Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

Σε παλιό στυλ

 


Οι εραστές είναι ακριβά, ένδοξα κύπελλα, όπου ο ένας πίνει τον άλλον.
Το πρωί πηγαίνουν σε ολοπόρφυρους, βασιλικούς δρόμους
και το βράδυ πλαγιάζουν σε κρεβάτια κι από θρύλους πιο βαθειά.

Κι αν καμιά φορά τούς δεις να παραπατάνε
ή να παίρνουν μονοπάτια άγνωστα και μυθικά — μην ξαφνιαστείς,
γιατί οι εραστές είναι τυφλοί, με τα ωχρά τους βλέφαρα κλειστά
ο ένας απ’ τη λάμψη του άλλου.

Οι εραστές δε βλέπουν,
μόνο αγγίζονται,
μα οι ρόγες των δακτύλων τους είναι τα ίδια τα πελώρια,
τα πάντα έκπληκτα, μάτια του Θεού.

Τάσος Λειβαδίτης

Φωτογραφία: ΓΙΟΒΑΝΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ “ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ”

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Y~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

ëΑφιερωμένο σ’ όσους βγαίνουν για πόλεμο με μοναδική τους πανοπλία ένα λευκό πουκάμισο. Πάναγνο και λευκό, σαν την αγάπη που κατατροπώνει το σκοτάδι.

18 σχόλια:

  1. Όμορφο, Κυριακάτικο ξεκίνημα!
    Λαμβάνοντας υπόψη την αφιέρωσή σου, γίνεται ακόμη πιο όμορφο!
    Την Καλημέρα μου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και κάπως έτσι καταλαβαίνουμε τη διαφορά του Έρωτα από το σεξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλά και την ομορφιά που δημιουργεί η αρμονική συνύπαρξή τους, Αριστέα μου.

      Διαγραφή
  3. Ναι, το λευκό είναι το χρώμα της αγνότητας και περιέχει όλα τα χρώματα γι αυτό και καλά θα κάνουμε όταν το φοράμε, να "φοράμε" και την καθαρότητα της Αγάπης!
    Για μένα το σεξ είναι συνδεδεμένο με λευκά σεντόνια!!!

    ΑΦιλάκια γλυκά και μ΄ένα Κυριακάτικο χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως απ' την τόση μαυρίλα, μάς έγινε σπάνιο και πολύτιμο το λευκό, Στεφανία μου.
      Με ό,τι αυτό συμβολίζει για τον καθένα...
      Φιλί χαμογελαστό ♥

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Μαρία μου, κάποιοι άνθρωποι, έχουν το χάρισμα να μάς χαρίζουν, σε λίγες λέξεις, απέραντα μηνύματα και αισθητική.
    Κρατώ την αφιέρωσή σου στην καρδιά μου, είναι ότι καλύτερο, καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκεί που πάμε την ψυχή μας να ξεδιψάσει, αυτά τα ποιήματα.
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου, Γιάννη!

      Διαγραφή
  5. Απλότητα, απροσποίητη έκφραση και ποιητικότητα στην ουσία του έρωτα, αποσυνδεμένου με το σεξ. Ακριβώς όπως πρέπει με ένταση και θέρμη, το Είναι και το Γίγνεσθαι στη βαθιά αγάπη. Υπέροχος Λειβαδίτης, ποιητής του πόνου και της αγάπης.
    Καλό βράδυ Μαρία μου και μια ήσυχη, όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν πονέσεις, μπορείς να γράψεις τέτοιους στίχους;
      Nα 'σαι καλά, Αννίκα μου!

      Διαγραφή
  6. Έτσι ακριβώς είναι!
    Θαύμασα την επιλογή σου εδώ!
    Ευλογία είναι να συμβαίνει ανάμεσα σε δυο ψυχές και σώματα που γνήσια συναντιούνται και ακόμη μεγαλύτερη αν αυτό διαρκέσει μέχρι τα γεράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τόσο όμορφα μόνο η αγάπη ξέρει να αγγίζει Κανελλάκι μου και να κανει ακόμα και τον Θεό να κοιτάζει έκπληκτος εκείνους που έχουν κάνει την αγάπη ζωή. Η ποίηση κάνει την διαφορά στην ομορφιά..
    Η αφιέρωσή σου όμως Μαράκι μου ήρθε και κούμπωσε ολοκληρωτικά το όλον.
    Ετσι κάπως γαληνεύουμε και συνεχίζουμε Κανελλάκι μου την αγάπη μου Σ.Λ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σκαρί την αγάπη, το ταξίδι είναι γαλήνιο και αέναο, Ρουλάκι μου αγαπημένο ♥

      Διαγραφή
  8. Πόσο δυνατό ποίημα !
    Σ ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.
    Μακάρι η αγάπη μας να κατατροπώσει το σκοτάδι που ζούμε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.