Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Απ’ τη βιβλιοπαρουσίαση στο Νέο Ηράκλειο, που λέγαμε…



Στιγμές απ' τη χτεσινή βιβλιο-παρουσίαση στο Πολύκεντρο του Ν. Ηρακλείου. Τρεις γυναίκες, με διαφορετικές συγγραφικές διαδρομές, αλλά με κοινή αφετηρία τον τόπο διαμονής μας. Από σύμπτωση (άραγε;) βρεθήκαμε και με κοινή καταγωγή απ' την Κρήτη. Υπέροχη βραδιά, με το Πολύκεντρο γεμάτο από ζεστούς φίλους και ένθερμους φιλοαναγνώστες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' όλους όσους βρέθηκαν κοντά μας, ακόμα και στους φίλους από επαρχία που μας συντρόφευαν νοερά. Και φυσικά ένα τεράστιο «Ευχαριστώ» στους συντελεστές του ΑΛΛΟΥ ΤΟΠΟΥ, που φρόντισαν για την άψογη τεχνική υποδομή (και τα ωραία κεράσματα)…

-στην Ελένη που φρόντισε για το οπτικό υλικό
-στον αεικίνητο Μπάμπη για τους ήχους, τα φώτα και όχι μόνο…
-στον κ. Θάνο Ξηρό για το συντονισμό και την παρουσίαση

Εύχομαι και σε επόμενες παρόμοιες συνευρέσεις και ανταλλαγές βιβλίων. Γιατί στην τελική, δεν έχει τόση σημασία το ύφος του συγγραφέα και το έργο του, αλλά η ικανότητά του να συμμετέχει σε κάτι ομαδικό, ακόμα κι αν αυτό είναι έξω απ’ το πρωτόκολλο και τη λογική των εκδοτικών οίκων (όχι όλων βέβαια…)

Εις το επανιδείν λοιπόν, ή μάλλον… «εις το επαναπαρουσιάζειν»…



43 σχόλια:

  1. Πάντα τέτοια!!!Συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα επιτυχίες και όμορφες/ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που όλα πήγαν κατ'ευχήν. Χαίρομαι που αυτή η μάζωξη έξω από το πρωτόκολλο σε ικανοποίησε. Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να είμαι εκεί κι εγώ, αλλά οι υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν.
    Καλή επιτυχία Μαράκι μου Σου αξίζει
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να σε ενημερώσω ότι στα ιστολόγια που παρακολουθείς -σε όλους τους φίλους μου συμβαίνει το ίδιο-δείχνει το ιστολόγιό μου με μια παλιά ανάρτηση και δεν δείχνει τις νέες αναρτήσεις. Να το ξέρεις αν σου δείχνει ως ανάρτηση τη ''βουδίστρια κορνίζα'' θα σημαίνει ότι ακόμη δεν φτιάχτηκε, οκ;

      Διαγραφή
    2. Άννα μου σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου και ευτυχώς που με ειδοποίησες για το πρόβλημα αυτό στο ιστολόγιό σου :-)

      Διαγραφή
  4. Μα ναι Μαρία μου, «εις το επαναπαρουσιάζειν»… !!!
    Πολύ λυπήθηκα που αυτή τη φορά δεν μπόρεσα να έρθω!
    ΑΦιλιά πολλά και πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί να είναι η «πρόθεση αυτή που μετράει», όπως μου έγραψες, κατ’ ιδίαν Μαρία, αλλά εμένα δεν με ικανοποιεί αυτό, αφού μου στάθηκε εμπόδιο στο να παρευρεθώ, όπως σου υποσχέθηκα, ένα απίστευτο συμβάν…

    Εύχομαι κι ελπίζω να είμαι παρών «εις το επαναπαρουσιάζειν»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε εμπόδιο για καλό Στράτο μου. Να είμαστε όλοι καλά και οι ευκαιρίες θα ξανάρθουν.
      Εγκάρδια ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Μαρία τα θερμά μου συγχαρητήρια...
    Έτσι μπράβο, αυλαία και πάνω στο σανίδι...!!

    Να ξέρεις ότι το επόμενο που σε περιμένει είναι η ενασχόληση σου με τα κοινά.
    Και να δεις ότι ούτε που θα το καταλάβεις για πότε θα «μπλέξεις»..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο σ' ευχαριστώ πολύ!
      Τα "κοινά" δεν είναι στις επιδιώξεις μου, αν εννοούμε το ίδιο πράγμα βέβαια.
      Να είσαι καλά και καλή επιτυχία σ' ότι κάνεις Τάσο!

      Διαγραφή
    2. Μαρία και βέβαια εννοούμε το ίδιο πράγμα.
      Και φυσικά ούτε συζήτηση ότι αποτελεί επιδίωξη.
      Μιλάω για εκπροσώπηση και έχουμε το δικαίωμα και την υποχρέωση να προτείνουμε..!
      Ας σκεφτούμε και τούτο, έχει κάποιο νόημα να ήμαστε μοιρολάτρες ή να κατηγορούμε άλλους που βρέθηκαν εκλεγμένοι με ασήμαντα προσόντα και πολλές αδυναμίες..;

      Διαγραφή
    3. Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου Τάσο, αλλά ξέροντας τις αδυναμίες μου και τον ανύπαρκτο χρόνο μου, προτιμώ να εκπροσωπώ τον εαυτό μου και να υπερασπίζομαι τη δουλειά μου.
      Καθείς στο πόστο του Τάσο μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Μαρία μου!
    Και φυσικά 'εις το επαναπαρουσιάζειν'!!
    Πάντα δημιουργική!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Μαρία μου πάντα επιτυχίες! Να είσαι καλά και άλλα τέτοια και ανώτερα σου εύχομαι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο Κανελλακι μου που εκανες και την επαναπαρουσίαση εδώ για εμας απο τα μακρινα που δεν είχαμε την ευκαιρια να βρεθουμε κοντα σας.. μα...αυτο το οτι είσασταν και οι τρεις συγγραφεις απο την Κρητη ήταν μια ευχαριστη συμπτωση Αγαπη μου ε;..και στις επομενες παρουσιασεις ευχομαι να σε απολαυσουμε..και που ξερεις μπορει να κατεβεις και κατα δω ε;..χι..χι.. παντα τετοια να εχεις ματια μου .. καλο σου βραδυ φιλακιαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου θα το ήθελα πολύ να κατέβω στην πατρίδα, αν μου δινόταν η ευκαιρία. Πάντως εδώ, την τιμήσαμε δεόντως τη μεγαλόνησο:-)
      Tα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  10. Εκτός από τους φίλους από την επαρχία που σας συντρόφευαν νοερά, Μαρία, υπήρχαν και φίλοι από την Αθήνα που έκαναν το ίδιο. Είχα θελήσει και ελπίσει να έρθω, να κλέψω λίγη από τη χαρά σας, αλλά κάποιες πολύ δύσκολες διαδρομές που διανύουμε τον τελευταίο καιρό με εμπόδισαν.
    Προσυπογράφω με θέρμη την τελευταία σου παράγραφο των συνευρέσεων, των ανταλλαγών, της ομαδικότητας. Μήπως, άλλωστε, ισχυρά αντίδοτα της κρίσης δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς γι αυτή την κρίση και τα αντίδοτά της μίλησα Διονύση μου. Αν και δεν ήρθες, πέτυχες διάνα το νόημα:-)
      Σ' ευχαριστώ ειλικρινά για την παρουσία σου και τα σχόλιά σου!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητηρια Μαριω μου! Παντα επιτυχιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι μια αχτίδα στους πολύ σκληρούς καιρούς που ζούμε!!!!!
    Μαζί σου.......

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκδηλώσεις που προσθέτουν στον πνευματικό μας πολιτισμό.
    Ενισχύουν τις ελπίδες πως κάτι γίνεται μέσα σ’ ένα απαισιόδοξο περιβάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στην ψυχολογία μας θα πρόσθετα Άρη μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο Μαράκι μου και πάντα τέτοια.
    Μακάρι να ερχόσουν κι εδώ και να σε απολαμβάναμε από κοντά.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ και περπατώντας θα ερχόμουν αν είχα την ευκαιρία Ρένα μου...
      Σ' ευχαριστώ απ' την ♥ μου!

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου,
    το ταξίδι σου συνεχίζεται. Σε νέα μονοπάτια, σε νέους δρόμους και νέα καταξίωση.
    Εύχομαι από καρδιάς πάντα να πορεύεσαι έτσι και να σε καμαρώνουμε οι φίλοι σου και τα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Καλή συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!
      Ελπίζω να καταφέρουμε να ειδωθούμε κάποια στιγμή, θα το ήθελα πολύ.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  16. Τι ωραία που μας πήρες μαζί σου και το ζήσαμε, έστω και λιγάκι, εκ των υστέρων, κι εμείς που είμαστε πιο μακριά. Πάντα τέτοια, Μαρία μου, κι ακόμη καλύτερα να 'ναι. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!
      Οι μακρινοί φίλοι είναι ακόμα πιο πολύτιμοι να ξέρεις.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  17. Μαρία μου, δε σε γνωρίζω προσωπικά κι εύχομαι κάποια στιγμή να καταφέρω να έρθω σε κάποια παρουσίαση σου, αλλά έχω μάθει να εκτιμώ και να αγαπώ τη γραφή σου μέσα από τα δρώμενα και μέσα από το blog και πραγματικά σου αξίζει κάθε επιτυχία! Πάντα τόσο όμορφες στιγμές σου εύχομαι, γεμάτες εκτίμηση, χαμόγελο και γλυκιά συγκίνηση!
    Καλό Σ-κ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς πολύ Μαρίνα μου. Το να έχω φίλους-συνταξιδιώτες στην ηλικία σου, με τιμάει πολύ.
      Καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  18. Μαρία μου συγχαρητήρια!
    Κι εύχομαι σε κάποιο "επαναπαρουσιάζειν» να καταφέρω να σε καμαρώσω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική.
    Να γράφεις, να συγκινείς, να προβληματίζεις, να προσφέρεις.
    Καλή δύναμη και στη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή δύναμη σ' όλους μας Ευρυτάνα μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

  20. Είμαι σίγουρη ότι ήταν μια αξιόλογη βραδιά!

    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ Μαρία μου δίπλα μου είναι το Νέο Ηράκλειο αλλά καθως ημουν κοσμάρα τελευταια χαμπαρι δεν πηρα! Κριμα :(
    Συγχαρητηρια ευχομαι και πάντα επιτυχίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.