Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Απ’ την Τρόικα με αγάπη


Ο ταχυδρόμος χτύπησε τρεις φορές. Την τέταρτη όπως  μου είπε, θα τον συνοδεύει η φιλαρμονική ορχήστρα του δήμου και άγημα με επίλεκτα στελέχη των ΕΛ.ΤΑ. Επίσης με ρώτησε αν περιμένω κι άλλα πακέτα∙ για την ακρίβεια μου είπε Θα συνεχιστεί για πολύ αυτό το βιολί μαντάμ;

Το πρώτο πακέτο στήριξης, κατέφτασε προ ημερών και ήταν το δώρο του φίλου μας Γιάννη, για τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό σεναρίου. Ένα εξαιρετικό λεύκωμα του Ανδρέα Ταρνανά, με φωτογραφίες και αναφορές στον μεγάλο Ιταλό ποιητή, πεζογράφο, σεναριογράφο και σκηνοθέτη Πιέρ Πάολο Παζολίνι. Απολαυστικό ανάγνωσμα!


Ακολούθησε δεύτερο πακέτο, το οποίο με αιφνιδίασε γιατί δεν το περίμενα, αντιθέτως περίμενα το τρίτο πακέτο που θα δείτε παρακάτω. Η Ρούλα μας απ’ την Κρήτη, έστειλε το πεσκέσι της και τις καλοκαιρινές ευχές της. Το βιβλίο του Κώστα Καρακάση «Πορτραίτα σε θρυμματισμένο καθρέφτη». Το τηλεφώνημά μου την βρήκε στα θερινά της “ανάκτορα”, στο θρυλικό μπαλκονάκι με θέα τον …Ατλαντικό (που έλεγε και μια λαίδη). “Για διακοπές” μου είπε, αλλά μεταξύ μας τώρα, δεν την κόβω να περάσει το καλοκαίρι στην  ξαπλώστρα. Θ’ αναστενάξουν οι καμβάδες κι οι ντεμισέδες… Άσε που την έχω ικανή να ράψει τίποτα καλύμματα για τις ξαπλώστρες της παραλίας. Για μια ανανέωση, ξέρετε… Κάτι τέτοια βλέπει η Ντέλια Βελκουλέσκου και θα μας πάει το όριο συνταξιοδότησης στα ενενήντα.



Το τρίτο πακέτο κατέφτασε μετά από δύο μέρες και η παραλαβή του έγινε με τιμές αρχηγού κράτους. Σύσσωμοι οι υπάλληλοι του ταχυδρομείου, με υποδέχτηκαν με την οικειότητα που δημιουργείται στους ανθρώπους, μετά από τακτικές συναντήσεις. «Μ’ όλο το θάρρος, μπορείτε να κάτσετε πέντε λεπτά στο πόστο μου, να πεταχτώ να πάρω ένα φρέντο;», με ρώτησε η συμπαθέστατη υπάλληλος. «Καλέ ναι!... με την ησυχία σας, τα έμαθα τα κατατόπια εδώ…», της απάντησα. Μέχρι να επιστρέψει, εντόπισα και το τρίτο πακέτο που μου έστειλε η Μία, το οποίο ξεχώριζε από μακριά, απ’ τον όγκο, το κατακόκκινο χαρτί περιτυλίγματος και τα καλλιγραφικά της γράμματα.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Τσαντούλα σένια, κολιεδάκια, σκουλαρίκια, βραχιολάκι, στεφάνι με πάνινα λουλούδια, καλλυντικά, ξύλινα καδράκια vintage, καραμέλες, σοκολάτες, ένα ρολό χαρτί περιτυλίγματος και πλαστικά “μαξιλαράκια” συσκευασίας. Ένα απλό και λιτό δηλαδή δώρο, που ο καθένας μας συνηθίζει να στέλνει, δώθε-κείθε… 
«Πού έχεις μπλέξει ρε μάνα;» με ρώτησε καχύποπτα ο γιος μου, καθώς φωτογράφιζα τη λεία μου. Κι άντε να του εξηγήσω τώρα, πως μια Σμαραγδένια, μία Μία κι ένας Giannis Pit, είναι οι πρωτεργάτες αυτής της φιλικής συνωμοσίας. Οι πυρήνες της καρδιάς, ένα πράμα…


Γιάννη, Ρούλα και Μία, σας ευχαριστώ απ’ τα βάθη της καρδιάς μου!...

40 σχόλια:

  1. Μαρία μου, η Τρόικα σου φέρθηκε με ευγένεια! Μπράβο της, αφού δεν το συνηθίζει! Χα, χα. Να τα χαρείς ΟΛΑ τα δωράκια σου, φίλη μου. Το βιβλία που έλαβες από το Γιάννη και τη Ρούλα μας είναι υπέροχα. Χαίρομαι που σου άρεσαν και τα δικά μου δωράκια που έφτιαξα ειδικά για σένα, φίλη μου. Και σ' ευχαριστώ που συμμετείχες στα 1α Γενέθλια του blog μου. Σου εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή. Πολλά φιλιά, κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι τα καλύτερα για το μπλογκ σου Μία μου και για σένα τα καλυτερότερα φίλη μου♥

      Διαγραφή
  2. Πως τους τιμάς τους φίλους σου με τις περιγραφές σου !!!!!!!!
    Να τα χαρείς όλα Μαράκι μου

    Φιλάκι που σ' αγαπάει, ολοπόρφυρο ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς με τιμούν κι αυτοί Ελένη μου όμως...
      Ολοπορφυρένια μου, ανυπομονώ για την δική σου τιμητική!

      Διαγραφή
  3. 'Που έχεις μπλέξει ρε μάνα;'
    Κλαίω από τα γέλια!
    Σοβαρά τώρα, πολλά και όμορφα τα δώρα σου Μαρία μου!
    Από που να ξεκινήσω;
    Από τους φίλους με τα δώρα που σου δείχνουν την αγάπη τους;...
    Από σένα που τους ευχαριστείς με τον μοναδικά δικό σου τρόπο;...
    Υποκλίνομαι στον Γιάννη, στη Ρούλα, στη Μία και σε σένα Μαρία μου!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά σε ποιον θα έλεγες τα ονόματα των φίλων σου και δεν θα σκεφτόταν το ίδιο πράγμα;
    Πού έχεις μπλέξει κυρά μου;
    Μια Σμαραγδένια μια Μία κι ένας Giannis Pit, είναι απλοί άνθρωποι ;
    Ή ολόκληρη συμμορία;😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
    Υπέροχα δώρα Μαράκι μου και υπέροχοι και οι φίλοι μας.
    Πες του γιου σου ότι δεν κινδυνεύεις μαζί τους.
    Το πολύ πολύ να πάρουμε σύνταξη στα 90 αφού κάνουμε παρέα με τη Ρουλίτσα.
    Everything is under control !!!
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατίθασα νιάτα το κάναμε εδώ μέσα μου φαίνεται...
      Ρένα μου σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Τιποτα..Εχεις μπλεξει..Και δικιο εχει το παιδι...!!!Κι εμεις,που εχουμε..Μπλεξει μαζι σου...Συμμοριτες ολοι..Στην συνωμοσια της..Καρδιας...Εχουμε βρει τον..Μπελα της καρδιας μας...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που δεν έχουν φορολογήσει (ακόμα) τη διακίνηση δώρων. Με τόση κίνηση βέβαια, ικανούς τους έχω...
      Την καλησπέρα μου Μαχαίρη!

      Διαγραφή
  6. Μπλογκς ενωμένα, ταχυδρομεία ποτέ νικημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι παράπλευρες συνέπειες του διαδικτύου.
    Ωραίες γνωριμίες, δώρα καρδιάς.
    Αλλά και απολαυστικά γραπτά σου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι απίστευτη. Τι όμορφη παρουσίαση! Να τα χαρείς όλα τα δώρα σου Μαρία μου κι εύχομαι πάντα να χαίρεις της ίδιας αγάπης και εκτίμησης.
    Πες στο γιο σου, να μην ανησυχεί. Τα καλύτερα παιδιά, έχει η blogογειτονιά!
    Καλή εβδομάδα, με χαμόγελο!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του το είπα, αλλά σήμερα πήρα κι άλλη ειδοποίηση για ταχυδρομείο.
      Και δεν ξέρω από ποιο μέλος της οργάνωσης είναι.
      Οψόμεθα...

      Διαγραφή
  9. Τρόικα και αγάπη πάνε μαζί; Κοίτα τι μαθαίνει κανείς!! Και στείλε τη Βελκουλέσκου στη Ρούλα ...θα την περιποιηθεί αναλόγως!
    Να τα χαρείς τα δώρα σου Μαρία μου. Όλα δώρα αγάπης είναι και σου αξίζουν.
    Καλό καλοκαίρι μάτια μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι και σκάσει μύτη η Βελκουλέσκου στης Ρούλας, σ' ένα μήνα θα έχει ράψει καλύματα για τα γραφεία του ΔουΝουΤου και θα έχει ντεκουπάρει όλη την από δω μεριά του κτιρίου. Άσε που τη βλέπω να παίρνει μέρος και σε κάνα συμπόσιο ποίησης...
      Αννούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Πως σε μια απλή παρουσίαση δώρων κατάφερες να με ξελιγώσεις από τα γέλια, ένας Θεός ξέρει!!

    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς και στον γιο, τον έκανες συνένοχο φοβάμαι!!
    Πολλά φιλιά, να τα χαρείς όλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ γιάφκα το κάναμε εδώ μέσα, ας όψεται η ιερά Τρόικα Νικολέτα μου!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου τι υπέροχα δωράκια που είναι όλα
    και πόσο δοτικοί όλοι οι άνθρωποι που στα στέλνουν.
    είναι όμορφο να βλέπεις την αγάπη των συνανθρώπων σου μέσα από τέτοιες μικρές εκπληξούλες.
    να περνάς όμορφα
    την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δώρα, δώρα και πάλι δώρα που τα δικαιούσαι όλα Μαρία μου!
    Όταν έτσι μπαίνει το καλοκαίρι, να είσαι σίγουρη πως μόνο χαρές θα σου φέρει!

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το καλοκαίρι είναι χαρά από μόνο του Στεφανία μου.
      ΑΦιλάκια καρδιάς κι από μένα ♥

      Διαγραφή
  13. Χι, χι! Εμείς τέτοιες τρόικες φτιάχνουμε! Να τα χαρείς τα δωράκια σου, Μαρία μου! Εμείς χαιρόμαστε το χιούμορ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. «Να συνεχιστεί για πολύ αυτό το βιολί, μαντάμ», για να γλυκαίνεσαι αρχικά εσύ και μετά να γλυκαίνεις κι εμάς. Να τα χαρείς, Κανελλένια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά της υπεργλυκαιμίας έχουμε γίνει Αναστασία μου!

      Διαγραφή
  15. Ευγενής και αξιαγάπητη αυτή η... "τρόικα"! Με δώρα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο μου άρεσε, πόσο γέλασα με την καρδιά μου!
    Ένα υπέροχο ευχαριστήριο κείμενο, αντάξιο των όμορφων δώρων που έλαβες Μαρία!!
    Οι φίλοι σου σ'αγαπούν πολύ και αυτό σε έσωσε από τους ταχυδρόμους :)
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ γίνανε φίλοι μου οι ίδιοι οι ταχυδρόμοι, με τέτοιο αλισβερίσι.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  17. χα..χα..10 κιλά γελιο έχω ρίξει και βαλε .. μολις τελειωσα τις ξαπλωτούρες της παραλίας ..και παω για τα υπολυπα που με περιμενουν..Κανελλακι μου.. μετρα χα..χα. τεντελιτσες στο σεντονι που εκανε τρυπουλες για να τις καλύψουμε.. σκουλιτσα μικρη να βαλουμε αμμου για να μην κλεινει την πόρτα ο αέρας..κοντεματα στενεματα κορών . πλεχτή θήκη για το κινητο του εγγονού..ααααα ξεχσα και πλεχτα παπουτακια για τις καρεκλες να μην χτυπανε στα πλακια και κανουν θορυβο...χι..χι.. τα υπολοιπα επονται.. που να βρω ωρα για επεισκεψεις και ευχαριστίες για την τοση ομορφη και (γελαστική) χα..χα.. που είσαι Μπαμπινιωτη..αναφορα σου για τους τρεις συνομωτες της καρδιας χι..χι.. ...μωρε τρόικα το καναμε..αγαπη μου..
    Παντα τετοια χαμογελα να περνεις Μαρακι μου .. φιλιά θαλασσινα και μπαλκονατα σου στελνω..!!!
    Υ.Γ. ποια ειναι η εν λόγο κυρια Ντέλια Βελκουλέσκου οεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτά τα παπουτσάκια για τις καρέκλες, θα'θελα να τα δω. Παγκόσμια πατέντα θα είναι, μόνο εσύ θα σκεφτόσουν κάτι τέτοιο. Εν τω μεταξύ, η Βελκουλέσκου είναι μια καλή κυρία, χρυσοχέρα όπως κι εσύ, μας φτιάχνει κάτι νόστιμα μνημονιάκια, κοντέματα στις συνταξούλες, στενέματα στα μισθουλάκια, κι άλλα χαριτωμένα.
    Τα φιλιά μου στο μπαλκονάκι σας και πίνω μια τσικουδιά τώρα δα, στην υγειά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα αυτα κανει η κυρια; μηπως να τις πλεξουμε καμια θυλίτσα για τον λαιμό; Θου κύριε τω στόματι μου...
      Αντε στην δικη σας υγεια σας Κανελλακι μου να πανε κατω τα φαρμακια!!

      Διαγραφή
  19. Η Ρούλα; Καλέ μόνο καλύμματα στις ξαπλώστρες;
    Έπλεξε παπουτσάκια για καρέκλες, για να μην θορυβούν στα πατώματα!
    Αλήθεια σου λέω! Από το βλογ της έρχομαι!
    Όλα τα πακέτα υπέροχα πάντως!
    Και εις αλλά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τα είδα τα σούπερ-καρεκλοπαπουτσάκια της!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τη βολτίτσα σου εδώ, ελπίζω να μη χαθούμε ε;

      Διαγραφή
  20. Κλαίω με Ρούλα , κλαίω!!!!! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.