Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Γιατί... έτσι!

“Δεν παραδίδω το γραφείο στη Βουλή”
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης Vs Ζωής Κωνσταντοπούλου

Ελάτε να το πάρετεεε!...

“Μπαντ νιουζ ντάντη. Η Ζωή σε διώχνει”.
“Τρολάρετε ρε; Εγώ δεν αποθαίνω πείτε της... έχω διαρκείας”.
Η Κωνσταντοπούλου ρε πατέρα... Θέλει να της δώσεις πίσω το παιδικό σου δωμάτιο”.
Μπουχαχαχα.... καλό! Τραβάτε πείτε της πως δεν το κουνάω απ’ επαέ, αν δεν μου πέμψουνε τ’ απολυτήριο απ’ το τάγμα!”
“Μήπως να την κάνουμε σιγά-σιγά ρε πατέρα; Καλά φάγαμε μέχρι τώρα. Μην είμαστε και πλεονέκτες”...
“Ντόρα, αυτός δεν είναι δικό μου παιδί”...
“Δεν είναι της παρούσης αυτό. Πληζ ντάντη, ας μην ανοίγουμε θεσμικά προβλήματα”.
“Μα είμαι συναισθηματικά δεμένος με το δωμάτιο αυτό. Δεν το καταλαβαίνει αυτή η δαμάλα;”
“Είναι λέει κανονισμός της βουλής”.
“Μπα; Κι ο Αντρέας γιατί έχει δωμάτιο; Γι αυτόν δεν ισχύει ο κανονισμός;”
“Αχ ντάντη, μας άφησε χρόνους ο Αντρέας!”
“Πέθανε ο Ζαϊμης; Μα τι μου λέτε; Πότε, πώς;”
E, του' ρθε το απολυτήριο απ’ το τάγμα! Χοχοχο!...”.


"Σατ-απ μπράδερ Κυριάκος! Αυτά που κάνεις είναι μονομερείς ενέργειες και δεν υπηρετούν το συμφέρον του ντάντη!"
Είναι ανφέρ! … ούτε ογδόντα χρόνια δεν το έχω…“
“Ντάντη-κουλ! Όταν θα έρθουμε πάλι στα πράγματα, η πρώτη προτεραιότητα θα είναι να αποκαταστήσω τις κοινωνικές αδικίες που έγιναν εις βάρος σου. Δεν πάει άλλο! Έχουμε διαβεί τον Ρουβίκωνα προς το γκρεμό!..."


“Βρε δε πα να λέει αυτό το νιάνιαρο! Εγώ Ντόρα μου θα σε κάμω βασίλισσα κι ύστερα θ’ αποχωρήσω. Ξέρετε τι τράβηξα εγώ στα νιάτα μου; Με ανάλατες φασολάδες μεγάλωσα. Από τρεις μεριές έτρωγα. Στα συσσίτια των φοιτητών, των φαντάρων  και των δικηγόρων! Αμέ!... Με το κουτάλι στη τσέπη πέρναγα τις γερμανικές φάλαγγες. Και δόξα τω Θεώ, και βουλευτιλίκια έζησα, και πρωθυπουργιλίκια και φτιάξαμε κι ολάκερη  περιουσία. Άντε γιατί άμα τα πάρω, θα της αρχίσω τις … ευχές και θα την δείτε την Ζωούλα να σερβίρει νερό στη βουλή!

Κι έπειτα τι νομίζετε;  Σε δέκα χρόνια θα το έχει ξεχάσει…”

Σκίτσο εποχής του Κ. Μητρόπουλου


44 σχόλια:

  1. “Δεν είναι της παρούσης αυτό. Πληζ ντάντη, ας μην ανοίγουμε θεσμικά προβλήματα”.
    Ακόμα χτυπιέμαι από τα γέλια!!!!
    Πώς στο καλό κατάφερε να φτιάξει όλη αυτή την περιουσία αυτός? (δεν είμαι προληπτική, αλλά φυλάω τα ρούχα μου και δε λέω ονόματα, αντίθετα θίγω οικογένειες, ειδικά τη συγκεκριμένη, αλλά και κάτι άλλες σαν και δαύτη)...
    Αλλά τι ρωτάω...αν κατάφερνε στην κατοχή να τρώει από τρεις μεριές, γύρευε από πόσες μας τα έφαγε στη συνέχεια!
    Μαρία μου είσαι απολαυστικότατη!!!!...
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κουταλάκι της κατοχής, έγινε οικογενειακή κουτάλα. Για να γράψουμε πώς έφτασε μ' αυτή τη μυθική περιουσία, χρειαζόμαστε τόμους. Άστο ρε Μαράκι... σάματις μαζί του θα τα πάρει;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. ΚΑΙ στηνκωμοδια εισαι ταλεντο;;;
    Να με ξεκανεις απο τα γελια πηγες;;;...!!!

    ΑΣΧΕΤΟ....
    Η Ζωη δεν βλεπει μπροστα της...!!!
    Θα μπορουσε...
    Το δωματιο του...
    ΑΥΤΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΛΕΣ...[ΦΤΟΥ ο λυκος κερατα..Κι εγω,πυκνα μαλλια..]
    Να γινει..
    ΔΙΑΡΚΕΣ μουσειο Πολιτικης ιστορικης μνημης..[αποφυγης] για την ελληνικη βουλη..!!
    Να γινει ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ απο τα..Βαφτισια,και τα βαφτηστηρια..
    Να εχει βιογραφικα..Της δρασης του,ανδρος..Να εχει βιογραφικα και..μεθοδους που η οικογενεια,φερνει στην εξουσια..μελη της..
    ΠΩΣ εκμεταλλευεται..Ακομα και τις..Φυσικες καταστροφες..Για να πλουτισει το..κρατος ΤΗΣ..!!
    [αυξηση της τιμης του νερου,μετα την ανομβρια..]
    Πως εκμεταλλευτηκε..Τις επιδιωξεις συντεχνιων..Για να..Αποκρατικοποιησει..Τα λεωφορεια...
    ΠΩΣ εφερε τους..Παραγκανθρωπους,τους κατασκοπους και τους λαθρεμπορους διαμαντιων,να..Βοηθησουν τη χωρα...
    ΠΩΣ εγινε η περιφημη..ΠΑΡΑΓΚΑ στο μποδοσφαιρο...!!!
    Πως...ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΟΝΤΑΙ σκανδαλα...Πασης φυσεως...!!!
    ΚΟΛΑΣΗ δηλαδη..
    Και με ξεναγο..Τον ιδιο τον Βελζεβουλ...!!!

    Τετοια τουριστικη ΑΤΤΡΑΞΙΟΝ στη βουλη...Θα καλυπτε..Τα μισα εξοδα της...!!!

    ΑΣΕ που θα μπορουσε..
    Να γινουν ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ..Για την Καμορρα..
    Την Ρωσσικη Μαφια..
    Την Κινεζικη..ΤΡΙΑΔΑ..!!
    Να μαθουν κι αυτοι κατι...!!!

    Με τιμες...Χαμηλες,για ΓΚΡΟΥΠ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειδες..
    Την αποστα..ΣΙΑ..Την ξεχασα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σου έχει ιστορική αξία Μαχαίρη μου. Πολλά έχουν ξεχαστεί ήδη στο πέρασμα του χρόνου.
      Μα να ξεχάσεις την αποστασία;
      Το ντεμπούτο του;

      Διαγραφή
    2. Ακολουθώ τον Μαχαίρη μέχρι την άλλη ζωή...!!!!!!!!!
      Μαρία μου, εύστοχη διακωμώδηση της ελληνικής παράλογης πολιτικής σκηνής μας το κείμενό σου!!!
      Πόσο απολαμβάνω τις υπέροχες αυτές εμπνεύσεις σου!!!!
      Βέβαια, βοηθάνε και τα... "φτου κακά" πρόσωπα παραπάνω... χεχε!!!
      Δίνουν τροφή για κάθε πεινασμένο και κάθε χορτασμένο μην σου πω...
      Φιλιά κι από εδώ!

      Διαγραφή
    3. Μακάρι να μην υπήρχε τέτοια τροφή Γλαύκη μου.
      Πέρα απ' το αστείο του θέματος, υπάρχουν μια σειρά από σκάνδαλα, αδικίες και προδοσίες από πίσω...
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Κείμενο σκέτη απόλαυση.... ότι πρέπει για επιθεώρηση θα σου έλεγα!!!! Είσαι μοναδική!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!
      Και ναι, ευχαρίστως θα έγραφα επιθεώρηση για δαύτον.
      Φιλιά πολλά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  5. Αρε Μαρία μου και εσύ πας γυρεύοντας να σου συμβεί τίποτα δηλαδή;;
    Πιάνεις στο στόμα σου τον έξω από εδώ και την οικογένειά του και δεν φοβάσαι μην καταρρεύσει το μπλογκ σου;;
    Δεν τα βάζουν με την ιερή οικογένεια Μαρία μου ούτε κατά διάνοια.
    Η Ζωή μάλλον δεν το σκέφτηκε και πολύ καλά.
    Δεν την βλέπω καλά ούτε και αυτή!
    Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!
    “Μπουχαχαχα.... καλό! Τραβάτε πείτε της πως δεν το κουνάω απ’ επαέ, αν δεν μου πέμψουνε τ’ απολυτήριο απ’ το τάγμα!”
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
    Ανυπέρβλητη Μαρία!
    Αμα κολλήσουν κάπου αυτοί δεν τους ξεκολλάς με τίποτα βδέλες στην κυριολεξία βρε παιδάκι μου!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου μέχρι κι ο χάρος απηύδησε - "Βαρέθηκα να σε περιμένω...πάρε τα κλειδιά και έλα όποτε θες"...
      Φιλάκια Ελενάκι μου και μη φοβού! Έχω κρεμάσει σκόρδο στην οθόνη ;-)

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχαχα με τις πυΖάμες του θα κοιμάται επαέ!
    Τα χρόνια του να φτάσουμε ούλοι!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα κάνεις; Ούτε στον ύπνο μας! Δεν είναι θέμα μακροζωίας. Αλλά αναισθησίας.
      Φιλιά πολλά Νάσια μου!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου
    Στο χιούμορ είσαι άφταστη
    και πάντα μέσα του ενυπάρχουν
    προεκτάσεις κοινωνικές!
    Μπράβο μάτια μου!!

    φιλάκι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχαχαχαχαχαχα! "δεν το κουνάω απ’ επαέ, αν δεν μου πέμψουνε τ’ απολυτήριο απ’ το τάγμα!”
    Μόνο 80 χρόνια το έχει ! Θέλει να το χαρεί!
    Έλιωσαααα!
    Στο μεταξύ μου θύμισες Μαυρογιαλούρη και δώστου κύριε Ντάντη μας .... αχαχαχαχα!
    Φιλιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς γελάμε κι η τύχη του δουλεύει...
      Αριστάκι μου πολλά-πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Κανελλάκι μουυυυυυυ....είχα τόση ανάγκη να γελάσω !!!! Αυτός θα στοιχειώσει το δωμάτιο και στη Ζωή δε θα βγεί σε καλό η πρωτοβουλία ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταία μας ελπίδα, είναι να φέρουμε τον Εξορκιστή.
      Ή τον Εξολοθρευτή...
      Φιλιά πολλά Κλαυδία μου!

      Διαγραφή
  10. Μου θύμισες την αγανάκτηση του πατέρα μου το ’65, Μαρία.
    Και για μένα, μπορώ να πω, ήταν η αφορμή ν’ αρχίσω να πολιτικοποιούμαι έντονα πια, μέσα σε μια άθλια πολιτική κατάσταση. Και τσακωνόμασταν οι συμμαθητές τότε, κυρίως για πολιτικά, παρά για ποδοσφαιρικά. Κύριο μέσο ενημέρωσης οι εφημερίδες με πηχυαίους τίτλους, και λιγότερο το κρατικό ραδιόφωνο.
    Αν κάποιος αστρολόγος το ’66, προέβλεπε τον πρωθυπουργό του ’90, θα γελούσε το πανελλήνιο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρον το σχόλιο σου Άρη. Μας δίνεις μια γεύση εκείνης της εποχής.
      Όντως κανείς δεν θα φανταζόταν πως ένας αποστάτης θα είχε τέτοια εξέλιξη.
      Εκτός απ' την αστρολογία, κατέρριψε ακόμα και την ιστορία...

      Διαγραφή
  11. Αυτό το... ανφέρ είναι που δεν αντέχω κι εγώ στη ζωή κι ελπίζω τα νέα -αριστερά- ήθη στη χώρα μας να μην καταπατήσουν τα ιερά και τα όσια που θρέφουμε τόσα χρόνια!!!!
    Γελάω με τα δικά σου, γελάω και με το σχόλιο του Άλμπη για την πρόβλεψη... Το χιούμορ απαραίτητο για να αντιμετωπίσεις τέτοια θέματα!!!!
    Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος μίλησε για ανφέρ;
      Ο πρωτομάστορας...
      Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  12. Το σκέφτηκες καλα Κανελλάκι μου και ασχολήθηκες με το θέμα;.... φτυσε τον κόρφο σου παιδάκι μου...τον ακατανόμαστο μονο σηκωτό θα τον βγαλουν .. απο εκεί.. δεν τον έχει δει κοτσονάτος κοτσονάτος που είναι;.. πίσμα και αυτό.. και αυτη... η Κωνσταντοπούλου... θαρρώ τον μπελα της γυρευει... βρε τι παθαμεεεε!!!...να εισαι καλα μάτια μου που μας εκανες και γελάσαμε...την αγαπη μου.. σου στελνω... καλο Σαββατοκύριακο να έχεις ... καλά να είσαι... φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την φοβάμαι την Ζωή. Χαϊλάντερ είναι. Σύγκρουση τιτάνων θα γίνει :-)
      Ρουλάκι μου πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Ενταξει!!! Απιστευτο .. έκλαψα!!!! Εισαι φοβερή πραγματικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Μαρία μου έχω λιώσει στο γέλιο......!!!! και το διάβασα και σε όλη την οικογένεια.....! ειδικά στο κομμάτι με τον ......Αντρέα έπεσα κάτω λέμε χαχαχαχαχαχαχαχα
    Έξοχηηηηηη.......μας έδωσες γέλιο λέμεεε να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν θελω να σας τρομαξω...
    μα...
    ο βαρκαρης μου εμπιστευτηκε
    πως αυτος...ο ατρωτος....ειναι android...
    και δεν κανει τον κοπο
    να μαζεψει παλιοσιδερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ελπίζουμε δηλαδή μόνο σε πέσιμο & σπάσιμο;
      Για το Αντροειδές...

      Διαγραφή
  16. Αλλάξαμε στυλάκι βλέπω και βάλαμε το χιούμορ μας εμπρός με τόση επιτυχία!!!
    Γέλασαν τα χείλη μου
    αλλά οφείλω να συμφωνήσω με την τελευταία φράση....
    Σε δέκα χρόνια.... εδώ δεν πάει ποιος ζει ποιος πεθαίνει.... εδώ πάει αυτός σίγουρα θα ζει εμείς θα έχουμε πεθάνει...
    γιατί βλέπεις όταν έχεις την κουτάλα φαίνεται πως σκιάζεται και ο χάρος
    ή απλά σκέπτεται "Βρε άστον εκεί πάνω να τον χαίρονται και να τον καμαρώνουν.
    Εγώ τι γυρεύω το μπελά του κάτω κόσμου.... Άστον πάνω ξεχασμένο καλύτερα."
    Θα συνεχίσω αποχή... απλά ένα διαλειμματάκι ήταν αυτό που έκανα.
    Μου έχεις λείψει.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για το διαλειμματάκι σου Φλώρα μου!
      Και... γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Κι εμάς μας λείπεις πολύ!
      Αυτό δεν είναι αποχή, αποστασία είναι ;-)

      Διαγραφή
  17. Τέλειο! Απολαυστικό! Το διάβασα προχθές, όταν παρέπεμψε σε αυτό με τουίτ η Vaso Bella Ciao!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτός, παιδάκι μου, έχει κάνει συμφωνία με το διάολο! Αν δεν δει κάποιο από τα παιδιά του (και τα εγγόνια του μη σου πω, αλλά ας μη θίγουμε θεσμικά προβλήματα!) πρωθυπουργό, δεν το κουνάει! Κι άντε κι άδειασε το γραφείο...ποιος θα αναλάβει το ρίσκο να το πάρει στη θέση του; Καλύτερα μουσείο, που λέει κι ο Μαχαίρης πιο πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να του βάλουν και μια ταμπέλα "Το στοιχειωμένο δωμάτιο" και να μείνει στην ιστορία. Γιατί έτσι θα μείνουν στην ιστορία. Τη στοιχειώσανε όλοι τους...
      Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία μου για την παρεούλα σου!

      Διαγραφή
  19. Απολαυστική όπως πάντα Μαρία μου, αλλά χωρίς να θέλω να φανώ και (πολύ!) μελοδραματική, ζω ένα συγκριτικό μελόδραμα... εξηγούμε: Ο πατέρας μου, έκλεισε τα 97 και τον τελευταίο χρόνο, (χωρίς να υποφέρει καθόλου) είναι ένα σώμα που απλά αναπνέει, έτσι όταν βλέπω τον κοτσονάτο συνομήλικο του να περιφέρεται σαν εξηντάρης και να στηρίζει (!) και όχι μόνο, την οικογένεια του με τόσο πάθος, είναι δυνατό να μη πάθω ένα συγκριτικό σοκ:::::::::::::::
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά γενικώς ανυπόμονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι που το θέτεις Στεφανία μου, έχεις δίκιο.
      Εύχομαι τα καλύτερα για τον πατέρα σου κι ας είναι ως το τέλος, ήρεμα τα γεράματά του.
      Φιλάκια πολλά και μια γλυκιά καληνύχτα!

      Διαγραφή
  20. - Κοίτα να δεις κόρη μ, εγώ σ’ αυτό το κτίριο βρίσκομαι πριν κι από τον Όθωνα. Με καλύπτει το ενοικιοστάσιο, πως το λένε!!! Που θα με διώξει εμένα η αχώνευτη…
    - Άσ’ την μπαμπά να λέει. Τους έχει ταράξει ο Σαμαράς στη σοβαρή αντιπολίτευση και έχουνε χάσει το μπούσουλα οι δόλιοι.
    - Καλά σου λέει η αδελφή μου μπαμπά. Κάτσε να κλείσουμε την παρένθεση και μόλις ξαναπάρω υπουργείο θα τους έχω τους άπλυτους έξω από τη Βουλή σε αντίσκηνα.
    - Ποια αδελφή σου ρε μ@λάκα; Δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα;;;


    ΥΓ: Μαρία, επειδή απολυτήριο από το τάγμα δεν έχω να του στείλω, μήπως να φάω μια βαριά φασολάδα για να του πέμψω κάτι που έχω πιο πρόχειρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι σου βρίσκεται πρόχειρο Πέτρο μου.
      Kαι σ' ευχαριστώ πολύ που συνέχισες το διάλογο :-)

      Διαγραφή
  21. χαχαχα Ο απέθαντος! Και ποια κόρη δε θα ήθελε τέτοιο πατέρα! Γιατί πιστεύω πως αν αποθάνει ο επίτιμος θα εξαϋλωθούν τα τέκνα του; Σαν τα ξόρκια που λύνονται μετά από αιώνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μακάρι Χριστίνα μου! Σ' αυτήν την "εξαϋλωση" προσδοκούμε όλοι...
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  22. “Αχ ντάντη, μας άφησε χρόνους ο Αντρέας!”
    “Πέθανε ο Ζαϊμης; Μα τι μου λέτε; Πότε, πώς;”

    ===========

    χαχαχα ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΤΑΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.