Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Τραγούδι παρακαλώ!...

Η  αναμνηστική πληροφορία του μήνα: το Απάγκιο κλείνει αισίως τα τέσσερα χρόνια του. Έτσι, για να κρατάμε ένα μπούσουλα του χρόνου και του χάρτη που διασχίζουμε παρέα.  Αν μπορούσα να κάνω μια πρόποση παρέα με τους φίλους που απαγκιάζουμε συντροφιά όλα αυτά τα χρόνια, θα ήταν να συνεχίσουμε να μετράμε χειμώνες και καλοκαίρια όλοι μαζί, με τις χαρές και τις στεναχώριες μας, με τις συγκινήσεις και τις απογοητεύσεις μας… Σε πείσμα της εποχής των «κλεμμένων ονείρων», ν’ αφήνουμε τις πόρτες μας ξεκλείδωτες και να στήνουμε κάθε βράδυ τα μικρά μας πηγαδάκια, με κουβέντες ουσίας, ή και άνευ… Σας ευχαριστώ ολόψυχα για τη συντροφιά σας κι όλα όσα μοιραζόμαστε τόσα χρόνια· στη σοβαρότητα που απαιτούν οι ρημάδες οι περιστάσεις, μια φευγαλέα βόλτα με φίλους είναι λυτρωτική! Και ανέξοδη ε; Όσο κοστίζει ένα μαλλί της γριάς…

 Χεράκι και φύγαμε για τις ουσίες. Σ’ ένα μπαρ που ναυάγησε η αυγουστιάτικη σελήνη μας. Στην παγκόσμια ημέρα της γάτας ανήμερα –όσο να πεις, ήταν μια σατανική σύμπτωση- πήρε αγκαλιά  την κιθάρα της και μας είπε «Και πάλι χαίρετε»… Στο ομώνυμο διπλό άλμπουμ που κυκλοφόρησε το 2009, η Αρλέτα σ’ ένα ρεσιτάλ χιούμορ και αυτοσαρκασμού έγραφε:

//Αν δεν είναι του γούστου σας, πετάξτε το γρήγορα στα περιστέρια. Αν είναι, θα χαρώ χαρά μεγάλη η νεκραναστημένη. Βγήκα από τα πέτρινα χρόνια μου με χρέη προς όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου και τους ευχαριστώ από καρδιάς, ως τον τελευταίο που έστειλε e-mail ή έκανε μια προσευχή όταν την χρειαζόμουνα τόσο. Και ήταν πολλοί, πολύ περισσότεροι απ’ ό,τι μπορούσα να φανταστώ. Ζητώ συγνώμη, δεν το ήξερα. Ελπίζω κάτι να τους προσφέρω και τώρα. Και πάλι χαίρετε, φίλοι μου. Ευχαριστώ από καρδιάς!... //

Δεν είναι πως αιφνιδιαστήκαμε. Είναι που χάσαμε έναν δικό μας άνθρωπο που κράταγε γερά τόσα χρόνια, που μέσα απ’ τις οδύνες της αρρώστιας, μας μεθούσε με τις μελωδίες της και ξεσκέπαζε τις ανασφάλειες και τα πάθη μας. Σαν να στοιχηματίζαμε κάθε φορά όλοι μας πως κι αυτή τη μάχη με τον «Κύριο εκεί πάνω» θα τη νικήσει, πως η αγάπη μας την κάνει άτρωτη και πως θα ξαναβγεί με την κιθάρα της σε μια συναυλία να νανουρίσει τα ανήσυχα βράδια μας. Να μας καθησυχάσει, πως πάει… πέρασε κι αυτός ο εφιάλτης:

Σώπα ησύχασε πια
έχεις περάσει πολλά
Νάνι και όνειρα γλυκά χρωματιστά
όνειρα ζαχαρωτά
ήταν όνειρο κακό εφιαλτικό
μα πέρασε κι αυτό
κάπνισε μια ρουφηξιά,
πιες μια γουλιά νεράκι δροσερό…

Είναι μια παλιά της συνέντευξη στην ΕΤ1 που θα ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σας, έτσι σαν κέρασμα για τη γιορτή μου. Όχι πως της ταιριάζουν μνημόσυνα και δακρύβρεχτα κειμενάκια. Πείτε πως πίνουμε παρέα μια batida de coco και ξαναπιάνουμε απ’ την αρχή της ζωής της το νήμα· τα ξεδιπλώνει όλα ήρεμα, μελωδικά, με καταπληκτικό λόγο, αφοπλιστική ειλικρίνεια και αξεπέραστο χιούμορ. Αχ Μπέμπα… 
Εύχομαι ολόψυχα Καλή Παναγιά να έχουμε!
Κι αντί για πανηγύρια και μπερδέματα, ας πετάξουμε ό,τι μας βαραίνει, να ξαλαφρώσει λίγο η ψυχή «σαν το φτεράκι μιας μέλισσας»…


46 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσει το blog σου, Μαρία μου, να μας χαρίζει ιστορίες, βιβλία και τζούρες ανθρωπιάς από αυτές που κρατούν τη συνείδηση εναργή και αποτοξινώνουν το είναι μας.
    Η Αρλέτα ήταν η αθόρυβη, διακριτική αγαπημένη πολλών.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!
      Για τζούρες άμα χρειαστεί, εδώ είμαστε ε;
      Την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  2. Να μην έχουν σταματημό τα χρόνια που θα μοιράζεσαι μαζί μας τη μοναδική γραφή σου!
    Να φέρει ο καιρός κι άλλα βιβλία σου στις προθήκες των βιβλιοπωλείων.
    Να 'ναι δημιουργικά και πλούσια σε εμπνεύσεις.

    Μια batida de coco, αν και πολύ "σοφτ" για τα γούστα μου, την πίνω μετά χαράς για την Αρλέτα που έσβησε αθόρυβα, με τον κρότο που κάνουν τα όνειρα μόλις ανοίξουμε τα μάτια και χαθούν.

    Τα φιλιά και την καλημέρα μου, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά Αναστασία μου. Μόνο αυτό θέλω. Να είναι γεμάτες οι προθήκες μας με ψυχικές αντοχές κι όλα τ' άλλα τα φτιάχνουμε.
      Όσο για την Αρλέτα, είναι μαζί με όλους τους πανάξιους ανθρώπους που έφυγαν αθόρυβα τα τελευταία χρόνια. Ίσως να σκαρώνει κανένα πάρτι εκεί πάνω με τον Λουκιανό...

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά για το blog Μαρία μου!
    Να σε διαβάζουμε, να προβληματιζόμαστε.
    Πάντα δημιουργική και χαρισματική.
    Οσο για την Αρλέτα...
    Αγαπούσα πολύ το τραγούδι 'Σερενάτα'.
    Τόσο που ονόμασα μια γάτα μου Σερενάτα.
    Ετσι όταν έφτιαξα το blog μου του έδωσα το όνομα της γάτας...που είχε φύγει πια, αλλά είχα αγαπήσει πολύ. Ετσι με δένουν πολλά με την Αρλέτα.
    Και μιλάω στον ενεστώτα γιατί για μένα δεν έφυγε!
    Φεύγουν όταν παύουμε να τους αγαπάμε και να τους σκεφτόμαστε.

    Φιλάκια και χρόνια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θυμάμαι αυτό για την Σερενάτα. Και σε είχα διαρκώς στο μυαλό μου καθώς έγραφα την ανάρτηση. Η απουσία της γρατζουνάει την ψυχή μας, καθώς κι ένα παράπονο. Γιατί λιγοστεύουμε από ανθρώπους ταπεινούς και ταλαντούχους;
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Σοφία μου, να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στο blog σου Μαρία μου που μας προσφέρει τόσες ανθρώπινες στιγμές και δυνατές συγκινήσεις με την πένα σου! Καλό δεκαπενταύγουστο κι εύχομαι να σβήσουν επιτέλους οι φωτιές και κάποτε να καταλάβουμε πως ό,τι κάνουμε βλάπτει όλους μας μακροπρόθεσμα.. Καλό ταξίδι στην μοναδική Αρλέτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτιές θα σβήσουν Κατερίνα μου, μα το κακό έγινε. Αν δεν φυτρώσουν σπίτια και εξοχικά στη θέση των δέντρων, θα έχουμε καταλάβει. Αλλιώς, θα το καταλάβουμε στην πράξη όταν θ' αρχίσουν οι βροχές.
      Τα φιλιά μου και σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου!
    Χρόνια σου Πολλά για αύριο!
    Χρόνια Πολλά στο blog σου!
    Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου,
    που με έχεις δεχτεί με τόση αγάπη στο"απάγκιο"σου!
    Δεν υπάρχει μέρα που να μην περάσω!
    Τα σχόλιά μου ώρες-ώρες δεν εκφράζουν αυτά που παίρνω από εδώ-με συγχωρείς!
    Για την Αρλέτα,με κάλυψες απόλυτα!
    Σε φιλώ
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε μας ρε Γιούλη που ευχαριστείς κιόλας. Εγώ σ' ευχαριστώ για τα σούρτα-φέρτα σου εδώ μέσα. Δηλαδή εσύ μπαίνεις πιο συχνά κι απ' τη διαχειρίστρια για να καταλάβεις. Να σου αφήσω κλειδιά καλού-κακού; Ξέρεις, να ποτίζεις καμιά γλάστρα και ό,τι άλλο έχεις ευχαρίστηση :-)))
      Tα φιλιά και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  6. Ωωωωω!
    Να χαίρεσαι το βλογ σου!
    Να σου ζήσει σαν τα ψηλά βουνά!
    Να το δεις όπως επιθυμείς!
    Και να είσαι καλά, να κάνεις εκατομμύρια αναρτήσεις!

    Για την Αρλέτα, τι να πω; Μόνο ότι από την ώρα που έφυγε, σιγομουρμουράω το πιο, πιο, πιο, αγαπημένο μου τραγούδι της, τον Λύκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγοντάρω στον Λύκο και σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για τις ευχές σου Αρτίστα μου!

      Διαγραφή
  7. Γεννέθλια Μαρία μου ; Ωωωωωωω, να τα εκατοστήσει το πανέμορφο σπιτικό σου. Να είναι πάντα γεμάτο αρώματα δημιουργίας και έμπνευσης και λουσμένο στη δροσιά των αισθημάτων σου.
    Σου εύχομαι τα καλύτερα.
    Φιλιά και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Γιάννη με το γλυκύ σου το λόγο!
      Το "πανέμορφο σπιτικό" το τιμάτε εσείς με την παρουσία σας και το ομορφαίνετε.
      Σ' ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σου Γιάννη!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά στο μπλοκάκι σου αλλά προπαντός χρόνια πολλά και καλά σε σένα σήμερα που γιορτάζεις.
    Να σαι καλά να έχουμε ένα απάγκιο σε κάθε στιγμή μας να σε διαβάζουμε και να είναι η ζωή σου γεμάτη υγεία, δημιουργία και επιτυχίες
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα να χαίρεσαι ότι αγαπάς να μοιράζεσαι πάντα χαρές με όσους αγαπάς αγάπη υγεία κι ευτυχία στη ζωή σου! Και να χαίρεσαι και το blog σου κορίτσι μου να σε ευχαριστεί για πολλά πολλά χρόνια και να ευχαριστεί και τους φίλους σου! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου Πολλά Μαιρούλα μου!
      Να είμαστε καλά και θα μοιραζόμαστε σίγουρα. Ό,τι του βρίσκεται του καθενός.
      Σε φιλώ γλυκά ♥

      Διαγραφή
  10. Κόντρα στην "εποχή των κλεμμένων ονείρων" το blog σου κρατάει γερά με ποιότητα, ήθος, αγωνιστικότητα.
    Καλές εμπνεύσεις και για τη συνέχεια, με συνοδές εγκάρδιες ευχές και για τη γιορτή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου τα λόγια σου Ευρυτάνα!
      Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα εύχομαι!

      Διαγραφή
  11. Σήμερα, με την ευκαιρία της ονομαστικής σου εορτής, έρχομαι να σου ευχηθώ χρόνια πολλά και όμορφα!
    Αποστέλλω e-ασπασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήρθα να ευχηθώ με όλη μου τη καρδιά Χρόνια Πολλά πολλά πολλά!
    Θα επανέλθω να διαβάσω το κείμενο... γιατί είμαι κρεμασμένη στις ειδήσεις, το κτήμα μας κάηκε (7 στρεμ.)αλλά το σπίτι το έσωσαν στις 5 το πρωί... (Μετόχη- Καπανδρίτι)
    Από παντού θα ευχαριστώ τον κρατικό μηχανισμό που έκανε και κάνει άψογη δουλειά.

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που υπάρχουν φωνές σαν τη δική σου Στεφανία μου. Γιατί μαζί με τα αποκαϊδια, πνιγήκαμε στη γκρίνια και την καταστροφολογία. Κι από ανθρώπους που δεν έχασαν περιουσίες, αλλά παρακολουθούν τις φωτιές απ' την ξαπλώστρα τους...
      Καλή δύναμη και σ' ευχαριστώ ολόψυχα που πέρασες για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  13. Α, δεν τα ξεχνάω κάτι τέτοια εγώ! Θυμάμαι τη γέννησή του, που μόνο για καλό ήταν τότε η (όχι και τόσο καλή) αφορμή που υπήρξε!
    Χρόνια πολλά και στο μπλογκ σου Μαρία!
    Το ότι συναπαντηθήκαμε ήταν τεράστιο δώρο για μένα!
    Πολύχρονη να είσαι και συ, με αστείρευτη έμπνευση !
    Πολλά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κεραστικό το πήρα χτες βράδυ και μου κράτησε συντροφιά όσο δημιουργούσα :)
      Σε ευχαριστώ !

      Διαγραφή
    2. Μα τίποτα να μην ξεχνάς ρε παιδί μου!... Μνήμη ελέφαντα μιλάμε.
      Αριστάκι μου ξέρεις πως είσαι εκ των στυλοβατών του Απάγκιου. Κι είμαι πολύ τυχερή που στο ξεκίνημά μου, έπεσα σε γερούς και άξιους "τεχνίτες" της ζωής.
      Υ.Γ. Ελπίζω να την απόλαυσες αυτή τη συνέντευξη. Είναι γεμάτη ουσίες και αποστάγματα...

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου Χρόνια πολλά με υγεία!
    Εύχομαι να μας χαρίσεις πολλές στιγμές ψυχικής ανάτασης με τα κείμενα σου.
    Όσο εσύ γράφεις τόσο εμείς θα βρίσκουμε "απάγκιο".
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αννούλα μου.
      Χρόνια Πολλά και σ' όσους δικούς σου γιόρταζαν χτες!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, Μαρία μου. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο. Ευχαριστούμε για τα όμορφα τραγούδια της αγαπημένης και αξέχαστης Αρλέτας. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια μας Πολλά Μαράκι μου!
      Χίλια ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ζεστές ευχές σου!

      Διαγραφή
  16. Της τετραετίας
    Σ’ ένα απάγκιο ανθρωπιάς
    και διεισδυτικής ματιάς
    μια αγκαλιά ευαισθησίας.

    Σαν αθλητής άρσης βαρών
    ο πάσχων άνθρωπος παρών
    στα γήπεδα τής κοινωνίας.

    Ο λόγος πάντα γλαφυρός,
    βαθύς ο προβληματισμός
    για τα στενά τής Ιστορίας.

    Μακροημέρευσης ευχές,
    νά ’χεις, Μαρία, αντοχές
    στα ύψη τής λογοτεχνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επανήλθα Μαρία μου, όπως το υποσχέθηκα, αυτή τη φορά για να ευχηθώ και στο μπλογκοσπιτάκι σου να είναι πάντα έτσι φιλόξενο, ευαίσθητο και τρυφερό για όσο καιρό εσύ το αισθάνεσαι!
    Εμείς είμαστε αυτοί που βάζουμε όρια λήξης στις ζωές μας...
    Αγαπημένη η Αρλέτα με τη μοναδική κιθάρα της, θα μείνει μες τις καρδιές μας, όπως της αξίζει.
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια αγαπημένη Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Κρίμα που δεν είμαστε κοντά να σε κεράσω λίγη πορτοκαλόπιτα Στεφανία μου...
      Σου στέλνω πακέτο με τη σκέψη, όλη μου την αγάπη και τις ευχές μου♥

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά! Σε σένα και στο blog.
    Όσο για την Αρλέτα, ανήκει στους ανθρώπους που ο θάνατός τους δεν καταγράφεται. Όχι γιατί δε μας στενοχωρεί, αλλά γιατί λίγη σημασία έχει η φυσική υπόσταση του ατόμου. Η ψυχή ήταν και θα είναι εδώ γύρω. Η μορφή και τα λόγια θα βρίσκονται στη σκέψη μας και θα δίνουν χρώμα στις μέρες μας. Πώς να πεθάνει κάποιος που τον νιώθεις δίπλα σου; Αυτό το ταλέντο και τη δυνατότητα να εκφράζεις τόσο πολύπλοκες ψυχικές καταστάσεις με δυό απλές και αστείες λέξεις δεν τα αγγίζει η φυσική φθορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ερμίνα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Συμφωνώ μέχρι κεραίας σ' όσα γράφεις για την Αρλέτα μας.
      Φυσικά και θα είναι πιο κοντά μας τώρα που πέταξε μακριά.
      Η θλίψη αφορά μόνο το προσωπικό της γολγοθά που κράτησε πολλά χρόνια και ήταν μια επώδυνη διαδρομή. Απ' τη μια την θαυμάζω απεριόριστα για την αξιοπρέπεια και το θάρρος της κι απ' την άλλη όμως θλίβομαι που έχασε στην τελευταία μάχη. Είχε όρεξη, είχε ταλέντο και είχε πολλά να δώσει (και να πάρει). Αυτό μόνο...

      Διαγραφή
  19. Μαρία χρόνια σου πολλά και για την ονομαστική σου..
    Διπλή η γιορτή και πάντα να έχεις χαρές..!!
    Μαρία η όμορφη γωνιά σου έχει πάντοτε εκείνα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θέλγουν τον επισκέπτη.
    Σου εύχομαι να συνεχίσεις το ίδιο με ευαισθησία, ποιότητα, έξυπνη διαχείριση της γλώσσας και κυρίως νοήματα που απευθύνονται σε Κοινωνικές ομάδες που αντιλαμβάνονται την ουσία και παίρνουν πράγματα..
    Το πέτυχες και μέσα από το βιβλίο σου και αυτό δεν ξεχνιέται , το φωνάζει για να υπάρξει συνέχεια και μάλιστα σύντομα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ανακουφιστικό να ανακαλύπτεις στο χάος του διαδικτύου, πως υπάρχουν αυτές οι μικρές "κοινωνικές ομάδες" που έχουν σε πλήρη λειτουργία τους αισθητήρες και τη συνείδησή τους.
      Τάσο μου σ' ευχαριστώ ολόψυχα για την παρουσία και τα λόγια σου!

      Διαγραφή
  20. Είναι καμια φορα που μας καλύπτει τοσο απόλυτα η επαφή της φωνής ερχόμενη μεσα απο ασύρματα κύματα..που το πέρασμα.. απο ενα απαγκιο σόρυ Κανελλακι μου έρχεται δευτερο και καταΪδρωμενο..λιγο καθυστερημενη η επίσκεψη μου θα πω..αλλα οι ευχες για χρονια πολλά διαρκούν ευτυχως μερες..και για το απαγκιο σου.. που εδώ βρίσκουμε την ευαισθησία την ποιότητα.. οπως λέει και ο φιλος Τάσος αλλά και το χιούμορ που σε διακρίνει θα έλεγα και εγώ..!!
    Για μια ακομα φορα να σου ευχηθώ να είσαι πολύχρονο και να κανεις παντα ότι αγαπας..!!
    Η Αρλέτα μας τι κι αν εφυγε απο κοντα μας ( μαλλον ο θεός την ηθελε να του τραγουδα και την πήρε... σου λεει εσεις καλα την ακουγατε τοσα χρόνια τωρα θα την ακουω και Εγώ απο εδώ και περα..).. ομως εμεις θα ακουμε την Σερενατα της όποτε μας αρεσει...και θα την εχουμε κοντα μας... !!
    Μια ιδιαίτερη συνεντευξη που νομίζω ότι η δημοσιογραφος τα βρήκε σκουρα μαζι της.. χα..χα. με την καλή εννοια ομως.. μπραβο Αρλέτα.!!
    Κανελλακι μου σου στελνω την αγαπη μου και μια μεγαλη αγκαλιά με φιλακια απο όλους μας.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' τα "ασύρματα κύματα" σου στέλνω φρεσκοτυλιγμένα τα "Ευχαριστώ" μου Ρουλάκι μου γλυκό!
      Στο αλουμινόχαρτο... ξέρεις εσύ ;-)

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά για το αγαπημένο ιστολόγιό σου!
    Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!
    Χρόνια πολλά ακόμα να προσφέρεις εδώ και στην προσωπική σου ζωή θησαυρούς να μαθαίνουν κι άλλοι από αυτούς, να βρίσκουν πού και πού καμιά πυξίδα πλεύσης στην ζωή!

    Να είσαι καλά που θυμάσαι τους αξιόλογους ανθρώπους αυτού του τόπου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι μου χρόνια πολλά για το Απάγκιο, που είναι πραγματικό απάγκιο για όλους μας!
    Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική και ό, τι κι αν κάνεις να στέφεται με επιτυχίες!
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου...πολλές ευχές για τα καλύτερα!

    Για την Αρλέτα τι να πω...έφυγε, μα θα είναι πάντα εδώ!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια μας Πολλά Μαράκι μου και σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!

      Διαγραφή
  23. Να ριζώνει κι όλο να ριζώνει το μπλογκοσπιτάκι σου Μαράκι μου!! Για πολλά πολλά χρόνια ακόμα να μας κρατά συντροφιά και να μας ταξιδεύει!! Εύηλιο, ευάερο, φιλόξενο, με τις άπλες και τα μπερικέτια του!!
    Σε φιλώ Μαράκι!! ♥

    Καλό Παράδεισο ας έχει... Οσοι αφήνουν μνήμες πίσω, δεν ξεχνιούνται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.