Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

My Secret Santa [και επιστολή σ’ έναν πρώην]

Πρώην αγαπημένε Αϊβασίλη,

Σου έχω νέα. Θυμάσαι εκείνη την αποφράδα χρονιά που έφυγες οριστικά απ’ ζωή μου; Έσκασα τότε θυμάμαι. Έπεσα στα πατώματα, τσίριξα, «Τι την θέλω τη ζωή χωρίς αυτόν;» ένα πράμα. Με τον καιρό το πήρα απόφαση. Σφάλισα την καμινάδα μη με πιάσουν τίποτα παλιές νοσταλγίες. Μέχρι που ήρθε στη ζωή μου μια νέα προοπτική, ένας ξενόφερτος “άγιος”, με το περίεργο όνομα “Secret Santa Swap”.
 * * *
«Τι θέλετε από μένα;»,  του είπα μαγκωμένη, στην αρχή της γνωριμίας μας.
«Μυστικότητα και εχεμύθεια», μου απάντησε. «Θα σου δώσω έναν σύνδεσμο, που κανείς δεν θα ξέρει ότι είναι το μυστικό σου ταίρι».
«Εγώ θα το ξέρω;»
«Χο-χο-χο... τι ερώτηση! Μα φυσικά θα το ξέρεις, αφού θα του στείλεις κι ένα δωράκι... Χειροποίητο κατά προτίμηση».
«Χι-χι-χι... τώρα δέσατε! Αν περιμένει από μένα χειροποίητο, με τον καημό θα μείνετε κι εσείς και το μυστικό μου ταίρι!...», του είπα για να τον ξεφορτωθώ.
«Καλά ρε αδερφέ, θα τα βρούμε... το θέμα είναι να γίνει νταραβέρι...», μου είπε κλείνοντας πονηρά το μάτι του.
«Νταραβέρι όταν λέμε;»
«Κάτι θα στείλεις εσύ, κάτι θα σου στείλει εσένα ένας άλλος μυστικός σύνδεσμος... και γενικά θα παίξουμε ζευγαρωτά, με μυστικά πακέτα και δεν θα μαρτυρήσουμε επ’ ουδενί διευθύνσεις και ονόματα!...»
«Είστε σίγουρα άγιος ε;» το χαβά μου εγώ.
«Σσσς...μη γίνει θέμα, είμαι ο Secret…»
«Victoria Secret?»


Να μη στα πολυλογώ μέρες που είναι, ενέδωσα στον Secret Santa της Mαριλένας, έγινε το νταραβέρι με το δικό μου ταίρι και λαμβάνω ειδοποίηση εκ ταχυδρομείου για να πάω να παραλάβω κι εγώ το δικό μου δωράκι απ’ το άλλο ταίρι, που είχε εμένα ως ταίρι (τι δεν καταλαβαίνεις;)

Χάζευα η τρελή στην ουρά του ταχυδρομείου, αμέριμνη και ανυπόμονη και με τη βεβαιότητα ότι ένας άγνωστος, μου έχει σταλεί ένα πακετάκι, από κάποιο μακρινόοοοοο μέρος της Ελλάδας... Αχ τι ωραία, να γεφυρώνουμε τις αποστάσεις που μας χωρίζουν και να γινόμαστε μια μεγάλη παρέα!... Είχα έτοιμη και την ταυτότητά μου, είχα και σχέδια για μια βολτίτσα στην αγορά μετά το ταχυδρομείο, είχα πάρει και τη μεγάλη μου τσάντα «θα το χώσω μέσα και θα ξαμοληθώ στα μαγαζά!...» μονολογούσα, καθώς η υπάλληλος μου έκανε νόημα με το δάχτυλο να απομακρυνθώ απ’ τον γκισέ και να πάω σ’ ένα δωμάτιο στο βάθος του διαδρόμου.
Αυτό ήταν! Να δεις που θα με βγάλουν τα κανάλια με καλυμμένο το πρόσωπο και γυναίκες αστυνομικούς να μου περνούν χειροπέδες. «Στυγνοί διακινητές ύποπτων πακέτων, στρατολογούν ώριμες κυρίες, υπεράνω πάσης υποψίας – Live η στιγμή της σύλληψης...».

-          «Αυτό είναι για σας. Έχετε φέρει τρέϊλερ ή θα το πάρετε παραμάσχαλα;»
-          «Κάποιο λάθος θα κάνετε... εγώ περίμενα ένα πακετάκι... ξέρετε, συμμετέχω σε μια ανταλλαγή δώρων... τίποτα το μεμπτό, μη φανταστείτε...»
-          «Θα το πάρετε μαντάμ να τελειώνουμε; Έχουμε κι άλλες δουλειές!...»

Μπροστά πηγαίνει ένα κιβώτιο και πίσω εγώ. Δε λες καλά που είχα φέρει και το όχημα; Μεταφορική θα χρειαζόμουν... Βλέπω και το χαρτάκι του αποστολέα. Γνώριμο μου φαίνεται το όνομα. Και η διεύθυνση. Ένα τετράγωνο πάνω απ’ το σπίτι μου.

Η Μαρία-Νικόλ που εκτός από εγκάρδια φίλη, τυγχάνει και γειτόνισσά μου, έκανε τη μεγάλη ανατροπή! Έστειλε ένα κιβώτιο δώρα, μέσω ταχυδρομείου –να μη χαλάσει και το σασπένς- κι αφού το κιβώτιο έκανε το γύρο των ΕΛ.ΤΑ., κατέληξε στη θέση του συνοδηγού να με κοιτάει στοργικά και να μου κλείνει το μάτι.


Για όποιον δεν κατάλαβε, το μυστικό μου ταίρι στη Χριστουγεννιάτικη  ανταλλαγή δώρων, ήταν η Μαρία-Νικόλ. Θα προσπαθήσω να αποφύγω το κοινότοπα, πόσο υπέροχα δώρα μου έστειλε, πόσο συγκινήθηκα, πόσο κόπο έκανε για να τα φτιάξει και να τα πακετάρει όλα αυτά... θα της πω μόνο πως μου χάρισε απλόχερα ένα κιβώτιο αγάπη! Ευγνώμων Μαρία μου!...


Το κιβώτιο περιείχε:
-          Χειροποίητο ξύλινο πίνακα ντεκουπάζ με σιδερένια κρεμαστράκια
-          Χειροποίητο κολιέ
-          Κεραμικό ρόδι
-          Χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια
-          Μαρόν γλασέ (πεντανόστιμα!)
-          Χειροποίητη κάρτα με ευχές
 (φωτογραφίες που συνοδεύουν αυτές των δώρων, είναι απ’ το διαδίκτυο)

48 σχόλια:

  1. Η Ομορφιά της ανταλλαγής. Και το κυριότερο, της ανταλλαγής συναισθημάτων. Συναισθήματα που φωλιάζουν σε κατασκευές και δημιουργίες που κρύβουν αγάπη, μεράκι και διάθεση.
    Η Ανταλλαγή αυτή είναι ευλογία Μαρία μου.
    Κοντά σας το ζω και εγώ. Το έζησα και πέρυσι αλλά φέτος το λάτρεψα πλέον οριστικά. Σε βαθμό που θα μαλώσω τον εαυτό μου αν δεν συμμετάσχει του χρόνου.
    Σαν ένα όμορφο όριο λοιπόν.
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου που είναι υπέροχα.
    Καλές γιορτές κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μαριλένα έχει γίνει θεσμός πλέον. Να είμαστε καλά λοιπόν, και του χρόνου πάλι...
      Καλές γιορτές και σε σένα Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  2. Να χαρείς τα δωράκια σου Μαρία μου!
    Έτσι είναι η Μαρία μας!
    Είχα γράψει σχόλιο στα πρώτα δευτερόλεπτα..αλλά...που πήγε?
    Μου άρεσαν οι σκέψεις σου στα πλάγια γραμματάκια...
    Καλές γιορτές με Αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ πάει το σχόλιο ε;
      Συγνώμη για την ταλαιπωρία Βαρβάρα μου.
      Τα χαίρομαι και τα καμαρώνω κι αυτός ο εξαιρετικός πίνακας που έφτιαξε η Μαρία, έχει πάρει ήδη τη θέση του στην κουζίνα μας.
      Να'σαι καλά Βαρβάρα μου, σ' ευχαριστώ πολύ♥

      Διαγραφή
  3. Ουαου! Ξεπερασε τον εαυτο της η Νικολ μας! Και του χρονου Μαριω μου! Να δινουμε και να παιρνουμε αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλισβερίσι αγάπης να γίνεται Χριστίνα μου.
      Φιλιά πολλά και καλό βραδάκι♥

      Διαγραφή
  4. Ένας Άγιος Βασίλης που τον λένε Μαρία Νικόλ! Θα μπορούσε να είναι και ο πραγματικός με τόσα δώρα που στέλνει για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
    Να τα χαρείς τα δώρα σου και αφού γλίτωσες και τη...live σύλληψη όλα καλά!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις, είναι η θηλυκή έκδοση του Άι-Βασίλη η Μαρία μας.
      Και είναι τιμή μας που την έχουμε στη συντροφιά μας.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου♥

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφες αυτές οι ανταλλαγές!! Και τα δώρα σου υπέροχα φυσικά. Νικόλ είναι αυτή. Να τα χαρείς Μαρία μου. Και σίγουρα η ιδέα της Μαριλένας αξεπέραστη!!!
    Αλλά και το να σε συλλάβουν για ύποπτα δέματα τι να πω...γέλασα με την καρδιά μου!!
    Καλό σου βράδυ Μαράκι πάντα δώρα που φέρνουν χαρά να δέχεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επρεπε να βαλεις φωτο το δεμα.με γεια σου τα δωρα.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να χωρέσει Λίτσα μου; Ήθελα φακό ευρυγώνιο για να βγάλω μια πανοραμική, αλλά δεν διαθέτω.
      Τα φιλιά και την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Με γειά σου τα δωράκια σου Μαρία μου.
    Πολύ πλάκα θα είχε να μας έπιαναν για διακινητές ύποπτων πακέτων. 😂😂😂😂
    Αν μας έδιναν μαζί μας και υλικά, Μια χαρά θα περνούσαμε!
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα, χα! Ρένα μου, συμφωνώ απολύτως!!!

      Διαγραφή
    2. Ρένα, θα το έκανες το κρατητήριο... η χαρά του πάτσγουορκ! ㋛ ㋛
      Mακάρι όλα τα πακέτα να είχαν τέτοιο περιεχόμενο πάντως.
      Πολύ καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου Ρενάκι μου γλυκό♥

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου, μπράβο στη Νικόλ για το όμορφο πακέτο-κιβώτιο! Το περιεχόμενό του είναι γεμάτο αγάπη και αυτό είναι που μετράει. Γέλασα πολύ που είστε γειτόνισσες με τη Νικόλ αλλά για να μη χαλάσει η μυστική ανταλλαγή στο έστειλε με το ταχυδρομείο και πήγες και στήθηκες στην ουρά! Να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου, Μαρία μου. Εγώ πάντως το δικό μου δώρο από εσένα (αφού εσύ ήσουν ο Secret Santa μου) το τίμησα δεόντως! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η πλάκα είναι ότι την ίδια μέρα, λίγο πιο αργά, πέρασε και η Μαρία απ' το ταχυδρομείο για να παραλάβει. Πώς δεν συναντηθήκαμε;
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μία μου♥

      Διαγραφή
  9. Κάθε φορά που διαβάζω για ανταλλαγές δώρων στο μπλογκοχωριό, θυμάμαι με ντροπή τη μία και μοναδική φορά που είπα να συμμετάσχω κι εγώ και το "ταίρι μου" δεν έλαβε ποτέ το δώρο του... Μεγάλο ξεφτιλίκι!
    Στο θέμα μας!
    Με ενθουσίασε η... ανατροπή του "σεναρίου", με τη γειτονοπούλα να έχει καλύψει το στίγμα και τα ίχνη της! Εύγε στην ευρηματική Μαρία-Νικόλ!
    Η παρουσίαση, από πλευράς σου, μοναδική (δεν περίμενα κάτι λιγότερο από 'σένα!)

    Να τα χαρείς όλα, είναι υπέροχα! Καλοφάγωτα τα μαρόν-γκλασέ (φάε ένα και για 'μένα που δεν δύναμαι... κι είναι, τ' άτιμα, αδυναμία!)
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα! 💕🎄🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε συμβαίνουν αυτά Νατάσα μου, μη στεναχωριέσαι.
      Η ευρηματική Μαρία μας, έκανε τη μεγάλη έκπληξη στο σενάριο, δίκιο έχεις.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Νατασάκι μου!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Μαράκι μου!!! Εντάξει με την victoria secret ακόμα γελάω!!!! Χαχαχαχα!! Σωστότατος Αγιοβασίλης η Νικολίτσα αντί για πακέτο άφησε όλο το έλκηθρο με τον σάκο της!!! :)))
    Είναι καταπληκτικά τα δώρα της!! Να τα χαρείς όλα μα όλα Μαρία μου!! Τα παμε και στο μπαζάρ με το φανερό σου πλέον ταίρι!!
    Μέσα από την καρδιά μου σας ευχαριστώ κι εσένα και την Νικόλ, που συμμετείχατε στην μυστική μας ανταλλαγή!! Οταν το απολαμβάνετε και το φχαριστιέστε με τα δωράκια μαςνα ξέρατε πόσο το χαίρομαι!! Πολύ περισσότερο κάθομαι και χαζέυω σαν αλλήθωρο την οθόνη!!! :))))
    Πολλά πολλά φιλιά κι ευχές για μια ξεκούραστη βδομάδα Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σ' ευχαριστούμε Μαριλένα μου που σκέφτηκες και τρέχεις αυτή την ιδέα, χρόνια τώρα.
      Μας βάζεις σε παλιές-αγαπημένες συνήθειες, που αν δεν ήσουν εσύ να μας παροτρύνεις, θα τις είχαμε ξεχάσει πια.
      Να είσαι καλά Μαριλένα μου!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα τα δώρα υπέροχη κι η παρουσίαση
    Να τα χαρείς Μαράκι μου κι ας γίνει η ένωση
    των ανθρώπων πηγή χαράς

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει υπέροχα τα δώρα της Μαρίας -Νικόλ, υπέροχα απλά.
    Και φάνηκε μέσα από τα λόγια σου πόσο σου άρεσαν.
    Τα τίμησες και εσύ με μια ιδιαίτερη παρουσίαση δεν μπορώ να πω χαχα
    Καλή εβδομάδα Μαρία μου και εύχομαι όλα τα πακέτα που λαμβάνεις να είναι γεμάτα με τόση ομορφιά.
    Σε φιλώ 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι, τα καταχάρηκα όλα Μαρίνα μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή
  13. Αχ Μαρία μου με το γλαφυρό σου τρόπο με έκανες να γελάσω απίστευτα !!! Πέρα από όλα τα άλλα όμως το χθεσινό προ παζαριού καφεδάκι μας εκεί στο Θησείο ήταν η μεγαλύτερη απόλαυση !!! Μα να πω και τα δικά σου καμώματα . Πόσες φορές να ευχαριστήσεις κάποιον που έγινε Αγιοβασιλίτσα στο μεσιτικό γραφείο της Μαριλένας !!
    Αντε μια από το τηλέφωνο , άντε δυο από κοντά μα τούτη η ανάρτηση η τρίτη έγινε με σκοπό να γελάσουμε και μπράβο σου !! Καλή εβδομάδα γειτονοπούλα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξέχαστο θα μου μείνει. Θησείο, πρωινή λιακάδα, καφεδάκι με μια αγαπημένη φίλη.
      Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
      Την αγάπη μου ρε Μαράκι, είσαι καταπληκτικός άνθρωπος!

      Διαγραφή
  14. "Victoria Secret";;!!😄
    Πολύ όμορφα όλα!
    Φιλάκιαααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει που βάζεις ακόμα την διευκρινιστική παρένθεση.
      Γιουλάκι μου γλυκό, σ' ευχαριστώ πολύ ♥

      Υ.Γ. Και να τρως να βάλεις κάνα κιλό πάνω σου ε;

      Διαγραφή
  15. Πάντα large τα δέματα της Νικόλ! Να τα χαρείς, Μαρία μου και να έχεις μια υπέροχη γιορτινή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Αλεξάνδρα μου, καλή κι ευλογημένη να είναι η νέα εβδομάδα σου!

      Διαγραφή
  16. Αυτό θα πει γιορτές Μαρία μου και όταν έχεις και τη Νικόλ γειτόνισσα αυτό και αν είναι χαρά!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου, καλοφάγωτα και τα μαρόν και καλές γιορτές να έχεις!

    ΑΦιλάκια γιορτινά και χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραία να παραλαμβάνει κανείς ένα κιβώτιο αγάπης!
    Ειδικά όταν περιέχει και μαρόν γλασέ!
    Ναι, δεν λέω, όλα τα δώρα είναι εξαιρετικά, αλλά τι να κάνω; Έχω κι εγώ τις αδυναμίες μου!
    Με υγεία, λοιπόν, να χαρείς τα δώρα και να απολαύσεις τα μαρόν γλασέ!
    Καλή εβδομάδα Μαρία Κανελλάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνονται σκληρές αερομαχίες γι αυτά τα μαρόν Αρτίστα μου.
      Γιατί είναι εξαίσια!
      Καλό βράδυ και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  18. Χαχα...καλά αυτό το νταραβέρι δεν παίζεται!
    Ούτε εσύ παίζεσαι που με έκανες πάλι να χτυπιέμαι από τα γέλια, ούτε η Νικόλ που έστειλε πακέτο σε μέγεθος κιβωτίου!
    Να χαίρεσαι τα δώρα σου που είναι υπέροχα! Φαντάζομαι πως εκείνα τα μαρόν γλασέ θα έγιναν πια παρελθόν!
    Και του χρόνου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, πάνε τα μαρόν γλασέ, κλαίμε οικογενειακώς πάνω απ' την άδεια φοντανιέρα, αναπολώντας τις νόστιμες στιγμές που απολαύσαμε μαζί τους :-(
      Όχι ότι δεν βρίσκουμε αλλού, αλλά τα συγκεκριμένα είχαν άλλη γλύκα...
      Φιλιά πολλά Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  19. Λατρευω τον τροπο που γραφεις... λατρευω που μας κανεις και γελαμε...λατρεύω το χιούμορ σου... το χουμε αναγκη Κανελλακι μου μηπως να εγραφες καμια κωμωδία;..χα..χα..μπεστ σέλερ θα γινόταν ..να μην πω ευαγγελιο..!!
    Καλά το μυστικο σου ταίρι...ταιρι δεν εχει με τις υπερπαραγωγες του Κανελλακι μου εχω ιδιαν πειρα απο την Μαρία για σενα ..Νικόλ για μενα... ολο μαζι Μαρίανικόλ..χα..χα.. να τα ευχαριστηθείς αγαπη μου τα δωρακια σου και να θυμασαι τα χαμογελα που σου χάρισαν και τα μοιράστηκες μαζί μας και ου χρόνου να εισαι καλα..!!! καλη σου εβδομαδα φιλακιαααα!!!!
    υγ θα σου κλεψω το μιμιδιο την επομενη φορα που ξαναερθω...χα..χα...για τωρα την γλύτωσε να μην το παρακανω ..ε; χα..χα..ααααααααα και το Αγιοβασιλακι που πλεκει..κι αυτο θα το κλεψω πολύ μου πάει...χο..χο..χο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα σου έχω νέα λέξη. Παρασπονδίες το είπες εσύ, ατασθαλίες το λέω εγώ. Γιατί Ρούλα μου δεν ξεκουράζεις το ματάκι; Λοιπόν, να κλέψεις ότι θέλεις, όλα στη διάθεσή σου.
      Και για την κωμωδία που λες, επιφυλάσσομαι...
      Χο...χο...χο και γλυκά σε φιλώ ♥

      Διαγραφή
  20. Πάντα γαλαντόμα η Νικόλ!
    Να τα χαρείς!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χρυσοχέρα θα πρόσθετα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Καλές γιορτές να περάσετε ♥

      Διαγραφή
  21. Στη χώρα της Λατινικής Αμερικής (ας μη λέμε ονόματα) όπου έζησα για πάααρα πολλά χρόνια (συμπτωματικά και η Νικόλ) ήταν μια πολλή καλή συνήθεια «El amigo secreto», «O μυστικός φίλος» που, ως επί το πλείστον, γινόταν σε φιλικό, οικογενειακό ή εργασιακό κύκλο. Έτσι με ένα δώρο όλοι έμεναν ευχαριστημένοι.

    Πάντως η αφήγησή σου ήταν καταπληκτική, τόσο που σκέφτηκα ότι όποιος δεν έχει μια Μαρία να τη διαβάζει, πρέπει να την αποκτήσει! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία που μας δίνεις Στράτο.
      Και σ' ευχαριστώ πολύ για τα τιμητικά σου λόγια!
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  22. Πολύ γέλασα έτσι που τα γράφεις, απολαυστικό το κείμενό σου!
    Η Άγιος Βασίλης-Νικόλ είναι απίστευτη· τα δωράκια της είναι ένα-κι ένα, να τα χαρείς! Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλιά πολλά Μαρία μου και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτη και απρόβλεπτη Έλλη μου. Και δεν της φαίνεται, είναι η προσωποποίηση της ηρεμίας, γαληνεύεις όταν σου μιλάει. Και στο μεταξύ, έχει φτιάξει την Άρτα με τα Γιάννενα...
      Σ' ευχαριστώ πολύ Έλλη μου, καλές γιορτές να περάσεις με την οικογένειά σου♥

      Διαγραφή
  23. Δεν σου λέω το πώς μπορείς να μας κάνεις τη μια στιγμή να χτυπιόμαστε απ' τα γέλια και την άλλη να μας λιώνεις και να μας λιγώνεις με αγαπησιάρικα καμώματα. Καλά, άντε, θα σ' το πω, αλλά επειδή είσαι εσύ: ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ!

    Και τι να πει κανείς για τη Νικόλ; Μια αγκαλιά από μόνη της.
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αναστασία μου, ήταν το κοντέϊνερ της Νικόλ που με ενέπνευσε. Τα υπόλοιπα ήταν όντως πανεύκολα...
    Σ' ευχαριστώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μια βδομάδα μετά... συγχερέστε το ξωτικό!
    Δεν προλαβαίνω καρντιά μου!
    Να τα χαρείς!
    Υπέροχα όλα Μαράκι μου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.