Κυριακή 20 Μαΐου 2018

“Μουρμούρα ιλ φό[ρ]νο”


(Αμάν αυτή η μάνα σου πια)



Βράδυ καθημερινής. Κλασσικό δείπνο, μιας συνηθισμένης (στη γκρίνια) οικογένειας. Τριάρι στη τσιμεντένια καρδιά της πόλης∙  η κρεββατοκάμαρα του ζεύγους, το εφηβικό δωμάτιο της Νικόλ και το μικροσκοπικό ημιυπαίθριο, που φιλοξενεί την κυρία Νικολίτσα, πεθερά της Βούλας και μητέρα του Παντελή. Στενό μπαλκονάκι με ξεφτισμένες τέντες και θέα στη μπουγάδα απ’ το απέναντι τριάρι, όπου είναι στρυμωγμένη μια άλλη τυπική οικογένεια…

-            Νικόοοολ, κλείσ’το ρημάδι κι έλα να φάμε!
-            Άντε Νικολίτσα μου, ήρθε ο μπαμπάς πουλάκι μου…πλύνε τα χέρια σου…
-            Σπέρααα…πάλι τρώγεστε; Μέχρι έξω ακούγεστε!
-            Η κόρη σου!
-            Τι έκανε πάλι η Νικολίτσα;
-            Νικόλ τη λένε!
-            Ναι καλά, τι σου’ κανε το παιδί;
-            Ναι βρε Βούλα μου, τι σου φταίει πάλι το έρμο;
-            Καλά, εσύ δεν την έβριζες νωρίτερα,που δεν ξεκολλάει απ’ το κινητό;
-            Να μην της παίρνατε κινητό, εσείς φταίτε! Τι δουλειά έχει μια σταλιά κοριτσάκι με κινητό;
-            Μας τρολάρεις ρε γιαγιά; Ξέρεις από πότε έχω περίοδο;
-            ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΒΟΥΛΩΣ’ΤΟ!... Καλά ρε Βούλα, της ήρθε περίοδος και δεν μου είπες τίποτα;
-            ΝΙΚΟΛ τη λένε! Δε πήρες χαμπάρι τα κιβώτια με τις σερβιέτες;
-            Το κοριτσάκι μου…Της μίλησες τουλάχιστον σα μάνα προς κόρη;
-            Ναι, εμένα περίμενε!
-            Θα φάμε επιτέλους;
-            Πες ότι έχεις πρεμούρες να δεις τη Φαζιλέτ!... Κι ύστερα λες για την εγγονή σου… ΕΣΥ, που έχεις κολλήσει βεντούζα στην τηλεόραση!
-            Ρε Βούλα!... Όρεξη έχεις βραδιάτικα;
-            Θα με πεθάνετε εσείς…κάνε παιδιά σου λένε!
-            Καλά άστο γι’ απόψε, πεθαίνεις αύριο…Βούλα, τι έψησες;
-            Το ψάρι στα χείλη μου έψησε, που ανάθεμα την ώρα που άφησα το χωριό, για να καταχωνιαστώ στο κλουβί με τους τρελούς!
-            Μπορούμε να ελπίζουμε σε μια απόδραση δηλαδή;
-            ΒΟΥΛΑ, ΤΙ ΕΨΗΣΕΣ;
-            Ψάρι λαδορίγανη.
-            Πάαααλι ψάρι ρε μάνα; Ήμαρτον!...
-            Συγνώμη κορίτσι μου, αύριο θα ετοιμάσω ελάφι γουέλινγκτον…με τσιπς το θέλεις, ή προτιμάς ένα αντζέμ πιλάφι;
-            Πάω να βγάλω το ψάρι απ’ το φούρνο…άντε, κάντε και κάνα σταυρό να σας συγχωρέσει ο Θεός για τις αμαρτίες σας!
-            Με τόσα τούρκικα που βλέπεις, θα φέρουμε ιμάμη να σε διαβάσει…άμα έρθει η ώρα σου…
-            ΒΟΥΛΑ ΒΟΥΛΩΣ’ΤΟ!... Μια φορά να φάμε σαν άνθρωποι ρε γαμώτο!…
-            Νικόλ, φέρε ποτήρια!
-            Πάλι εγώ;
-            Άστα Νικολίτσα μου, τα φέρνω εγώ…
-            Νικόλ τη λένε! Μια φορά να συμφωνήσουμε σε κάτι ρε Παντελή!
-            Ρίξε μου τώρα και ευθύνες!…Έβαλες καμμιά μπύρα στο ψυγείο;
-            Δε θυμάμαι...τράβα δες!
-            Άστο μπαμπά, πάω εγώ…
-            Μπράβο κούκλα μου!...
-            Μήπως ρώτησες για το σελφοκόνταρο που λέγαμε;
-            Όχι…
-            Καλά, άσε θα τα φέρει η γιαγιά τα ποτήρια…
-            Ρε μάνα; Τι κάνεις τόση ώρα στην κουζίνα; Τι έγινε γαμώ το στανιό μου; Την κατάπιε ο φούρνος;
-            Πού τέτοια τύχη;
-            ΒΟΥΛΑ ΣΚΑΣΕ!
-            Σκάσε εσύ, Παντελή!
-            Δε σκάτε κι οι δυο σας λέω ‘γω; Δεν σας αντέχω άλλο!...Πάω στη γιαγιά να τη βοηθήσω…
-            Τα βλέπεις; Θα το τρελάνουμε το παιδί με τις υστερίες σου!
-            Τα χαΐρια της μάνας σου δεν τα βλέπεις; Μας έχει σπάσει τα νεύρα με τη μουρμούρα της…
-            ΓΙΑ-ΓΙΑ!!!...
-            Κάηκε το ψάρι; Και τα’λεγα εγώ!... Η γρουσουζιά της Παναγία μου!...

(Το ζευγάρι τρέχει στην κουζίνα)

-            Μάνα;
-            Αχ, και της το’ πα της χριστιανής!…Οι πάνω αντιστάσεις έχουν διαρροή…
-            Εσύ φταις!...Κακούργα γυναίκα!...
-            Τόσο καιρό σε κυνηγάω ν’ αλλάξεις το ρελέ!
-            Κι ότι την έψηνα να μου πάρει το σελφοκόνταρο ρε γαμώτο!
-            Την παράψησες όμως…
-            Είστε ηλίθιες ρε;
-            Εσύ που είσαι λογικός, γιατί δεν την ξεφουρνίζεις, μήπως την προλάβουμε ζωντανή;
-            Θα με χτυπήσει το ρεύμα!
-            Ενώ αν είχαμε τώρα το σελφοκόνταρο, θα την σπρώχναμε με ασφάλεια! Τα’ λεγα εγώ!





[Συμμετείχε στην πρώτη απόπειρα - άσκηση σεναρίου, με τίτλο: «Πες το με εικόνες» εμπνευσμένο και σκηνοθετημένο στην εντέλεια, απ’ τον καλό φίλο Γιάννη (Giannis Pit ή και CINEFIL, όπως είναι γνωστός στο διαδικτυακό στερέωμα).
Η αγάπη του Γιάννη για το σινεμά, οι γνώσεις που έχει κατακτήσει με την πολύχρονη παρουσία του στο χώρο, οι  έρευνές και το πάθος του για τους δημιουργούς της έβδομης τέχνης, αλλά κυρίως η (πάντα) ευγενική του διάθεση να μοιράζεται εμπειρίες και να δημιουργεί διαδραστικές συνευρέσεις, έδωσαν το έναυσμα για τη νέα αυτή ιδέα. Απόπειρες να γράψουμε σε σεναριακή μορφή, μικρά κείμενα. Η αρχή έγινε, ελπίζω να ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες του και να συνεχίσει να μας δίνει τέτοιες αφορμές για έκφραση και δημιουργικότητα.

Η “Μουρμούρα ιλ φό[ρ]νο”, συρρικνώθηκε για τις ανάγκες του ορίου λέξεων στο παιχνίδι, κι εδώ είναι στην αρχική της μορφή. Ευχαριστώ θερμά τους συμπαίκτες και τους φίλους που διάβασαν και αξιολόγησαν τα κείμενά μας και φυσικά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Γιάννη!]
   

70 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή και τη διάκριση!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λυγερή!
      Την καλησπέρα μου και καλή νέα εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Από τον τίτλο και τη φωτό ήδη την είχα ψιλιαστεί τη μυρωδιά κανέλας.
    Ψηφίζω παρ' όλα αυτά όσο μπορώ αντικειμενικά κι όχι με βάση τα πρόσωπα.
    Εντάξει... Δεν υπάρχεις σε αυτό το είδος... Η σάτιρα, το καυστικό χιούμορ,
    τα λογοπαίγνια ( εκείνο το " ιλ φό[ρ]νο " τα σπάει!) είναι νομίζω για σένα ... a piece of cake!

    Συγχαρητήρια για τη διάκριση Μαράκι μου!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το piece of cake, με βρώμη πάντα ε; Και λιναρόσπορο βεβαίως-βεβαίως...
      ΣΛ Αριστάκι μου γλυκό♥

      Διαγραφή
  3. Πολύ το χάρηκα το κείμενό σου ! Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το σχόλιο σου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και εύχομαι καλή συνέχεια σ' ό,τι κάνεις στη ζωή σου!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια! Σας είδαμε και σας απολαύσαμε όλους, αλλά κάποιοι μας κέρδισαν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν πρόλαβα να διαβάσω προσεκτικά όλες τις συμμετοχές στο δρώμενο του Γιάννη, λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά αυτή τη συμμετοχή την ξεχώρισα με την πρώτη! Έχεις βρει το αγαπημένο μου στυλ, τι να πω; Εξαιρετική η συμμετοχή σου και, αν είχα ψηφίσει, σίγουρα θα της είχα δώσει το μεγαλύτερο βαθμό!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ πολύ μου άρεσε!!
    Συγχαρητήρια Μαρία για το εξαιρετικό σενάριο, σε όσους συμμετείχαν και φυσικά στον Γιάννη!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρίως στον αρχηγό της σεναριακής σέχτας, τον Γιάννη μας!
      Ευχαριστώ απ' την καρδιά μου Σερενάτα μου!

      Διαγραφή
  7. Χωρίς να ξέρω πως το κείμενο σου, Μαρία μου, διαγωνίσθηκε σε κάποιο δρώμενο, σκέφτηκα, "Αυτό και αν είναι ένα καλό σενάριο για ταινία, να πω στον Κ. γιόκα μου και σκηνοθέτη, να διαβάσει και το βιβλίο της Μαρίας, μήπως και συνεργαστούν"... στο τέλος είδα πως είναι όντος σενάριο στον διαγωνισμό σεναρίου του Γιάννη μας και ενθουσιάστηκα!
    Δεν γράφεις ποιο σενάριο βραβεύτηκε και δεν θα μου φανεί περίεργο να είναι το δικό σου!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Μαρία μου και ας "κοιτάξουμε" καλού κακού και τις δικές μας, "αντιστάσεις"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο διαγωνισμό αυτό, διέπρεψε η Αλεξάνδρα μας με τις δύο πρώτες νίκες. Ήταν άψογη!
      Στεφανία μου θα χαιρόμουν πολύ να συνεργαστώ με τον γιόκα σου, τώρα που πήραμε το βάπτισμα του σεναρίου. Δεν ξέρεις ποτέ...
      Φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
  8. Ενταξει εκλαψα!!!!! Εισαι υπέροχη ρε Μαρία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε Μαράκι, τι να πω, είσαι μια αστείρευτη πηγή γέλιου. Κι αυτό το χάρισμά σου, να διεισδύεις με τόση ευκολία κι ακρίβεια στο καθετί, είναι αξιοθαύμαστο. Συγχαρητήρια - και να χαρείς το δωράκι σου.

    ΥΓ. Ο τίτλος ήταν όλα τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να διεισδύει "με τόση ευκολία κι ακρίβεια στο καθετί".. Τι μου λέτε; Η Μαρία ήταν στο φούρνο τελικά;!!!

      Διαγραφή
    2. Είδες; Το παρουσίασε λες κι ήταν η ίδια εντός - τόσο πειστικά που μέχρι κι εσύ μπερδεύτηκες, που, ομολογουμένως, σε διακατέχει μια οξύτητα παρατηρήσεως. Μα δεν είναι φοβερή;;;

      Σε χαιρετώ, φίλτατε Διονύση.

      Διαγραφή
    3. Μη μιλάμε για οξύτητα και καραδοκούν μάγειρες και μαγειρέματα!
      Ε, ναι, είναι φοβερή (Τώρα, στο φούρνο, μπορεί να είναι και νόστιμη :-) )

      Γεια σου και σένα, φιλτάτη!

      Διαγραφή
    4. Μη σας ενοχλώ, μια χαρά συνενοείστε εσείς οι δυο.
      Προσοχή στις οξύτητες & στις αλατότητες παιδιά, γιατί όπως λέει κι ο Διονύσης, καραδοκούν "μάγειρες" και χαλασμένες αντιστάσεις :-)

      Διαγραφή
  10. Βρε, Μαρία, τι της έκανες, της γυναίκας; Και να πω ότι ήτανε και κακιά; ΑΡΝΑΚΙ ήτανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι κάτι παραπάνω από καταπληκτική!!!!
    Δεν πήρα είδηση για το δρώμενο
    Την αγαπάω πολύ αυτή τη γειτονιά....

    Καλή Κυριακή Μαράκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που δεν το πήρες είδηση, γιατί θα σάρωνες (πάλι) :-))) Άγιο είχαμε!
      Kι η γειτονιά να δεις πόσο σ' αγαπάει Ελενάκι μου ♥

      Διαγραφή
  12. Ωπ καλά το είχα ψηλιαστεί ότι ήταν δικό σου! χοχο! Από τις αγαπημένες μου συμμετοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι είπα να κρυφτώ πίσω απ' την κουζίνα :-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  13. Σκέτη Α Π Ο Λ Α Υ Σ Η !!! Κανελλένια, αυθόρμητη, καταλυτική, καταπληκτική !!!! Η συμμετοχή σου.....Η γειτονιά στα καλύτερά της με το δρώμενο του Γιάννη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To δρώμενο μου στοίχισε μια κουζίνα καμμένη βέβαια, αλλά χαλάλι του :-)
      Περάσαμε όλοι καταπληκτικά και του αξίζουν πολλά μπράβο για όλο τον κόπο και την αγάπη που έβαλε.
      Φιλιά πολλά Κλαυδία μου!

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου,
    την καλησπέρα και πάλι.
    Η Αίσθηση του χιούμορ που σε διακατέχει, η καυστική σάτιρα που σου ταιριάζει, ο τρόπος που η γραφή τα δένει όλα αυτά μαζί διαλεκτικά, (Αυτό το "Νικόλ τη λένε", το φανταζόμουνα επί σκηνής, την ώρα που γινόταν χαμός και έπεφτα απ τα γέλια...). Όλα αυτά λοιπόν κουβαλάνε τη δική σου σφραγίδα, που μοιάζει πλέον να αποτελεί "σχολή".
    Το να κάνεις τον άλλο να γελάει με καταστάσεις ρεαλιστικές μέσα από την τρέχουσα ζωή μας είναι ένα μεγάλο προτέρημα. Δεν το βρίσκεις εύκολα.
    Η Αθάνατη λοιπόν Ελληνική Οικογένεια, με τις παθήσεις της και την "τρέλα" της σε όλο το φόντο.
    Μαρία μου, ευχαριστώ για την συμμετοχή σου απ την καρδιά μου και επίσης μία ακόμα φορά συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου.
    Προχωράμε λοιπόν.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' έκανες τώρα, λιωμένη αντίσταση με τα λόγια σου...
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου Γιάννη!

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου, εξαιρετικό το κείμενο σου. Γέλασα πάρα πολύ. Το 'χεις. Το ξέραμε κι από τα υπόλοιπα δρώμενα και μας το απέδειξες για ακόμα μια φορά.
    Με χαρά περιμένω να δω τι θα δούμε από εσένα στο μέλλον, έχουμε άλλωστε κι άλλα δρώμενα που περιμένουμε.
    Καλό απόγευμα Κυριακής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έσκασε λίγο το χειλάκι μας με χαμόγελα, είναι υπεραρκετό για μένα Μαρίνα μου. Το έχουμε ανάγκη. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή
  16. Μέσα από τους έντονους και πειστικά γραμμένους διαλόγους, και με την ειρωνεία να διαποτίζει κάθε αντιπαράθεση, αποκαλύπτονται νοοτροπίες, στερεότυπα και απωθημένα.
    Με ιδιαίτερα ευσύνοπτο τρόπο αποδίδεις, Μαρία, αυτά που κάποιος άλλος διηγηματογράφος θα χρειαζόταν αρκετές σελίδες.
    Βραβείο στο περιεχόμενο και στην αριστοτεχνική παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι χαρακτήρες και διάλογοι υπαρκτοί Άρη μου. Στα στενά πλαίσια ενός διαμερίσματος-κλουβιού και σε συνθήκες ασφυξίας, συντελούνται καθημερινά μικροί "εμφύλιοι" πόλεμοι. Με μικρές συμμαχίες ανάμεσα στα μέλη μιας οικογένειας, που εύκολα ανατρέπονται και επαναπροσδιορίζονται.
      Πολύ σ' ευχαριστώ για τα λόγια σου!

      Διαγραφή
  17. Mαρία μου, απολαυστική όπως πάντα.... Εγώ έχω εγκαταλείψει τελείως... ΄Εκλεισε το κεφάλαιο αυτό για μένα. Συγκινήθηκα όμως που σήμερα διαπίστωσα ότι το παιχνίδι καλά κρατεί. Χαίρομαι που το παρέδωσα στα καλύτερα χέρια. Καλή συνέχεια σε σένα όσον αφορά στο γράψιμο και στην άλλη Μαρία όσον αφορά στη διοργάνωση του παιχνιδιού. Σου στέλνω πολλά συγκινημένα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου το παιχνίδι των λέξεων, το άφησες σε άξια και ικανά χέρια. Της Μαρίας μας. Ετούτο εδώ, είναι μια καινούργια ιδέα, που νομίζω πως -μαζί με όλα τα υπόλοιπα που τρέχουν- πατάει στην αρχική σου ιδέα για διαδραστικά παιχνίδια με το λόγο και τις λέξεις. Και δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν σε βλέπω να σκας μύτη στη γειτονιά μας. Αυτό που ζήσαμε πριν κάτι χρόνια στο χώρο σου, είναι χαραγμένο βαθιά στη μνήμη και στην ψυχή μας.
      Την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  18. Μαρία μου, ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι εσύ ήσουν πίσω από αυτό το υπέροχο κείμενο. Το τι γέλιο έριξα, κορίτσι μου, δεν λέγεται!!!!!! Τι να πω πια για σένα? Χίλια μπράβο και λίγα είναι!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά, φίλη μου. Απόλαυσα όσο δεν πάει άλλο τη μουρμούρα ιλ φόρνο (πάντως στα ιταλικά λέγεται al forno, δηλαδή στο φούρνο). Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δίκιο έχεις Μία μου, για τον τίτλο. Το διαπίστωσα κι εγώ, αφότου είχα στείλει ήδη το κείμενό μου. Την επόμενη φορά, θα ψάχνω πιο ενδελεχώς τις ιταλικές προθέσεις (ή θα σε συμβουλεύομαι).
      Σ' ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου!

      Διαγραφή
    2. Εμ τσάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια ιταλικά? Έτσι, για να πιάσουν τόπο! Χα, χα. Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Mετα απο ολα αυτα που εχεις γραψει...Θ γραφεις και σεναρια...!!!Και μαλιστα πολυ ωραια...!!!..Με πεθανες στο γελιο...!!!..Αντε..Και εις ανωτερα...!!..
    Αμα γραψεις και ΨΑΛΜΟΥΣ...Θα με κανεις να παω και Εκκλησια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον! Δηλαδή έπρεπε να κάψουμε το φούρνο για να σε ξαναδούμε; Μαύρα μάτια κάναμε (στην κυριολεξία όμως)...
      Να σου πω ότι ανησυχούσα απ' την απουσία σου και θα σου'ρθω επίσκεψη πάραυτα.
      Την καλησπέρα μου Μαχαίρη!
      Και μη χάνεσαι ε;

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια!!! Είσαι πλέον ΚΑΙ σεναριογράφος! Τελεία και παύλα. Μόνο κοίτα να πάρεις το χαρτί στα χέρια σου, δεν μπορεί ο κύριος Σινεφίλ να μη δώσει στις πρώτες πιστοποιητικά Σεναριογράφου...έτσι, για να κλείνεις δουλειές με τη βούλα!!!!
    Η μουρμούρα σου είναι η υπογραφή σου. Και αυτή η ευκολία που μπορείς και αντιγράφεις τόσο παραστατικά μια σκηνή μιας οικογένειας, τοσο εντυπωσιακά ζωντανά, είναι αξιοθαύμαστο!Πάντως γελάσαμε και σ'ευχαριστούμε γι αυτό
    Καλό διάβασμα με το δώρο σου.
    Καλή εβδομάδα Μαράκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου είπα, η φωτογραφία του τίτλου σου είναι υπέροχη. Συγχαρητήρια στον Θάνο Τσάκαλο!

      Διαγραφή
    2. Μεταφέρω στον Θάνο το σχόλιο σου και στον Γιάννη το αίτημα να θεσμοθετήσει "πιστοποίηση" για τους επιτυχόντες :-))))
      Aννούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  21. Δεν θα γινόταν να αντικρίσουμε κάτι λιγότερο από εσένα Μαρία μου.
    Θαυμάζω πολύ τον τρόπο και την επαγγελματικότητα που αποπνέει κάθε σου κείμενο.
    Μου άρεσε πολύ η κατάσταση που διάλεξες, ήταν εκείνη που αποτυχημένα δούλεψα κι εγώ αρχικά αλλά τελικά δεν το έχουν όλοι μας!χαχα

    Είχε ροή, νομίζω έφευγε σαν νεράκι το κείμενο στα μάτια μας. Και η οικειότητα που σου δημιουργούσε, και λόγο του θέματος αλλά και της κατάστασης, το έκανε πραγματικά ξεχωριστό.

    Προσωπικά όπως έγραψα και στον Γιάννη μου δημιούργησε λίγο σύγχυση το να ακολουθήσω τον διάλογο επειδή δεν είχε τα ονόματα μπροστά, αλλά διαβάζοντας τώρα το αρχικό, ίσως επειδή είναι σε κανονικό φορμάτ, πιο μεγάλο, δεν μου φάνηκε δύσκολο. Λεπτομέρειες!!

    Η φωτογραφία που έβαλες, νομίζω πραγματικά ξεχωριστή. Ήταν λες και τα είπες όλα με μια εικόνα, πραγματικά!!

    Συγχαρητήρια και πάλι, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά, είχε διαροή η αντίσταση της κουζίνας Νικολέτα μου. Ύστερα ήρθε κι η ροή του διαλόγου και χαίρομαι πολύ αν κατάφερα να σας κλέψω λίγα χαμόγελα!
      Η φωτογραφία όντως, λίγο γκραν-γκινιόλ, αλλά ταιριάζει ταμάμ!
      Τα φιλιά μου Νικολετάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  22. Απόλαυσα πολλά τούτη την ιστορία και ήταν μέσα σε τούτες που ξεχώρισα και σε ψήφισα {1 βαθμό}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο μ' αρέσει η ντοπιολαλιά σου Δελφινάκι μου!...
      Πολλά σ' ευχαριστώ κι εγώ!

      Διαγραφή
  23. Τώρα την απόλαυσα περισσότερο, Μαρία, γιατί είναι άδειο το μυαλό μου από τις υπόλοιπες! Όμως και τότε, όπως και τώρα, διέκρινα στη σκέψη σου τη σπίθα. Τη σπίθα σου!
    Καλή συνέχεια, Μαράκι αγαπημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια σπίθα παιδί μου; Εδώ γίναμε παρανάλωμα οικογενειακώς!
      Αλεξάνδρα μου, σ' ευχαριστώ πολύ και χάρηκα τόσο τη συντροφιά μας σ' αυτό το υπέροχο παιχνίδι!

      Διαγραφή
  24. Η ομορφιά που έχουν τα κείμενα σου με συνεπαίρνει! Έχεις μια άνεση στην περιγραφή της κάθε λεπτομέρειας και συγχρόνως βγάζεις τόσο γέλιο, που πραγματικά μιλάμε για χάρισμα! Συγχαρητήρια Μαρία μου για την νίκη σου με το τόσο όμορφο σενάριο σου! Και εύχομαι να μας χαρίζεις πάντα με τη σάτιρα σου χαρούμενα συναισθήματα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως, για ψάρι στο φούρνο το ξεκίνησα Μαίρη μου...
      Σ' ευχαριστώ απ' τα βάθη των καμμένων αντιστάσεων :-)

      Διαγραφή
  25. Λατρεύω αυτά που γράφεις όπως τα γράφεις λατρεύω το χιούμορ σου!!!
    Είσαι καταπληκτική!!καλά το τι γέλιο έχω ρίξει στα σχόλια δεν υπάρχεις!!Νασαι καλά να γράφεις και να σε απολαμβάνουμε!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H κα[η]μένη μουρμούρα κι εγώ προσωπικά, σ' ευχαριστούμε πολύ Δεσποινάκι μου!

      Διαγραφή
  26. Εντάξει το αγάπησα γιατί με έκανε να γελάσω Μαρία μου!! Μα και εκείνα σου που με κάνουν να δακρύζω μου αρέσουν το ίδιο γιατί έχουν ψυχή πως να το πω αλλιώς !!
    ΣΕ φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που είσαι πάντα συνεπής με το (ζητούμενο) συναίσθημα Μαρία μου ♥

      Διαγραφή
  27. Συγχαρητήρια Μαρία μου!
    Εξαιρετική η προσέγγισή σου και στο σενάριο.

    Φιλιά πολλά, την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετική δεν ξέρω Κική μου. Θα δείξει στην πορεία. Για την ώρα, το απολαύσαμε όλοι αυτό το δρώμενο.
      Σε φιλώ γλυκά...

      Διαγραφή
  28. Μου άρεσε πάρα πολύ! Γέλασα πάρα πολύ! Μαύρο χιούμορ απ' τα καλύτερα μπορώ να πω. Το υπερ-ψήφισα χωρίς κανένα δισταγμό, με τη μία που λένε χαχα
    Τέλεια!
    Καλημέρα και τα θερμά μου συγχαρητήρια παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο μαύρο δε γινόταν η αλήθεια είναι...
      Κάρβουνο οι μουρμούρες!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!

      Διαγραφή
  29. Χα χα χα.
    Κλαίω (από τα γέλια)!
    Μαρία υποκλίνομαι στο (και θεατρικής μορφής) ταλέντο γραφής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νομιζω οτι στο τελος πάντα ερχομαι λες και μου αρεσει αυτη η θεση.. σαν την γαλαρια ειναι ενα πραγμα..χα..χα..και πως ειχα το αισθημα οτι την διαβασα την σεναριοιστορια σου εδω Κανελλακι μου;..χα..χα. μαλλον στο σινεφιλ ηταν γιατι ήταν και μια απο τις επιλογες μου..!! το τι γελιο εχω ριξει δεν λεγεται..αχ βρε αγαπη μου και μονο για αυτο (το γελιο) και για τον εξυπνο τρόπο που μας το χαριζεις να σε εχει ο Θεος καλα και να σου δινει εμπευσεις να χαιρομμαστε και εμεις που σε διαβαζουμε..στήνοντας το σκηνικο στο μυαλο μας..!! απιθανοι διαλογοι!!
    Ασχετο.. ο λιναροπσπορος όλα τα λεφτα...χα..χα..!! αρε Κανελλακι μου άπαιχτο..!! φιλακια αξημερωτα!! :D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου κρατάω πάντα μια θέση στη γαλαρία Ρουλάκι μου, σ' έχω μάθει πια. Είναι που δεν το τσιγκουνεύεσαι το γέλιο και τ' αφήνεις να ρέει γάργαρο και κελαρυστό (σαν να σ' ακούω τώρα).
      Με λιναρόσπορο ξεκινάω τη μέρα μου (σοβαρά τώρα) και κάτι σπόρους που μου ορμήνεψε το Αριστάκι.
      Οσονούπω με βλέπω να ξεκινάω και καναβούρι :-)

      Διαγραφή
  31. Μαρία μου συγχαρητήρια πολλά!!
    Υπέροχο γεμάτο χιούμορ το σενάριό σου...κάθε φορά που το διαβάζω γελάω μέχρι δακρύων....είσαι υπέροχη!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαρία μου, να σε ενημερώσω ότι είσαι τυχερή νικήτρια στην κλήρωση για τα 1α γενέθλια του μπλογκ μου. Πέρνα μια βόλτα από το μπλογκοσπιτάκι μου και δες την ανάρτηση με τίτλο "Α new winner of my 1st Blogaversary candy". Συγχαρητήρια, κοπέλα μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρε συ δεν τρώγεσαι!
    Διαόλου κάλτσα είσαι...;-)
    Γελάω ακόμα, παρόλο που σου μένει η πικράδα στο τέλος!
    Αχ Μαρία μου, δημιούργησε και πρόσφερε όσο μπορείς και κάνεις κέφι!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.