Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Πρό[σ]κληση για παρουσίαση

Έκανε τα πρώτα του –δειλά- βήματα στο χαοτικό σύμπαν των εκδόσεων και συνεχίζει την πορεία του αργά αλλά σταθερά . Οι ήρωες των ιστοριών περιμένουν υπομονετικά στα ενδότερα,  να γίνουν οι σελιδοδείκτες στα προσωπικά μας τεφτέρια που έχουμε με τη ζωή. Όχι πως είναι μοιραίοι και γοητευτικοί, έχουν όμως όλη την καλή διάθεση να μας πάρουν απ’ το χέρι και να μας βγάλουν σ’ ένα ξέφωτο.

Χρωστάω ένα τεράστιο «Ευχαριστώ» σ’ όλους τους φίλους που αγκάλιασαν αυτή την προσπάθεια απ’ την πρώτη κιόλας στιγμή. Η υποδοχή ήταν ομολογουμένως συγκινητική και τιμητική. Κι ας μην έχουν ταρατατζούμ και δημόσιες σχέσεις, είναι απ’ αυτές τις ιστορίες που διαδίδονται από στόμα σε στόμα, όπως γινόταν παλιά ανάμεσα στις ανθρώπινες παρέες.  


Η πρόσκληση είναι για να ξεφυλλίσουμε παρέα ένα βιβλίο.
Η επιδίωξη είναι να βρεθούμε ΜΑΖΙ.
Η προσδοκία είναι να βγάλουμε τα καλά μας ρούχα και να βγούμε συντροφιά για παιχνίδι. Στις λέξεις, στα νοήματα και στα συναισθήματα. Να πάρουμε λίγες ανάσες για να έχουμε αποθέματα αέρα στις ασφυκτικές μέρες που μας περιμένουν.  
Για τους φίλους που είναι  στην επαρχία και δεν θα μπορέσουν να βρεθούν κοντά μας, κρατάω τις ευχές και τα μηνύματά τους ως πολύτιμο φυλαχτό. Μερικές φορές η φυσική παρουσία δεν είναι απαραίτητη για να στηθεί μια συντροφιά. Νοερά έχω την εικόνα τους και τους σφίγγω το χέρι. 
Απ’ την καρδιά μου, σας ευχαριστώ!


40 σχόλια:

  1. Καλό σεργιάνι Μαράκι!!!!
    Θέλω πολύ να σε διαβάσω μέσα από σελίδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μένω με τη λαχτάρα, ωστόσο κλείνω θέση για το φθινόπωρο. Θα έρθω διαβασμένος...
    Σου στέλνω προς το παρόν τις ολόθερμες ευχές μου για σένα και το βιβλίο σου που θα μας ταξιδέψει καλοκαιριάτικα!
    Όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το βιβλίο το έχω παραγγείλει να μου το φέρει η βιβλιοπώλισσά μου, όχι επειδή δεν μπορώ να το παραγγείλω διαδικτυακά, αλλά επειδή αυτό το βιβλιοπωλείο είναι το παλαιότερο του Άργους και είναι πανέμορφο και το αγαπάμε πάρα πολύ και κάνουμε όλοι ότι μπορούμε για να το διατηρήσουμε ανοιχτό.
    Μόλις έλθει το βιβλίο, θα το διαβάσω και θα το φυλάξω και πού ξέρεις; Μπορεί κάποια ημέρα να συναντηθούμε και να μου γράψεις μια αφιέρωση!
    Ενδεχομένως να το έχω στα χέρια μου την ημέρα και την ώρα της παρουσίασης, οπότε θα το πάρω αγκαλιά στις 20:00 και θα είναι σαν να είμαι εκεί! Θα το κρατήσω μέχρι τις 23:00, παραπάνω δεν θα μπορέσω, διότι έχει και ζέστη. Άρα κανόνισε μέχρι εκείνη την ώρα να έχουν ειπωθεί όλα! Αν είναι να ξημερωθείτε, εμένα μην με υπολογίζεις! Στο λέω, να το έχεις υπόψη σου και να μη μου λες μετά ότι δεν στο είπα!
    Εύχομαι τα καλυτερότερα για εκείνη τη βραδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες που προτίμησες το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας Αρτίστα μου. Αυτή είναι και η δική μου προτροπή άλλωστε. Όσο για τη βραδιά της παρουσίασης, είμαι σίγουρη πως θα επικοινωνήσουμε με τη σκέψη (μια τσικουδιά δρόμος η απόσταση Άργος-Αθήνα)...
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  4. Και τι δε θα έδινα να είμαι σε αυτή την παρουσίαση!
    Η σκέψη μου, η αγάπη μου και οι ευχές μου θα σε συντροφεύουν!
    Καλή επιτυχία Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου εύχομαι ολόψυχα μέσα απ την καρδιά μου καλή επιτυχία στο καινούργιο σου ξεπέταγμα.
    Το έργο σου, ήδη έχει μπει σε λίστα στις επιδιώξεις μου για να το κρατήσω στα χέρια μου.
    Έχω τη σιγουριά ότι θα πάει καλά. Ότι θα κερδίσει σκέψεις και κοινό. Μιλάς τη γλώσσα μας και αφουγκράζεσαι τις ανησυχίες μας.
    Καλή δύναμη, καλή επιτυχία στην καινούργια σου στράτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάω τις ευχές σου Γιάννη μου και ελπίζω να τα πούμε κάποια στιγμή κι από κοντά.
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου, σου εύχομαι ό,τι καλύτερο. Καλή πορεία στο βιβλίο σου. Μακάρι να μπορούσα να έρθω στις 28/6, θα ήταν εξαίρετη ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά. Όμως έχω άλλη υποχρέωση για την ίδια ημέρα. Θα σε συντροφεύει η σκέψη μου και οι ευχές μου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο πολύ θα ήθελα να είμαι σε κάθε παρουσίαση του βιβλίου σου. Έστω κι από μακριά σου εύχομαι να κάνει μακρύ ταξίδι το βιβλίο σου και κυρίως να πέσει σε καλά χέρια. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου χρωστάω πολλά Φλώρα μου...
      Ελπίζω να σε δω κάποια στιγμή και να σου εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου.
      Να περάσεις όμορφα και χαλαρά εύχομαι!

      Διαγραφή
  8. Περιμενω ανυπομονα αυτη τη μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου,
    Μεγάλη η συγκίνησή μου όταν έμαθα -έστω κι εξαφανισμένη από τα εγκόσμια- για την έκδοση του βιβλίου σου!
    Εύχομαι να διαβαστεί από όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, να διαδοθεί από στόμα σε στόμα, να ταξιδέψει "στις γειτονιές του κόσμου" (μια που, άνοιξε την πόρτα κι έκανε τα βήματά του έξω από τη γειτονιά των μπλόγκερ).
    Καλοτάξιδο, να 'ναι, λοιπόν!
    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ. Έπαψα πια να υπόσχομαι, έστω κι ότι "θα προσπαθήσω να...", μια που οι συνθήκες στέκονταν απέναντί μου -και μάντεψε ποιος νικούσε!...
    Ένα ερωτηματικό, λοιπόν, για την παρουσία στην παρουσίαση!
    (Η πάλαι ποτέ Roula the Cat)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι βρε φιλενάδα;
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και μακάρι να σε δω επιτέλους κι από κοντά.
      Αν νικήσουν οι παλιο-συνθήκες, δεν πειράζει. Η σκέψη σου και μόνο, μου είναι πολύτιμη♥

      Διαγραφή
  10. Ξέρεις ότι θα είμαι εκεί με τη ψυχή μου!
    Ξέρεις επίσης ότι θα ζηλεύω. Όλη τη βραδιά. Ευτυχώς που είναι την άλλη μέρα των γενεθλίων μου ...ε όχι και να μου τα χαλάσεις! ☺ χοχο!!!
    Εγώ ξέρω πάντως πολύ καλά πόσο θα ήθελες να μπορούσα να έρθω. Είναι αμοιβαίο εξάλλου!
    Έχω την αφιέρωσή σου, το βιβλίο σου και την ξεχωριστή μας σύνδεση! Οπότε το λες κι ευλογία όλο αυτό! ♥
    Την καλημέρα μου και την αγάπη μου μυρωδάτο κανελλάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά.
      Για μένα, θα είσαι εκεί.
      Ευλογία και σπάνια τύχη ☘

      Διαγραφή
  11. "Κάτι" έντονο Μαρία μου, μου λέει πως θα καταφέρω να είμαι εκεί... γιατί όταν κανείς θέλει πολύ, τα καταφέρνει!!!

    ΑΦιλιάκια ανυπόμονα να γίνουν ζωντανά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χαρούμενη με κάνεις Στεφανία μου!
      Και μόνο η πρόθεσή σου, με συγκινεί πολύ.
      Σταυρώνω τα δάχτυλα και κάνω σπονδές στον Κρισναμούρτι ㋛...

      Διαγραφή
    2. Κάπου λέει ο Κρισναμούρτι πως όταν υπάρχει η πρόθεση για το σωστό, ο τρόπος βρίσκεται μόνος του!
      ΑΦ! σε 50:30!!!

      Διαγραφή
  12. Μαρία καλημέρα ,
    χάρηκα που το έχω στα χέρια μου το βιβλίο σου.
    Ωραίο, περιποιημένο, με τις 48 ιστορίες του... Ιστορίες που η ζωντάνια τους φαίνεται σε κάθε σελίδα..
    Η θετική έκπληξη για μένα είναι ότι είναι διαφορετικού περιεχομένου η θεματολογία κάθε ιστορίας και αυτό του αυξάνει το ενδιαφέρον.
    Μπράβο, όμορφη έκδοση..!!
    Τελικά Μαρία είδες πόσο δυνατό είναι να έχεις ένα δικό σου βιβλίο.. , σου εύχομαι σύντομα να σε δούμε και σε άλλη έκδοση.. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να κάνω ζάφτι την πρώτη Τάσο μου και βλέπουμε.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλη σου τη φροντίδα και αγάπη!
      Καλές στράτες να έχει και το βιβλίο του πατέρα σου, που μ' έχει ήδη καθηλώσει.

      Διαγραφή
  13. Πωπω Μαρία μου!
    Μακάρι να μπορούσα να πάρω λεωφορείο,τρένο,(τουτού δεν έχω)
    και να ήμουν κι εγώ εκεί!
    Όμως"πονάω"και το σεντ!..χιχι
    Θα'θελα να σε γνώριζα από κοντά,να σου έσφιγγα το χέρι,
    να βλεπες τη φάτσα μου χαρούμενη και περήφανη!...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού θα πάει, θα γνωριστούμε κάποια στιγή Γιούλη μου. Για όλα έρχεται το πλήρωμα του χρόνου.
      Σ' ευχαριστώ ειλικρινά για τις ευχές σου ❣

      Διαγραφή
  14. Καλοτάξιδο Μαράκι μου.
    Το ξεκίνησα το σκ και πάλι έκλαψα με τα ταπερακια της μαμάς.
    Μακάρι να έρθεις και Θεσσαλονίκη.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ακόμα εκείνα τα ταπεράκια ε;
      Γελάω με κείνη την ανάρτησή σου με τα χαρτομάντηλα, θυμάσαι;
      Ρένα μου μ' έχετε κατασυγκινήσει εκεί πάνω όλοι σας... Να μου φιλήσεις το Μαράκι και να είστε όλοι καλά! Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Καλή επιτυχία στην παρουσίαση. Δυστυχώς δεν θα είμαι Αθήνα στις 28...κοίτα για δυο μέρες διαφορά. Η σκέψη μου μαζί σου και εύχομαι καλοτάξιδο το βιβλιο σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία το βιβλίο σου θα κοσμεί σύντομα και την προσωπική μου βιβλιοθήκη.

    ΥΓ: Μέρες καύσωνα, θα βρίσκομαι στα βουνά μου...
    Εύχομαι εγκάρδια καλή επιτυχία!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα δροσιστείς στα ένδοξα βουνά σας Ευρυτάνα και σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!

      Διαγραφή
  17. Καλοδιάβαστο να είναι, Μαράκι μου!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία στην παρουσίασή του!
    Μέσα στον μαραθώνιο που κάνω για να τα προλάβω όλα πριν φύγω
    παράλληλα με την υποχρεωτική καθήλωσή μου κάποιες ώρες μήπως
    και αναρρώσω - αλλιώς δε με βλέπω να ταξιδεύω - το βλέπω χλωμό
    να τα καταφέρω να είμαι εκεί!
    Εδώ και δύο εβδομάδες κοροϊδεύω και τον γιατρό κι εμένα, αφού
    οι υποχρεώσεις με προλάβαιναν.
    Με στενοχωρεί αυτό, γιατί δεν ήθελα να το χάσω, εκτός αν είμαι
    καλύτερα μέχρι αύριο...
    Πάντως το βιβλίο δεν θα το χάσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να καταφέρεις να είσαι καλά. Μόνο αυτό.
      Εμείς δεν θα χαθούμε, θα τα πούμε όταν με το καλό επιστρέψετε με τις μπαταρίες γεμάτες.
      Τα φιλιά μου και μια αγκαλιά από μακριά ♥

      Διαγραφή
  18. Μαράκι μου έυχομαι όλα να ήταν όπως ακριβώς τα λαχταρουσες κι ακόμα περισσότερο γιατί σου αξίζει!! Μακάρι να μπορούσα να ήμουν κι εγώ εκεί!!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω κι ευχές για ξεκούραση κι ηρεμία!! ♥♥ Πάντα τέτοια κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου ήταν ακριβώς όπως τα λαχταρούσα και καλύτερα ίσως...
      Άμα υπάρχει θετική αύρα, συντελούνται μικρά θαύματα.
      Σ' ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σου. Ήταν σαν να σε είχα κοντά μου ♥

      Διαγραφή
  19. Δεν μπόρεσα να έρθω και λυπάμαι, η σκέψη όμως ήτανε κοντά σου και η αγάπη μου σε είχε αγκαλιά....ανυπομονώ να το πάρω στα χέρια μου, να το χαϊδέψω, να το μυρίσω, να το κανακέψω....Πάντα επιτυχίες εύχομαι, που να σου χαρίζουνε μόνο ικανοποίηση !!! Το αξίζεις !!! Σε φιλώ αγαπημένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Κλαυδία μου, η φυσική παρουσία δεν είναι πάντα απαραίτητη για να νιώσεις τη θετική ενέργεια που σου στέλνει ένας φίλος.
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  20. αίσχος μου είμαι στα χάλια μου με το μπλοκ και είχα κάμει αυτοκάθαρση. ΣΥΓΝΩΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.