτα με τη στιχομυθία! Πρέπει να σου πω πως μπήκα κυριολεκτικά στο πετσί του ρόλου μιας και τα ζω :-) ...Ελπίζω να βγω αλώβητη!
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου καλή δύναμη στις προετοιμασίες σας και εύχομαι να το χαρείς μ' όλη σου την ψυχή!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που μέσα στο τρέξιμό σου, έκανες μια στάση εδώ κι άφησες το σχόλιο σου!
      Να'σαι καλά :-)

      Διαγραφή
  5. Μαρία Μαρία Μαρία!!!
    Ολο το κείμενο φώναζε Μαρία!!!!
    Νιώθω τόσο όμορφα όταν σε διαβάζω Μαράκι μου!
    Δεν ξέρω ακόμα και όταν με κάνεις να κλαίω μου αρέσει.
    Ισως γιατί μου βγάζουν τα κείμενά σου τόσο αβίαστα πολλά συναισθήματα, όποια και αν είναι αυτά!
    Ηταν τόσο αληθινή η περιγραφή σου και γέλασα πολύ!
    Μπραβο σου για το βραβείο σου είσαι φοβερή!
    Πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τα κείμενα βρε Ελενάκι, είναι που εσύ έχεις πλεόνασμα συναισθημάτων...
      Σ' ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω κι εγώ άπειρα φιλιά και ευχές ♥

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχαχαχαχαχα μια χαρά τον κουμανταρει η νυφη τον γαμπρό!
    αμ ετσι έπρεπε να ειμαι κι εγω ,που με την πεθερα δεν ειχα προβλημα ,εκεινη η μάνα μου με εφαγε! Ημουν η 1η απο τα παιδια της που παντρευόταν κι επρεπε να βγαλει τις υποχρεωσεις της! Με τα σημερινα μυαλά μου ,πολιτικο θα ειχα κανει!
    να τους χαιρεται η κυρα-Θοδωρα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι που θα σου ξέφευγε η ουσία του θέματος... Γατόνι είσαι ρε Νάσια!
      Όσο για τον γάμο σου, δεν είσαι η μόνη. Συνήθως όλα τα "κόντρα" μας προκύπτουν μετά την απομάκρυνση απ' την... εκκλησία.
      Υ.Γ. Μ' αρέσει πολύ το γέλιο σου. Χαίρομαι ν' ακούω ανθρώπους να γελάνε :-)

      Διαγραφή
  7. χεχε! Όταν λέμε είχα λιώσει στο γέλιο, δεν σου λέω τίποτα!
    Πόσο θα ήθελα να τα είχα καταφέρει εγώ Τότε!
    Έβγαζα υποχρεώσεις άλλων .... '"ρε μάνα δεν τους ξέρω..θα γλεντάω με αγνώστους;" "Μπα όταν πας έξω και χορεύεις τους ξέρεις όλους;"
    Φαντάζεσαι τι είχε γίνει;
    Πάντως ήταν ωραίο πάρτι! Η ιστορία ακόμα καλύτερη!
    Ραντεβού στα επόμενα κι ας αργήσουν λιγάκι! :))
    Μάκια!
    ΣΛ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι αντίστοιχο περάσαμε όλοι μας Αριστέα μου.
      Η επανάσταση είναι γένους θηλυκού. Έρχεται πάντα αργοπορημένη.
      Ραντεβού στα "Λαδάδικα" τώρα. Με Μαλαματίνες και μεζεδάκια ;-)
      Μάκια πολλά όμως!

      Διαγραφή
  8. Υπεροχο Μαρια μου!
    Οπως ολα σου βεβαια!
    Συγχαρητηρια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μαράκι μου
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    και βέβαια για την πρωτιά!!!!
    Τα χιουμοριστικά κείμενα σου πηγαίνουν πολύ!!!
    Πάντα επιτυχίες να έχεις!!!

    φιλάκια πολλά ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δικά μου συγχαρητήρια Ελενάκι μου για την υπέροχη συμμετοχή σου! Ίσως κάποια στιγμή πρέπει να εκδώσεις μια συλλογή για να τα έχουμε όλα συγκεντρωμένα σ' ένα βιβλίο.
      Τα χιουμοριστικά είναι οι άμυνές μου. Με καταλαβαίνεις νομίζω ;-)
      Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  10. Τώρα τελευταία σε "χάνω" μάνα μου. Οι κεραίες μου θέλουν άλλαγμα! Αλλά ο κόντρα-γάμος σου ήταν ένα αληθινό ταξίδι μέσα στην ελληνική πραγματικότητα. Όπως όλα σου τα κείμενα βεβαίως βεβαίως! Του Θεμιστοκλέως καλέ! Φιλιά και θερμά συγχαρητήρια και να μας ζήσουν τα παιδιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χανόμαστε μωρέ εμείς;
      Ένα "Ζήκοοοοο" να φωνάξεις και είμαι a picco!
      Ευχαριστώ για όλα ρε Πέτρα :-))))

      Διαγραφή
  11. Αχ ποσο τον ευχαριστηθηκα το γαμο σου!Ειναι απολαυστικος! Ο τι και να πω θα ειναι λιγο!
    Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου σ' ευχαριστώ για την υποστήριξη και την ψήφο εμπιστοσύνης σου ;-)
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  12. Για ακόμη μια φορά ξεχώρισε και βραβεύτηκε η ήρεμη επανάστασή σου.
    Το ανήσυχο και ανυπότακτο βλέμμα σου, βάζει τα πράγματα στη θέση τους
    και τα τοποθετεί στην σωστή τους διάσταση.
    Πολλά ζευγάρια θα ήθελαν να σηκώσουν πλακάτ με τη φράση
    Τέλος στους γάμους "κονσέρβα" .
    Φιλάκια Μαρία μου και θερμά συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου το έχω ξαναπεί. Αν δεν ήσουν εσύ και το παιχνίδι με τις λέξεις, πολλά δεν θα είχαν γραφεί. Όσο κι ανα ακούγεται παράδοξο, οι λέξεις που δίνονται, είναι η ώθηση και η έμπνευση για να γραφούν ιστορίες και κείμενα. Εγώ πρέπει να σου δώσω συγχαρητήρια, για την ιδέα σου να στήσεις αυτό το "παιχνίδι" και την αφοσίωσή σου σ' αυτό! Ξέρω πόσο χρόνο και ενέργεια απαιτεί απ' την καθημερινότητά σου.
      Σ' ευχαριστώ ειλικρινά για όλα ♥

      Διαγραφή
  13. Μα τι κόντρα γάμος σε όλα λέμε!
    Τύφλα να'χουν οι υποχρεώσεις και τα τυπικά!
    Εύγε κάπως έτσι πρέπει να γίνονται οι γάμοι
    την σημερινή εποχή!
    Υπέροχοι οι διάλογοί σου
    έγραψες πάλι Μαρία μου!

    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σκεφτείς πως μικρές περιουσίες έχουν ξοδευτεί για μία μόνο βραδιά/παράσταση, είναι τραγικό...
      Ζουζού μου σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλό βράδυ να έχεις :-)

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο κείμενο Μαρία μου ρεαλιστικό, έξυπνο και με χρώμα Ελληνικό! Αυτή η αλήθεια που αναδύεται από τα κείμενα σου, αυτή η γνήσια στόφα της δημιουργού η προικισμένη με συμπαγή πνευματικά θεμέλεια που με σεβασμό στη γλώσσα με εξαίσιο εύρος γραφής κι επιλογής θεμάτων με πλείστες
    τιμητικές διακρίσεις, όπως και η σημερινή, αν μη τι άλλο σε ορίζουν Μοναδική!
    Αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση και περηφάνια που σε γνώρισα
    Μαρία μου γιατί έμαθα και μαθαίνω δίπλα σου πως να εξελίσσομαι! Συγχαρητήρια γλυκιά μου και μ' ένα "μπιτς γλέντι" δεν είναι κακό!!!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά! -:))♥♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σκλαβώνεις ρε Κατερινάκι (το "ρε" με την καλή έννοια...)
      Κρατάω σφιχτά την αγκαλιά και τις καρδούλες σου κι ετοιμάζομαι για προσγείωση. Με τέτοια λόγια, έκανα χαμηλή πτήση στα ουράνια απόψε ;-)
      Nα'σαι καλά!

      Διαγραφή
  15. να είσαι καλά κοριτσάρα μου! γέλασα με την ψυχή μου, με εκείνο το γέλιο το δυνατό της ταύτισης.
    σε φιλώ με όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ "ταυτισμένη" Βίκυ μου;
      Κατάλαβα...
      Μου φτάνει που γέλασες. Ένα γέλιο την ημέρα, τη μαυρίλα κάνει πέρα ;-)

      Διαγραφή
  16. Για άλλη μια φορά "ζωγράφισες"!!!!!!!!! Δεν θα σταματήσω να λέω πόσο σε θαυμάζω!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη ζωγραφική την υπηρετείς επάξια εσύ Βίκυ μου! Και με απόλυτη επιτυχία μάλιστα!
      Οπότε, κρατάω τα φιλιά και τη φιλία σου και νιώθω ευνώμων που βρέθηκα στον ποδηλατόδρομό σου ♥

      Διαγραφή
  17. Η αλήθεια είναι πως δε θυμάμαι να έχω γελάσει τόσο με άλλο προσκλητήριο γάμο...και δεν έλεγε άλλο και τόσες αλήθειες!
    Συγχαρητήρια Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ώστε δική σου ήταν αυτή η συμμετοχή ε; Έχει κάτι πολύ δυνατό στο γράψιμο. Μου άρεσε πολύ εμένα διότι, πέραν από το χιούμορ, καταπιάστηκε με καταστάσεις που όσοι έχουμε εμπλακεί σε ετοιμασίες γάμου τις έχουμε βιώσει. Μπράβο!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή δεν ήταν συμμετοχή, προκήρυξη ήταν Γιώργο μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την ψήφο εμπιστοσύνης σου στο παιχνίδι, καθώς και την επίσκεψή σου εδώ.
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  19. Φυσικά και δεν μου στείλατε προσκλητήριο, φυσικά και δεν πέρασα, φυσικά και δεν ψήφισα.
    Αλλάζει τίποτα; Όχι.
    (Τουλάχιστον καλέστε με στο διαζύγιο να ευχηθώ. Έτσι που ξεκίνησαν δεν βλέπω να πηγαίνουν μακριά)
    Πάρε τώρα την ψήφο μου και δωσ'μου μια μπομπονιέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μπομπονιέρα δεν έχουμε, αλλά μια Μαλαματίνα την κερνάμε αναφανδόν Μεσιέ!...
      Τώρα, γιατί εγώ νομίζω πως μια χαρά ξεκίνησαν;
      Θα δείξει...
      Καλό βράδυ Πέτρο μας!

      Διαγραφή
  20. Μετά από αυτό το εκπληκτικό χιουμοριστικό κείμενο, δεν μένει παρά να ευχηθούμε στους ελεύθερους καλά στέφανα, με πρωτοτυπία και πολύ χιούμορ!!!
    Αυτή τη φορά ο χρόνος μου, δεν μου επέτρεψε να διαβάσω κανένα από τα κείμενα του διαγωνισμού και απλά τα απολαμβάνω στα σπιτικά σας, ας είναι και καθυστερημένα!
    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!...
      Στεφανία μου σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και την ευθύβολη ευχή σου!
      Καλό βράδυ και Απειρα φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  21. Αυτό είναι προσκλητήριο..Κανελλάκι μου....όχι ότι κι ότι..χι.χι...πολύ τον χάρηκα αυτόν τον γαμο.. και εγώ με τα παιδια ειμαι .. αχ!! μονο την κυρα Θοδώρα σκέφτομαι που θα της ήρθε ο ουρανός σφοντίλι...χι..χι. μετα απο το προσλητήριο που θα διάβασε ... τα παιδιά πάντως θα τον κατά ευχαριστηθήκαν τον γαμο τους..χι.χιχ. και καλους απογόνους..!!!! Κανελλάκι μου το διαμαντάκι σου πάλι ελαμψε..!!.. φιλάκιααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν οι αλλαγές σου επάνω...??????

      Διαγραφή
    2. Ρουλάκι μου εύχομαι ειλικρινά τα νέα παιδιά να απεγκλωβιστούν απ' τις παρωχημένες λογικές του "φαίνεσθαι" και να επιλέγουν πώς και με ποιους θα μοιραστούν μία απ' τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής τους. Τουλάχιστον οικονομικά, θα είναι πιο υγιές το ξεκίνημά τους.
      Φιλάκια πολλά Σμαραγδένια μου ♥

      Διαγραφή
  22. Ο γερος,παιδι μου,δεν παθαινει τιποτα(κατα Λαζοπουλο)
    Πλακα εχει....
    Με το νυφικο στην πλατεια
    να τρωμε σουβλακι καταχαμα....
    Με το ΡΟΖ νυφικο (μου) στην πλατεια....χαχαχαχα....
    κι ακομα....η μανα ζει....
    Γι αυτο σας λεω ζευγαρια μου....
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΕΜΕΛΑ ΦΟΡΕΣΤΕ......

    σαγαπακιμου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη γριά δεν έλεγε ο Λάκης; Νομίζω κιόλας... Δεν τον παρακολουθώ πια.
      Ωραία εικόνα το έκανες! Ο πιο ανατρεπτικός γάμος!
      "Κι η μάνα ζει", αυτή μας οδηγεί!!!

      Ανέμελό μου... φιλάκια πολλά σου φοράω!

      Διαγραφή
  23. Αυτόν τον κόντρα γάμο πολλοί τον ονειρεύονται λίγοι τον καταφέρνουν!
    Βλέπεις ο γάμος στην Ελλάδα δεν αφορά τόσο το ζευγάρι όσο τους γονείς! Μάλλον είναι η δική τους στιγμή!
    Εγώ στον δικό μου προσπαθούσα να συμβιβασω τα ασυμβίβαστα! Αλλού τα κατάφερα αλλά κάποιες συγγενικές υποχρεώσεις δεν τις γλίτωσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα! Πόσο σοφή η Σοφία μας!!

      Σοφία μας, είπα να τριτώσω ως "ουρά" σου απόψε!!

      Διαγραφή
    2. Το πρόσεξα! Τέτοιες "ουρές" είναι ευπρόσδεκτες!

      Γκουντμόρνινγκ εβριμπάντι!

      Διαγραφή
    3. Εεεεεπ! Τι το κάναμε εδώ; Αμέρικαν μπαρ;;;;
      Σοφία μου ευχαριστώ για την προσωπική σου μαρτυρία (οσιομάρτυρας κι εσύ στο γάμο σου ε;)
      Πετρούλα μου ευχαριστώ που πρόσεχες το μαγαζί όσο έλειπα. Για κάνε λογαριασμό...
      Φιλιά ρε τρελοκόριτσα ;-)

      Διαγραφή
  24. Ποσο ακομα θα μας εκπλησσεις Μαρια μου με τα κειμενα σου ? Εεεεεεεε???
    Πραγματικα απορω τι σκεφτεται το μυαλουδακι σου και βγαζεις τετοια διαμαντια!!!
    Συγχαρητηρια για ακομα μια σου νικη!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα με εκπλήσσω Μαράκι μου, μη νομίζεις... Διαμάντια δεν ξέρω αν βγάζω. Φαρμάκια όμως, σίγουρα ;-)
      Nα'σαι καλά ρε Μαριώ, πολύ σ' ευχαριστώ για την παρουσία σου και τον καλό σου το λόγο!

      Διαγραφή
  25. Χαχαχα!!! Υπέροχο, καυστικό και μια χαρά τα θίγει τα κακώς κείμενα του γάμου θεαθήναι!!!!!
    Να ζήσουν και να ευτυχήσουν τα παιδιά λοιπόν!!!
    Μαράκι μου του δωσες πάλι και κατάλαβε!!!! Συγχαρητήρια ταλέντο μου!!!
    Μάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριλενάκι μου γλυκό!
      Μάκια κι από μένα και καλό βραδάκι να έχεις ♥

      Διαγραφή
  26. Τι ωραίο κείμενο, Μαρία μου, συγχαρητήρια! Αυτοί οι κόντρα γάμοι είναι το όνειρο πολλών...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα δεν σου μιλάω... Μετά την πάσα που μου έδωσες στις Ιστορίες Μυστηρίου, έχω ιδρώσει να βγάλω τη συνέχεια. Ούτε στις πανελλήνιες τόσο ιδρωτάρι :-)))
      Καλό βραδάκι Έλλη μου κι ελπίζω να φανώ αντάξια σου στην εξαιρετική συνέχεια που μου έδωσες!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.