Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

150 shades of Vangelis


Με κάτι πρόχειρες μετρήσεις, οι συνολικές αποχρώσεις του Βαγγέλη είναι 150. Κάλτσες, σώβρακα και φανέλες, από 50 χρώματα η κάθε ντάνα.
Οι 45 κατασκευαστές πλυντηρίων, σήκωσαν τα χέρια ψηλά.

Να το κάνω βιβλίο τώρα αυτό;  “150 shades of  Vangelis”.
Ότι γυρίζει απ’ τo συνεργείο ψόφιος στην κούραση κι εγώ ερεθίζομαι απ’ τη λιγδιασμένη φανέλα του και τον καλώ σε ανομολόγητα ερωτικά παιχνίδια. Στο μεταξύ έχω κάνει φασίνα, έχω μαγειρέψει, έχω φέρει τα παιδιά απ’ το σχολείο, τα έχω διαβάσει κι έχω σιδερώσει και μια στοίβα ρούχα. Αλλά η λίμπιντος ανεπηρέαστη. Κι αντί να ταβλιαστώ  να ισιώσει το κορμάκι μου απ’ την κούραση,  κοτσάρω ζαρτιέρες, σιθρού κομπινεζόν και το τιγρέ βρακάκι που μου είχε πάρει ο Βαγγέλης απ’ το τζάμπο. Αρπάζω κι ένα πλαστικό μαστίγιο απ’ τις απόκριες που είχα ντύσει τη μικρή αμαζόνα και στήνομαι στο μπάνιο, να περιμένω με λαχτάρα το κορμί του Βαγγέλη.

«Ρε πας καλά;» μου λέει για να με ξενερώσει. Τα πήρε κρανίο γιατί είχα γεμίσει την μπανιέρα αφρούς και φύλλα βιολέτας.
«150 σκάσαμε στην ΕΥΔΑΠ προχτές... και πας και χαλάς τόσο νερό; Κι η γλάστρα τι σου’φταιξε και τη μάδησες
Βγήκε έξαλλος απ’ το κόκκινο δωμάτιο (τον καμπινέ εννοώ, αλλά στο βιβλίο θα το λέω έτσι). Εγώ είχα φτάσει στην κορύφωση της έξαψης. Τον ήθελα κολασμένα. Ξαναγύρισε ανεμίζοντας τη σφουγγαρίστρα. «Μαστίγωσέ με!» τον διέταξα. «Θέλω να νιώσω τις υδρόφιλες λωρίδες της βιλέντα  στην πλάτη μου!... Να χώσεις τα κρόσσια της στον περιστρεφόμενο κουβά και να μου ραπίσεις με το κοντάρι τον πισινό...».

Ελάχιστα θυμάμαι μετά τη σφαλιάρα που έφαγα.
Όταν είδα το χέρι του να υψώνεται απειλητικά, νόμιζα πως συμμετείχε στα ερωτικά μου καλέσματα.  Έτρωγα ξύλο αλλά δεν ήξερα αν έπρεπε να φχαριστιέμαι ή ν’ ανησυχώ για την υγεία μου.
Παρασυρμένη απ’ την ταινία, του φώναζα το βούρλο: “Χτύπα με!... Κάνε με σκλάβα σου!”...
Και μ΄έκανε μπλε μαρέν ο Βαγγέλης, αλλά οργασμούς δεν ένιωσα. Ούτε καν μια τοσοδούλα απόχρωση ευχαρίστησης... Μη σου πω πως ντράπηκα, γιατί μέχρι χτες γκάριζα στους συλλόγους και στις παρέες, για την ενδοοικογενειακή βία.
Κι έκανα κηρύγματα στη μικρή ν’ αγαπάει το σώμα της και να μην ανεχτεί ποτέ κανέναν ν’ ασκήσει βία πάνω της.
Και κυρίως, γιατί τη χειρότερη βία την άσκησα εγώ στον Βαγγέλη. Τον υποβίβασα σε σαδιστή - επιβήτορα και την αγάπη μας σ’ ένα παρακμιακό αρχέτυπο σχέσης: ο ζάμπλουτος - πανέμορφος πρίγκιπας και η υποταγμένη παρθένα-σταχτοπούτα.

Κοιτάζω στο μπαλκόνι την ολάνθιστη βιολέτα και χαμογελάω.  Σούρουπο έξω. Τα παιδιά τιτιβίζουν στο δωμάτιό τους.  Ο Βαγγέλης έρχεται σε λίγο. Ετοίμασα το αγαπημένο του φαγητό. Στρώνω τραπέζι και περιμένω να ζήσω το όνειρο. Της Ελληνίδας νοικοκυράς που ίσως και να είναι μίλια μπροστά απ’ τα μικροαστικά πρότυπα που μας σερβίρονται ως προχωρημένα μοντέλα ζωής.

Ο Βαγγέλης έρχεται καβάλα στο σαραβαλάκι του.
Δεν πιλοτάρει, δεν φοράει  μεταξωτή γραβάτα και θέλει τα χέρια μου αλυσοδεμένα στο κορμί του κι όχι σε χειροπέδες.
Οι μέρες μας  έχουν τις γήινες αποχρώσεις της καθημερινότητας.
Κι οι νύχτες μας  κατακόκκινους  παραδοσιακούς οργασμούς, δίχως βοηθήματα.
Στη δική μας φαντασίωση, η γενετήσια πράξη έχει τις αποχρώσεις του έρωτα.


O Βαγγέλης και οι αποχρώσεις του, συμμετείχαν στο Παιχνίδι Λέξεων που οργάνωσε η Μαρία μας, στο μπλογκ της mytripsblog. To Παιχνιδόλεξο εμπνεύστηκε και ξεκίνησε τη θητεία του στα μέρη της Φλώρας μας: TEXNIS STORIES. Φιλοξένησε υπέροχες ιστορίες και ποιήματα, μας έκανε μια μεγάλη παρέα και αγαπήθηκε απ’ όλους μας.
Σας ευχαριστώ πολύ που αγαπήσατε την πολυχρωμία του Βαγγέλη και εύχομαι λιγότερο γκρι στη ζωή μας!

Υ.Γ. Για τους λάτρεις των αποχρώσεων, ο ιδανικός προορισμός είναι ο φωτογραφικός χρωματόκοσμος της Μαρίας.



70 σχόλια:

  1. Μαρία συγχαρητήρια για την υπέροχη ιστορία σου, που μας δείχνει ξεκάθαρα και δίχως διαφόρων ειδών αποχρώσεις ποια πράγματα έχουν σημασία στη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την υπέροχη εικόνα με το ξεφύλλισμα του βιβλίου που τη βρήκες;
      Τη λατρεύω!

      Διαγραφή
    2. Δεσποινάκι μου πολύχρωμα φιλιά κι ένα μεγάλο ευχαριστώ απ' τον Βαγγέλη και μένα!
      Η φωτό, απ' το λινκ: http://thesingingcanary.tumblr.com/page/2

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Μαράκι με τις αποχρώσεις σου!
    Συγχαρητήρια, σάρωσες πάλι απ' ό,τι είδα χιχι!
    Φιλάκια πολλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι εσύ βρε κοριτσάκι;
      Πολύ χάρηκα που σε ξαναβλέπω κοντά μας!
      Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  3. Προτιμώ τις αποχρώσεις του Έρωτα! ☺
    Μαρία μου η προτίμηση μου στη γραφή σου είναι ολοφάνερη. Καταγοητευμένη και με τα αστεία σου και τα πικρά σου ... κυρίως όμως με τα καυστικά σου! Τρομερή δεινότητα !
    Σε εκείνες τις "υδρόφιλες λωρίδες της βιλέντα" και τον καμπινέ που έγινε κόκκινο δωμάτιο για τις συγγραφικές ανάγκες.... έλιωσα!
    Σε φιλώ γλυκά και μην αργείς να μας γράφεις! ♥

    Α μπράβο και συγχαρητήρια κλπ κλπ κλπ
    ΣΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγχαρητήρια είναι αμοιβαία γιατί -άσχετα με κατατάξεις- έκανες την μεγάλη έκπληξη!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα Αριστέα μου!!!
      Απ' την καρδιά μου το λέω.

      Διαγραφή
  4. Πεστα χρυσόστομη που κοντεύουν να μας το κάνουν ένεση το μλκσμενο βιβλίο της απύθμενης ηλιθιότητας!
    Έτσι τριγυρνάν οι ζάπλουτοι και ψάχνουν παρθένες την σήμερον ημέρα που έρχεται η κόρη στην πρώτη δημοτικού και σου λέει... το βλέπεις εκείνο το παιδάκι μαμά; Τα είχαμε στο νηπιαγωγείο! Μάλιστα! στα έξη και έχει πρώην! Ε μα πια!

    Φιλιά Κανελλάκι μου, καλο Σαββατοκύριακο :))

    yg. Αν τα έλεγα στον δικό μου ''Βαγγέλη'' όλα αυτά το πιθανότερο να έπαιρνε έντρομος τα παιδιά τηλέφωνο
    και να έκανε οικογενειακό συμβούλιο για να διαλέξουν... Σινούρη ή Δρομοκαΐτειο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... Λεβίνα μου, γελάω ακόμα με το σχόλιο σου και το δίλημμα της οικογένειας :-))))
      Καλό Σαββατόβραδο Λεβινάκι μου, σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρία μου
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!
    Η ζωή είναι εδώ και μας προκαλεί και σχεδόν
    μας διατάζει να μείνουμε μακριά από ψευδαισθήσεις
    και πρότυπα που δεν οδηγούν πουθενά

    φιλάκι πολύ γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαρία μου
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!
    Η ζωή είναι εδώ και μας προκαλεί και σχεδόν
    μας διατάζει να μείνουμε μακριά από ψευδαισθήσεις
    και πρότυπα που δεν οδηγούν πουθενά

    φιλάκι πολύ γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα Ελένη μου... τι να πει ο Βαγγέλης για τη δική σου συμμετοχή;
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα τιμητικά σου λόγια και καλή συνέχεια στις ποιητικές σου διαδρομές!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΤΑ--ΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ...!!!
    Αν και...Πεθαμενος στα γελια...!!

    ΑΣΧΕΤΟ...!!
    Εχει ΤΙΓΡΕ βρακακια στο ΤΖΑΜΠΟ;;;
    Ελπιζω,να εχει...
    ΠΕΝΤΕ εξτρα λαρτζ..Που θελω,για τη..
    Μαρικα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεσα κάτω απ' τα γέλια...
      Να'σαι καλά ρε Μαχαίρη! Πώς μ' αρέσουν αυτοί οι διάλογοι, να'ξερες!
      Σύμφωνα με μαρτυρίες γνωστών που επιμένουν να συχνάζουν στο τζαμπομάγαζο, έχει κι απ' αυτά.
      Δεν νομίζω όμως πως τα χρειάζεστε ;-)

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια!! :)
    Και τώρα που έγιναν τα αποκαλυπτήρια να σε ευχαριστήσω πολύ πολύ όχι για τους 3 βαθμούς αλλά για την συγκινητική "κριτική" που έκανες στην συμμετοχή μου!! Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερίνα μου έγραψα ό,τι ακριβώς ένιωσα, διαβάζοντας την ιστορία σου. Το ότι γράφτηκε από έναν άνθρωπο που είναι επαγγελματίας της ψυχικής υγείας, της δίνει διπλή αξία. Φαντάζομαι ότι θα έχεις βιώσει αντίστοιχες -πραγματικές- ιστορίες. Και μπράβο σου κιόλας, που καταπιάνεσαι με τέτοια θέματα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα, να'σαι καλά και καλή δύναμη να έχεις!

      Διαγραφή
  9. ♥ Μαρία μου, επιτέλους αξιώνομαι να έρθω να σχολιάσω στο Απάγκιο σου, ανέκαθεν σαγηνευμένη από τη γραφή σου!
    (Είχαμε "γνωριστεί" προ διετίας, σε παλιότερα "λημέρια" μας...)
    Πάντα μας εκπλήσσεις με τη δύναμη των κειμένων σου... επομένως, μόνον έκπληξη δεν αποτελεί η -μια ακόμη- βράβευσή σου!

    Πολλά εύγε! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου που με τιμούν αφάνταστα!
      Ο Βαγγέλης είναι πολύ συγκινημένος...
      Εύχομαι να τα λέμε συχνά και σ' αυτά τα λημέρια :-)
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου καλή σου μέρα.
    Υπέροχα τα 150 shades of Vangelis.
    Να ευχηθώ καλή επιτυχία.
    Καλό σου Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου σ' ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη σου στον Βαγγέλη, αφού του έδωσες το 3άρι σου στο παιχνίδι της Μαρίας.
      Σου στέλνω πολλούς χαιρετισμούς απ' τη -μόνιμα πλέον- βροχερή πατρίδα!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια, Μαρία μου! Γι΄άλλη μια φορά, δυνατή και με πολλά μηνύματα η ιστορία σου...
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου!
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για τα σχόλια και την παρέα σου!

      Διαγραφή
  12. Ευφυής, παιγνιώδης, τολμηρή ειρωνεία των ποικιλώνυμων σεξουαλικών προτιμήσεων.
    Μια ωραία πινελιά, Μαρία, στο πολύχρωμο τοπίο τού παιχνιδιού των λέξεων, που πραγματικά ήταν πολύ πλούσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου μεγάλη μου τιμή να συνταξιδεύουμε και σ' αυτό το παιχνίδι. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου και πιο πολύ γιατί είσαι (όπως πάντα) στον πυρήνα της σκέψης μου και αντιλαμβάνεσαι τη διάθεσή μου για κάθε τι που γράφω.

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου είσαι αποθέωση λέμε!
    Φοβερή γοητευμένη,και σκασμένη στα γέλια!
    Συγχαρητήρια ελπίζω να σάρωσες !

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζού μου, ο Βαγγέλης μας πήρε τη πρωτιά κι ύστερα άρπαξε τη σφουγγαρίστρα & πήγε για φασίνα.
      Γιατί -καλά τα βραβεία- αλλά οι δουλείες δεν περιμένουν.
      Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Βροχερά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  14. Είσαι δύναμη!
    Τα διαβάζω από το τηλέφωνο και απορούν όλοι γιατί γελώ.
    Τι να τους ω;
    Αυτά είναι δικά μας.
    Να είσαι καλά.
    Τα υπόλοιπα που είναι για να τα διαβάσω;
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου θυμήθηκα την ανάρτηση σου που κλαίγατε μπροστά στην οθόνη και γελάω ακόμα...
      Να'σαι καλά, πολύ σ' ευχαριστώ!
      Θα βρεις όλες τις ιστορίες μας στο μπλογκ της Μαρίας:
      http://mytripssonblog.blogspot.gr/2015/03/b-1.html?showComment=1427557795992#c8647053768488746571

      Διαγραφή
  15. Κανελλάκι μουυυυυυυυ!!! Μ΄έβαλες σε πειρασμό να τρέξω στο τζάμπο..........αφού γέλασα με την ψυχή μου !!!! Κρατώ τη φράση σου " Ετοίμασα το αγαπημένο του φαγητό. Στρώνω τραπέζι και περιμένω να ζήσω το όνειρο. Της Ελληνίδας νοικοκυράς που ίσως και να είναι μίλια μπροστά απ’ τα μικροαστικά πρότυπα που μας σερβίρονται ως προχωρημένα μοντέλα ζωής." Καλό σου βράδυ Φιλιάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... α ρε Κλαυδία! Για τα τζάμπο είμαστε...
      Συγχαρητήρια κι από δω για τα "ψώνια" σου και σ' ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη και την αγάπη σου!

      Διαγραφή
  16. Τώρα Μαρία μου, αν σου πω, πως πιο πολύ συγκινήθηκα παρά γέλασα με την απίστευτη ιστορία σου, τι θα πεις;...
    Ναι, ναι θα μου πεις πως παραείμαι ευαίσθητη αλλά βλέπεις αναγνωρίζω την αλήθεια της ζωής σχεδόν όλων των ζευγαριών που μοχθούν, αγαπούν ή δεν αγαπούν, κάνουν έρωτα ή δεν κάνουν πια έρωτα που μεγαλώνουν παιδιά ή δεν μεγαλώνουν παιδιά, για όλους ισχύει το ίδιο, να μπορείς να ζεις την καθημερινότητα σου με καλοσύνη και συγχρόνως να μη χάνεις το χιούμορ και τη σοβαρότητα σου!
    Μπράβο και πάλι για την επιτυχία, τώρα πάω να διαβάσω και των άλλων νικητών!

    ΑΦιλάκια και ευχαριστούμε για το πραγματικό χαμόγελο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ Στεφανία μου!
      Για την τιμή που μου κάνεις και τη φιλία σου.
      Βαγγέλης συγκινήθηκε επίσης και πάω να τον συνεφέρω γιατί είναι ευαίσθητος :-)

      Διαγραφή
  17. Μάρια μου τι να πω. Δεν έχω διαβάσει πιο αληθινή και ουσιαστική "αποκαθήλωση" της σαπουνόφουσκας που ακούει στο γνωστό φιλμικό όνομα. Και καθώς και ....ΣΙΝΕΦΙΛ μπορώ να πω και 2-3 λόγια παραπάνω.
    Η Δική σου λοιπόν σκηνοθετική και συγγραφική δημιουργία είναι ένα έξοχο χαστούκι θα έλεγα απέναντι σε ένα από τα πλέον γλυκανάλατα και ξενέρωτα δήθεν ερωτικά έργα των τελευταίων χρόνων.
    Είσαι εκπληκτική στον τρόπο που διατυπώνεις αυτό που σε εκφράζει κορίτσι μου
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα πολύ και τη δική σου άποψη Γιάννη. Ως σινεφίλ και καλύτερος γνώστης του χώρου, η γνώμη σου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  18. Και ναι, το ξαναδιάβασα, αφού κοινοποίησα!!
    Μαρία μου πολλά πολλά συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου συμμετοχή που λάτρεψα, όχι μόνο γιατί πέθανα στο γέλιο αλλά και γιατί χάρηκα απίστευτα με τη σούπερ αποδόμηση που έκανες στη best saxlamara!!!
    Και στο τέλος, έχει δίκιο η Στεφανία, συγκινήθηκα κι εγώ για τους ίδιους λόγους που συγκινήθηκε κι αυτή..κλείνει τόσο τρυφερά!!
    Πολλά συγχαρητήρια και για τη νίκη σου και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βest saxlamara :-))))
      Μαράκι μου να'σαι καλά που σήκωσες το φορτίο της ευθύνης και της υλοποίησης του παιχνιδιού.
      Φιλιά πολλά κι από μένα!

      Διαγραφή
  19. Ζωγράφισες! Το έξοχο μείγμα από παστέλ αποχρώσεις, με πινελιές από δυνατό βαθυκόκκινο, της τελευταίας παραγράφου του κειμένου, εξάλειψε θριαμβευτικά κάθε ίχνος γκρι... Να είσαι πάντα καλά, με ρόδινες μέρες και βαθυκόκκινες νύχτες! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε παλέτα της ΒΙΒΕΧΡΩΜ να ήταν!...
      Όλες οι αποχρώσεις, κι ο καθένας διαλέγει ποια ταιριάζει καλύτερα στη ζωή του.
      Αννούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. ταμαμ πράγμα τεφαρίκη

    βρε το κορίτσι το ανέμελο... μας έσαξες την διάθεση πρωί πρωί θα το στείλω στην γυναίκα μου να ετοιμάζεται για μπούφλες... χεχχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πνίγηκα απ' τα γέλια...
      Ο καφές μου βγήκε απ' το ρουθούνι ρε άνθρωπε!!!
      Να'σαι καλά Ακράτ, και το είχα ανάγκη λίγο γέλιο απόψε :-)

      Διαγραφή
  21. Μαρία μου, το κείμενό σου μου θύμισε την ειρωνεία με χιούμορ και τον κυνισμό που βγάζω κι εγώ πολλές φορές όταν θίγω θέματα που μ' ενοχλούν!
    Ήταν μια έκπληξη για μένα τούτη η δημιουργία σου!
    Μπράβο για ακόμη μία φορά, καθώς έπιασες και πάλι τον παλμό του κόσμου!
    Σε απολαμβάνουμε σε ό,τι κι αν αποπειράσαι, όπου το σίγουρο είναι το εξαιρετικό επίπεδο λόγου και σκέψεων, έμπνευσης και ποικιλίας στη θεματολογία!!!
    Μόνο το όνομα με οδήγησε συνειρμικά αλλού, με όλο τον τελευταίο χαμό, και δεν ξέρω αν η επιλογή του ήταν τυχαία ή είχες κάποιο λόγο.
    Ήταν μια απορία μου και συγνώμη που την εκφράζω.
    Πάντα επιτυχίες και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου...
      το κείμενο είχε γραφεί & σταλεί, αρκετό καιρό πριν και η επιλογή του ονόματος ήταν απολύτως τυχαία.
      Καταλαβαίνω τι λες και κάθε φορά που ακούω αυτό το όνομα πλέον, το μυαλό μου πάει σ' αυτόν τον άγγελο.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις σκέψεις σου!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου, χίλια συγνώμη, γιατί έκανα χοντρή απρέπεια!!!
      Λυπάμαι πολύ που σε έφερα σε δύσκολη θέση μέσα από την ασχετοσύνη μου γύρω από το παιχνίδι!!!
      Μάλλον, έπρεπε να δείξω περισσότερη εμπιστοσύνη σ' εσένα!!!

      Διαγραφή
    3. Κανένα πρόβλημα Γλαύκη μου!
      Καταλαβαίνω απόλυτα, μη μου στεναχωριέσαι καθόλου :-)

      Διαγραφή
  22. Μαρία μου αν σου πω ότι δεν πήρα καν χαμπάρι το παιχνίδι πότε έγινε θα με πιστέψεις;
    Είχα δει ότι θα το κάνει η Μαρία αλλά πότε βγήκαν οι ιστορίες και πότε έπρεπε να ψηφισούμε και πότε βγήκε νικητής χαμπάρι.
    Τρέχω σαν τον Βέγγο τον τελευταίο καιρό, μην σου πω και περισσότερο.
    Τι να πω για την ιστορία σου ψηφίζω και εγώ αποχρώσεις του έρωτα που είναι τόσο όμορφος και δεν έχει ανάγκη από κανενός είδους βοηθήματα.
    Πολλά φιλιά και ας μην κάνουμε την ζωή μας τόσο πολύπλοκη είναι τόσο όμορφη όταν την απολαμβάνουμε έτσι όπως μας χαρίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού τρέχεις εσύ; Mήπως και συναντηθούμε ρε Ελενάκι.
      Αν είχα ενσωματωμένο κοντέρ, θα είχα χτυπήσει ένα κατοστάρι χιλιόμετρα χαλαρά...
      Εμπριμέ φιλάκια Ελενάκι μου γλυκό και καλές αντοχές ;-)

      Διαγραφή
  23. Εγώ το κείμενό σου το είδα το είδα στη βράβευση!!!! Επειδή πάντα κάνω copy paste τα κείμενα για να τα διαβάζω από το word και να κρατάω σημειώσεις -εντάξει, έχω μια πετριά κι εγώ!-, μερικές φορές κάποια τα χάνω... Το 'χω πάθει και στο Συμπόσιο και μυαλό δεν βάζω...
    Αυτού του είδους το χιούμορ, που χρησιμοποιείς πολύ καλά, αναδεικνύει όσο τίποτα άλλο το θέμα!
    Καλή εβδομάδα, Μαρία μου! Πάντα με όμορφες εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aλεξάνδρα μου δεν το ήξερα αυτό το συνήθειο. Είναι όντως ιδιαίτερο.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σου!
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  24. Μύριζε Κανελλάκι από χιλιόμετρα.
    Αμ σε μάθαμε πια κυρία μου!
    (μήπως να γράφεις με το άλλο;)
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρία μου πόσο σε απόλαυσα! Τι σύλληψη, μα είσαι απίθανη!
    Με αυτό το τιγρέ στριγκάκι από το τζάμπο, και τις λωρίδες της βιλέντα, γέλασα με την ψυχή μου...!
    Η Ελληνίδες νοικοκυρές, έχουμε μάθει να ισορροπούμε ανάμεσα στα γκρίζα της καθημερινότητας και στις δικές μας όμορφες "κόκκινες" νύχτες, χωρίς βοηθήματα. Η τελευταία σου φράση τα λέει όλα! Καταπληκτική η συμμετοχή σου και Μπράβο για την ιδέα!
    Να είσαι καλά Μαρία μου και πάντα η ζωή σου να έχει τις χρωματικές ανταύγειες που θέλεις!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εεεεεε καλα έγραψε ο Βαγγέλης ...αλλα πιο πολύ έγραψε η... Βαγγελίτσα....γιατί εκεινη τραβάει όλο το λούκι... αλλα το τραβαει με καταπληκτικο χιούμορ ... Κανελλάκι μου..και ναι.... δεν χρειαζονται παρα μονο τις αποχρώσεις του κατακόκκινου έρωτα...καθε φορα μας καθηλώνεις με την γραφή σου... σε ευχαριστούμε γι αυτό φίλη μου...θελω να πω τοσα αλλα δεν ξερω..πως να τα εκφρασω να είσαι καλά και παντα να γραφεις και να μας εφραίνεις με την γραφή σου... χαρηκα που ο.... Βαγγελης η επιλογή μου..να έχεις μια ομορφη εβδομαδα... φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα το πακείμενο σου ... ρούχα μαζί που πλύθηκαν...

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Ο Βαγγέλης σ' ευχαριστεί πολύ για την εμπιστοσύνη που του έδειξες!
      Ρουλάκι μου γλυκό, να'σαι καλά κι έχεις δίκιο σ' όσα γράφεις περί "Βαγγελίτσας".
      Χαίρομαι που έδωσες κι αυτή τη διάσταση!

      Διαγραφή
  27. Απολαυστικό! Το ξέρω πως η λέξη είναι κοινότοπη, αλλά το διάβασα γελώντας. Κι αυτό είναι τόσο σπάνιο!
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου και μεγάλη μου χαρά τα λόγια σου Λωτοφάγε!
      Εύχομαι να γελάμε συχνώτερα :-)
      Ακόμα και μ' αυτά που μας προκαλούν δάκρυα...

      Διαγραφή
  28. Διάβασα το κείμενο σου δυο φορές και μέχρι ένα σημείο γελούσα με την περιγραφή!
    Είμαι αντίθετη σε αυτό έργο όπως και στο βιβλίο και θεωρώ υπερβολή και απαράδεκτο τον τόσο ντόρο που έγινε για μια τσόντα.. γιατί δεν είναι τίποτα παραπάνω, χωρίς βέβαια να το έχω δει ή διαβάσει, από περιγραφές γνωστών και φίλων που έτρεξαν να το δουν!
    Και εγώ όμως θα μείνω να ζήσω το όνειρο της Ελληνίδας νοικοκυράς και ας μην είναι το μοντέρνο πρότυπο!
    Συγχαρητήρια για το γράψιμο σου και το βραβείο σου!! :) Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου και τα σχόλια που άφησες!
      Τα μπεστ σέλερ δεν συμβαδίζουν πάντα με την ποιότητα. Αλλά συνήθως με το καλό μάρκετινγκ.
      Εφόσον υπάρχει διαθέσιμο "κοπάδι", τα σκουπίδια γίνονται προϊόντα προς ευρεία κατανάλωση. Απλό!
      Να'σαι καλά και πάλι σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  29. χαχαχα!!!! Που τα βρίσκεις βρε Μαρία μου!
    Πάντως τα γνώριμα είναι τα πιο όμορφα! ;-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά με βρίσκουν!...
      Κατερινάκι μου συμφωνώ...τα όμορφα είναι (συνήθως) και γνώριμα ;-)
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  30. Μαρία θερμά συγχαρητήρια για το καινούργιο σου βραβείο και να είσαι καλά, να (μας) δοκιμάζεις σε διαφορετικά είδη χιούμορ κάθε φορά. Καλό μήνα και καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Πέτρα μου!
      Καλό μήνα και καλές εμπνεύσεις να έχεις!

      Διαγραφή
  31. Κανελλάκι μου,
    αργησα αλλά πέρασα. Και πως θα μπορούσα να μην περάσω που και μόνο η ιδέα ότι το δημοσίευσες το απίθανο αυτό κείμενο
    με έκανε να ανυπομονώ να έρθω να το διαβάσω και στην έδρα του.
    Καταλαβαίνεις πόσο πολύ μου άρεσε αφού του έδωσα το 3 μου με όλη μου την καρδιά.
    Πάω τώρα σαν Ελληνίδα νοικοκυρά να παίξω με τις 150 αποχρώσεις των πασχαλινών κουλουριών,
    γιατί μπορεί να μην έχουν 150 αποχρώσεις αλλά θα πρέπει να φτιάξω τουλάχιστον καμμιά 300αριά για να φτάσουν
    να μοιράσω σε όλους.
    Φιλάκια Κανελλάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαχαχα Φλώρα μου!... Στις αποχρώσεις αυτές, είσαι κορυφαία και είμαι σίγουρη ότι θα μεγαλουργήσεις πάλι.
    Θ' αναστενάξουν οι φούρνοι :-)
    Kαλά ψησίματα και να είσαι καλά και του χρόνου!
    Φιλιά πολλά κι "ευχαριστώ" άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εσκισες παλι Μαριω μου! Συγχαρητηρια! Καλη Ανασταση ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!
      Ολόθερμες ευχές για Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  34. Μαρία μου με το "πικρό" σου χιούμορ μας έβαλες και πάλι τα γυαλιά.
    Εύγε και πάλι εύγε!
    Απροπό,ωραία αυτή η ιδέα με την σφουγγαρίστρα.
    Να μην ξεχάσω να την μεταφέρω στην κολόνα.
    Φτού γαμώτο!
    Δεν έχω περιστρεφόμενο κουβά!
    Τις φιλούρες μου και σου εύχομαι Καλό Πάσχα από καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι απίστευτη!
      Δοκίμασέ το και με παραδοσιακό κουβά. Γιατί όχι;
      Χριστινάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ απροπό!!!
      Καλή Ανάσταση εύχομαι, με αποχρώσεις αγάπης (μόνον)!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.