Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Το δώρο της Μαριλένας… [o presente de Marilena]

…είναι ένα χειροποίητο καδράκι, φτιαγμένο με την απλή [*όπως λέει η ίδια], τεχνική:  «decoupage σε εφημερίδα, με ακρυλικά, faux δέρμα, βινύλ, παλαίωση,  και άλλες τσαχπινιές».


Όταν διάβασα στον τίτλο του blog της, ότι είμαι η τυχερή της κλήρωσης για το δώρο αυτό:  «Decoupage και τεχνική κάδρο από εφημερίδα», το έπαιξα ψύχραιμη. Ότι και καλά εγώ τα ντεκουπάζ τα παίζω στα δάχτυλα και πολύ το εκτίμησα αυτό το έργο της φιλενάδας μου. Ξεσκόνισα κάτι λίγα ντεκουπαζένικα που ξέρω από άλλες φίλες που πιάνουν τα χέρια τους, αλλά τίποτα... (πάντως, αν πέσουν  κεφάλαια: κρακελέ και shabby chic, το έχω κορίτσια! Να’ναι καλά η Αριστέα). 

 Ανακουφίστηκα διαβάζοντας πως έχει διευκρινίσεις παρακάτω.
«Εδώ είμαστε!... Τώρα τό’χω!...» θριαμβολόγησα η αδαής.
«Είναι ζωντανό υλικό, μην το φοβηθείς, πατιέται…», μου γράφει σαν διευκρίνιση.
»…κι αν δεν καταλαβαίνεις αυτή την απλούστατη διαδικασία, δες αυτό το τουτόριαλ -που είναι στα πορτογαλικά βέβαια- αλλά θα το καταλάβεις!»
 Ευτυχώς είχε φωτογραφίες κι έτσι κατάλαβα περί τίνος πρόκειται...

"Ωωω... σ’ αυτή την απειροελάχιστη κοιλότητα του καπλαμά, θα μπορούσα να ζωγραφίσω ένα μελανογραφικό σαν-σούι, με στοιχεία μπαρόκ και μια ιδέα παστέλ ροκοκό..."

Ø
Βοηθήστε να βελτιωθεί το λήμμα, αν βρήκατε σφάλμα ή παράλειψη. Θα με υποχρεώσετε!

Η Μαριλένα είναι ένα κορίτσι που αγαπάει τρελά ό,τι κάνει, και κάνει ό,τι αγαπάει με τρέλα και φαντασία. Ζωγραφική, γλυπτική, ποίηση & συγγραφή, θέατρο και... σταματάω εδώ, γιατί θα γίνει Κούγκι όταν θα διαβάσει αυτές τις γραμμές (στα πορτογαλέζικα πώς είναι το "Κούγκι" Παναγία μου;)

Έχω πάρει κι άλλα πακέτα της, όλα φτιαγμένα με τη μαγική της συνταγή. Ζαχαρένια αστερόσκονη, απαλά χρώματα, αέρινα υλικά, τολμηρές τεχνοτροπίες, ρομαντικά ταξιδάκια πάνω στο καρουσέλ της τέχνης της...
Μαριλένα μου... σ’ ε υ χ α ρ ι σ τ ώ !!!  [muito  obrigado!!!]

35 σχόλια:

  1. Δωράκι από τη Μαριλένα; ΤΕΛΕΙΑ!
    Λίγο φτωχό το βλέπω όμως... δεν έχει καθόλου πιτορίκο...😄😄😄 Η Μαριλένα θα καταλάβει!
    Θα φτιάξεις μια όμορφη, ζεστή κσι καλλιτεχνική γωνιά με αυτό το κάδρο, να το χαρείς, Μαρία μου! Κι εγώ στην κατηγορία χάου μπου γιου μπου...! 😨 Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτορίκο; Σα να λέμε πιτόγυρο;
      Χάου μπου γιου μπου κι εσύ Αλεξάνδρα μου ε;
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση, τους συντροφικούς μου χαιρετισμούς!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου, τρελαίνομαι που έγραψες τον τίτλο της ανάρτησης στα Πορτογαλέζικα! Άφωνη έμεινα! Το δωράκι σου υπέροχο. Και οι οδηγίες στα πορτογαλικά, τι δεν κατάλαβες δηλαδή? Χα, χα. Να το χαρείς, φίλη μου. Είναι πανέμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχει και το μεταφραστήρι αυτό το γλωσσάρι τους ρε παιδί μου. Να βάζεις δηλαδή "πιτορίκο" και να στο ερμηνεύει στην καθομιλουμένη :-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου♥

      Διαγραφή
  3. Αχ!Πολύ ρομαντικόοοοοο!!...
    Σε φιλώ!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και δεν μιλάω και πορτογαλικά να βοηθήσω. χαχαχα
    Εγώ από αυτά της τέχνης, ξέρω κυρίως να ...θαυμάζω! Δεν το έχω καθόλου. Μα καθόλου! Θαυμάζω απίστευτα όμως τέτοιους ανθρώπους που από το τίποτα μπορούν να κάνουν κάτι υπέροχο.
    Φανταστικό το δώρο σου και εύχομαι και να το χαρείς (που είμαι σίγουρη) και πάντα να λαμβάνεις τόσο όμορφα πακέτα!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταχάρηκα Μαρίνα μου. Πέρα απ' την πλάκα, είναι άξιες θαυμασμού όλες αυτές οι τεχνικές, θέλουν υπομονή και μεράκι. Η Μαριλένα με σκλάβωσε λέμε...
      Καλό βραδάκι Μαρινάκι μου!

      Διαγραφή
  5. Καλώς μου την !! How boo you boo;;;;; Γελάωωωω πειράζει; Αυτά τα ντεκουπαζένικα με τρέλαναν χααχααα
    Να το χαρείς το δώρο σου Μαράκι μου, φτιαγμένο με μεράκι και αγάπη και μπόλικη τέχνη πασπαλισμένη με τσαχπινιές
    Και πάντα τυχερή
    Όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πρέπει να την κατέχεις την "ντεκουπαζενική" Αννούλα μου.
      Αν κρίνω απ' αυτά που φτιάχνεις...
      Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετικές δημιουργίες Κυρίες μου.....! τι να πω για τα θαυματουργά σας χέρια ορισμένων εδώ αλλά και της Μαριλένας ειδικότερα.
    Εξαίρετο δώρο Μαρία μου, να το χαρείς γεμάτη χαμόγελα και ζεστασιά.
    Καλό ΣαββατοΚύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα βγάλε με απ' τη λίστα Γιάννη μου. Αθαυματούργητη ήμουν και συνεχίζω να είμαι :-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. ΧαχαΧαχα! Κοίτα εγω τελικα δεν κατάλαβα αν εσυ ξέρεις απο ντεκουπάζ η όχι αλλα πολυ γέλασα με το κείμενο σου! Το μονο που μου ήταν ξεκάθαρο ειναι πως εκτιμάς όπως και εγω τη δουλειά της Μαριλένας :-) Να ειστε καλα κορίτσια μου και τα δυο!!! Πολλά φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εγώ δεν ξέρω από ντεκουπάζ; Αν έχεις καμιά απορία, βασίσου πάνω μου...
      Όχι μόνο την εκτιμάω, την θαυμάζω πολύ Κατερίνα μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Τυχερούλα είσαι πάλι!
    Παρόλο που στα "βαθιά" μου νιάτα έφτιαχναν πολλά και διάφορα τα χεράκια μου, τώρα μόνο να θαυμάσω μπορώ τις όμορφες αυτές δημιουργίες και να συγχαρώ τις χρυσοχέρες bloggers!
    Πολλά πολλά χαμογελαστά ΑΦιλάκια σου στέλνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω πολύ τυχερή, όχι μόνο για το υπέροχο δώρο της, μα για όλα όσα περικλείει αυτό. Τη σκέψη, το χρόνο, τον κόπο και την αγάπη της. Απίστευτη ενέργεια και χαρά μου έδωσε αυτό το δώρο Στεφανία μου. Άπειρα φιλιά κι από μένα♥

      Διαγραφή
  9. Συλλάβετέ τες! Πρόκειται για καλλιτέχνιδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!... Εγώ θα αθωωθώ Στράτο. Δεν έχω καμιά κατασκευή να μου προσάψουν :-)
      Tην καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Εν τα κατέω τα ντεκουπανέζικα, καρντιά μου! Όι!
    Θαυμάζω, η αδαής, τις δημιουργίες - έργα τέχνης των συμπλογκιτισσών, αλλά ως εκεί!
    Υπέροχο το δώρο σου, να το χαρείς!
    Τρομερή, όμως, κι η παρουσίαση!

    Τα φιλιά και την καλημέρα μου, Μαρία μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαυμαστά τα έργα τους!...
      Σ' ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου, τους συντροφικούς μου χαιρετισμούς♥

      Διαγραφή
  11. τι όμορφο το καδράκι... και η φατσούλα μέσα γλυκύτατη!! να το χαρείς Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο καθένας στο πόστο του Μαράκι μου.
    Άσε τα ντεκουπάζ για άλλους και συνέχισε να γράφεις εσύ, Να απολαμβάνουμε εμείς.
    Με Γεια το υπέροχο κάδρο σου που σου έδωσε την έμπνευση να μάθεις πορτογαλικά. Νομίζω θα σπεύσω κι εγώ να μάθω μη χάσω κανένα κείμενο σου 😂😂😂😂
    Καλήεβδομάδα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου λέω κι εγώ Ρένα μου;
      Είσαι μετρ του είδους :-)
      Tα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  13. Ντεκουπαζένικα ! Εντάξει κλαίω! ☺☺☺
    Και με το βίδεο (που είχα καιρό να το δω) και με τα κεφάλαια που γνωρίζεις (σαν να λέμε τα sos ένα πράγμα, ε;)
    με όλα ξετρελάθηκα!
    Υπέροχη παρουσίαση, ενός υπέροχου δώρου!
    Φιλιά κι ευχές για μια υπέροχη βδομάδα κανελλάκι μου μυρωδάτο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν έμαθα ακόμα αυτό το βινύλ τι σόι υλικό είναι. Σαν το βινύλιο ένα πράμα; Αυτό δεν το κάνανε δίσκους παλιά;
      Αριστάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  14. Aπαράδεκτη... να μην ξέρεις τα ντεκουπανεζικα..Κανελλάκι μου!!! τι κανεις τόσο καιρό εδώ μεσα οεο;..χα..χα.. πες μου και μενα την αδαή να καταλαβω τι δεν καταλαβες.. αγαπη μου;
    «decoupage σε εφημερίδα, με ακρυλικά, faux δέρμα, βινύλ, παλαίωση, και άλλες τσαχπινιές»... καλα τα πρωτα δεν τα καταλαβες αλλα τις τσαχπινιες;...τις τσαχπινιες βρε μάτια μου; χα..χα..
    Παντως .. οπως λεμε και στο χωριο μας...o presente de Marilena είναι τέλειο.. και ζωντανο..ε; αυτό που το πας..!!
    Να είσαι παντα τυχερό Κανελλάκι μου παντου σε δωρακια και σε συναισθηματα.. φιλω σε!! ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και αδαής εσύ Ρούλα μου! Μακάρι να έφτιαχνα τα μισά απ' όσα μαστορεύεις...
      Πολλά-πολλά φιλιά Ρουλάκι μου♥

      Διαγραφή
  15. Χαχα...είσαι απίστευτη!
    Γέλασα πολύ με την παρουσίαση του υπέροχου δώρου της Μαριλένας μας!
    Αι μπον' τ νόου βέβαια ντεκουπάζ, κι από τεχνικές σιτ χάι εντ ουότς που λένε και στο δικό μου το χωριό, αλλά πορτογαλικά παίζει και να μάθω κάποτε!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα και φυσικά να είσαι πάντα τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χάι όμως Μαρία μου. Άμα μάθεις πορτογαλικά με το καλό, θα ζητήσω τα φώτα σου.
      Σε φιλώ γλυκά Μαράκι♥

      Διαγραφή
  16. Έκανα μέρες να σε επισκεφτώ, ντροπή μου!! Αχ βρε Μαρία μου!!! 😶😶😶😶 Τι έκανες;; Διαβάζω και ξαναδιαβάζω, γελάω μόνη μου με τα εκπληκτικά ντεκουπαζένικα πορτογαλέζικα α λα Ζουμπουλία!! Κι από την άλλη έχω κατακοκκινίσει!! Δεν ξέρω τι να γράψω, σαν χαζό κοιτώ τα πλήκτρα.. Μαράκι μου δεν χρειαζόταν και ξέρω με πόση αγάπη και μεράκι ανάρτησες!! Και το άλλο που έκανες.. 🙏🙏😶
    Ειλικρινά σε ευχαριστώ από την καρδιά μου που γέλασα με την ψυχή μου και συγκινήθηκα με τον ενθουσιασμό σου και τα όμορφα λόγια σου!! 🤗🤗😗😗🙏🙏
    Κι όλους τους φίλους για τα γλυκά τους λόγια!! Η γειτονιά μας!! Ντεκουπαζάτη γειτονιά!!
    Να σαι καλά Μαρία μου με τις μπριόζες αναρτήσεις σου, να χαρείς όλα σου τα δωράκια, τσαχπινιάρικα και ντεκουπαζένια!! Σε ευχαριστώ για όλα!!
    🤗🤗😶😶😶😗😗😗😗 Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξεροστάλιασα, αλλά χαλάλι σου...♥...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ιιιιιιιιιιιιι! Τι ωραίο δώρο!
    Και πόσο ρομαντικονοσταλγικό!
    Τέλειο!
    Να το χαρείς Μαρία Κανελλάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.