Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Ο ταχυδρόμος [ενίοτε] χτυπάει δύο φορές

Στο τελευταίο επεισόδιο:
Η Μαρία-Νικόλ στέλνει ένα κιβώτιο δώρα στο ανυποψίαστο “θύμα” της, που αν και μένουν στην ίδια γειτονιά, προτιμά την αποστολή μέσω ταχυδρομείου για να μην κινήσει υποψίες. Η αγωνία κορυφώθηκε στο γκισέ του ταχυδρομείου, αλλά τελικά η ταυτότητα της αδίστακτης αποστολέως αποκαλύφτηκε, όπως και της συνεργού της.
Πρόκειται για οργανωμένο κύκλωμα που διακινεί δωρο-ουσίες, με αρχηγό την Μαριλένα, η οποία είναι κάτοχος λίστας με επώνυμους μπλόγκερς και οργανώνει εδώ και χρόνια, μυστικές ανταλλαγές πακέτων.
Φήμες θέλουν την περιβόητη Μαριλένα και τις  έμπειρες συνεργούς της, μέλη της δωροχαριστικής οργάνωσης «Κόκκινη Φράξια Αγιοβασίληδων».
Ο φάκελλος με την κωδική ονομασία “Secret Santa Swap” έκλεισε, αφού η συγκεκριμένη υπόθεση θεωρήθηκε ότι διαλευκάνθηκε επαρκώς.
Ή μήπως όχι;…


[Απ’ τη μαρτυρία του “θύματος”]
Τη Δευτέρα που μας πέρασε και ενώ είχα συνέλθει απ’ το αρχικό χτύπημα της Μαρίας-Νικόλ, βρήκα ξανά μια ύποπτη ειδοποίηση στο ταχυδρομικό μου κουτί. Ήταν ανώνυμη και όριζε ραντεβού, το επόμενο πρωί, στα ΕΛ.ΤΑ. της περιοχής. Ο παλιός εφιάλτης ξύπνησε πάλι. Το γεγονός όμως ότι είχε ήδη προηγηθεί το χτύπημα του Secret Santa, με καθησύχαζε. Ήξερα παιδιόθεν, πως ο Άιβασίλης έρχεται άπαξ. Αφήνει το κατιτίς του, καβαλάει τον τάρανδο κι από δω παν κι άλλοι.
Με τη βεβαιότητα πως ήταν το πρωτότυπο ασφαλιστήριο συμβόλαιο του οχήματος που περίμενα, το επόμενο πρωί επισκέφτηκα το ταχυδρομείο.

- Πάλι εσείς;
- Ήρθε κι άλλη ειδοποίηση, της λέω κραδαίνοντας το χαρτάκι.
- Για να δω... α μάλιστα... περιμένετε...
- ♪ ♫
- Αυτό εδώ είναι... υπογράψτε!
- Λάθος θα κάνετε... εγώ δεν περιμένω άλλο πακέτο...
- Αχ να σας πω, μη το πάρουμε πάλι απ’ την αρχή. Υπογράψτε να τελειώνουμε!
- Μα...μάλιστα!
- Και να σας πω... τα κατατόπια τα μάθατε πια εδώ μέσα... δεν έρχεστε κι αύριο το πρωί να βάλετε ένα χεράκι στην ταξινόμηση;... όλο και κάτι δικό σας θα βρείτε πάλι!


Εξερχόμενη του ταχυδρομείου, το πρώτο που έκανα, ήταν να επικοινωνήσω με την αρχηγό.
-  Μαριλένα, πήρα κι άλλο πακέτο.
- Είναι σίγουρα δικό μας; Μήπως είναι προβοκάτσια κατά της οργάνωσης;
- Νομίζω πως είναι της Μία.
- Μία στιγμή να σκεφτώ…
- Εγώ τι κάνω στο μεταξύ; Το ανοίγω;
- Ναι Μαράκι μου άνοιξέ το… α, και να σου πω! Το χαρτάκι μην το πετάξεις, μπορούμε να το κάνουμε καδράκι με την τεχνική της καμένης ατλακόλ… θα βάλουμε και καμιά τσαχπινιά με φουσκαλίτσες και πατινούλες ε; Τι λες;… Μαράκι… Μαράκι μ’ ακούς; Και πεταλουδίτσες να βάλουμε, ναι;


Η Μία ήταν το μυστικό μου ταίρι στη φετινή ανταλλαγή δώρων της Μαριλένας. Της έστειλα το πακέτο μου και καθάρισα [όπως νόμιζα η αφελής...]
Η Μία όμως είναι μια πρώτης τάξεως ΚΡΑΦΤαρτίστα... Μη με ρωτήσετε ερμηνεία [μέχρι πρότινος, η μόνο ομόρριζη λέξη που ήξερα, ήταν η μαγιονέζα ΚΡΑΦΤ].
Η Μία λοιπόν μου έκανε τη –δεύτερη- μεγάλη έκπληξη, στέλνοντάς μου ένα πρόσθετο πακέτο στήριξης –στο αρχικό της Νικόλ- που ήταν γεμάτο χειροποίητα κοσμήματα, μια υφασμάτινη τσάντα, γλυκίσματα και ευχές.


Μία μου… δεν ξέρω αν θα αποκτήσω κάποτε την τεχνογνωσία και το μεράκι σου.
Ξέρω μόνο πως, απ’ τη συγκίνηση για την έκπληξη που μου έκανες, εκείνο το πρωινό έβλεπα μπροστά μου αυτές τις… μεταλλιζέ πεταλουδίτσες της Μαριλένας.

Σ’ ευχαριστώ απ’ την καρδιά μου

 (φωτογραφίες που συνοδεύουν αυτές των δώρων, είναι απ’ το διαδίκτυο)

49 σχόλια:

  1. Μαρία μου, τρελαίνομαι για τη φωτογραφία του Αη Βασίλη! Χαίρομαι που σου άρεσε η έκπληξή μου, κοπέλα μου. Όπως φαίνεται, ο ταχυδρόμος και ο Αη Βασίλης χτυπάνε πάντα δυο φορές! Να τα χαρείς τα δωράκια σου, φίλη μου. Είναι όλα φτιαγμένα για σένα με αγάπη. Πολλά φιλιά, Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα! Και του χρόνου! Να είσαι πάντα καλά. Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά έπρεπε να βάλω εσένα με αγιοβασιλιάτικο σκούφο Μία μου.
      Νομίζω πως τον έχεις ξεπεράσει σε ταχύτητα, ευρηματικότητα και δοτικότητα.
      Την ευγνωμοσύνη και τις εγκάρδιες ευχές μου!

      Διαγραφή
    2. Χα, χα. Καλά Χριστούγεννα, Μαρία μου.

      Διαγραφή
  2. Η "Κόκκινη Φράξια Αγιοβασίληδων" είναι, βλέπω, ιδιαίτερα ενεργητική αυτές τις μέρες!
    Ο τρόπος που την... ξεμπροστιάζεις 😄😄😄 φοβερός!
    Η εικονογράφηση... το κάτι άλλο!
    Τα δωράκια σου, υπέροχα!
    Η Mia μας, μία και μοναδική!
    Φιλιά πολλά, να τα χαρείς όλα! 🎄❄🎄❄🎄☃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίο πηγαινέλα είναι αυτό
    Δεν έλαβα χρόνο γιατί το ταχυδρομείο μας
    είναι μακριά και ο ελεύθερος χρόνος μου μηδέν
    Πόσο σας ζηλεύω δεν λέγεται
    Να τα χαρείς τα δωράκια της Μία και να είσαι
    πάντα καλά Μαράκι μου...

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω στο επόμενο σούρτα-φέρτα να σ' έχουμε στη συντροφιά μας Ελένη μου.
      Καλά να είμαστε όλοι!

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχαχχα «Κόκκινη Φράξια Αγιοβασίληδων»;;;;;;;;;
    Κοίτα να δεις που θα κατασκηνώσεις στα ΕΛΤΑ...
    Πολύ όμορφη έκπληξη. Να τα χαρείς τα δώρα σου. Και έχει δίκιο η Μία. Ο ταχυδρόμος και ο Αι Βασίλης χτυπάει δυο φορές. (αρα τελείωσε λες;;;;;;;;)
    Μοναδική η Μία
    Να είστε καλά και οι δυο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως την περιοχή τη χαρτογράφησα ενδελεχώς Άννα μου.
      Η Μία είναι όπως το λέει το όνομά της.
      Μία και μοναδική【ツ】
      Καλά Χριστούγεννα εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα που είναι όλα και πόσο έξυπνα τα παρουσίασες!
    Πάντα ο ταυχυδρόμος να σου χτυπάει περισσότερες φορές! :)

    Φιλιά πολλά, την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κική μου!
      Καλές γιορτές να περάσεις και καλοτάξιδο το βιβλίο σου!

      Διαγραφή
  6. Αααυτα ειναι!
    Και πως τα εδεσες ετσι κι εφτιαξες μια ομορφη ιστορια μυστηριου! Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν στην ευχή σου!
      Καλές γιορτές και χρόνια σου πολλά Χριστινάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  7. Κανονίστε να σας συλλάβουν, με όλες αυτές τις διακινήσεις δωροουσιών και να τρέχουμε και να μη φτάνουμε!
    Και καλά να σας έβαζαν στις Αγροτικές Φυλακές στην Τίρυνθα. Κοντά μου είναι, θα σας έφερνα τίποτα τσιγάρα, ξέρω 'γω... Αλλά δεν έχουν γυναικεία πτέρυγα οι Αγροτικές. Στη Θήβα θα σας πάνε και ποιος πάει εκεί τόσα χιλιόμετρα;
    Γι αυτό να είστε προσεκτικές, μην έχουμε άλλα, μέρες που είναι!
    Κατά τα λοιπά, ωραία δώρα και καλοφόρετα τα κοσμήματα!
    Καλό μεσημέρι Μαρία Κανελλάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, στη Θήβα μας βολεύει! Έχουμε και το ξεμπλογκάρισμα!

      Διαγραφή
    2. Μαζευτήκαμε πια Αρτίστα μου. Και του χρόνου πάλι να είμαστε καλά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως για την πρόθεση:-)
      Φιλιά πολλά, και καλές γιορτές με/ή άνευ, θείας!

      Διαγραφή
  8. Κλαίω με το όνομα της οργάνωσης.
    Μαρία δεν υπάρχεις. Είσαι απλά Θεά.
    Υπέροχη η έκπληξη της Μία και εύχομαι να τα χαρείς όλα τα καλούδια.
    Αλήθεια αυτά τα ροζ, τι γλυκίσματα είναι; *ναι είμαι περίεργη, σκοτώστε με!*
    Πανέμορφη, πανέξυπνη και απολαυστική η ανάρτηση σου!
    Και του χρόνου να είσαι καλά Μαρία μου,
    να λάβεις ακόμα περισσότερο δώρα!
    Καλό Σαββατοκύριακο! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτηκα να σου απαντήσω εγώ, Μαρίνα μου. Κόκκινα "κολασμένα" πουράκια σοκολάτας! Μμμμμμ!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι πια Μαρίνα μου.
      Ήταν αυτά που περιγράφει η αποστολέας Μία.
      Απολαυστικά γλυκά, όπως όλο το πακέτο της. Ευτυχώς που τα υπόλοιπα δεν τρώγονται...
      Τις ευχές και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Αυτή η συνωμοτική φρασεολογία σου, Μαρία παραπέμπει σε ερυθρές ταξιαρχίες. Αρχίζω να έχω υποψίες μήπως έχετε συγκροτήσει οργάνωσιν δια την ανατροπήν τού ισχύοντος κοινωνικού καθεστώτος, με …εορταστική κάλυψη!
    Και θα τραβολογάει η αντιτρομοκρατική και ανυποψίαστους φίλους, που διακινούμε ιδέες, παρωχημένες βέβαια, αλλά ιδέες...
    Κατά τα άλλα, εξαιρετική η γραφή και η πλοκή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 😄
    Τί ωραίες αυτές οι"δωρο-ουσίες"!...
    Φιλάκια Μαρία μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμ καλά λέω εγώ Μαρία μου, θα την χάσουμε τη δουλειά μας στα αστυνομιά και κινηματογραφικά θέματα.
    Έξοχα. Ομορφιές είναι αυτές και πολύ χαίρομαι που τις ζείτε.
    Ερώτηση έχω: Ποιος φιλοτέχνησε την πρώτη εικόνα στο θέμα σου ε ;
    Φιλιά πολλά λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου η εικόνα φιλοτεχνήθηκε απ' την υποφαινόμενη. Είναι σκηνή από ένα φιλμ νουάρ, όπως γνωρίζεις εσύ καλύτερα.
      Στα αστυνομικά και κινηματογραφικά θέματα, είσαι εκτός συναγωνισμού. Κι αυτά που αναφέρω ενίοτε, από σένα τα έχω μάθει.
      Φιλιά κι από μένα και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Το να έχεις "μυστικό" ταίρι τη Μία, Μαρία μου, είναι ότι καλύτερο μπορούσε να σου τύχει, μόνο να δεις τι φτιάχνουν τα χεράκια της και θα καταλάβεις, που σίγουρα το έχεις καταλάβει, παρακολουθώντας τις κατασκευές της!!!
    Και κάτι επίσης σημαντικό για σένα, είναι πως όταν θα σε βλέπουν πια στα ΕΛΤΑ, θα σου σκαν και πολλά χαμόγελα (λέω τώρα)!
    Οι β' πατριώτες μου, Γάλλοι έχουν ένα ρητό: "Ποτέ δυο χωρίς το τρίτο".... άρα, περίμενε μήπως έρθει και τρίτο!
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει τριτώσει ήδη Στεφανία μου, με το δώρο της Memaria. Οπότε έκλεισα ως δωροπαραλήπτρια.
      Όσο για το μυστικό μου ταίρι, έχεις δίκιο. Δεν είχα διαπιστώσει με τι χρυσοχέρα κληρώθηκα.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα τα δώρα σου Μαρία μου να τα χαίρεσαι και να έχεις όμορφες γιορτές με υγεία και αγάπη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είχα τη χαρά να γνωρίσω από κοντά τη Μία εχθές, αφού δουλειές την έφεραν στη θεσσαλονίκη.
    Μου περιέγραφε το πώς πήρε το δώρο σου και με πολύ χαρά σου έστειλε πίσω ένα άλλο.
    Η προσωποποίηση των δώρων η Μία και το απολαμβάνει!
    Νομίζω οτι θα μπορούσε να είναι και ο Αη Βασίλης!
    Τώρα αν μας πιάσουν όλους που διακινούμε πακέτα,ας την αφήσουν έξω να μας φέρνει δωράκια τουλσχιστον.
    Είσαι φοβερή πάντως στο γράψιμο.
    Έχε το νου σου στον ταχυδρόμο. Θα ξανάρθει, δεν μπορεί παρά μια μέρα να ξανάαααααρθει!
    Καλές γιορτές κσι φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κι αν ήταν τύχη Ρένα μου! Σας φαντάζομαι να συναντιέστε και να ανταλλάσσετε απόψεις περί τεχνοτροπιών και λοιπών κατασκευαστικών θεμάτων. Τι ωραία που είναι αυτά τα αναπάντεχα!...
      Πακετάρω φιλιά και στα στέλνω με όλη μου την αγάπη ♥

      Διαγραφή
  15. Aκου.. «Κόκκινη Φράξια Αγιοβασίληδων»...χα..χα..εεεε δεν παιζεσαι λέμε Κανελλακι μου... δωροεπίθεση ειναι αυτή ..δεν ειναι παίξε γέλασε...και η Μια με τα ωραια της συνέχισε το παρασυνθημα...τωρα αν θα σταματησει εδώ η όχι δεν ξερει κανεις που μαλον κατι πηρε το καινούργιο μου ματακι.. τωρα που σε εμαθαν και τα ΕΛΤΑ....εεε ναι γΊναμε ύποφτη...προσεχε τα νώτα σου Κανελλακι μου ναι;...θα τα πουμε.. ναι; φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ρέγουλα το ματάκι ε;
      Θα τα πούμε και τηλεφωνικώς Ρουλάκι μου γλυκό...

      Διαγραφή
  16. Πόοο απολαυστικά τις μαστορεύεις τις ιστορίες και τις διηγήσεις σου Κανελλάκι μου......να τα χαρείς τα δώρα σου, τις βόλτες τα ΕΛΤΑ και τις επισκέψεις του Αη Βσσίλη ....Καλές γιορτές σου εύχομαι και καλά ξεμπερδέματα με τις οργανώσεις που έχεις μπλέξει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χαίρομαι και σας χαίρομαι όλες που είστε τόσο άξιες γυναίκες!
      Θερμές ευχές Κλαυδία μου, καλές γιορτές να περάσεις!

      Διαγραφή
  17. Χαχαχα!!! Φήμες λένε ότι κυκλοφορούν κι άλλα τέτοια χαρτάκια Μαράκι οπότε δεν βλέπω να την γλυτώνουμε!!!! :))))
    Ακρως απολαυστική η ανάρτησή σου και τα δώρα της Μίας είναι τόσο όμορφα!! Πολύ γλυκειά η κίνησή της!! Καλοφόρετα να ναι και να τα ευχαριστηθείς όλα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, εγώ έκλεισα Μαριλένα μου! Γιατί έτσι που το πάμε, θα πιάσουμε Πασχαλινές λαμπάδες σε λίγο.
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστούμε που μας έβαλες στην οργάνωση ;-)

      Διαγραφή
  18. οκ! Τώρα μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους! Είχα χάσει την προηγούμενη ανάρτηση (οι λόγοι γνωστοί , μην τα λέω όλη την ώρα ☺) , είδα αυτή στο πόδι προχτές, θα περάσω λέω, ως συνήθως (και περνώ μετά από μέρες) αλλά μια απορία την είχα η γυναίκα: μα δεν θα μας δείξει τι της έστειελ το μυστικό της ταίρι; Ευτυχώς μέσω της Μαρλέν πήγα και στην προηγούμενη ανάρτηση κι όλα ξεκαθάρισαν...τυχερό Μαράκι, που σε αγαπάνε τα ΕΛΤΑ και τα πακέτα! ♥☺♥
    χεχε!
    Φιλιά πολλά...τα λέμε τα υπόλοιπα στο όφωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν βγεις με το καλό απ'το μαγικό σου εργαστήρι, ανέβασε ένα ενημερωτικό σημείωμα να μην ανησυχούμε.
      Φιλί γλυκό ♥

      Διαγραφή
  19. Έρχομαι κατευθείαν απ' το ειδησεογραφικό δελτίο τής Μαρίνας μας, κι ως εκ τούτου πήρα σαν κομμάτι αυτού και τη δική σου ανάρτηση. Μάλιστα, σας φαντάστηκα στο πλατό τού καναλιού, αντικριστά, με εύστοχες ερωτήσεις απ' τη παρουσιάστρια-Μαρίνα και τις απογειωτικότερες δικές σου απαντήσεις. Φυσικά, δεν έλειψε και το αποκαλυπτικό βίντεο, που υποστήριζε τις δικές σου μαρτυρίες.

    Έμπιστες πηγές αποκαλύπτουν ότι έγινε ρεκόρ τηλεθέασης με 81,3% γι' αυτό το ρεπορτάζ. Φήμες θέλουν τους ιθύνοντες του καναλιού σε αλλεπάλληλες συναντήσεις, προκειμένου να σε φέρουν ξανά κοντά τους.

    Κανελλένια μου, είσαι ανεπανάληπτη! ♥
    Να χαρείς τα δωράκια σου, κι ο ταχυδρόμος να 'ναι τακτικός "πελάτης" στη πόρτα σου, φέρνοντάς σου ό,τι πιο χαρμόσυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εσύ το απογείωσες τώρα. Ότι θα γινόμασταν και τηλεοπτικοί αστέρες, δεν το είχα φανταστεί.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου, για την παρουσία σου εδώ και τα γλυκά σου λόγια.
      Εύχομαι αυτές οι γιορτές να σου φέρουν ό,τι καλύτερο!...

      Διαγραφή
  20. Βρε τι δυο φορές χτυπά ο καψερός;;;;
    Σε ησυχία δε σε αφήνει... Μήπως κάτι άλλο θέλει τελικά;;;
    Πάντως η έμπνευση και το χιούμορ διάνθισα και τούτη την προσφορά, όπως μόνο εσύ ξέρεις να το κάνεις, με αποτέλεσμα να μας φτιάχνεις τη διάθεση εκ του μηδενός!
    Να χαίρεσαι τα γλυκά δωράκια από τα κορίτσια της γειτονιάς!
    Φιλιά, Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστέ μου, όλο λάθη κάνω... γκρρρρ!
      "διάνθισε"

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου!
      Πολλές-πολλές ευχές και να κανονίζαμε κανένα κονέ;

      Διαγραφή
  21. Με ευρηματικό χιούμορ και καλή διάθεση λοιπόν...
    Μπράβο και καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά Χριστούγεννα, κανελλάκι μου! Με υγεία και χαρά και χιούμορ! Να περάσεις όμορφα, να ξεκουραστείς και να επιστρέψεις έτσι όπως είσαι,έτσι σε θέλουμε!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Αλεξάνδρα μου, καλές γιορτές να περάσεις και ό,τι καλύτερο στη ζωή σου♥

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.