Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Εν Πύργω #2 [φωτορεπορτάζ απ' την παρουσίαση του βιβλίου, 09/02/2019]

Τοποθεσία: Πύργος
Καιρός: σύμμαχος
Διάθεση: στο φουλ

Συνάντηση κορυφής την Παρασκευή 08/02, το απόγευμα. Η Γενική Επίτροπος Γιούλη, υποδέχεται στο Μαξίμου την υπεύθυνη για θέματα παρουσίασης, Αριστέα. Ο Μαξ είχε μείνει μόνος στο Πυργόσπιτο και, αργά το βράδυ, προχώρησε σε διάβημα διαμαρτυρίας για την πολύωρη απουσία της Αριστέας.
H συζήτηση με τους επικεφαλής του PirgosGroup κύλησε ευχάριστα και σε πολύ φιλικό κλίμα. Η συμφωνία για την αυριανή κρίσιμη παρουσίαση στον “Ακροβάτη”, υπερψηφίστηκε απ’ όλα τα μέλη και ακολούθησε “γεύμα” με κουλουράκια απ’ τον τοπικό φούρνο.
Κουίζ: ποια ΔΕΝ τα τίμησε; 

Περιήγηση στο Κατάκολο, το μεσημέρι του Σαββάτου, λίγες ώρες πριν την παρουσίαση. Ο καιρός φόρεσε τα καλά του (τέλεια μέρα για μπουγάδα) και εντελώς συμπτωματικά, εμφανίστηκε στο δρόμο μας, μια ταβέρνα…
...όπου και προέκυψαν θεμελιώδη διλήμματα…


Τελικά, πήραμε μαρουλοσαλάτα και κάτι μεζεδάκια που φυγαδεύτηκαν με προσοχή, κάτω απ’ το άγρυπνο βλέμμα της Αριστέας (κάτι καλαμαράκια να σκεφτείτε, τα ντύσαμε παραλλαγή).
Koυίζ Νο2: ποια ΔΕΝ έφαγε πατάτες τηγανητές; 




Σάββατο απομεσήμερο εγκαταλείπουμε το ηλιόλουστο Κατάκολο, με προορισμό τον Πύργο. Μας περιμένουν οι προετοιμασίες στον Ακροβάτη…


Η προετοιμασία της αίθουσας έγινε με την αυστηρή εποπτεία των “θεσμών”. Σε λίγη ώρα, ήταν όλα τακτοποιημένα στη θέση τους. Η Γιούλη είχε προβλέψει και την παραμικρή λεπτομέρεια του χώρου και της υποδοχής και η Αριστέα αποδείχτηκε άριστη χρήστης του μικροφώνου (και της αφήγησης επίσης)…

Μια τελευταία ερευνητική ματιά απ’ το αετίσιο βλέμμα της, η επιδοκιμασία, οι πανηγυρισμοί και οι πρώτες [γοητευτικές] παρουσίες που έκαναν την εμφάνισή τους…

Ένας μικρός πανικός γιατί δεν έφταναν οι καρέκλες, αντιμετωπίστηκε έγκαιρα με την επέμβαση της Αριστέας. «Είναι πολύς ο κόσμος» μου ψιθύρισε αγχωμένη, καθώς έπαιρνε θέση πλάι μου. Απ’ το πιλοτήριο, η Γιούλη που εκτελούσε και χρέη πορτιέρη, έδωσε εντολή να ξεκινήσουμε. Στην παρέα μας ήταν και δύο φίλοι απ’ το μπλογκοχωριό. 
Η Ελένη Φλογερά και ο Τάσος Κάβουρας

Υπέροχες στιγμές με ξεχωριστούς ανθρώπους. Μοιραστήκαμε ξανά έντονα συναισθήματα∙ από αγωνία και άγχος, μέχρι τη χαρά της εκπλήρωσης ενός στόχου. Το βιβλίο ακούμπησε σε καλά χέρια κι αυτό το οφείλω στις δύο φίλες εκ Πύργου που έστησαν αυτή τη γιορτή. Η ανταπόκριση του κόσμου, ήταν πέρα κι απ’ τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μου. Μπορεί να μην έχω ρίζες απ’ την όμορφη αυτή πόλη, αλλά η πυξίδα μου θα είναι διαρκώς κολλημένη εκεί. Τα σέβη μου και την αγάπη μου!

Υ.Γ. Μπορεί η συγγραφή ενός βιβλίου να είναι μια επώδυνη και μοναχική διαδρομή, αλλά αξίζει να τη βιώσεις, όταν στο τέλος του δρόμου σε περιμένουν τέτοιες παρέες…

39 σχόλια:

  1. Νταξ. Στα κουίζ "ποια;" δαγκωτό η Αριστέα! Στους γύρους επίσης.
    Το διασκεδάσατε απλόχερα και ταπεινά, φανερότατο. Τα καλαμαράκια όμως παραλλαγή; Περί veganholic πρόκειται ή να ανησυχώ;
    Πλαισιώνεσαι από φίλους Μαράκι κι αυτό είναι η ύψιστη ανταμοιβή. Πάντα τέτοια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά του γκότζιμπερι λέμε! Καλά που δεν το έχουν βγάλει ακόμα σε σουβλάκια δηλαδή.
      Ευχαριστούμε πολύ Αννετάκι μου, περάσαμε χάρμα και αυτό ήταν όντως η ύψιστη ανταμοιβή στην αγωνία που τραβήξαμε.
      Φιλί γλυκό♥

      Διαγραφή
  2. Πάντα τέτοιες ομορφες στιγμές Μαρία μου. Ωραία περάσατε και η παρουσίαση πέτυχε οπότε γύρισες με όμορφες αναμνήσεις από τον Πύργο.
    Εντάξει στο κουιζ όλοι ξέρουμε ότι η Αριστέα είναι ναι;
    Καλαμαράκια παραλλαγή;;; Και τι να πεις προ παρουσίασης ...γίνεται; Μπα δεν γίνεται!!
    Να είσαι καλά και πάντα επιτυχίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο κουίζ έπεσες μέσα Άννα μου. Η Αριστέα μας είναι της υγιεινής και το τηρεί κατά γράμμα. Και μπράβο της δηλαδή, γιατί θέλει "στρατιωτική πειθαρχία" να έχεις μπροστά σου πατάτες τηγανητές και να τρως μαρούλι. Ήρωας!
      Σ' ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  3. Ναι, αλλά δεν το κάναμε το τζόκινγκ! Και παραλίγο να με παρασύρετε στις ακολασίες σας!
    Δεν τα λες όλα Κανελλένια μου! Αλλά η ουσία είναι παρέμεινα βράχος, θανκς γκοντ! ☺

    Ήταν ένα ζούπερ ΠΣ(Κ1/2) και θα μου μείνει για πολλά αξέχαστο!
    Βέβαια δεν καταγράφονται τα συναισθήματα, όσο κι αν προσπαθήσει κανείς να περιγράψει διάφορα.
    Μένουν στην καρδιά και στο μυαλό όλα.
    Οι φωτογραφίες όμως βοηθούν στο να σου θυμίζουν....

    Η παρουσίαση ήταν μεγάλο σχολείο για μένα, πέρα όλων των άλλων.
    Προσωπικά θέλω να ξεχνάω μόνο το αρχικό μου τρακ.
    Όλα τα άλλα ήταν υπέροχα και μια δυνατή εμπειρία.

    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε που ξανάρχισα τα πρωινά με γκοτζιμπέρια και λιναρόσπορους 🍏🍎🍊🍇🥑🌽🌶
      ΣΛ ♥

      Διαγραφή
  4. Εγώ, πάντως, δεν μπορώ να φανταστώ ποια δεν έφαγε κουλουράκια και πατάτες... Ποια να είναι; Βοηθάτε, χριστιανοί!
    Και αυτόν τον γύρο άνευ πίτας, ντομάτας, κρεμμυδιού και τζατζικίου, ποια τον πρότεινε; Τι σουβλατζίδικα υπάρχουν στον Πύργο, βρε παιδιά;
    Όσο για τα μεζεδάκια που... κατατάχτηκαν, αναρωτιέμαι πώς να είναι με τα πολιτικά...
    Καταπληκτική η ανταπόκρισή σου, Μαρία μου, και χαίρομαι που η παρουσίασή σου στέφθηκε με επιτυχία.
    Και εις άλλα με υγεία.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγαμε στην πηγή της γουρουνοπούλας (δεν την τρώω βέβαια) και γυρίσαμε φορτωμένοι με βιολογικά φρούτα.
      Ήταν ομολογουμένως μια επιτυχής και υγιεινή παρουσίαση.
      Ευχαριστούμε πολύ Πίππη μας ♥

      Διαγραφή
  5. Χαίρομαι πολύ, γιατί πολλοί φίλοι από την μικρή μας πόλη σε γνώρισαν και ενθουσίαστηκαν από την προσωπικότητα και την γραφή σου!
    Τα καλύτερα σου εύχομαι!
    Εις το επανιδείν!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμοιβαίος ο ενθουσιασμός Γιούλη μου.
      Σ' ευχαριστώ για όλα! Ήσουν άψογη "μάνατζερ" ❤️

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, τα κουίζ είναι πις οφ κέικ! Η απάντηση είναι η Άιρις!
    Επίσης το συννεφάκι στη φωτογραφία που μιλάει για τζόκινγκ, είναι ξεκάθαρα η φωνή της Άιρις!
    Και τώρα στο δια ταύτα. Είστε όλες πανέμορφες και από ότι φαίνεται από τις φωτογραφίες, η παρουσίαση ήταν πολύ πετυχημένη!
    Άρα τώρα, περιμένουμε το επόμενο βιβλίο!
    Πάντα τέτοιες χαρές σου εύχομαι Μαρία Κανελλάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κέικ με χαρουπάλευρο, γάλα καρύδας και βούτυρο με φυτικές στερόλες (για να εξηγούμαστε).
      Ευχαριστούμε πολύ Αρτίστα μας ♥

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου, η παρουσίαση της παρουσίασης σου, απολαυστικότατη! Μας έβαλες και κουιζ των οποίων η απάντηση είναι Αριστέα ξεκάθαρα και φωτογραφίες με όμορφα πρόσωπα και πάνω απ' όλα, μας έβαλες σε ένα υπέροχο mood.

    Αν τα βιβλία σου, ακολουθήσουν τα vibes αυτού του mood, σαφέστατα θα φτάσουν τα αστέρια (κι ίσως να γράψουν γι'΄αυτά!)

    Πολύ γλυκά σε φιλώ και σου εύχομαι καλό υπόλοιπο Κυριακής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρκούν οι φίλες που είναι "αστέρια" από μόνες τους Μαρίνα μου.
      Απ' το κοσμοδρόμιο του Πύργου με εκτόξευσαν στη μαγική τροχιά τους.
      Μοναδική εμπειρία. Δεν είχαμε και το άγχος της βαρύτητας, γιατί με την Αριστέα κοντά σου, είναι δεδομένο ότι δεν παίρνεις γραμμάριο ;-)
      Φιλιά πεντάστερα Μαρινάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει μιλάμε για ολάκερο ...event τώρα έτσι ; άντε να χρησιμοποιήσω και εγώ έναν όρο της εποχής. Και μια ολάκερη υπερπαραγωγή που ανέδειξε πολλά και όμορφα.
    Μια υπέροχη συντροφιά. Μια παρέα με ανοιχτές καρδιές. Ένα όμορφο περιβάλλον. Και φυσικά η μεγάλη στιγμή.
    Μια παρουσίαση, μια βραδιά γεμάτη προσδοκίες, ομορφιά, βιβλίο και δημιουργία.
    Και φυσικά χάρηκα και την παρουσία των φίλων της μπλογκο-γειτονιάς.
    Μπράβο κορίτσια, μπράβο Μαρία μου, μπράβο σε όλους όσους απόλαυσαν ένα πανέμορφο βράδυ κοντά σας σε μια εκδήλωση γεμάτη τέχνη.
    Το βιβλίο σου πετάει σε γόνιμους ουρανούς.
    Φιλιά και ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά βρε Γιάννη μου!
      Ο λόγος σου είναι πάντα το πιο δυνατό "καύσιμο" στις όποιες προσπάθειες κάνω.
      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  9. Ε, εντάξει. Αυτό δεν είναι και πολύ κανονικό, ε; Να παίρνεις όλη τη ζεστασιά και την ατμόσφαιρα της πρώτης παρουσίασης και να τη μεταφέρεις στον καθαρό αέρα, να την ποτίζεις μπιρίτσες και να την κερνάς καλαμαράκια, να την πολλαπλασιάζεις με τη θαλπωρή των εκεί φίλων, και να έχεις και την ιδέα να την παρουσιάζεις στο μπλογκ, ε, εντάξει! Πόσα να αντέξω, δηλαδή;

    Αλήθεια, πόσο πηγαία μιλάνε κι ο φωτογραφίες, Μαρία. Ωραίες στιγμές, ωραίες μέρες. Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να μην παρουσιάσω τέτοια παρουσίαση;
      Τελειώνοντας το βιβλίο, αυτές τις στιγμές ονειρευόμουν.
      Ευχαριστούμε πολύ Διονύση μας!

      Διαγραφή
  10. Κυρίες μου, είστε πανέμορφες και είναι γεγονός, το δείχνουν οι φωτογραφίες!
    Όλα συνωμότησαν για να είναι η παρουσίαση μια μεγάλη επιτυχία... και η οργάνωση και ο καιρός, αλλά πάνω απ΄όλα η διάθεση, δεν θα σχολιάσω τα ενδιάμεσα, (κουλουράκια, μεζεδάκια, τρεξηματάκια και την αγωνία) αφού όλα ήταν άψογα!
    Μπράβο σας!
    Πολλά πολλά και τα ΑΦιλάκια μοιρασμένα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Αφιλάκια χωρίς γλουτένη φαντάζομαι ε;
      Κι αν έχουν τίποτα λιπαρά, στα δύο θα τα μοιράσω Στεφανία μου.
      Δόξα τω καιρώ που μας έκανε μια ωραιότατη λιακάδα.
      Πολύ σ' ευχαριστώ Στεφανία μου♥

      Διαγραφή
  11. Απολαυστική περιγραφή μιας επιτυχημένης εκδήλωσης!
    Άκου Μαξίμου και στον Πύργο! Και συνάντηση Θεσμών!
    Η δική σου ανάρτηση, Μαρία, μαζί με την αντίστοιχη σημερινή τής Αριστέας αποτελούν έναν ευτυχή συνδυασμό ωραίων γραφών και συνυπάρξεων.
    Εύχομαι κι άλλες τέτοιες επιτυχίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου χάρηκα πάρα πολύ που τα βιβλία σου γίνονται η αφορμή να συναντιόμαστε. Εύχομαι καλή επιτυχία και στην συνέχεια. Η βραδιά της παρουσίασης του βιβλίου σου ήταν όμορφη και σε αυτό συνέβαλλε η προσωπικότητά σου και η διοργάνωση των κοριτσιών.
    Καλοτάξιδο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που ήσασταν κοντά μας Ελένη μου.
      Σας θαύμασα πολύ να ξέρεις...
      Την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου, η όμορφη πένα σου μας μετέφερε εκεί και γευτήκαμε κι εμείς τη χαρά σου. Το χω και πάντα θα το λέω πως η αγάπη των φίλων είναι το μεγαλύτερο βραβείο.
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά, δημιουργική και εμπνευσμένη και να έχεις ανθρώπους να περπατούν πλάι σου σε κάθε μονοπάτι.
    Συγχαρητήρια σε όλες σας κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βραβείο ζωής Σταυρούλα μου, δίκιο έχεις.
      Σ' ευχαριστούμε πολύ για τα λόγια και τις ευχές σου!
      Καλές διαδρομές να έχεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  14. Νομίζω πως στα κουίζ είμαστε όλοι δυνατοί λύτες!
    Εσείς όμως είστε το κάτι άλλο!!
    Πάντα τέτοια εύχομαι και τα ερωτήματα να είναι πάντα του στυλ "to beer or not to beer"
    Όλα τα άλλα να έρχονται ρόδινα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες Μαράκι.
      Ας είναι αυτά τα διλήμματά μας κι όλα τ' άλλα γίνονται.
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  15. Μαρία!
    Της γειτονιάς κι εγώ, σίγουρα θα με πήρε το μάτι σου κάπου εδώ γύρω. Παρακολουθώ το blog αποσπασματικά, αν και (κακώς) δεν πήρα ποτέ το θάρρος να αφήσω ένα σχόλιο.
    Αφορμή στάθηκε η ανάρτηση της Αριστέας για το νέο σου βιβλίο. (Το βιβλίο δεν το πήρα ακόμη, θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία) Θέλω όμως, αν μου επιτρέπεις να μιλήσω για την Μαρία σαν άνθρωπο και συγγραφέα. Αυτό το δέσιμο με τους φίλους είναι συγκινητικό (φαίνεται απ’ τα σχόλια)
    Ο λόγος, το ύφος, η γραφή που ελκύει τον αναγνώστη μου αρέσει και μ’ αρέσει επίσης το ήθος που κάνει συγγραφέα έναν απλό καθημερινό άνθρωπο ή που μετατρέπει έναν απλό άνθρωπο σε συγγραφέα ( έχω δει αρκετούς σε καβαλημένο καλάμι, που αυτοβαφτίζονται συγγραφείς)
    Δεν είμαι ειδήμων (η αναγνωστική μου παιδεία προέρχεται από βιβλία που διαβάζω) ελπίζω όμως να έχω τη χαρά να σχολιάζω τα αναγνώσματά σου.
    Δεν θέλω να κάνω κατάχρηση της φιλοξενίας σου. Εύχομαι το βιβλίο να είναι καλοτάξιδο, και πάντα επιτυχίες.
    Την Καλημέρα μου και την εκτίμησή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Αννίκα μου! Πόσο με συγκίνησε το σχόλιο σου! Να ξέρεις πως είσαι πάντα ευπρόσδεκτη στο Απάγκιο (τι απάγκιο θα ήταν άλλωστε;) και πως έχουμε κοινές διαπιστώσεις για το ήθος και το ύφος ενός συγγραφέα. Με τα καλάμια ποτέ δεν τα πήγαινα καλά, οπότε δεν τίθεται θέμα καβαλήματος. Τα βιβλία μου και οι συγγραφικές μου απόπειρες, είναι το απόσταγμα των προσωπικών μου εμπειριών από ανθρώπους της διπλανής μας πόρτας και τα κοινωνικά προβλήματα που μας στιγματίζουν. Το ζητούμενο είναι η συντροφικότητα και η κοινή προσπάθεια να διατηρούμε το χαμόγελο και την αισιοδοξία μας. Την ανθρωπιά μας κυρίως.
      Ευχαριστώ από καρδιάς για την επίσκεψη, τα σχόλια και τις ευχές σου!
      Εύχομαι ό,τι καλύτερο στη ζωή σου!

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφα που περάσατε Μαράκι μου!! Χαίρομαι πολύ για σας και απόλαυσα το φωτογραφικό τουρ, που μας κάνατε!! Εύχομαι από καρδιάς κάθε επιτυχία στα βιβλία σου και σε σένα προσωπικά!
    Με την ευκαιρία να στείλω την αγάπη και τα φιλιά μου στις φίλες που βρέθηκαν στο πλάι σου!!
    Φιλιά πολλά και γλυκά!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρινάκι μου!
      Την καλημέρα και τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  17. Η περιγραφή όλα τα λεφτά. "Περνάμε ωραία στα παρασκήνια κι αυτό βγαίνει προς τα έξω". Α ρε κορίτσια! Εγώ, μάλιστα, είδα και το βιντεάκι και σας χάρηκα τα μάλα. Δεν περίμενα κάτι άλλο... Όπως είχα πει και στην Αριστέα, προ παρουσίασης, τίποτε δεν μπορεί να πάει στραβά όταν μιλάς για κάτι/κάποιον που αγαπάς. ΟΚ, μπορεί να μην το είπα με ακριβώς αυτές τις λέξεις, μα αυτό ήτο το ζουμί.

    Πάντα τόσο όμορφες αφορμές για ταξίδια, θα σου ευχηθώ, Κανελλένια μου, και να πλαισιώνονται πάντοτε από ανθρώπους που σε αγαπούν όσο η Αριστέα κι η Γιούλη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό το "ζουμί" σου Αναστασάκι μου 😉
      Ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  18. Πάντα με έμπνευση, ευχάριστη παρέα και καλή διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όχι, δεν ζήλεψα... Καλά... πέθανα από τη ζήλια μου... Κορίτσια αγαπημένα, σας εύχομαι την επόμενη φορά κι εγώ μαζί σας!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας παρακολουθούσα από το φεισμπουκ περισσότερο.
    Μα ποσο ωραια περασατε!!! Ποσο το ευχαριστηθηκατε και ποσο αγαπαει η μια την αλλη, που ειναι κια το πιο σημαντικο. Αλλωστε, οι ανθρωπινες σχεσεις πανω απο ολα!
    Συγχαρητηρια σε ολες για την παρουσιαση και ποσο μαλλον εκτος της περιοχης σου αλλα οπως φαινεται ο κοσμος σε αγαπησε, σε στηριξε και αυτο ειναι το πιο σημαντικο!
    Καλοταξιδο και παλι και μπραβο σε ολες σας!!

    φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βρε Μαρια μην μας βαζεις τέτοια κουιζ!!!! Δηλαδη όσο και να το γκουγκλαρα δεν πηγε καν στο μυαλό μου ποια είναι η απάντηση!!! χαχαχαχαχ !!!!
    Χαίρομαι που περασατε όμορφα, σου εύχομαι καθε επιτυχία!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τις βλέπω εδώ τις σεσημασμένες! Μαφία, μαφία! Αν μας έρθεις προς το βοριά μη μας ξεχάσεις δώσε σήμα! Πάντα χαρές κι επιτυχίες Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.