Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Ένα βιβλίο σηκώνει άγκυρα



Λίγο πριν κάνει σκάντζα βάρδια η παλιά με τη νέα χρονιά, ξεκινάει το ταξίδι του ένα καινούργιο βιβλίο. Οι “Βίοι αγρίων και αδέσποτων αγίων” αναχωρούν για το μπάρκο τους στα εκδοτικά νερά, ευελπιστώντας σε καλές θάλασσες και φιλόξενα λιμάνια. Δεν υπόσχονται εξτραβαγκάντζες και λουξ παροχές, αλλά μόνο μακροβούτια στα πολύ βαθιά νερά της μικρής μας περιοχής∙ του μικρόκοσμού μας δηλαδή, έτσι όπως τον ορίζει ο καθένας μας. Απ’ το φινιστρίνι του θα δούμε τη γειτονιά, το σχολείο, την εκκλησία, την πλατεία που παίζουν τα παιδιά και τις οθόνες που παίζονται τα πιο σκληρά παιχνίδια. Στο τέλος του ταξιδιού θα επιστρέψουμε στην “καμπίνα” μας∙ στο διαμέρισμά μας, στο στενό μας δωμάτιο, στον ανηλεή καθρέφτη μας. Μαζί θα δούμε αυτά που δεν θέλουμε να βλέπουμε, γιατί η ομαδική έκθεση στα δύσμορφα που μας περιβάλλουν, είναι πιο βολική και λιγότερο οδυνηρή.

Από καρδίας, ευχαριστώ τον εκδότη Γιώργο Δαμιανό και τις εκδόσεις 24γράμματα Κι όλους τους φίλους που εμπιστεύονται και συντροφεύουν τις διαδικτυακές και εκδοτικές μου συγγραφικές απόπειρες. Την ευγνωμοσύνη και την αγάπη μου σ’ όλους σας! Το ύστατο ευχαριστώ (αν και δεν του αρέσει να το ακούει) στον Θάνο Τσάκαλο που παραχώρησε απλόχερα αρχεία απ’ το φωτογραφικό του υλικό, για να ντύσουμε τα εξώφυλλα. Η πλοήγηση στο μαγικό βυθό με τις, απροσδιορίστου αριθμού, φωτογραφίες του (όλες εξαίρετες), ήταν γοητευτική. Η επιλογή, όμως, ήταν ζόρικη…


Απ’ το οπισθόφυλλο του βιβλίου:
Ένα κοινό τάμα στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο, θα γίνει η αφορμή για να γνωριστούν. Η ιστορία τους εξελίσσεται χρονολογικά, με βάση το ορθόδοξο συναξάρι και τους βίους των επισήμων, αλλά και των αχαρτογράφητων αγίων. Η Μπέτυ κι ο Νέστορας θα ζήσουν συμπυκνωμένα σε μια χρονιά, όλα όσα είχαν αφήσει παρακαταθήκη στο παρελθόν για τους εαυτούς τους∙ τους στεναγμούς του έρωτα και τα αδιέξοδα της αγάπης. Ξεκινούν με λαχτάρα το στήσιμο της κοινής τους ζωής, για να διαπιστώσουν σύντομα όμως, πως είναι αλυσοδεμένοι στις υποχρεώσεις και στις φροντίδες των οικείων τους. Μια σειρά από πιεστικά διλήμματα κλονίζουν τις ισορροπίες στη σχέση τους, μέχρι τη μέρα που ένας δεκαπεντάχρονος μαθητής, μια μονογονεϊκή οικογένεια κι o διευθυντής του τοπικού γυμνασίου, θα φέρουν απρόβλεπτους οιωνούς∙ τώρα θα κληθούν να δοκιμάσουν τις αντοχές τους και ν’ αναλάβουν νέους ρόλους στη ζωή τους. Παλιές αμαρτίες και άγνωστες δυνάμεις που κρύβονται στον καθένα, θα βγουν στην επιφάνεια και θα καθορίσουν το μέλλον τους.

Με φόντο μια λινή πετσέτα που τυλίγει ευλαβικά το πρόσφορο και το ιερό δίπτυχο∙ χαρτάκια με ψυχές και ονόματα προσφιλών, συγχώρια και ικεσίες για υγεία και ψυχική δύναμη και μυρωδιές από μοσχολίβανο, αγιοκέρι και λεβάντες. Λίγα ψίχουλα απ’ το αντίδωρο μιας κυριακάτικης λειτουργίας, ξεχασμένα στην τσέπη ενός παλτού. Στο “Άξιον Εστί” μιας ιεροτελεστίας, θα αναμετρηθούν το σκοτάδι με τη ζωή κι ο πέτρινος φόβος με τις αφράτες ζύμες που υγραίνονται απ’ τα μητρικά δάκρυα.

Ας ήτανε όλες οι έγνοιες μας από ζυμάρι παιδί μου, να τις έβανα πάνω στην πλασταριά μου και με το ξυλόβεργο να τις καλόστρωνα,
 ίσαμε να γίνουν ένα δαντελένιο φύλλο... Ωραία δε θα ᾽ταν;’’

Πληροφορίες για το βιβλίο και τρόπους αγοράς του, μπορείτε να βρείτε εδώ

Ολόθερμες ευχές σ’ όλους, Χρόνια Πολλά, με την αγάπη να σηματοδοτεί τις διαδρομές μας!




56 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αγαπημένη μου Μαρία για τις άγιες μέρες που διανύουμε!
    Εύχομαι ολόψυχα, καλοτάξιδο το νέο σου πόνημα!
    Και μόνο ότι είναι δικό σου, δίνει την εγγύηση ότι αξίζει να διαβαστεί!
    Κ Α Λ Ο Τ Α Ξ Ι Δ Ο !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις εγκάρδιες ευχές και τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου, σου στέλνω Βαρβάρα μου!
      Καλοτάξιδη να είναι η νέα χρονιά για όλους, υγεία και χαρές στην οικογένειά σου ♥

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα Μαράκι μου.
    Το καλύτερο δώρο μας έκανες .
    Ανυπομονώ να το διαβάσω .
    Καλοτάξιδο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά γιορτινά Ρενάκι μου γλυκό!
      Και με το καλό να βρεθούμε και να παρουσιαστούμε στα μέρη σας.
      Ανυπομονώ...
      Χρόνια Πολλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  3. Η έκδοση του πρώτου βιβλίου σου, Μαρία, είχε προκαλέσει τις ευχές των φίλων σου για συνέχεια. Να λοιπόν που οι ευχές έπιασαν και ήρθε το δεύτερο βιβλίο.
    Για μας που γνωρίζουμε τη γραφή σου, η έκδοση αυτή αποτελεί μια σημαντικότατη λογοτεχνική είδηση.
    Ξαναγράφω αυτά που είχα διατυπώσει τον Ιούνιο του 2017 στο «Απάγκιο» για τις «Ιστορίες τής διπλανής κρίσης»:
    Σε μια παρουσίαση του βιβλίου σου, θα έλεγα, επιγραμματικά:
    Η εξαιρετική γλώσσα, η γλαφυρή αφήγηση, η διάχυτη ευαισθησία για τα ανθρώπινα, η ιδιαίτερα τρυφερή περιγραφή αυτών που βιώνουν οι βασανισμένες υπάρξεις, η απουσία πλατειασμών και περιττών στολιδιών και βεβαίως η πάντοτε παρούσα πολιτική διάσταση των ανθρώπινων ιστοριών, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά των γραπτών τής Μαρίας Κανελλάκη. Είναι αρκετά για να την κατατάξουν στην πρώτη γραμμή των λογοτεχνών τής εποχής μας.
    Καλή συνέχεια, Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ξεχνάω νομίζεις; Τέτοια συγκίνηση που πήρα στον Πύργο! Αχ μωρέ Άρη, πόσο με τιμούν και με βαραίνουν με ευθύνη, τα λόγια σου!
      Μακάρι να καταφέρω να έρθω στα μέρη σας αυτή τη φορά. Θα το ήθελα πολύ.
      Σου στέλνω τις ειλικρινείς ευχές μου και την εκτίμησή μου.
      Χρόνια Καλά να έχετε, με υγεία και ψυχή ψηλά!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Μαράκι μου. Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο. Και χαίρομαι ιδιαιτέρως που το έχω παραγγείλει ήδη μια και είδα στο φέις το νέο σου δημιούργημα. Είμαι σίγουρη ότι θα μας μαγέψει και αυτό σου το βιβλίο. Χαίρομαι πολύ για την πορεία των πνευματικών σου ''παιδιών''!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά βρε Αννούλα μου!
      Κι ελπίζω αυτή τη φορά να σε δω κι από κοντά στην παρουσίαση.
      Ευχές, αγκαλιές και πολλά φιλιά! Να είστε όλοι καλά ♥

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, Μαρία μου, και καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο! Από τον τίτλο κιόλας φωνάζει "Εδώ Κανελλάκη!". Ένας εξαιρετικός τρόπος να κλείσει το 2018 και να ανοίξει το 2019. Εύχομαι τα καλύτερα: υγεία, αγάπη, και άφθονες εμπνεύσεις για να ακολουθήσει και τρίτο βιβλίο!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi μου αγαπημένη, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Πολλές ευχές κι από μένα για τη χρονιά που έρχεται ♥

      Διαγραφή
  6. Μαρία, καλημέρα και χρόνια πολλά,

    Τι ωραία έκπληξη! Κι όχι μόνο η έκδοση, το δεύτερο βιβλίο, αλλά και το εξώφυλλο και, κυρίως, το είδος: μυθιστόρημα! Το μπράβο πάει από τώρα και για το τολμηρό σου άλμα.

    Χαίρομαι πολύ που δίνεις διέξοδο σε όλον αυτό τον πλούτο (συναισθήματος, σκέψης, γλωσσικό) που έχεις μέσα σου. Η ίδια η δημιουργία, φαντάζομαι, είναι ήδη ένα δώρο που έχεις κατακτήσει, Και τώρα, η πορεία του βιβλίου ελπίζω και εύχομαι να είναι το επόμενο δώρο.

    Πολλές πολλές ευχές για σένα, για αυτό. Εννοείται πως θα σπεύσω να το διαβάσω - και είμαι σίγουρος ότι μετά θα έχω την ανάγκη να .. σε στολίσω!!

    Πολλά φιλιά, καλοτάξιδοι το 2019

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ελπίζω σ' ένα δια ζώσης "στόλισμα"; Στην παρουσίαση ίσως;
      Όπως και να έχει, εκφράζω τα ταπεινά μου ευχαριστώ και την ευγνωμοσύνη μου για τα λόγια σου Διονύση!
      Καλότυχη να είναι η νέα χρονιά, ό,τι καλύτερο στην οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά!
    Τι ωραία νέα είναι αυτά!
    Ένα μυθιστόρημα!
    Εύχομαι το καινούργιο βιβλίο σου να αγαπηθεί όσο το προηγούμενο κι ακόμα περισσότερο!
    Ιδέα!
    Θα το ζητήσω από το Άγιο Βασίλη!
    Τρέχω να του γράψω γράμμα!
    Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δέοντα στον Άγιο κι ένα γλυκό φιλί στη συντάκτρια του γράμματος ♥

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά, με υγεία και αγάπη!
    Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαριάννα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια μπλογκοφίλη. Είθε όλα να πάνε κατά ( τη δική σου ) ευχή... και θα πάνε γιατί το έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου το είχαν ψιθυρίσει κάτι ξωτικά Μαρία μου ότι κυκλοφόρησε το νέο σου παιδάκι και περίμενα αυτή την ανάρτηση με την ελπίδα πως θα είχαμε και αγγελία πάλι μιας γιορταστικής συνάντησης... έτσι για να έχει και αυτό το βιβλίο μια δική σου χειρόγραφη αφιέρωση!

    Καλό ταξίδι Θα έχει με τον νέο χρόνο που πολλά υπόσχεται!

    Πολλά γιορτινά και τα ΑΦιλιά καρδιάς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσονούπω θα γίνει και η πρόσκληση για την παρουσίαση Στεφανία μου. Την οποία περιμένω εναγωνίως, πιο πολύ για να ξαναβρεθούμε σε μια παρέα και να ανταλλάξουμε αυτά τα μοναδικά "Αφιλιά" σου♥

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, Μαρία μου!
    Έκανες το θαύμα σου και πάλι και μας βάζεις σε αγωνίες...;-)
    Μόνο ο τίτλος του μυρίζει "Μαράκι"...χεχε!
    Είμαι σίγουρη ότι θα διαβαστεί απνευστί και ταυτόχρονα θα προβληματίσει μέσα από ένα ταξίδι υπέροχου λόγου και νοημάτων!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Πάντα τέτοια, διότι το αξίζεις με το παραπάνω!
    Αναμένουμε, λοιπόν!

    Υ.Γ.
    Συγχαρητήρια σε σένα αλλά και στους συνεργάτες σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ταξίδι δεν είναι κρουαζιέρα, οπότε κρατάμε καλού-κακού μαζί μας τίποτα δραμαμίνες :-)
      Γλαύκη μου πολλές ευχές, αγκαλιές και φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου χρόνια σου πολλά! Εύχομαι ούριο άνεμο στο ταξίδι του νέου σου βιβλίου και να πάει ακόμα καλύτερα από το προηγούμενο! Η καινούργια χρονιά να είναι καλότυχη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαίρη μου αγαπημένη, σ' ευχαριστώ ολόψυχα και εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει ό,τι καλύτερο ♥

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου !
    τι βλέπω με χαρά και συγκίνηση ! το νέο σου βιβλίο ! το δεύτερο πνευματικό σου "παιδί" και δημιούργημα.
    Θέλω να σου ευχηθώ να είναι καλοτάξιδο όπως και το πρώτο και το πιστεύω θετικά. Θέλω να προσθέσω κάθε θετική δύναμη σκέψης στα βήματά σου και να σταθώ να σε καμαρώσω σε αυτά.
    Τρέχω αύριο να δώσω την παραγγελία μου, να το ξέρεις ! και να το απολαύσω μπαίνοντας ταξίδι στις σελίδες του και στην πλοκή του.
    Καλή του επιτυχία.
    Χρόνια πολλά Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, να ευχηθώ και "στα δικά σου";
      Να μου ευχηθώ επίσης, να έχω πάντα τέτοιους φίλους και συμπορευτές.
      Χρόνια Πολλά & όλες οι προσδοκίες σου να πραγματοποιηθούν!

      Διαγραφή
  14. Από τον τίτλο καταλαβαίνει κάποιος πολλά!
    Αναμένω να το κρατήσω στη ζεστή αγκάλη μου, να σε έχουμε και πάλι κάτω στα μέρη τα δικά μας, να ρίξουμε κι άλλα παγκάκια στο διάβα μας και να φωνάξουμε μαζί με το Γιουλάκι στα στενοσόκακα, εκεί πίσω από τον ΟΤΕ, στης "Αναγέννησις" τα μέρη, "αυτή είναι η Μαρία μας, η φίλη μας, η συγγραφέας!!!"
    Μαρία μου...
    Χρόνια καλά κι αγαπησιάρικα πάντα!

    Καλοτάξιδο μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντομα θα το κρατάς στην αγκαλιά σου.
      Όχι πολλές αγκαλιές και το κακομάθεις. Στο ριλάξ να το αφήνεις κι άμα γκρινιάζει, ρίχνε του κανένα "ενημερωτικό σημείωμα".
      ♥ Πάω για μωρομάντηλα...

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά! Και καλά! Και συγχαρητήρια! Καλόταξιδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου Πολλά Χριστίνα μου, με υγεία και πολλές χαρές στη ζωή σου!

      Διαγραφή
  16. Ειμαστε πολύ χαρουμενα ολα σου τα φιλαρακια Κανελλακι μας γιατι θα εχουμε για αλλα μια φορα την ευκαιρια να βουτηξουμε μεσα στις σελίδες του καινουργιου σου βιβλιου και να γινουμε ενα με τους ηρωες του...θα ειναι σαν να συνταξιδευουμε μαζι σου!!!
    Καλοταξιδο να παει με ουριο ανεμο σε μακρινα πελαγα Κανελλακι μου..θα κανει τα πρωτα ταξιδια μαζι με τον καινουργιο χρονο..τυχερό θα ειναι..
    Ειμαστε πολύ περηφανοι για σενα κοριτσι μου..
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ..και καλά..φιλω σε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις χαρά και περηφάνεια που νιώθω με τέτοιους φίλους!...
      Χρόνια Πολλά Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
  17. Μαρία συγχαρητήρια για το καινούργιο σου έργο. Σου εύχομαι να είναι καλοτάξιδο, να διαβαστεί και να αγαπηθεί...! Εύχομαι να έχεις πάντα υγεία και κουράγιο να δημιουργείς..
    Καλότυχο το 2019 να είναι για όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε θερμοευχαριστώ Τάσο μου!
    Πολλές-πολλές ευχές για την καινούργια χρονιά. Να σας φέρει υγεία, ελπίδα και καλοτυχία.
    Τους χαιρετισμούς μου στον πατέρα σου ιδιαιτέρως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλοτάξιδο κι αυτό, κανελλάκι μας αγαπημένο!
    Εύχομαι η καινούρια χρονιά να σου φέρει ό,τι ποθείς αλλά και εκπλήξεις όμορφες! 🎅😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καπετάνιος και το πλήρωμα, σ' ευχαριστούν πολύ Αλεξάνδρα μου ♥
      Εύχομαι ό,τι καλύτερο στη ζωή σου, να έρθει με τη νέα χρονιά και να κατσικωθεί για πάντα!

      Διαγραφή
  20. Καλοτάξιδο κι επιτυχημένο να είναι κι αυτό το βιβλίο σου Μαρία!
    Όλα τα όνειρα σου, ευχές μου!
    Εύχομαι το '19 να είναι ακόμα πιο δημιουργικό κι επιτυχημένο για σένα και να σου φέρει όλο χαρές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Όλα τα καλά και σε σένα, πάντα να λάμπεις με την παρουσία σου!

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάνια!
      Εγκάρδιες ευχές για τη νέα χρονιά, ό,τι λαχταράς να πραγματοποιηθεί.

      Διαγραφή
  22. Καλοτάξιδο Μαρία μου, ανυπομονώ να το απολαύσω. Καλή Χρονιά, Καλή αρχή και καλή επιτυχία στο νέο σου πόνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Ρικάκι μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που ήρθες ως εδώ και εύχομαι ειλικρινά να συμπλέουμε παρέα στα συγγραφικά μας ταξίδια.
      Τα φιλιά και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  23. Μαρία μου παρά το γεγονός ότι το γνώριζα νιώθω πραγματικά τυχερή που θα διαβάσουμε ακόμα κάτι από σένα και μάλιστα μυθιστόρημα !! Ξέρεις όταν διαβάζεις το έργο κάποιου που τον γνωρίζεις που έχεις κοιτάξει τα μάτια του τότε με βεβαιότητα θα σου αρέσει `!! Βέβαια κάνω το λάθος να ταυτίζω τον συγγραφέα με το βιβλίο , με σένα νομίζω ότι δεν ισχύει γιατί είναι κομμάτια δικών σκέψεων που συνάδουν με την πορεία σου σαν άνθρωπος !
    Η επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση στην παρουσίαση !!! Ως τότε σου εύχομαι Καλή Χρονιά και καλοτάξιδο το ΄΄βρέφος΄΄σε θάλασσες και σε στεριές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ραντεβού στην παρουσίαση Μαρία μου. Εκεί, προς το τέλος Γενάρη θα τα πούμε κι από κοντά.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα τιμητικά σου λόγια. Με συγκίνησες πολύ.
      Καλή χρονιά να έχεις!

      Διαγραφή
  24. Καλοτάξιδο!!!Καλή χρονιά με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές ευχές Δεσποινάκι, ό,τι καλύτερο να σου φέρει νέα χρονιά!

      Διαγραφή
  25. Τα διστακτικά βήματα μου στον κόσμο του blogging με έβγαλαν στο blog σου. Χαίρομαι! Διαβάζω την παρουσίαση του νέου βιβλίου σου...πολύ ανθρώπινο, πολλά συναισθήματα, και ίσως κάποιες δύσκολες αλήθειες. Με τη σειρά μου, εύχομαι καλοτάξιδο - σε επιθυμητούς προορισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ιωάννα!
      Κι εγώ χαίρομαι για κάτι τέτοια βήματα που ξεστρατίζουν, μπλογκάροντας και αναζητώντας φίλους.
      Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για την επίσκεψη και τα σχόλιά σου!
      Εγκάρδιες ευχές και χρόνια σου πολλά!

      Διαγραφή
  26. Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο, Μαρία μου. Εύχομαι τα ανοιγμένα του πανιά να το οδηγήσουν στα πέρατα του κόσμου. Καλή Χρονιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοτάξιδα και καλοκύματα όλα τα όνειρά μας Μία μου! Να είμαστε όλοι καλά και να συναντιόμαστε στα διαδικτυακά μονοπάτια. Φιλιά γιορτινά και άπειρες ευχές για τη νέα χρονιά ♥

      Διαγραφή
  27. Μπράβο Μαρία! Συγχαρητήρια!
    Θα ετοιμάσω μια παρουσίαση στο Κείμενο!
    Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και η νέα χρονιά να σας φέρει χαρές και εκπληρωμένες προσδοκίες ♥

      Διαγραφή
  28. Κι εκεί που σκρόλαρα στην αρχική του fb... ωπ!... τι βλέπω; Ένα γνωστό κι αγαπημένο πρόσωπο, που όση χάρη έχει στον γραπτό λόγο και γοητεύει, άλλη τόση έχει και στον προφορικό, μιλάει για σαλούς αγίους. Το ραντεβού, λέει, μισή ώρα πριν τα ξημερώματα στο blue sky TV. Αρχίζω κι εγώ τα μάντρα από τότε, το διαδίδω εδώ κι εκεί και την μεγάλη ημέρα βιδώνομαι με το κινητό ανά χείρας μέχρι να έρθει η ώρα και... ξεχνιέμαι! Το καταλαβαίνω κατά τη μία τα ξημερώματα και το κύμα τής απογοήτευσης μόνο που δεν με έπνιξε. Γι' αυτό, Κανελλένια μου, δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά φέρεις το βαρύ φορτίο να γράφεις και να γράφεις, ασταμάτητα, για να έχουμε κι εμείς την ευκαιρία, κοντινοί και μακρινοί, να σε χαιρόμαστε και να σε απολαμβάνουμε. (Ελπίζω να σκάσει μύτη κανένα βιντεάκι από παρουσίαση, ε; Εάν όχι, θ' αρχίσω να κλαίω γοερά, τα δάκρυα θα γίνουν ποτάμι, θα φτάσουν μέχρι εκεί και θα καταβρέξουν όλα τα αντίτυπα. Το θέλουμε αυτό; ΔΕΝ ΤΟ ΘΈΛΟΥΜΕ!)

    Και μετά απ' αυτό το μονόπρακτο, της τρέλας, να σου ευχηθώ ολόψυχα κι ολόκαρδα τα καλύτερα για το νέο σου ταξίδι, μυρωδάτη κανελίτσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαρία μου εύχομαι ολόψυχα να είναι καλοτάξιδο!
    Περίμενα πως και πως ένα δικό σου μυθιστόρημα και ξέρω ότι θα είναι πολύ ιδιαίτερο!
    Ανυπομονώ να το διαβάσω και τώρα που μαζεύτηκα θα είναι ο πρώτος μου στόχος!
    Φιλιά πολλά και καλή χρονιά κι από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαρία μου χρόνια πολλά!
    Με μεγάλη μου χαρά έμαθα σήμερα για το βιβλίο σου και ανυπομονώ να το διαβάσω!
    Η γραφη σου είναι μαγική και με ταξιδεύει! Καλοτάξιδο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαρία μου!
    Βρίσκομαι εδώ, 10 μήνες μετά για να καταθέσω-αν μου επιτρέπεις την άποψή μου για το βιβλίο. Δώρο της κόρης μου-με εξέπληξε ευχάριστα- κάθε τρεις και λίγο με ρωτούσε αν το διάβασα.
    Προχθές λοιπόν το απόγευμα έφτιαξα καφέ, βολεύτηκα στην πολυθρόνα μου και το αποφάσισα.
    Η γραφή σου μ’ έναν τρόπο ιδιαίτερα συναισθηματικό πάντα με γοητεύει, με το συγκεκριμένο βιβλίο με ενθουσίασε.
    Σε πήρα λοιπόν απ’ το χέρι κι αθόρυβα περπατήσαμε τις σελίδες του και όσο προχωρούσαμε διαπίστωνα πως αυτός ο δρόμος δεν ήθελα να τελειώσει.
    Βρήκα ένα κομμάτι του εαυτού μου στο πρόσωπο της κυρά-Γιαννούλας, της Μπέτυς (?) της Μερόπης και λάτρεψα τα μνημολόγια, τα συχωροχάρτια, τις όμορφες οικογενειακές συγκεντρώσεις με άρωμα αγάπης, τρυφερότητας, αλληλεγγύης, ελπίδας και ευπρέπειας.
    Είδα την απλότητα, την υπομονή, το χρέος, την πίστη και αναφώνησα με χαρά για την δικαίωση. Ηλικιακά στέκομαι στην στάση της κυρά-Γιαννούλας που δεν σκανδαλίζει με τις υποχρεώσεις που επιβάλλει η θρησκευτική της πεποίθηση.
    Λάτρεψα την καθαρότητα του λόγου σου που δεν καταγράφει απλά καταστάσεις αλλά μετουσιώνει τον προσωπικό αγώνα και τον παραδίδει σαν ευθύνη για την κάθαρση μιας σαθρής κοινωνίας που καλυμμένη πίσω απ’ την βιτρίνα του καθωσπρεπισμού ζει μια «ενάρετη» ζωή βουτηγμένη στην υποκρισία.
    Μια ιστορία όχι απ’ αυτές που διαβάζεις για να περάσεις την ώρα σου. Μια ιστορία που δημιουργεί σκέψεις, συναισθήματα που ψηλαφίζει με πολύ τρυφερότητα ευαίσθητες πτυχές της ζωής, που βαδίζει στο δρόμο της συνείδησης πράγμα όλο και πιο δύσκολο στις μέρες μας
    Μέσα από μια ισορροπημένη λιτή γραφή με πολλαπλά νοήματα, με προσεγμένο βηματισμό που δεν φορτώνεται με παραπάνω ανούσιες-γλυκανάλατες εκφράσεις, με καθαρή σκέψη, με πλούσιο λεξιλόγιο χωρίς φτιασίδια, δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να γράψω για να κάνω σαφές το μέγεθος του βιβλίου. Ίσως θα μπορούσα να πω μόνο πως οι αξίες είναι εκείνο το βήμα που στερεώνει στη γη τον άνθρωπο.
    367 σελίδες τις απόλαυσα απ’ την πρώτη μέχρι την τελευταία. Χαίρομαι που έχει μια θέση στη βιβλιοθήκη μου.
    Μαρία μου με μεγάλο σεβασμό και θαυμασμό για την γραφή σου, θερμά σ’ ευχαριστώ και εύχομαι καλοτάξιδο και κάθε επιτυχία
    Με εκτίμηση!
    Αννίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.