Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Bάλε κι άλλο πνεύμα στο τραπέζι…

Ας μείνει μεταξύ μας. Στήνουμε ένα εικονι[στι]κό, γιορτινό τραπέζι, με τους φίλους μπλόγκερς της γειτονιάς και μοιραζόμαστε τις νοστιμιές και τις γεύσεις που “μαγειρεύει” ο καθένας στα λημέρια του. Στιγμιότυπα απ’ τη χρονιά που φεύγει, αγαπημένες ατάκες, στιγμές χαράς αλλά και προβληματισμού, ό,τι διαθέτει ο καθένας τέλος πάντων∙ όλα, ρεφενέ στη σύναξη αυτή, που μπορεί να είναι φανταστική, αλλά νομίζω πως όλοι μας ξέρουμε καλά να γεφυρώνουμε τις φυσικές αποστάσεις και να ανταλλάσσουμε κβαντικές αγκαλιές.
Συνεχίζοντας το περσινό έθιμο της ανασκόπησης της μπλογκοχρονιάς που φεύγει, η σκέψη μου για το φετινό “μενού” και τον τίτλο της ανάρτησης,  ταυτίστηκε πλήρως με το  22ο συμπόσιο ποίησης που οργανώνει το αστέρι της παρέας, η Αριστέα μας.
Πνεύμα Χριστουγέννων” λοιπόν, το κυρίως πιάτο μας, με άφθονη αγάπη, μεζέδες συντροφικότητας και δυναμωτικές ευχές για τη νέα χρονιά που καταφτάνει. Να είμαστε όλοι καλά και να συνεχίζουμε να συνυπάρχουμε ομοτράπεζοι και συμποσιούχοι. Καλή μας όρεξη!
Κατά την προετοιμασία του συμποσίου…

Καθείς και η σπεσιαλιτέ του…

Ο σιωπηλός [οσιο]μάρτυς Μήτσος ο Καυσοκαλυβίτης

Η ζούπερ-γιαγιά Ρούλα που μας τρολάρει κανονικά…

Η δασκάλα του Ζεν και του Ευ ζην…

Έκτακτη είδηση, απ’ την αίθουσα σύνταξης. Γιαγιά και εγγονή θα έρθουν με άδεια χέρια στο τραπέζι, λόγω τεχνικού κωλύματος.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο παρακάτω διάλογος διημείφθη μεταξύ των συγκατοίκων:
-          - Κι ήταν το καμάρι του Κάβαλιερ Κινγκ Τσαρλς Σπάνιελ… 
-          - Τώρα είναι η ντροπή του Σοφλάν!
-          - Γιαγιά εξηγούμαι. Εγώ, δεν έρχομαι στο συμπόσιο, αν δεν την επαναφέρω στις εργοστασιακές της   ρυθμίσεις!  
-          - Φορμάτ να της κάνεις. Σαλούτο Αννετάκι…
Χάρη στην έγκαιρη παρέμβαση του John Pit, η σχέση γιαγιάς και εγγονής αποκαταστάθηκε και το πρόβλημα της Πέρλας αντιμετωπίστηκε στη σωστή του διάσταση.

Αποσπάσματα απ’ το ΤΕΚΛΑ

Ο καπετάν-Μπρίκης με τη γνωστή πλοιοκτήτρια Μεμαρία  θα καταφτάσουν στην προβλήτα του συμποσίου, πάνω στο χάρτινο καραβάκι τους…

Στη Χώρα της μπροστινής και στο Κρατίδιο της πισινής βεράντας, η Πίππη που δεν την λένε Πίππη, καταρρέει μαζί με το αγιόκλημα που έχει πάθει κατάθλιψη, την φιλάσθενη εκατόφυλλη και τον αυτόχειρα δεντρολίβανο, τον νιο τον λεβεντόκλαδο και φρεσκοκαρπισμένο. Ξέρει άραγε η σμιχτοφρύδα αρμπαρόριζα τον ένοχο του διπλού φονικού -της πλουμιστής λεβάντας και της ροδοπορτοκαλί τριανταφυλλιάς; Κι αν ξέρει, θα μυρίσει; Κι αν μυρίσει, θα έχει κι αυτή το ίδιο τραγικό τέλος; Θα την βρουν με τα φύλλα της διάτρητα απ’ το χαλασμένο δόντι της σατανικής Βρισηίδας;
[Πλάκα-πλάκα, δεν γράφεις κανένα παραμύθι Πίππη μου;]

Στο τελείωμα της μέρας, θα ρίξουμε κλεφτές ματιές στο φεγγάρι. Από κάποιο ηφαιστειακό κρατήρα, θα εκτοξεύονται πολύχρωμα μπαλόνια και φιλντισένια κουμπιά. Η συνήθως ύποπτη γι’ αυτές τις φεγγαρο-εκρήξεις, δεν είναι άλλη απ’ την Αλεξάνδρα μας. Μονίμως καταζητούμενη απ’ την ΔΕΥ [Δίωξη Ευαισθητοποιημένων Υπάρξεων].

Με την ευχή να γκρεμίσουμε και φέτος τους μύθους των γιορτών…

…και ν’ αναγνωρίζουμε στους κοντινούς μας ανθρώπους, αυτούς που δημιουργούν και μοιράζουν ολοχρονίς, τα δώρα, την έγνοια και την αγάπη τους. Ζουν ανάμεσά μας και είμαστε τυχεροί που τους έχουμε στο ίδιο “τραπέζι”.

Υ.Γ. Tη μουσική επιμελήθηκε η Γλαύκη, της γνωστής οικογενείας των Chandos Báez


Οι γειτονιές αλλάζουνε, μα η φιλία μένει.
Κι αυτό είναι το πιο ανεκτίμητο δώρο στο πέρασμα του χρόνου.
Καλές γιορτές και, όσο γίνεται, με περισσότερα χαμόγελα στη ζωή μας!
[οι φωτογραφίες προέρχονται απ’ το διαδίκτυο και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους]

79 σχόλια:

  1. Πάω να συνέλθω από τα γέλια κι επανέρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και σιγά μην ξέρω να φτιάχνω χάμποουργκερ!
    Αυτά είναι στο γράμμα "Χ".
    Εγώ δεν έχω φτάσει ακόμα στο "Χ", είμαι φαγητά από το γράμμα "Τ".
    Τόουστ για παράδειγμα.
    Άσε με όμως τώρα.
    Πάω να συνέλθω από τα γέλια κι επανέρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Είμαι ΣΤΑ φαγητά" ήθελα να γράψω και όχι "Είμαι φαγητά".
      Αλλά δεν μπορώ όταν γελάω να γράψω σωστά.
      Γι αυτό φεύγω.
      Πάω να συνέλθω από τα γέλια κι επανέρχομαι!

      Διαγραφή
  3. καλησπέρα Μαρία μου, μου είχαν λείψει αυτές οι εικόνες που έφτιαξες
    τις ευχαριστήθηκα πολύ
    ανυπομονούμε για το συμπόσιο

    μου άρεσε πάρα πολύ το κλείσιμο της ανάρτησης

    καλές γιορτές να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα λόγια σου. Το ραντεβού μας είναι στο συμπόσιο και εκεί θα κάνουμε ρεβεγιόν για τη νέα χρονιά.
      Καλές γιορτές και σε σένα γλυκό κορίτσι!

      Διαγραφή
  4. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εντάξει !!!!! μιλάμε έχω .....λιώσει στο γέλιο Μαρία !!!! χαχαχαχαχαχαχαχα, καλά η .....ανάλυσή "μου" επί του θέματος είναι όλα τα λεφτά μιλάμε.
    Λοιπόν, τελικά, βλέπω ένα "γύρισμα" τελευταία στο χιούμορ και στο ευθυμογράφημα Μαρία μου. Και αυτό το πηγαίο χιούμορ που βγάζεις με τόσο φρέσκο τρόπο, να ξέρεις στις μέρες μας, είναι ευλογία ψυχής !
    Εγώ σε προτρέπω να γράψεις σε αυτό το είδος. Λείπει από το Ελληνικό κοινό η παλιά αυτή συνταγή που μας έδωσε αριστουργήματα και για τον κινηματογράφο.
    Μαρία μου, πολύ γλυκές και ζεστές οι ευχές σου κορίτσι μου, καθιερώνονται πλέον στην ...πιάτσα.
    Καλές γιορτές να έχεις απ την καρδιά μου με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου μετρ του κινηματογράφου (και όχι μόνο...)
      Όπως βλέπεις, ακολουθώ βήμα-βήμα τη συνταγή και τις προτροπές σου κι ο Θεός βοηθός.
      Χαίρομαι που έγινα της "πιάτσας" πάντως :-)
      Τις εγκάρδιες ευχές μου σου στέλνω, να είσαι καλά και πάντα μάχιμος!

      Διαγραφή
  5. Πυρίμαχο δεν είναι το κράνος του Μήτσου, αλλά το στομάχι του. Προς αποκατάσταση της αλήθειας το καταθέτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κουμπάρος
      Σας παρακαλώ... Δεν θα 'θελα...

      Διαγραφή
    2. Το βέβαιο λοιπόν είναι, ότι ο Μήτσος δεν έχει ευαίσθητο στομάχι. Υπέροχα νέα!
      Koυμπάρε Mahler, ευχαριστούμε για την κατάθεσή σας :-)

      Διαγραφή
  6. Με πέθανες με το χάμποουργκερ!
    Ήταν όλα τέλεια, δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω! Σε ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στους καλεσμένους σου, λάτρεψα το ποίημα για τον δυόσμο, είναι μια τέλεια εναλλακτική των αρχικών στίχων (ο δυόσμος, παρεμπιπτόντως, έχει ρημαχτεί εντελώς από την Βρισηίδα, δεν ξέρω αν θα συνέλθει ποτέ). Σε ευχαριστώ και για την πρόταση για παραμύθι, το έχω σκεφτεί, αλλά έχω μείνει στην σκέψη.
    Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές, γεμάτες χαρά και απολαυστικές στιγμές, όπως αυτές που μας χαρίζεις απλόχερα, Μαρία μου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι λοιπόν η σκέψη, να γίνει παραμύθι, κάποια στιγμή Πίππη μου.
      Δεν γινόταν να στήσουμε τραπέζι δίχως δυόσμο, οπότε η παρουσία σου ήταν απαραίτητη :-)
      Τα φιλιά και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  7. Αχαχαχαχαχα! Υπέροχη Μαρία μου, έκανες τρομερή δουλειά ή καλύτερα ωραία μας μαγείρεψες!
    Ναι, να τα τηρούμε βέβαια τα μπλογκοέθημα μας, γιατί κάτι "άλλα" τα ξεχνάμε!!!
    Τώρα, τι να πω για τον τίτλο που δεν τολμώ ν' αντιγράψω γιατί η καψερή δεν ξέρει ούτε και η ίδια πώς βρέθηκε να αμπελοφιλοσοφεί με τόσο πάθος... enfin, τεσπα, τιμή μου!
    Πάω να συνεχίσω την εδώ μελέτη, γιατί οι λεπτομέρειες έχουν το ζουμί!

    ΑΦιλάκια και ξέρεις εσύ για ποια Α μιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΦιλάκια και Αγκαλιές και Απειρα ευχαριστώ που είσαι Ανάμεσά μας ♥

      Διαγραφή
  8. Θα μου κάτσουν τα πιτόγυρα στο λαιμό από τα γέλια!
    Πάντα τέτοια!Να ανταμώνουμε,να περνάμε όμορφα!
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Στο Επαρχείο αδελφές μου, στο Επαρχείο..."
      Κι ας είναι από βρώμη η πίτα, μήτε που με νοιάζει ♥

      Διαγραφή
  9. Ιδιαιτέρως διασκεδαστική κι ευρηματική ανάρτηση!!! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω. Θυμάσαι ακόμα τον τρομερό φύλακα του σπιτιού μας, βρε Κανελλένια μου; Μ' έστειλες! Αμ το ότι η περιγραφή πατάει τόσο πολύ στον καθένα μας; Μόνο συγκινεί... Είσαι υπέροχη & σε ευχαριστούμε.

    ΥΓ. Τώρα που λείπει το συγκατοικάκι κι είμαστε μόνες μας, να σου πω πως αυτό το μικρό, τριχωτό τετράποδο πλάσμα γαυγίζει και σε τυχόν ζωύφια. Φοβερό; Από τότε που συγκατοικούμε, δεν ξέρω τι θα πει aroxol και baygon. Να το θυμάσαι για το επόμενο τεύχος, και μάλιστα προπληρώνω κι αντίτυπο για να μου το κρατήσεις. 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι η ταμπελίτσα με το όνομα στο ρούχο, όλα τα λεφτά!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό που λες με τα ζωύφια, είναι όντως φοβερό. Μπράβο στην Πέρλα λοιπόν και στο συγκατοικάκι που την έβαλε στη ζωή σας. Να είστε καλά Αναστασία μου και να χαμογελάτε 😊

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου πόσο γέλασα!! Τι καταπληκτική ανάρτηση, γεμάτη χιούμορ και φαντασία!!
    Να είσαι πάντα καλά, να περάσεις υπέροχες γιορτές με τους αγαπημένους σου και να είσαι χαμογελαστή, δημιουργική και αισιόδοξη!!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. νταξ !! τα ρέστα μου Μαρία!! έχεις τρελά κέφια τελευταία και αστράφτει γέλιο, ακούγεται χαρά, μυρίζει συντροφίλα. Έλιωσα, κλαίω, κάθε αφιέρωση και γέλιο τρανταχτό! Η ζούπερ γιαγιά Ρούλα πρέπει να γίνει κόμικ, η Πέρλα τα σπάει, το κράνος του Μήτσου όλα τα λεφτά, ο Λι και ο Διονύσης κλασικοί στην κοσμάρα του σταυροποδιού τους, η αρτίστα που θα κολλήσει για καιρό στα φαγητά από Ταυ, τι να πρωτοσχολιάσω !! Θεσπέσια, μοναδική, ασύλληπτη Μαρία παίζε μπάλα ! ( Σε ευχαριστούμε :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ανετά..κι
      Έλα και σου έχω νέα! Είμαι σε καλό δρόμο!
      Προχώρησα από το "ΤΟ" στο "ΤΣ" και έκαμα τσιγαριατό χοιρινό!
      Βέβαια μου βγήκε κάπως σκούρο, αλλά εντάξει!
      😂😂😂

      Διαγραφή
    2. και το παρατσιγάρισες δηλαδή και κάπνισες και μισό πακέτο τσιγάρα ξεφυσώντας από την αγωνία σου πάνω στο χοιρινό. Να μη σκούραινε το εγχείρημα θα ήταν το παράξενο. Μια χαρά τα πας αρτίστα, θα μπορούσες να ξεχαστείς εδώ και να το κάψεις!
      ( μα τι είναι ρε παιδιά το τσιγαριατό χοιρινό; όχι, όχι, αρνούμαι, δεν γκουγκλάρω, δε μαθαίνω , δεν μπλέκω :p )

      Διαγραφή
    3. Αννετά-κι μου σ' ευχαριστώ πολύ, κυρίως γι' αυτή τη "συντροφίλα" που μύρισες, γιατί αυτή ήταν και η επιδίωξή μου. Εγώ πάντως ως "τσιγαριαστό" φαγάκι το ήξερα. Η Αρτίστα μας, είτε έφαγε το σίγμα, ή το έκανε με τον τρόπο που περιγράφεις. Τι να πω; Άβυσσος η ψυχή της μάστερ σεφ...

      Διαγραφή
    4. Αυτά γίνονται όταν γράφω και γελάω!
      Παραλείπω γράμματα!
      Τσιγαριαστό ήθελα να γράψω!
      Και επίσης τσιγαριαστό ήθελα να μαγειρέψω.
      Τώρα πώς μου βγήκε καπνιστό, είναι άλλου παπά ευαγγέλια!

      Διαγραφή
  13. Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω...
    Το ενα είναι καλύτερο απο το άλλο!
    Αχαχαχαχαχαχαααα!
    Δεν μπορώ!
    Έχω πέσει στο μπουχάρα και κλαίω γοερά από τα γέλια!
    Μισό να συνέλθω και επανέρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και εγω τα ιδια αρτιστα μου δεν μπορω γραψω...μονο κλαιω απο τα γελια και σε λιγο θα θελω παμπερ..χα..χ.α. Κανελλακι μου δεν μπορω λεμε δεν υπαρχεις..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι να πω και τι να αφησω... εδω θα κατσω και δεν το κουνώ από παέ λεμε να γελαω να κανω νιο σηκωτι...Παναγια μου χα..χα...
    Αχ.. βρε κοριτσι μου δεν τα βαζουνε ετσι αποτομα αυτα..ειμαστε και μιας ηλικιας ανθρωποι...αχ..χα....
    αν με αφησεις θα γραφω μεχρι το πρωί..αλλα εχε χαρη που νυσταξε το αγορι μου ξενυχτα μαζι μου και αυτο!! τι με κανεις τι με κανεις.................................
    Σίγουρα θα επανελθω και εγω οπως και η φιλεναδα απο πανω.. δεν ξεπετιέται με ενα σχολιο αυτό!!!!!!
    Σιγα βρε Γιωργο μου μην τραβας ερχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τραβάει κι αυτός ο Γιώργης!
      Με γεια το συκώτι Ρουλάκι μου κι αν χρειαστείς καμιά συνταγή, ξέρεις... στην Αρτίστα.
      Φιλί αγάπης ♥

      Διαγραφή
    2. @Μαρία Κανελλάκη
      Σας παρακαλώ... Δεν θα 'θελα...

      Διαγραφή
    3. Ηρωας ο άνθρωπος με μενα που εμπλεξε..χα..χα..
      αφού ακομα δεν μπορω να σταματησω να γελαω μετα απο ενα 24 ωρο.. και ουτε θα σταματησω να το κανω καθε φορα που θα περναω απο εδω Κανελλακι μου.. και όποτε θελω να προσθεσω χρονια στην ζωη μου (το ξερεις οτι το γελιο προσθετει χρονια στην ζωη μας ε;) θα ερχομαι να την διαβαζω..μια το σηκωτη..μια το γελιο.. θα γινω παιδούλα..χα..χα..
      Να εισαι καλά Κανελλάκι μου ευχαριστουμε πολύ ...ηταν το ωραιοτερο γιορτινο δειπνο..παντα να ανταμωνουμε και να ξεφαντωνουμε αγαπη μου που λεει και ενα.. τραγουδακι..
      Ααααα κοιτα να δεις που το αφής.. ειναι παιχνιδακι.. και δεν του τοχα...χα..χα..φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  15. χαχααχαα καλημέρα σου!! Χαίρομαι που διατηρείς το έθιμο...Ευρηματικότατη. Το ένα καλύτερο από το άλλο! Μπράβο Μαράκι μου. Να σαι καλα να σκορπάς το γέλιο στη μπλογκογειτονιά. Μα η ζούπερ Γιαγιά Ρούλα μου χάρισε ένα γέλιο πιο πολύ χαχαχαααα
    Καλές γιορτές να περάσεις!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θραύση έκανε η Ρούλα μας!
      Εν τω μεταξύ, θα σκάσει μύτη με κανένα καινούργιο, υπερσύγχρονο κινητό και θα μας πιάσει όλους αδιάβαστους (ή αμαγείρευτους καλύτερα)...
      Φιλιά πολλά Αννούλα μου!

      Διαγραφή
  16. Α-πί-στευ-τη!

    Ακόμα κι αν απογοητεύτηκα, αρχικά, από τον τίτλο της ανάρτησης, πως θα 'μενα νηστικός από φαγητά,
    ακόμα κι αν υπέθεσα πως λάθος θα ήταν, δεν μπορεί, οινόΠνευμα θα ήθελε να γράψει η οικοδέσποινα στον τίτλο,

    τελικά πώς κατάφερα να φάω τόσο πολύ και να το ευχαριστηθώ τόσο, ιδέα δεν έχω. Μόνο το μαγικό πνεύμα της Μαρίας ξέρει, που, εμπνευσμένο, εφευρετικό, πολυμήχανο, επινοητικό, παρατηρητικό, εύστοχο, αγαπησιάρικο, πνευματώδες, ορεξάτο, αποκαλυπτικό, τρυφερό (να πω κι άλλα;) μας χάρισε αυτό το καταπληκτικό χριστουγεννιάτικο τραπέζι.

    Αποχωρώ κρατώντας την κοιλιά μου από το φαΐ και τα γέλια, παρατηρώντας κάποιες χριστουγεννιάτικες πυροτεχνικές λάμψεις στον ουρανό που ποιος ξέρει πότε πρόλαβε η Μαρία να πάει στην ταράτσα να τις προκαλέσει κι αυτές..

    Ρεβεράντζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέχασες και το "διεισδυτικό πνεύμα της Μαρίας" Διονύση, αμάν!
      (Καλά, αυτό το ατάραχο στυλάκι αραχτό σταυροπόδι σου πάει γάντι)
      Εύγε Μαρία δις και τρις και στη νιοστή!

      Διαγραφή
    2. Πω-πω, τι πυροτεχνήματα επιθέτων είναι αυτά Διονύση μου;
      Και ρεβεράντζες (τι ωραία λέξη!) και όλα τα καλά!
      Μια σόδα για τη χώνεψη μας χρειάζεται τώρα ε;

      Διαγραφή
  17. Πάντως να δω την Άιρις να τρώει πιτόγυρα, έστω και αλάδωτα και τι στον κόσμο!
    Εξαιρετική η προσέγγιση σε όλα τα μιμίδια, τόσο που αν έπρεπε να βαθμολογήσω θα μου ήταν αδύνατον!
    Ίσως με αυτό της Ρούλας να γέλασα 17 ώρες και 59 δευτερόλεπτα, ενώ με τα υπόλοιπα γέλασα μόνον 17 ώρες και 58 δευτερόλεπτα!
    Όλα αριστουργηματικά!
    Εύγε Μαρία Κανελλάκη και του χρόνου να είσαι καλά, να μας ξαναμαζέψεις και να ξαναστρώσεις το τραπέζι!
    Και να μας μαγειρέψεις λιχουδιές αγάπης και μεζέδες συντροφικότητας!
    Και ναι, θα μαγειρέψεις εσύ, γιατί αν περιμένετε από εμένα να φτιάξω κάτι και να φέρω, ζήτω που καήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω για τις μαγειρικές σου δεινότητες, αλλά τα σχόλιά σου είναι γευστικότατα και απολαυστικότατα! Γελάω κι εγώ από χτες το βράδυ με τις αντιδράσεις σου Αρτίστα μου 😂
      Εν τω μεταξύ, υποψιάζομαι ότι είσαι άσσος στην κουζίνα και μας τρολάρεις κανονικά...

      Διαγραφή
    2. Ας παραμείνει η κουβέντα στα περί των σχολίων!
      Δια τα της κουζίνας μου θα σας αφήσω με την απορία!
      Αλλιώς τι σόι πειραχτήρι θα ήμουν;

      Διαγραφή
    3. Πάντως, δεν έχεις αλλάξει καθόλου με τα χρόνια.
      Μόνο το χρώμα του μαλλιού ξάνοιξε, αλλά το (φονικό) βλέμμα, ίδιο κι απαράλλαχτο ;-)

      Διαγραφή
    4. Κάτι οι πομάδες, κάτι τα ψιμύθια, μια χαρά ίδια κρατιέμαι η αρτίστα!
      Παρά την κούραση που τραβάω ολημερίς πάνω από τις κατσαρόλες! Αντιλαμβάνεσαι...

      ΥΓ. Πάντως το βλέμμα στο μιμίδιο είναι πάρα πολύ πετυχημένο!

      Διαγραφή
    5. @Αρτίστα μου . Θα μοιραστώ ένα μυστικό εδωπά: Τρώω πίτες. Ω, ναι! Σκέτες κι αλάδωτες βέβαια, με λίγη μοτσαρέλα μέσα μόνο. Αλλά είναι ολικής άλεσης! ☺ Είναι το ντιρζέτ μου σαν επιβράβευση όταν έχω κάνει πολλές καύσεις κι έχω λιώσει στην κυκλική! (σημ: γυμναστική!)

      Διαγραφή
    6. @Άιρις
      Ολίκής, αλάδωτες με μοτσαρέλα!
      Έτσι μάλιστα!
      Όχι, γιατί προς στιγμήν ανησύχησα! ❤

      Διαγραφή
  18. Το πόσο γέλασα Μαρία μου δεν λέγεται.
    Γελάω και με τα σχόλια όλων .😋🤣😃😃
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κλασικά Εικονογραφημένα
    Με ευφυΐα και χιούμορ
    Με νύξεις και υπονοούμενα
    Αριστοτεχνικό, Μαρία.
    Αλλά κι αυτή η ΔΕΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου, σου οφείλω ένα ειλικρινές "συγνώμη" που δεν σε συμπεριέλαβα στο εικονικό μας τραπέζωμα. Πες από σεβασμό, πες από αδυναμία να βρω ένα "τρωτό" σου σημείο... η ουσία πάντως είναι ότι είσαι απ' τους πολύτιμους φίλους που η θέση τους είναι πάντα στην κεφαλή του τραπεζιού. Σ' ευχαριστώ ειλικρινά που δεν λείπεις ποτέ απ' το απάγκιο! Ευγνώμων για τα σχόλια και τις εύστοχες παρεμβάσεις σου!

      Διαγραφή
  20. Τι να σου πω βρε πάλι;
    Έκανες το θαύμα σου προσφέροντας άφθονο γέλιο μέσα από τη μοναδική σου έμπνευση!
    Σχόλια εικόνες, ατάκες όλα ταιριαστά στον καθέναν από εμάς!
    Μου έμοιαξε όλο ετούτο, όπως και την άλλη φορά, σαν μια τεράστια κατσαρόλα με ποικιλία από ζαρζαβάτια μέσα, όπου εσύ ως σεφ πολλών αστέρων ξέρεις να αναμειγνύεις με αριστοτεχνικό τρόπο τα εκλεκτά υλικά σου;-)
    Να που βρήκα και τον δικό σου ρόλο στη συντροφιά...χαχαχα!
    Χαρά στο κουράγιο σου!
    Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ.
    Φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αναφορά, με τιμά διπλά, αφού από τη μία μ' αρέσει ο ρόλος που μου αποδίδεις κι απ' την άλλη γιατί με τοποθέτησες στο υστερόγραφο, το οποίο αποτελεί μία ιδιαίτερη αδυναμία μου. Εκεί λέγονται συχνά πολύ σημαντικά πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπ' τα βάθη της "κουζίνας" μου σε γλυκοφιλώ Γλαύκη μου και εννοείται πως έχεις, πλέον, "διαρκείας" στο υστερόγραφο ♥

      Διαγραφή
  21. Εγώ θα παραμερίσω τα γέλια από το κείμενο και τις φωτογραφίες και θα μείνω στο νόημα όλων αυτών! Φίλοι μου, όλοι σας ,μα όλοι σας, ο καθένας από το μετερίζι του φτιάχνετε ένα πίνακα γεμάτο με ..φιλιά, αγάπη, χιούμορ, συντροφικότητα, κοινωνικότητα, τέχνη, ευαισθησία .Ναι, θα σας ζωγράφιζα σαν μία αλυσσίδα , κρίκοι όλοι σας ένας ένας να την αποτελείτε.Εμένα αυτό μου βγάζει η ανάρτηση αυτή, με συγκινεί, με κάνει να νοιώθω όμορφα για την μπλοκογειτονιά μας όπως την λέω. Λυπάμαι που δεν έχω τα εφόδια να γράψω ποιήματα και να συμμετάσχω στις όμορφες δημιουργίες σας, μα έχω εσάς και είναι το ίδιο απλά να σας διαβα΄ζω και να σας χαίρομαι..Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πώς να ξεγελάσεις την έμπειρη και ευαίσθητη ματιά μιας ζωγράφου;
      Όλα όσα περιγράφεις Γεωργία μου, είναι η αόρατη "αλυσίδα" που μας ενώνει. Και είναι μεγάλη μας τιμή, να έχουμε κρίκους σαν εσένα ανάμεσά μας.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  22. Αααχ! Είχα μια δύσκολη μέρα σήμερα και ήρθα εδώ, μετά από καιρό που δεν έχω προλάβει να σχολιάσω, αν και σας διαβάζω στα κλεφτά και βλέπω αυτό! Να είσαι καλά, κανελλάκι!
    Πιο πολύ στέκομαι στο πώς χρησιμοποιείς το τελέντο σου, το αγαπώ αυτό σε σένα!
    Ήταν τόοοσο όμορφο και γλυκό αυτό που έφτιαξες για τον καθένα μας και τόσο ταιριαστό και τιμητικό!
    Πολλά φιλιά!!!! Ουπς! Κάτι μπήκε στο μάτι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μικρή, κοίτα να κρυφτείς απ' τους ΔΕΥτες που είναι ακροβολισμένοι ολούθε. Και μας κάνουν τη ζωή μαύρη κι άραχνη.
      Φεγγαρένιες καληνύχτες και φιλιά απ' τον πλανήτη της αγάπης♥

      Διαγραφή
  23. Με ειδοποίησαν τηλεφωνικώς σου λέω !!! Πήγες στη Μαρία με ρωτάει η Κρητικιά !!! Οχι μωρέ της λέω πτώμα είμαι . Πήγαινε - τρέχα μου λέει !! Τι να κάνω σέρνοντας ήρθα και κάθομαι να γελάω και εσύ βρε Μαρία μου επετειακό τσιμπούσι μα ούτε στάλα ρακί δεν είδα !!! Ετσι να στανιάρουμε που λέει ο λόγος!!
    Τα υπόλοιπα τα είπαν οι προλαλήσαντες και με το γέλιο που μας χαρίζεις μια αλυσίδα μας κάνεις και σαν δικούς σου ανθρώπους !!! Τιμή νιώθω που θα φέρω τα καλούδια μου !!Φιλιά χαρούμενα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Κρητικιά λειτουργεί 24Χ7 Μαρία μου. Συγνώμη για την αναστάτωση, ελπίζω να το διασκέδασες κομματάκι και για την ρακή, επιφυλάσσομαι.
      Η τιμή που σας έχω κοντά μου, είναι μόνο δική μου.
      Καλή συνέχεια στις δραστηριότητές σου και σ' ευχαριστώ απ' την ♥ μου!

      Διαγραφή
  24. Και εις έτη πολλά...!!
    Μαρία στο καθιερωμένο κλείσιμο της χρονιάς για ακόμα μια φορά πέτυχες διάνα..
    Υπέροχο, εμπνευσμένο, σατυρικό , κυρίως άμεσο και δοσμένο με αυθόρμητο τρόπο...
    Όλοι καλεσμένοι , όλα γιορτινά στο τραπέζι με την παρέα να ευθυμεί και να γιορτάζει..
    Μαρία το ελάχιστο που μπορούσα, έφερα μια νταμιτζάνα κρασί μοσχοφίλερο στη παρέα , γιατί από κουζίνα το πολύ - πολύ να σχεδιάσω τις διαστάσεις στα ντουλάπια..
    Πολλές ευχές για καλές γιορτές και σε σένα Μαρία και σε όλους της εκλεκτής μας παρέας...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά το μοσχοφίλερο Τάσο μου! Όσο για τη σχέση σου με την κουζίνα, γελάω ακόμα με τα ντουλάπια :-)
      Nα είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου Τάσο!
      Καλές γιορτές να περάσετε και τους χαιρετισμούς μου στον πατέρα σου.

      Διαγραφή
  25. Υποκλίνομαι Μαρία! Μπράβο σου για τον κόπο σου, το κέφι σου, την έμπνευση σου και τη διάθεση σου να συνεχίσεις το περσινό έθιμο που τείνει να γίνει παράδοση και πολύ μου αρέσει γιατί είναι ευφάνταστο, πρωτότυπο και τέρμα διασκεδαστικό!
    Είσαι απόλαυση! Τέλος!
    Υπέροχο, γιορτινό τραπέζι, γεμάτο ωραίες παρουσίες! Και του χρόνου! :)
    Καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι η προσωποποίηση της χαράς Μαρίνα μου!
      Σ' ευχαριστώ για τη θετική αύρα που αφήνεις πάντα πίσω σου.
      Ξέροντας πως διανύουμε μια περίοδο που λατρεύεις, εύχομαι να απολαύσεις τις μέρες πριν και μετά τις γιορτές και να διατηρείς τη φρεσκάδα της σκέψης και την αισιοδοξία σου ♥

      Διαγραφή
  26. Να μην το χω με την ποίηση ... ουφ...
    Ξαναδιαβάζω του Γιάννη μας χαχαχαχα
    Καλά Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, κι εγώ δεν το είχα. Μέχρι που δοκίμασα.
      Τελικά, ισχύει η ρήση "τρώγοντας, έρχεται κι η όρεξη". Μήπως να δοκίμαζες;
      Καλά Χριστούγεννα και σε σένα!

      Διαγραφή
  27. Γιατί αν δεν είχα Συμπόσιο θα έτρωγα πίτες και σουβλάκια; ! Πώς το θέλετε όλοι σας; ☺

    Η οικοδέσποινα ήρθε τελευταία να απολαύσει και να χορτάσει, γιατί αν περιμένετε να με δείτε να σαβουριάζω , θα έχουμε φθάσει στην 52η επέτειο του Συμποσίου και θα λέω τέλος, αλλά δεν θα είναι τέλος! ☺ (με έφαγε το εργαστήρι εμένα!)
    Πήγα και στην περσινή και ξαναγέλασα, διάβασα και ξαναδιάβασα τούτην τρις για να παρατείνω το γέλιο και θα πω ότι δεν είναι αστεία η ανάρτησή σου κανελλένια μας ... Είναι άκρως συγκινητική! Είναι σαν να την έκανες για μένα και να μου την κουνάς σαν καρότο, τύπου "Γήρνα πίσο ή έστο τηλαιφόνα "☺
    Μου θύμισες τα καλά της μπλογκοπαρέας ατιμούτσικο ( γιατί κάποια αναμεταξύ σας αστεία στα σκόλια πουχου δεν τα έπιασα...έχω χάσει επεισόδια!)

    Λοιπόν.... την ανάρτηση την έκανες, μπρος τώρα μολύβι και χαρτί. Συμπόσιο χωρίς κανέλα; Γίνεται; Δεν γίνεται!

    (πόσο ....ΣΛ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις ρε Αριστάκι.
    Λοιπόν, μαζεύω το τραπέζι και τα καρότα, και πάω στα μολυβόχαρτά μου.
    ΣΛ και ΜΛ πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαχαχαχαχαχαχ καινουριο συκώτι έκανα!!!! Φοβερά ειναι ολα!! μα τι εμπνευσεις εχουμε στην bloggoσφαιρα πια???? Σε φιλώ Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Επισκευές συκωτιών" θα το κάνω τελικά εδώ μέσα :-)))
      Μαράκι μου γλυκό, χίλια ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  30. Ήρθα η πλοιοκτήτρια...άργησα γιατί μεγάλωνα το στόλο!
    Χαρτί για χαρτί δεν έμεινε! Δε θα έχω να τυλίξω και κανένα χάμποουργκερ, κάνα πιτόγυρο ξέρω γω!
    Περιττό να πω ότι η ανάρτηση είναι κορυφαία!
    Το Μπρικάκι κι εγώ σε ευχαριστούμε πολύ!!
    Αστείρευτη πηγή είσαι Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Tα φιλιά μου στον καπετάνιο και την αγάπη μου Μαράκι γλυκό!
    Και καλές πλεύσεις στα ακριβά "καραβάκια" σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Με το συμπάθιο κιόλας και δεν ήθελα να ενοχλήσω τόσο αργά, αλλά ήλθα να πάρω τα μιμίδιά μου και να φύγω, γιατί έχω ραντεβού με τον κορνιζά το πρωί.
    Μιλ μερσί και σόρυ για την ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και του Χρόνου!
    Σας απόλαυσα!
    Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά να έχουμε και πάντα να εκτιμούμε τους ανθρώπους που έχουμε κοντά μας και μας δίνουν κάθε καλό!
    Πολλά γιορτινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά Χριστουγεννα να χεις Μαρία μου!! Χρόνια πολλά με όμορφες γιορτινές στιγμές να περάσεις με τους αγαπημένους σου!! Πολλά φιλια!! 🎄🍫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλά Χριστούγεννα Μαρία Κανελλάκη! 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.