Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

25 Λέξεις #15 ~Συμμετοχή~

 


«Τι να τον κάνω τον ουρανό δίχως φεγγάρι;» είπε ο ρομαντικός.

Και περιφρόνησε το στεναγμό του γαλαξία.

Τις ματωμένες ψυχές τις είπε σύννεφα, ο αγιογδύτης!»

 


Συμμετείχε στο δρώμενο 25 Λέξεις # 15 [blog: ΚΕΙΜΕΝΟ της Μαρίας Νικολάου]

Μια φωτογραφία, 25 λέξεις και προσωπικές διαδρομές πάνω στον καμβά της Μαρίας. Υπέροχη εμπειρία και καταπληκτικές συμμετοχές. Όλες συγκεντρωμένες εδώ, με τις αντίστοιχες βαθμολογίες. Συγχαρητήρια από καρδιάς στη νικήτρια Άννα και ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» στη διοργανώτρια και εμπνεύστρια του δρώμενου.

15 σχόλια:

  1. Αχ ρομαντική η αναπόληση στο ποίημά σου, Μαρία μου.
    Ο ρομαντικός αναζητά απεγνωσμένα το φεγγάρι σε έναν όμορφο ουρανό. Πώς γίνεται να λείπει; Ενώ στο κάδρο καραδοκούν οι ματωμένες ψυχές, όλες κρυμμένες στο σκοτάδι. Για να έρθει ο αγιογδύτης να τις αποκαλέσει σύννεφα.
    Ο συμβολισμός σου πολύ όμορφος, πολύ δυνατός.
    Τελικά πόσο χαίρομαι τη δύναμη, που έχει αυτό εδώ το είδος, καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου, όμορφο απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mια μικρή υπενθύμιση πως πάνω απ' τα σκυμμένα μας κεφάλια, πλανώνται αδικοσκοτωμένες ψυχές. Κι εμείς περιοριζόμαστε να "πέφτουμε απ' τα σύννεφα" κάθε φορά...
      Την καλησπέρα μου Γιάννη μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Μαρία μου γεμάτη συμβολισμών η συμμετοχή σου. Μου αρέσει το 25λεκτο και που όλοι μαζί συνταξιδεύουμε διαβάζοντας και διαφορετικές οπτικές της φωτογραφίας.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι μια πολύ δυνατή εμπειρία αυτό το δρώμενο, Άννα μου.
      Λίγες λέξεις, πολλές οπτικές, άπειρα νοήματα...

      Διαγραφή
  3. Μία εικόνα, δύο οπτικές. Τελικά το τι προσλαμβάνουμε και το πως το εκφράζουμε, εξαρτάται από εμάς και μόνο. Ποιοι είμαστε δηλαδή! Φιλοσοφημένη η προσέγγισή σου Μαρία, σε αυτό το ιδιαίτερο δρώμενο.
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Βασίλη. Εκφράζουμε τις προσωπικές μας αγωνίες μέσα από μια δοσμένη εικόνα. Καθείς και μια διαφορετική τροχιά.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Αγγίζεις Λέξεις
    Πλάθεις Νοήματα.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτός ο ρομαντικός αγιογδύτης που περιφρόνησε τον στεναγμό του γαλαξία μου έκανε κλικ Κανελλάκι μου!
    Μια εικόνα, πόσες διαδρομές σύντομων σκέψεων!
    Χαίρομαι που συναντιόμαστε σε τούτα τα ξεχωριστά μονοπάτια κορίτσι μου! ❤ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυνατό το ολιγόλεκτο σου Μαρία μου! Κρατώ την αντίθεση της στιγμής, της οπτικής, της αίσθησης, που αναδεικνύει εύστοχα η συμμετοχή σου.
    Να είμαστε καλά, να δημιουργούμε στα όμορφα δρώμενα μας. Με το καλό να μας έρθουν και άλλα!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε... το ξεχώρισα, Μαρία μου!
    Ρομαντικός Vs Ρεαλιστής.... Ποιος κερδάει οεο;
    Είμαι κάπου ανάμεσα. Εκείνος ο αγιογδύτης με κέρδισε όμως! ♥
    Φιλάκια πολλά, Μαριώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι ότι ο κατά κράτος ηττημένος είναι ο ρομαντικός, Αριστάκι μου...
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου 💖

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.