Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Έχεις και Rolls Royce, πάμε μια βόλτα;


Αχ, σας παρακαλώ, με πάτε μια βόλτα στον πλανήτη σας;
Να περάσετε αύριο το πρωί και να μου κορνάρετε να κατέβω. Θέλω να εντυπωσιάσουμε τα πλήθη, χρυσή μου. Να σας δουν κάτι λαϊκές γυναικούλες στη γειτονιά, αυτές με τ’ αμπέχονα και τις αφάνες, ξέρετε, και να φάνε τη σκόνη μας. Τον καπνό του πούρου μας. Τον οξυζενέ της πυρόξανθης μπούκλας μας. Τη μούχλα του ροκφόρ μας. Τσοκαρίες όλες τους, αγνοείστε τις.

Προσκυνώ το κοινωνικό μήνυμα που περνάτε μέσα απ’ τις φωτογραφίες σας. Η γυναίκα με το λευκό βολάν, στο βολάν ενός λευκού αυτοκινήτου. Τι σύλληψη! Μένω λίγα τετράγωνα πιο κάτω από εσάς. Και λίγα επίπεδα, για να είμαι ακριβής. Εδώ, βέβαια, δεν έχουμε άνετους δρόμους με πλατάνια και κλαίουσες, μόνο κάτι στενά της συμφοράς, με πλέουσες λακκούβες και θλιβερές μπουγάδες στα συρματόσχοινα. Λαουτζίκος, μη δίνετε σημασία.


Λίγες αράδες παρακάτω απ’ τη στήλη του life style, είναι κάτι λασπωμένες φωτογραφίες απ’ τη Μόρια. Ότι κάτι ταλαίπωροι πρόσφυγες εκεί χάμω, βουλιάξανε -λέει- στις προχτεσινές βροχές. Και πως κάτι ελεεινά παιδάκια -λέει- είναι στοιβαγμένα σε τόνους σκουπιδιών και λάσπες. Το μόνο που με ανησυχεί, είναι μη μας έρθουν τίποτα αδέσποτες λάσπες προς τα δω. Και λερωθεί η Rolls Royce. Και το λευκό φόρεμα με το βολάν που έχει ακάλυπτο τον ένα ώμο. Και οι λευκές γόβες, επίσης. Εσείς, μην πτοείστε. Να φοράτε τα εντυπωσιακά μαύρα γυαλιά σας, για να μην βλέπετε τη μαυρίλα τους. Ο δρόμος για την κανονικότητα, έχει μόνο λευκές αποχρώσεις. Ουδεμία χρωματική απόκλιση είναι αποδεκτή.

Το πολύ-πολύ, να το σπάσουμε με λίγο σικλαμέν.
Αυτό της τσιχλόφουσκας. Ξέρετε.
Όσο θα διαρκέσει κι αυτό το ταξίδι με τη Rolls Royce.


Υ.Γ. Οι κλεμμένες εντυπώσεις μου, πάντα στη διάθεσή σας. Λατρεύω ζωή με άρωμα τσιχλόφουσκας.


30 σχόλια:

  1. Αχ αυτό το άρωμα τσιχλόφουσκας...!!!
    Αλλά κι εσύ θες αυτή η γόβα στιλέτο να πάει μέσα στις λάσπες; Καθόλου κατανόηση;;;;
    Τουλάχιστον στη Μόρια τις βλέπεις τις λάσπες και υπάρχουν κάποιοι που νοιάζονται-ελπίζω- αλλά τη λάσπη του life style δεν τη βλέπουμε με την πρώτη ματιά. Και έχει και μια μπόχα!!!
    Καλησπέρα Μαράκι μου με τους προβληματισμούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, έχεις δίκιο. Λάθος συνδυασμός.
      Έμπλεξα την επίχρυση μπόχα με τις λάσπες.
      Είναι που προτιμώ να προβληματίζομαι, απ' το να αποβλακώνομαι.
      Φιλιά πολλά και προσοχή στους δρόμους ♥

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου, δυστυχώς, την κοινωνία, εμείς τη χτίζουμε.
    Εμείς επιτρέψαμε μια κοινωνία στην οποία δίνουμε βαρύτητα στο lifestyle κι όχι στα σοβαρά προβλήματα!
    Και φυσικά δεν λέω ότι είναι κακό, να διασκεδάζουμε ή να χαιρόμαστε, επειδή ο υπόλοιπος κόσμος έχει προβλήματα. Απλά βρίσκω προβληματικό, να μην νοιαζόμαστε για τον συνάνθρωπο πιο πολύ, από τα τελευταία νέα του lifestyle.
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλί ελήφθη.
      Και θεωρώ πως οι άνθρωποι που νιώθουν την αληθινή χαρά της ζωής, ουδόλως διασκεδάζουν με τέτοια θεάματα. Είναι παλιομοδίτικα, κακόγουστα, άκρως προβληματικά και αξιολύπητα.
      Δεν ξέρω πόσα λάικ μάζεψε στο πανέρι της η εν λόγω κυρία. Αλλά απ' το αξίωμα που έχει, θα περίμενα να πάρει θέση ως γυναίκα και να υπερασπιστεί κάτι που να έχει μεγαλύτερη αξία από ένα αυτοκίνητο. Ξέρω, τσιχλόφουσκες ονειρεύομαι...
      Φιλί κι από μένα Μαρινάκι μου!

      Διαγραφή
  3. Αχ καλέ, δεν ξέρω γιατί, αλλά θυμήθηκα την Υβόν Σανσόν, που έλεγε στον Χορν "Να καταπλήξουμε τα πλήθη" στην ταινία "Μια ζωή την έχουμε"...

    Κι αυτή η "κανονικότητα"... Τι λέξη κι αυτή.
    Δεν φαντάζεσαι πόσο μισητή μου είναι.

    Κι αυτά τα φορέματα με τον ένα ώμο έξω;
    Ότι τι; Δεν της έμειναν λεφτά να πάρει λίγο πανί παραπάνω να κάμει κι από την άλλη μεριά κάτι τις;

    Και τα βολάν. Δεν μου αρέσουν τα βολάν.

    Επίσης να πω ότι ποτέ δεν μου άρεσαν οι τσιχλόφουσκες.
    Ούτε αυτές, ούτε το άρωμά τους.

    Ακόμα να προσθέσω ότι ποτέ, μα ποτέ δεν μου άρεσαν οι Ρολς Ρόις.
    Ήμουν πάντα θαυμάστρια των Μπέντλεϊ. Θεωρώ πως είναι πιο στυλάτες.
    Αλλά και πάλι, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...

    Δεν θα πω τίποτε άλλο, γιατί κινδυνεύω να χαρακτηριστώ κακεντρεχής απέναντι στη γλυκούλα που ποζάρει τόσο χαριτωμένα.



    Τα γυαλιά της μια φορά, τα βρίσκω τεράστια για το πρόσωπό της.
    Ίσως να είναι κι επίτηδες τόσο μεγάλα. Για να βλέπει λιγότερα.

    Καλά, φεύγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα εμβριθής στα σχόλιά σου, Αρτίστα μου. Την Υβόν είχα κι εγώ κατά νου. Μα δεν είναι το τέλειο δείγμα της γυναικείας ματαιοδοξίας; Υπέροχη ταινία, παρεμπιπτόντως.
      Κατά τα λοιπά, απόλαυσα στο έπακρο την ενδυματολογική σου ανάλυση.
      Φιλί γλυκό ♥

      Διαγραφή
  4. Μαρία γίνονται πολλά τελευταία. Πολλά και διάφορα. Έχουν ανοίξει τα κελάρια και σουλατσάρουν τα ζόμπι της σαπίλας και της αποφοράς. Φασίστες, νοικοκυραίοι, πλιατσικαδόροι.
    Θα ανοίξω το στόμα μου και θα πω πολλά. Και αυτά που θα πω μπορεί να είναι και ποινικά κολάσιμα. Βλέπεις πρέπει να φυλαγόμαστε τώρα γιατί θα βγει ο Μπογδάνος και θα μας ΔΩΣΕΙ κανονικά σε δημόσια εκπομπή.
    Βλέπεις κάποιοι πανηγυρίσαμε για την "εξαφάνιση" της ΧΡΥΣΉΣ ΑΥΓΗΣ ενώ όλος ο θίασος μετακόμισε δόξει και τιμή στη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και σε λοιπούς συγγενείς.
    Άσε με σε παρακαλώ γιατί αν ανοίξω το στόμα μου, πολλοί θα με διαγράψετε.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως δεν θα σε διαγράψω, Γιάννη μου.
      Κι έχεις δίκιο. Σε όλα.
      Και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Μαρια μου, που πας και στεκεσαι και εσυ μωρε;;;;
    Η Μορια ειναι χιλιομετρα μακρια απο τη γκλαμουρια.
    By the way ωραίο το συνολάκι της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού λέω να ράψω κι εγώ ένα παρόμοιο.
      Η Ρολς Ροϊς μου λείπει βέβαια, αλλά θα βολευτώ στο χαμηλών κυβικών κουβά που διαθέτω.
      Γιατί το παν είναι να φαντασιωνόμαστε.

      Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!

      Διαγραφή
  6. Δεν θέλω να μιλήσω για την παράλογη κανονικότητα πρωί - πρωί... Έξαλλη με κάνει...
    Καλημέρα, φιλιά, αφήνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το προσέξεις αυτό Αλεξάνδρα.
      Όποιος δεν ασπάζεται την κανονικότητα, θεωρείται ανατρεπτικό στοιχείο 😎
      Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Σε ρόλο πρωταγωνίστριας (ανάλογος με Τζόαν Κόλινς) η μαντάμ είπε να βάλει ένα total white λουκ και να κατηφορίσει την Κηφισίας αφήνοντας για λίγο τα καθήκοντά της(χα-χα) στο Δήμο...(ξανά χαχα)
    Μετά το Μπουένος Άιρες, η Μπάρμπι, και την total red ολόσωμη φόρμα εε ένα λευκό ασορτί με το αυτοκίνητο άξιζε τον κόπο. Μόνο που ξέχασε το πούρο.
    Συγνώμη Μαρία μου, τρέχω στο μπάνιο, μια μικρή αναγούλα.
    Λατρεύω τις αναρτήσεις σου!
    Καλημέρα φιλιά πολλά!

    υ/σ Διάβασα το βιβλίο σου-επιτέλους- δες αν έχεις χρόνο το σχόλιο στο " ενα βιβλίο σηκώνει άγκυρα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου... προσπερνάω τα σχόλια για την εγχώρια Τζόαν Patoulis, και σου γράφω συγκινημένη δυο λέξεις γι' αυτά που διάβασα στην παλιότερη ανάρτηση για το βιβλίο.
      Τιμή μου που βρίσκομαι στα χέρια τέτοιων ανθρώπων σαν και σένα.
      Χαρά μου που γνωριστήκαμε μέσω κοινών διαδικτυακών φίλων.
      Μου έφτιαξες τη μέρα.
      Αυτό.

      Ευχαριστώ απ' την καρδιά μου ♥

      Διαγραφή
  8. Καλά σαν χαζο που ειμαι στην αρχή νομιζα οτι η εν λογο κυρία με την ρολ ροις ήταν κανενα ξενο μοντελο.. ακομα και αυτο που περασε απο το μυαλο μου Κανελλακι μου..βλεποντα τις δυο φωτογραφιες και την διαφορα μεταξυ τους..η σκεψη μου είναι ..τοσος πλουτος που κυκλοφορει ποσα στοματα θα ειχε θρεψει να..μην υπηρχαν εικονες σαν την δευτερη φωτογραφια..
    Μετα που διαβασα το σχολιο της Αννικας...κοιταξα καλυτερα την πρωτη φωτο...και αναφωνησα...καλε αυτη ειναι;
    Θα μπορουσε η εν λογο κυρια να εκανε κατι γι αυτο; η απλα θα γυριζε αλλου το βλεμμα της αν στο δρομο της συναντουσε αυτα τα παιδια..και θα πατουσε το γκαζι να φυγει οσο το δυνατον γρηγοροτερα...
    Πολύ ξανθο στο κρανιο βρε αγαπη μου.. τι να πει κανεις για το μυαλο της αλληνης...
    Με προβληματισμό στην σκεψη μου σε αφηνω Μαρακι μου.. σου στελνω αγκαλια και φιλι μεγαλο.. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O οξυζενές διαπέρασε το κρανίο και έχει κάψει φαιά κύτταρα (αν υπήρχαν βέβαια).
      Ρουλάκι μου, το παν είναι να προσέχουμε τη ρίζα μας. Να μην ξεχνάμε από πού ήρθαν οι προγόνοι μας και πως αυτό που γίνεται στη γειτονιά μας, απέχει μια ανάσα απ' τη δική μας γειτονιά. Άσε που τα "μεταξωτά" αυτοκίνητα, θέλουν οπίσθια που δεν τα διαθέτουμε.
      Φιλί γλυκό και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  9. Με τι πας κι ασχολείσαι κι εσύ βρε Μαράκι μου!! Τι λες εκεί κάτι παλιοπρόσφυγες στην άκρη της Ελλάδας... και πού είναι αυτή η Μόρια, που έγινε γνωστή από τα ΜΜΕ μόνο όσο διαρκεί το δελτίο και θέλουν να τη βγάλουν από το μυαλό τους, όπως θα έβγαζαν το λεκέ στο άσπρο φόρεμα με τα βολάν!! Όπως με τον ίδιο τρόπο, όλοι θέλουν να αποποιηθούν τις ευθύνες για την κόλαση που ζουν στο νησί της Λέσβου και όχι μόνο...
    Ψιλά γράμματα για τους μεταξωτούς και τους ιλουστρασιόν, η δυστυχία και ο εξευτελισμός των ανθρώπων!...
    Μπορεί η κανονικότητα να έχει λευκές αποχρώσεις (για κείνους πάντα) η βρωμιά των πράξεων και των συνειδήσεων έχει όμως μαύρες...
    Σε φιλώ γλυκά!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρες κι άραχνες.
      Ας προσέχουμε τι καταναλώνουμε απ' αυτά τα ΜΜΕ, γιατί έχουν πάρει πολύ κόσμο στο λαιμό τους.
      Φιλιά πολλά Μαρινάκι μου!

      Διαγραφή
  10. Λέω, λέω είπα, να ψάξω να βρω καμιά τσίχλα "μπαζούκα" με το απίθανο άρωμα, με το τέλειο ροζ της χρώμα, να κάνω μια τεράστια φούσκα (ελπίζω μόνο ν' αντέξει η γέφυρα στα δόντια μου!) και να την σκάσω κοντά στο προσωπάκι της όποιας σικάτης madame, φροντίζοντας να της κολλήσει στα μαλλιά... Σου έχει κολλήσει ποτέ τσίχλα στα μαλλιά;
    Τις πρόλαβες Μαρία μου, στα περίπτερα τις μπαζούκες-τσίχλες που ήταν τυλιγμένες με κάτι χαρτάκια με λεζάντες από κόμικ;
    Ξεχνιέται το δράμα χιλιάδων ανθρώπων;... ούτε η "οργάνωση" των ΜΗΚΥΟ, ούτε η κρατική "φροντίδα", ούτε η στάση των Ευρωπαίων, τίποτα δεν μας κάνει να τους ξεχνάμε έτσι μας μένει να τραγουδάμε το εξαιρετικό, είμαι κομφορμίστρια, τι τι τι τιρι τιρι τιρι !!!
    ΑΦιλάκια Μαρία μου και κομφορμιστικά βεβαίως, βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου είχε κολλήσει τσίχλα σε ζακέτα και μετά από τιτάνιες προσπάθειες με καθαριστικά, την πέταξα. Οπότε, βρίσκω την ιδέα σου καταπληκτική.
      Και γέλασα πολύ με τη γέφυρα στα δόντια 😊
      Τα φιλιά μου Στεφανία μου ♥

      Διαγραφή
  11. Είδα την άσπρη Rolls Royce και την κυρία με τα βολάν και σκέφτηκα, να μη την δει η δικιά μας Joan Collins και πάρουν τα μυαλά της αέρα.
    Διαβάζοντας όμως τα σχόλια, κατάλαβα ότι ήδη ο αέρας της ματαιοδοξίας την πήρε και τη σήκωσε.
    Σε λίγο θα βγει στο μπαλκόνι να βροντοφωνάξει, ως άλλη Μαρία Αντουανέτα, να φάει ο λαός παντεσπάνι αφού δεν έχει ψωμί.
    Αχ Μαράκι μου, τί θα δούμε ακόμα;
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε να δούμε πολλά ακόμα, Ρένα μου.
      Ψυχραιμία και τσίχλες για την ναυτία.
      Φιλί αεροδυναμικό Ρενάκι μου!

      Διαγραφή
  12. Κάτι τέτοιες φωτό και πόζες "κυριών επωνύμων" με αναγουλιάζουν και με προσγειώνουν στην πραγματικότητα μιάς κοινωνίας "ψευδεπίγραφης" "άθλιας" και "σάπιας" που θέλω να αγνοήσω παντελώς....Το λευκό είναι το χρώμα της αγνότητας , γιά τους Ιάπωνες, συμβολίζει το πένθος, στη συγκεκριμένη φωτό μου δίνει την εντύπωση ότι κραυγάζει : Πόση ξεφτιλισμένη κενότητα μπορούμε να ανεχτούμε ;;;Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα γκαζώνεις, μ' αρέσεις πολύ, πάντως 😉
      Αφού αυτοί ζουν στην κενότητα, ας υπερασπιστούμε εμείς την βαρύτητά μας.
      Κάπως πρέπει να κρατιέται η ισορροπία.
      Σε φιλώ γλυκά Κλαυδία μου!

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου χαίρομαι που το παλεύεις και μιλάς και δεν το έχεις βάλει κάτω. Μα τ' αυτιά αυτών κορίτσι μου κωφεύουν και κανείς δεν δίνει δεκάρα ούτε για τις λάσπες, ούτε για τα σκουπίδια. Άντε σε καμία συνέντευξη να μιλήσουμε για τους δύστυχους που δεν νοιάζεται κανείς. Γιατί στο κάτω για ένα ίματζ ζούμε ρε γαμώτο! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά βάθος, είναι που ζηλεύω το όχημα αυτό.
      Και την κάτοχό του, φυσικά.
      Και το λευκό βολάν, απαρέγκλιτα.
      Αυτό το "δήθεν" από πού κλείνει Παναγία μου;

      Φιλιά πολλά βρε Μαίρη μου!

      Διαγραφή
  14. Κρατώ το μουσικό βίντεο που λέει πολλά και αφήνω τη λευκή μπούρδα στον καημό της. Μόνο μην τολμήσει να βγάλει τα γυαλιά...!
    Σε φιλώ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ βρε Μαρία μου... η εποχή που ζούμε, τα τελευταία χρόνια, είναι λες και εχει ανοίξει το κουτί της Πανδώρας και έχουν βγει απο μέσα όλα τα κακά της μοίρας μας. Είναι λες και έχει ανοίξει ο ασκός του Αιόλου και μας έχει πάρει και μας έχει σηκώσει!
    Δεν με ενοχλεί τόσο το ότι ο κάθε ένας μπορεί να ζει τη ζωή του όπως θέλει.... Αφου τα εχουν ας τα φανε, δικαιωμά τους. Με ενοχλεί η προβολή και η πρόκληση. Ειδικά όταν αφορά δημόσια πρόσωπα δη του πολιτικού κύκλου. Αντιλαμβάνομαι πως η γκλαμουριά και η προβολή ειναι μέρος της ζωής μας αλλά αυτό ας γίνεται μόνο σε επαγγελματικό επίπεδο και όχι ως προβολή της προσωπικής ζωής. Κάντε ότι θελετε! Μην το προβάλλετε δεν υπάρχει λόγος!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eσύ το λες "γκλαμουριά", εγώ πάλι, "παθογένεια". Για να μην πω και "διαστροφή".
      Ας τους απομονώσει κάποιος σ' έναν μακρινό πλανήτη (έστω σ' ένα ίδρυμα αποκατάστασης)...

      Φιλιά γλυκά Μαριώ μου!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.