Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Με αφετηρία το Νέο Ηράκλειο…



Ενώνουμε τις συγγραφικές μας διαδρομές και παρουσιάζουμε τα βιβλία μας. Παρέα με δύο εξαιρετικές γυναίκες, συντοπίτισσες στον ίδιο δήμο, μα και με κοινές ρίζες απ’ την Κρήτη, ξεφυλλίζουμε τα βιβλία μας και μοιραζόμαστε σκέψεις και προβληματισμούς. Συμπωματικά, αντιπροσωπεύουμε τους τρεις νομούς του νησιού μας, Χανιά, Ρέθυμνο και Σητεία, συμπληρώνοντας τον τέταρτο νομό –το Ηράκλειο- ως τόπο διαμονής μας.
Θα χαρώ πολύ να σας δω και πάλι από κοντά, ή να πρωτογνωριστούμε για όσους δεν κατάφεραν να έρθουν στην αρχική παρουσίαση. 

Αυτή τη φορά, την παρουσίαση συντονίζει ο συγγραφέας Θάνος Ξηρός, πάντα με την ευγενική επιμέλεια του ΑΛΛΟΥ ΤΟΠΟΥ

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από βάθους καρδιάς, για τη συντροφιά σας σ’ αυτό το πρώτο μου συγγραφικό ταξίδι!...

58 σχόλια:

  1. Με το καλό, Μαράκι, κι αυτό το ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, μου αρέσει να βλέπω το όνομά σου να ταξιδεύει ανάμεσα σε τέτοιες εκδηλώσεις.
    Να ανοίγεις τα φτερά σου, να κατακτάς κι άλλους ουρανούς. Να ανεβαίνεις τα σκαλιά της δημιουργίας. Καλή επιτυχία λοιπόν αν και την θεωρώ δεδομένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω και καμαρώνω που έχω τέτοιους φίλους-συνταξιδιώτες σαν και σένα Γιάννη μου!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου καλή επιτυχία στην όλη εκδήλωση και σε σένα προσωπικά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ' ευχαριστώ Ελένη μου!
      (Πάντως σαν τον Πύργο κι όλα αυτά που μοιραστήκαμε, δεν θα είναι. Αξέχαστη εμπειρία...)

      Διαγραφή
  4. KAΛΟΤΑΞΙΔΑ!
    Υπέροχη πρωτοβουλία!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάω φυλαχτό τις ευχές σου Βαρβάρα μου και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία και σ'αυτήν την παρουσίαση. Εύχομαι το όνομά σου να κατακτήσει το Σύμπαν.
    Υπέροχη πρωτοβουλία
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα όχι, δεν μου πάει ο ρόλος του "κατακτητή" Αννούλα μου.
      Να είμαστε καλά και να κρατάμε ζωντανή αυτή την παρέα. Μόνο αυτό.
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Καλή επιτυχία Μαρία μου και πάντα ανοδική πορεία σου εύχομαι! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία, Κανελλένια μου.
    Να 'ναι άλλη μια αλησμόνητη βραδιά, γεμάτη αγάπη και συγκίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυρίες μου θα έχω την υπέρτατη χαρά να είμαι κοντά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα μ' αυτό το σχόλιο Μαρία μου.
      Τιμή μας να έχουμε κοντά μας τέτοιους ανθρώπους σαν και σένα.
      Ανυπομονώ...

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία νέα ειναι αυτα που μαθένουμε Κανελλακι μου!!! απο καρδιάς καθε επιτυχία και στις τρεις σας στις συγγραφικες σας ανησυχίες...καλοτάξιδα τα βιβλια σας ..τα ονειρα σας σαν τα πουλια να πεταξουν ψηλά..!!
    θα είμαι εκεί με την σκέψη μου αφου μας χωρίζουν πέλαγα.. Μαρακι μου..ισως ομως .. ισως λέω να στήλω αντιπρόσωπο..χα..χα.. θα τα πούμε μέχρι τότε ναι; φιλακιααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να στείλεις Ρούλα μου. Να στείλεις πάραυτα. Και αντιπρόσωπο και εκπρόσωπο και προστατευόμενο μάρτυρα εν ανάγκη, καλοδεχούμενος όποιος κι αν είναι :-)
      Κι η δική μου σκέψη σε σένα θα είναι, παίρνω θετική ενέργεια, ακόμα κι αν μας χωρίζει ένα πέλαγος.
      Την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου!
    Εύχομαι οι λέξεις σου να ταξιδεύουν όσο αντέχουν τα φτερά σου!
    Όλα να είναι όπως τα ζητάει η ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα φτερά Νικολέτα μου, αλλά εσείς είστε το καύσιμο που δίνει ώθηση.
      Απ' την καρδιά μου σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Εμείς οι μακρινοί θα περιμένουμε εικόνες και εισηγήσεις.
    Εύχομαι πολλά παρόμοια ταξίδια, Μαρία. Το έργο σου το αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την απρόσμενη έκπληξη που σκαρώσατε με την Αριστέα στον Πύργο. Και πόση συγκίνηση μου χάρισες με το γράμμα σου Άρη μου!
      Τιμή μου να σας έχω, έστω και νοερά, κοντά μου.

      Διαγραφή
  12. Μαριώ μου καλοτάξιδο το βιβλίο σας!!!! Λυπάμαι που σοβαροί λόγοι με εμποδίζουν να είμαι παρούσα στην παρουσίαση.... σίγουρα όμως θα έχω την χαρά να το διαβάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Βίκυ μου.
      Φτάνει που είσαι ανάμεσα στους πολύτιμους φίλους που με στηρίζουν.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  13. Καλοτάξιδο!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύχομαι τούτη τη φορά να μπορέσω να έλθω. Το θέλω πάρα πολύ.
    Καλή ευκαιρία να σε γνωρίσω κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι! Το σκέφτηκα κι εγώ, πως ίσως είναι μια ευκαιρία να τα πούμε κι από κοντά.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Στρατή!

      Διαγραφή
  15. Η επιτυχία είναι σίγουρη!
    Συγχαρητήρια Μαρία μου και καλοτάξιδο το βιβλίο!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή επιτυχία Μαρία μου.
    Εύχομαι να έρθεις και στη Θεσσαλονίκη .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο κρυφός μου καημός Ρένα μου.
      Ελπίζω να αξιωθώ κάποια στιγμή.
      Σ' ευχαριστώ πολύ♥

      Διαγραφή
  17. Επιτρέψτε μου να συμμετέχω λίγο στην άκρη της χαράς τού να έχεις δώσει σάρκα και οστά στα κείμενά σου, να τα βλέπεις τυπωμένα και να συζητάς γι' αυτά με φίλους και γνωστούς. Θέλω να έρθω. Αν δεν τα καταφέρω, θα στείλω τον κύριο Λι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα χαρώ να τον γνωρίσω κι από κοντά.
      Όπως και να έχει, ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές Διονύση!

      Διαγραφή
  18. αχ τι ωραία Μαρία μου!
    καλή επιτυχία σε όλες!
    να περάσετε υπέροχα στην εκδήλωση!

    μεγεια το ανανεωμενο σου μπλοκ!
    υπεροχα χρωματα, αναδυει αρμονια!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ Κική μου!
      Καλή επιτυχία και στις δικές σου διαδρομές! Ολόψυχα το εύχομαι!

      Διαγραφή
  19. Ζηλεύωωωωωω!!! ☺
    (να φανταστώ διπλωτά και σφολιατοειδή δεν θα 'χει ε; ☺ αχαχαχα!)
    Θα είμαι εκεί , κάπου κοντά ...Να αισθάνεσαι το χαμόγελό μου, την ανάσα μου!)
    Σε φιλώ κανελλάκι μου μυρωδάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν θα έχει πολλά απ' αυτά που είχαμε στον Πύργο Αριστάκι μου.
      Κυρίως δεν θα έχει άρωμα "Γιούλη-Αριστέα"...
      Σ' ευχαριστώωωωω ♥

      Διαγραφή
  20. Με το καλό Μαρία μου. Να' ναι άλλη μια όμορφη βραδιά γεμάτη εκτίμηση, έμπνευση και αγάπη που θα θυμάσαι με χαμόγελο :)
    Σε φιλώ! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με εγκάρδιες ευχές για εμπνευσμένες βιβλιο-βραδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχασα την παρουσίαση του πρώτου σου βιβλίου Μαρία μου και θα κάνω τα πάντα να βρίσκομαι κοντά σας και αυτή τη φορά!!!
    ΑΦιλάκια πάντα και μόνο καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Μαρία μου και καλή εβδομάδα
    Θέλω να τα ξαναπούμε....θα δούμε
    Εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία!!!!

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να κυλήσει η νέα σου βδομάδα Λενιώ μου και μη μου αγχώνεσαι για τίποτα.
      Όπως μας βγει, σημασία έχει να είμαστε καλά ♥

      Διαγραφή
  24. Μαρία καλημέρα..
    Με χαρά βλέπω να έχεις ως συγγραφέας παρουσία και σε συλλογικές εκδηλώσεις και να αποτυπώνεις και προφορικά, μερικά, από τον πλούτο γνώσεων που έχεις και την λεπτή ευαισθησία που σε διακρίνει..
    Καλή επιτυχία από καρδιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοκκίνησα λίγο απ' το τιμητικό σου σχόλιο Τάσο και σ' ευχαριστώ ειλικρινά που είσαι πάντα κοντά και με στηρίζεις!

      Διαγραφή
  25. Καλή επιτυχία και καλοτάξιδο το βιβλίο σου Μαρία! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι μου εύχομαι καλή επιτυχία!
    Πόσο θέλω να μπορούσα να είμαι εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα νοερά Μαρία μου. Κι ίσως μια μέρα, καταφέρουμε να βρεθούμε κι από κοντά :-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  27. Εύχομαι ό,τι καλύτερο στο νέο σου βιβλίο, Μαρία μου. Καλή πορεία να έχει. Δεν μπορώ να παρευρεθώ αλλά η σκέψη μου θα είναι κοντά σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μία μου!
      Όλα πήγαν πέρα από κάθε προσδοκία...

      Διαγραφή
  28. Έμεινα με την όρεξη.. Τώρα πια ελπίζω να μάθουμε μέσα από μία ανάρτηση πώς πήγε η βραδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Διονύση μου, καλά να είμαστε και θα'ρθουν κι άλλες ευκαιρίες.
      Θα ενημερώσω άμεσα για τη βραδιά.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.