Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Δικό σας [# 3]


Ένα συλλογικό “εργόχειρο” σταυροβελονιά, με τίτλους και ουσίες

Πολυαγαπημένοι, Τιτλούχοι, Φίλοι μου…
Με τόσες χρυσοχέρες φίλες μπλόγκερς, μαράζι το είχα να κεντήσω κι εγώ το κατιτίς μου. Έστω και φανταστικά, χρησιμοποιώντας ως καμβάδες τα ιστολόγια φίλων∙ και χρώματα, τους τίτλους που διαλέγουν για τις αναρτήσεις τους.

Ίσως κάποιοι  θυμούνται απ' τα παλιά, το “κέντημα”  μιας ιστορίας, αποκλειστικά από τίτλους αναρτήσεων, δημοσιευμένες σε φιλικά μπλογκς. Εμπλουτίζοντας τις πηγές μου με το νέο αίμα της μπλογκοπαρέας μας, και έχοντας σαν  πολύτιμα υλικά  τους δικούς σας τίτλους και μόνο,  συναρμολογήθηκε μια εικονική συνάντηση μεταξύ μας.

Οι τίτλοι είναι  ατόφιοι, έτσι ακριβώς όπως έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς στα ιστολόγια φίλων, τα στοιχεία των οποίων, βρίσκονται στο τέλος της ανάρτησης.
Εννοείται ότι η παρακάτω “κουβέντα” μας, χτίστηκε και εξελίχτηκε με μoναδικό μπούσουλα το υλικό που συγκέντρωσα, χωρίς καμμιά άλλη πρόσμιξη. Η έμπνευση (ξανα)προέκυψε απ’ τους εξαιρετικούς τίτλους σας. Που συνήθως, περνούν απαρατήρητοι.
Κι όμως!... Και οι τίτλοι έχουν ψυχή!... Και δεν μπαίνουν καθόλου τυχαία.
Σας ευχαριστώ  πολύ για το πολύτιμο υλικό σας και …
το μικρόφωνο σε σας:
Θάνος:           “Γεια σας κορίτσια…”
Νάσια:            “Ίντα κάμετε μωρέ κοπέλια;”
Αριστέα:        Σήμερα λέω να…”
Μαρίνα:         “Σήμερα yolaρουμε”
Θάνος:           “Εμείς θα πάμε για καφέ…”
Iris speaking:   Yπό τους ήχους κλασσικής μουσικής…”
Memaria:         “Με θαλασσινή αύρα”
Γλαύκη:         “Εκεί που δεν έχουμε ψάξει…”
Θάνος:           “Εδώ…”
Διονύσης:      Καφενεῖον:  Ἡ Συνάντησις"
Θάνος:           “Α ρε μάστορα!!!...”
Iris speaking:   “Μαζί με τον καφέ…”
Νάσια:            Croissant!”
Iris speaking:   “Φύσηξε παριζιάνικος αέρας…”
Νάσια:            “Χαζομαρίτσες”
Θάνος:           “Άντε γρήγορα…” “Παραγγελία”
Νάσια:            Mια πίτα απ’ όλα!”
Θάνος:           “Πάρε κι εσύ ένα…”
Iris speaking:   Απεταξάμην!”
Memaria:         Ραβανί
Αναστασία:   “Το τιμημένο!”
Θάνος:           “Προσοχή στα γλυκά…”
Iris speaking:   “Και τα’λεγα εγώ!”
Θάνος:           “Θα παραγγείλω καφέ…”
Αρτίστα:        “Ε μα…”
Αχτίδα:          “Ήμαρτον πια…»
Θάνος:           Uno espresso lungo…”
Iris speaking:   “Άλλαξε το!...”
Θάνος:           “Να σου πω…” “Γιατί ήρθαμε εδώ;”
Στεφανία:     “Για το κουτσομπολιό…”
Iris speaking:   “Άλλαξε το!...”
Ρούλα:           “Κοινωνική… κριτική!”
Αναστασία:   “ΟΛΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ!”
Νάσια:            “Άι γειά σας!”
Iris speaking:   “Tο φελέκι μου μέσα!”
Θάνος:           “Έλα!!! Δώσε γκάζι…”
Γλαύκη:         Yes! Δέκα λεπτά σε αγώνα Φόρμουλα 1”
Θάνος:           “Εσείς πείτε τα, εγώ ακούω…”
Iris speaking:   Eίμαι βέρι βέρι χολοσκασμένη…”
Μαρίνα:         “Γιατί η καρδούλα είναι μαύρη;”
Iris speaking:   “Σ’ αυτήν την χώρα που δεν είναι των αγγέλων… τα έχουμε κάνει μούσκεμα!”
Μηθυμναίος:  “Δε βαριέσαι… ποιος νoιάζεται…”
Iris speaking:   “Πουτάνα, όλα!”
Άρης:              “Τι θα λέμε στα παιδιά;”
Memaria:         Χαϊκού, 俳句, Haiku
Στεφανία:     “Στα σκοτεινά πηγαίνουμε στα σκοτεινά προχωράμε…”
Θάνος:           “Για το χωριό σου λέω… έλα πάμε”
Γλαύκη:         “Μήπως θα έπρεπε αυτή να είναι η απάντησή μας;”
Μηθυμναίος:  “Σωστά το λες…”



Ρούλα:           Aς ρεμβάσουμε…”
Γλαύκη:         “Αποχαιρετώντας τη θάλασσα με Καββαδία”
Memaria:         Τι ώρα είναι;”
Iris speaking:   “Eπτά
Θάνος:           Eφτά. Σε παίρνει αριστερά μην το ζορίζεις…”
Iris speaking:   “Stay tuned… Συμπόσιο ενόψει!”
Νάσια:           “Εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν…”
Γλαύκη:         “Εγώ δεν είμαι ποιητής…”
Iris speaking:   “Υπάρχουν στίχοι που μένουν μέσα μας…”
Γλαύκη:         “Μετουσίωση του πόνου σε δημιουργία”
Iris speaking:   “Μόνο έτσι βγαίνει καμάρι μου…”

Θάνος:           “Να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά…”
Μηθυμναίος: “Φεύγω, όμως κάποιες εικόνες μένουν…”
Giannis Pit:    “Γεια σου Καπετάνιε…”
Memaria:         “Καληνύχτα Τζων Μπόι
Θάνος:           “Καλό καλοκαίρι είπαμε;”
Ρούλα:           “Στα καλύτερα!...”
Ελένη:            “Και του χρόνου!”
Θάνος:           Να είστε καλά…
Διονύσης:      “Μη χαθούμε…”
Θάνος:           “Ναι, ναι μιλάμε…”
Iris speaking:   Αγκαλίτσα;”



Συμμετείχαν με σειρά εμφάνισης:



56 σχόλια:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν σε πιστεύω.....! πως το έκανες αυτό το κολλάζ Παναγία μου ; που άντλησες όλο αυτό το υλικό ε ;
    και πως το ταίριαξες μεταξύ του για να μοντάρει σε μια "ιστορία" ;
    Αααααααα Μαρία πρέπει να έριξες τρελή δουλειά....! ναι δε γίνεται αλλιώς. Δεν βγαίνει εύκολα κάτι τέτοιο....!
    Πάρα πολύ πρωτότυπο.
    Και βλέπω το είχες ξανακάνει Μαρία....! τι να πω παιδί μου. Μου άρεσε πάρα πολύ.
    Τελικά, κοίτα να δεις που οι τίτλοι έχουν τη δική τους ....ιστορία ναι....! και φυσικά τη δική τους αξία....!
    Και γενικά ο τίτλος σε ένα γραπτό είναι η μισή του επιτυχία λένε.
    Μαρία μου το χάρηκα πολύ, δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι ότι δεν θα το ξαναδείς Γιάννη μου, γιατί όντως είχε απίστευτη δουλειά. Ήταν κάτι τίτλοι που είχα κρατήσει στην άκρη γιατί μ' αρέσανε πολύ και το φανταζόμουν πιο εύκολο. Ας είναι...
      Το χάρηκα πολύ, γιατί αυτή η συνάντηση είναι μέσα στα πιο τρελλά μου όνειρα. Μέχρι να αξιωθούμε, ας συναντιόμαστε νοερά.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου, ξετρελάθηκα με το κέντημά σου. Θα παραπονεθώ που δεν πήρα μέρος, όμως ξέρω ότι μ' αγαπάς και δεν πειράζει. Η ιστορία που δημιούργησες είναι Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ!!!!!!!!! Χίλια μπράβο. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν που δεν βρήκα κάτι στα ελληνικά βρε Μία μου για να το ...συγκολλήσω.
      Να σκεφτείς πως είχα ψάξει σ' όλες τις αναρτήσεις σου και μόνο ένα "bad girl" κατάφερα να αλιεύσω, το οποίο όμως έμεινε ανεκμετάλλευτο :-)
      1000 ευχαριστώ ♥

      Διαγραφή
    2. Α ώστε με σκέφτηκες, Μαρία μου? Α ΟΚ αυτό τα αλλάζει όλα. Παίρνω πίσω το παράπονο. Να ξέρεις όμως ότι όλες οι αναρτήσεις μου έχουν δίγλωσσο τίτλο, δηλαδή και στα ελληνικά και στα αγγλικά. Σε φιλώ, κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  3. Μα, είσαι καταπληκτική κεντίστρα, Μαρία μου!!! Τι υπέροχη δουλειά έκανες με τους τίτλους των αναρτήσεων!!! Μόλις τελείωσα να διαβάζω και τα δύο σου προηγούμενα 'εργόχειρα'.
    Εξαιρετική δουλειά!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Ότι θα με επαινούσαν για τα εργόχειρά μου, μήτε που το φανταζόμουν :-)

      Διαγραφή
  4. Νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι, αλλά θα το ξαναπώ!
    Είσαι απίστευτη!!
    Το τι γέλιο έριξα δε λέγεται!
    Για να τα ταιριάξεις όλα τόσο πετυχημένα σημαίνει πως έκανες πολλή δουλειά!
    Σε ευχαριστούμε για αυτό το υπέροχο δώρο!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου πήρε κάτι μέρες (νύχτες για την ακρίβεια), αλλά άξιζε τελικά.
      Οι τίτλοι αυτοί ανήκουν σε φίλους, κουβαλούν ένα κομμάτι απ' την ιστορία τους και θα μείνουν καδραρισμένοι όλοι μαζί. Για να θυμίζουν την παρέα μας...
      Φιλιά κι από μένα Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υποκλίνομαι στην δημιουργικότητα σου και στην υπομονή σου !!!!! χίλια ρεσπεκτ που λένε !!!
    Σε φιλώ και θέλω να πιστεύω πως θα σε δω το Σάββατο από κοντά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με δεις το Σάββατο, θα κάνω ανάρτηση με θέμα "Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε!"
      Εγώ σ' ευχαριστώ πιο πολύ πάντως, γιατί ομολογώ πως εσύ κι η Αριστέα, μου δώσατε την έμπνευση και τα βασικά υλικά μου...
      Φιλιά πολλά εξαφανισμένο μου!...

      Διαγραφή
  7. Χαχααχαα και το σκεφτόμουν τις προάλλες, πότε θα το επαναλάβει έλεγα και να το κέντημά σου που λάμπει. Μ'αρέσει η ιστορία που βγήκε μόνο απο τίτλους Πολύ όμορφα. Κέντησες με δεξιοτεχνία Μαρία μου!!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ!
      Έψαξα και στα μέρη σου πάντως, αλλά δεν κατάφερα να σου βρω άξιο "συνομιλητή" :-)

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου ,τι σου συμβαίνει !Πες το ,μην μας ντρέπεσαι!Τι κάνεις τα βράδια Μαρία; Βλέπεις τίτλους στα όνειρά σου ; χαχαχαχα Χαράς το κουράγιο σου !
    Σου αξίζει διδακτορικό γι αυτην σου την εργασία,τέλεια ήταν ,αρίστευσες !
    Και εις ανώτερα !Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιττό να σου πω ότι οι τίτλοι σου με βοήθησαν ιδιαιτέρως Νάσια μου.
      Σας φαντάζομαι συχνά να διαλογίζεστε με το Αριστάκι και γελάω μόνη μου (για εκείνα τα πιτόγυρα, ξέρεις...)
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Τιμή μου, που εμφανίστηκα στο έργο, "Εργόχειρο με Σταυροβελονιά"!
    Όλοι οι ηθοποιοί φάνηκαν αντάξιοι του ρόλου τους, χάρη στη πολύμηνη πρόβα τίτλων στα blogs τους και στην άψογη σκηνοθεσία του συγγραφέα!
    Όταν τελευταία μόνο για δράματα διαβάζει κανείς, το γέλιο που μας χάρισες Μαρία μου, ήταν λυτρωτικό!
    Πολλά ΑΦιλάκια μ' ένα τεράστιο ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τιμή μου, που εμφανίστηκα στο έργο, "Εργόχειρο με Σταυροβελονιά"!
    Όλοι οι ηθοποιοί φάνηκαν αντάξιοι του ρόλου τους, χάρη στη πολύμηνη πρόβα τίτλων στα blogs τους και στην άψογη σκηνοθεσία του συγγραφέα!
    Όταν τελευταία μόνο για δράματα διαβάζει κανείς, το γέλιο που μας χάρισες Μαρία μου, ήταν λυτρωτικό!
    Πολλά ΑΦιλάκια μ' ένα τεράστιο ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α! είπαμε... όχι και δυο εμφανίσεις και στα σχόλια! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου σ' ευχαριστώ πολύ που έβαλες κι εσύ το "χεράκι" σου γι αυτό το εργόχειρο.
      Χαρά μου αν κατάφερα, έστω και πρόσκαιρα, να χαμογελάσει λίγο το χειλάκι μας.
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικό κολλάζ!
    Η ψυχή των τίτλων έδωσε πνοή σ' έναν διάλογο που δεν νομίζω ότι διαφέρει πολύ από έναν πραγματικό, εάν κάποια στιγμή βρισκόμασταν όλες και όλοι μαζί!
    Χάρη στο "εργόχειρό" σου, Μαρία μου... βρέθηκα νοερά, παρέα με αγαπημένες συμπλογκίτισσες και αγαπητούς συμπλογίτες!
    – Στα καλύτερα!
    – Μη χαθούμε
    ...
    ...λοιπόν

    Ευχαριστίες για τη "συμμετοχή" (και τη... δευτερολογία!)
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το jourfixe σου ήθελα πολύ να το "κεντήσω" στο διάλογο, αλλά δεν τα κατάφερα τελικά. Ας πούμε ότι θα ήταν ο τίτλος του διαλόγου μας.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου!

      Διαγραφή
  13. Θα σχολιάσω χρησιμοποιώντας δικούς σου τίτλους, γιατί πιστεύω πως αφού είχες το "τάμπλετ κοπής" έκοψες και έραψες το σενάριο των τίτλων αριστουργηματικά, το εργόχειρο αναδείχτηκε σαν τα "μανουσάκια της κυρα- Πολυξένης" και μας ευχαρίστησες όλους τους νέους φίλους σου με μια "συμμετρία αγάπης".Μας χάρισες ένα "Σπιτάκι με θέα στον Παράδεισο"
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα έχουν την απάντησή τους σ' αυτή τη ζωή. Εκεί που είχαν περάσει κάποιες μέρες χωρίς Μαρία Κανελλάκη στις μπλογκογειτονιές, μέχρι ελαφράς ανησυχίας, τσουπ, "δικό σας". Που σημαίνει ότι η Μαρία το είχε ρίξει στις διαρρήξεις, νυχτιάτικα, και στις συνθέσεις και τα μαγειρέματα, με το φως του ήλιου! Απίθανο, Μαρία. Και δε φτάνει η ιδέα, αυτό είχε και ιστορία και έκταση!!
    Είχαμε κάνει σχολείο μια μουσικοθεατρική παράσταση γραμμένη .. μόνο από στίχους του Ελύτη (http://xrysoskonistoveludo.blogspot.gr/2014/05/blog-post_12.html) Αλλά αυτό το θεωρώ πολύ πιο εύκολο, καθώς ο Ελύτης προσφέρει ένα τεράστιο σώμα έργου, ώστε να πάρουμε κομμάτια και να τα ράψουμε. Αλλά, τίτλοι μπλογκ για θεατρικό .. ε, όχι!!
    Λοιπόν, στην πρώτη συνάντηση των "μπλόγκερς ενωμένοι ποτέ νικημένοι" να θυμηθούμε να το παίξουμε :-) :-)

    Πολλά φιλιά - ευχαριστούμε για τις πολλές στιγμές άνοιξης, Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως σεσημασμένη διαρρήκτης τίτλων, σ' ευχαριστώ πολύ Διονύση μου!
      Πάω να δω με μεγάλο ενδιαφέρον την παράστασή σας.
      Να'σαι καλά και πάλι σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική ως σύλληψη η πρωτότυπη ιδέα σου, Μαρία!
    Θαυμάζω και συγχρόνως συγχαίρω κι επίσης ευχαριστώ όσο δεν πάει που επέλεξες δυο δικές μου «βελονιές» για το ωραίο «εργόχειρό» σου!

    Εναποθέτω για άλλη μια φορά το σεβασμό μου στην προσωπικότητά σου
    και την αγάπη μου στη φιλία σου που αξιώθηκα.

    Να ‘σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμάς πολύ Στρατή μου!
      Εγκάρδια ευχαριστώ για τις βελονιές σου και για την παρουσία σου εδώ μέσα!

      Διαγραφή
  16. Εισαι απίστευτη!!!Πως το σκεφτηκες!!!Μπράβο είσαι πολύ ευρηματική συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επειδή
    «Και οι τίτλοι έχουν ψυχή!... Και δεν μπαίνουν καθόλου τυχαία»,
    το εργόχειρο με τίτλους προβάλλεται τελικά σαν ένα ευφυές εργόψυχο!
    Και προφανώς λίαν χρονοβόρο. Εύγε, Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι ωραία λέξη "εργόψυχο"!!!
      Και τα δικά μου ταπεινά "ΕΥΓΕ" στο λόγο σου Άρη.

      Διαγραφή
  18. Πάρα πολύ ωραίο!
    Καλημέρα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είσαι απίστευτη!
    Κι ύστερα λες ότι θαυμάζεις ες εμάς μ2 τις χειροτεχνίες μας.
    Εμείς τι να πούμε για σένα .
    Τώρα θα πρέπει να προσέχω τους τίτλους που βάζω, να είναι πιο πιασάρικοι 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣 για να σας κάνω παρέα την επόμενη φορά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάσχισα να κλέψω έναν τίτλο σου, αλλά ήταν όλα στα "κινέζικα" (για μένα)...
      Αχ Ρενάκι μου, είσαι πολύ προχωρημένη για τα δικά μου (κατασκευαστικά) μέτρα.
      Επιφυλάσσομαι...
      Φιλιά ολόγλυκα κι από μένα!

      Διαγραφή
  20. Μας έκανες όλους σκόνη!!!Δεν έχω λόγια!!!!
    Πάντα όταν κάνω ανάρτηση κολάω στους τίτλους!!!Δεν ξέρω τι να γράψω!!!Τάρα από δω και πέρα θα το πάρω αλλιώς!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δεσποινάκι μου κι ελπίζω σε μια μελλοντική μας "τιτλο-συνωμοσία" :-)

      Διαγραφή
  21. ...Και το βραβείο, καλύτερης έμπνευσης διαλόγου σε blog, πηγαίνει....
    στη Μαρία Κανελλάκη!
    Αν είχα βραβείο, θα στο ξανάδινα, πες ότι το Versatile που σου έδωσα, στο είχα δώσει γι' αυτό, δεν έχω άλλο εύκαιρο χαχα
    Σ' ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες σε αυτό το έργο τέχνης και πραγματικά σε θαυμάζω. Όλο αυτό είχε τρελή δουλειά για να γίνει. Μπράβο σου για την έμπνευση, μπράβο σου για το κόπο.
    Ανυπομονώ να δω τι ακόμα υπέροχο, θα δούμε πια σε αυτό το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μωρέ, υπερβολές. Καθείς στο είδος του Μαρινάκι μου. Κι όλοι εσείς, διαπρέπετε σε άλλα είδη.
      Την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  22. Ευφυές και εξαιρετικά πρωτότυπο το συνταίριασμα.
    Μπράβο Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εσύ δεν ήσουν αυτή που έλεγες πως στα σχετικά τής κατασκευής έχεις δύο αριστερά χέρια, Μαρία μου; Έλα, πες την αλήθεια, μεταξύ μας θα μείνει, το είπες για να μη μας κομπλάρεις, ε; Επειδή εγώ μια χαρά το βλέπω το εργόχειρο, να μας κλείνει το μάτι. Και τι λεπτομέρεια στις κλωστές, τι χρωματικό συνταίριασμα. Τεχνίτρα! Α ρε Μαράκι, είσαι όαση - γιατί μόνο ένα ταπεινό εργόχειρο δεν είναι αυτό. Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "εργόχειρό" μου (ο Θεός να το κάνει...) κι εγώ προσωπικά, σ' ευχαριστούμε πολύ Αναστασία μου! Μακάρι να μπορούσαμε κάποτε να το ζήσουμε και στ' αλήθεια ε;

      Διαγραφή
  24. Τι ομορφο κολαζ!! Ποσο γλυκεια γευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλέ ειδοποία!!! Στείλε κάτι, ένα περιστέρι, ένα σήμα καπνού, κάτι!
    Μα γίνεται να συμμετέχω έστω και ως τιτλούχα και να έρχομαι τελευταία και καταϊδρωμένη;
    Καιρό είχες να το κάνεις...κι όσο κι αν βαριαναστενάζεις, στο μέλλον θα το ξανακάνεις! ☺Μπορεί ν απάρει καιρό ίσως, γιατί απέχω και από τις αναρτήσεις, και σου έχω δώσει καλό υλικό στο παρελθόν ( παναθεμά με!!! )

    Μαράκι μου, η καρδιά δεν απέχει και το ξέρεις!
    Φιλί τεράστιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!... εδώ κολλάει ο άλλος σου τίτλος "Καιρό είχα να το κάνω" (τους έχω μάθει απ' έξω όπως κατάλαβες). Αριστάκι μου είσαι ο κύριος προμηθευτής τίτλων και σ' ευχαριστώ πολύ για το υλικό σου. Το ξέρω, το ξέρω, μην ανησυχείς...
      Τιτανοτεράστιο 💋

      Διαγραφή
  26. Νομίζω έκλεψες λίγη από τη δόξα τους!
    Να φταίει που ήταν καλά τα υλικά ή η τύχη του πρωτάρη; Αν και μεταξύ μας από ότι διαβάζω ήταν η τρίτη φορά!

    Εξαιρετική ιδέα, υπέροχη εκτέλεση, μοναδικό αποτέλεσμα!
    Πραγματικά μπράβο σου, σε εσένα και όλους όσους σου έδωσαν έμπνευση και υλικό!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, τέτοια υλικά ήταν κρίμα να πάνε ανεκμετάλλευτα.
      Η δόξα τους ανήκει δικαιωματικά Νικολέτα μου.
      Σε φιλώ κι εγώ και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  27. Μαράκι μου, τώρα το πήρα είδηση τι σκάρωσες πάλι!
    Δεν ξέρεις πόσο μ' αρέσει αυτό που κάνεις με τους τίτλους! Είναι τόσο έξυπνο και δημιουργικό!
    Εγώ το κάνω με τους στίχους πού και πού, αλλά εσύ το πας πολύ παραπέρα!
    Με έχεις τιμήσει δεόντως! Τι να πω; Μάλλον, σε ενέπνευσαν οι επιλογές μου ;-)
    Σ' ευχαριστώ θερμότατα!
    Εμφανίζεσαι για ακόμη μία φορά στο γήπεδο ως ένας αχτύπητος παίχτης...!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου, και να μας φτιάχνεις τη διάθεση με τα ωραία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ' ευχαριστώ Γλαύκη μου!
      Οι τίτλοι σου, άπαιχτοι!...

      Διαγραφή
  28. Κι ύστερα έλεγες πως δεν τα καταφέρνεις στις χειροτεχνίες! Δηλαδή τώρα τι έκανες; Και μάλιστα δικής σου έμπνευσης βελονιά! Έφτιαξες σεμέν κι εγώ σου εύχομαι, να φτιάξεις και τραπεζομάντηλο εμπνευσμένο μου άτομο εσύ! Πολλά φιλιά και να μας χαρίζεις πάντα χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ' ευχαριστώ Μαίρη μου!
      Το τραπεζομάντηλο, σε μακρόστενο ή ροτόντα να το κάνω;

      Διαγραφή
  29. Αααα δεν παιζω .. θα σκισω τα πτυχία ..της κεντήστρας της ραφτρας και ότι άλλο υπαρχει σε πτυχιο..εσύ Κανελλακι μου θα πρεπει να κανεις σεμιναρια παιδι μου στο κεντημα..μολις τα ετοιμασεις να μου φωναξεις ναι; .. θυμαμαι και την προηγουμενη φορα ..μεγαλη επιτυχια και εκεινο το κεντημα..!!!ευχαριστω για τις βελονιες!!
    Αχ να εισαι καλα βρε αγαπη μου..με εκανες και χαμογελασα..συτες τις μερες δεν ειμαι..και τοσο ..... με φιλη που περνα δυσκολα...!!..
    Να περνας ομορφα..με τους αγαπημενους σου... αυτες οι στιγμες ειναι πολύτιμες Κανελλακι μου.. φιλω σε..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όλα να πάνε καλά με τη φίλη σου Ρούλα μου, το εύχομαι απ' την ψυχή μου!
    Κρατάμε λίγες στιγμές ανάπαυλας, χαμογελάμε και προχωράμε...
    Την αγάπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.