Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

«Στα παπούτσια των άλλων»


Απ’ τις εκδόσεις 24γράμματα
Αγαπημένοι φίλοι και φίλες,
Ένα νέο βιβλίο ανοίγει τα φτερά του -για την ακρίβεια δένει τα κορδόνια του- και κυκλοφορεί απ’ τις εκδόσεις 24γράμματα. Είναι φτιαγμένο με παλιά αλλά και επίκαιρα “νούμερα” που έχουν σημαδέψει τις ζωές μας και με μοντέλα -ανθρώπων- που αγαπήσαμε για την ποιότητα και την ανθεκτικότητά τους.

Νιώθω ξανά την ανάγκη να σας πω ένα ολόκαρδο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την αγάπη και την υποστήριξή σας στις συγγραφικές μου δουλειές. Ειδικά στο μικρό μας κύκλο των φίλων μπλόγκερς, έχει μια ιδιαίτερη δυναμική αυτή η σχέση. Άγνωστοι οι περισσότεροι μεταξύ μας, αλλά ταυτόχρονα και πολύ κοντά ο ένας με τον άλλο, σε μια αλυσίδα που αντέχει στο χρόνο και γίνεται ολοένα και πιο πολύτιμη. Ευγνώμων που υπάρχετε στη ζωή μου και για όλα όσα μου έχετε προσφέρει! 




Απ’ το οπισθόφυλλο του βιβλίου: 

//Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς.

Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για “φλατ” ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια μοντέλα, αλλά και παλιά παπούτσια -μνήμης, πολυφορεμένα βέβαια, αλλά και απελπιστικά διαχρονικά.

Το ταξίδι στα παπούτσια των άλλων, έχει τελικό προορισμό την ενσυναίσθηση. Με ενδιάμεση, και απαραίτητη στάση, την αυτογνωσία ή έστω την παραδοχή πως τα χνάρια που αφήνει η περπατησιά μας είναι αυτά που θα ακολουθήσουν οι επόμενοι περιπατητές της ζωής//

Το ραντεβού μας είναι για την πρώτη παρουσίαση που θα γίνει στον πολυχώρο των εκδόσεων 24γράμματα στο Χαλάνδρι. Θα σας κρατήσω ενήμερους. Ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά και πάντα θα περιμένω με ενδιαφέρον τα σχόλια και τις κριτικές σας.

Κλείνοντας, να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον φίλο Θάνο Τσάκαλο για την υποδειγματική δουλειά που ετοίμασε με φωτογραφικό υλικό, ειδικά για το στήσιμο του βιβλίου. Στην Κλαίρη Μπαρόλα που επιμελήθηκε την γραφιστική δουλειά και στον εκδότη Γιώργο Δαμιανό για την εμπιστοσύνη και τη φιλοξενία του. 



43 σχόλια:

  1. Καλοπερπατημένο να είναι και θα είναι και το τρίτο σου παιδί Μαρία μου!
    Είμαι περίεργη να διαβάσω τις σίγουρα πολύ παραστατικές ιστορίες χιλιοφορεμένων παπουτσιών ή ακόμη και των "καλών" ζευγαριών που καρτερικά περιμένουν στη ντουλάπα να πουν την ιστορία τους!
    Να είμαστε όλοι μας ευγνώμονες που η Μαρία μας θυμίζει, πως το να έχουμε παπούτσια στα πόδια μας, δεν είναι αυτονόητο!
    ΑΦιλάκια πολύ πολύ χαρούμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φορά θα γίνει του "παπουτσιού", Στεφανία μου.
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου στέλνω κι εγώ ένα γλυκό φιλί για τα γενέθλιά σου που -όπως πήρε το μάτι μου- ήταν πρόσφατα.
      Να είσαι καλά Στεφανία μου ♥

      Διαγραφή
  2. Είμαι περήφανος για σένα και σε καμαρώνω! Το περιμένω και ξέρω ότι θα βρει και αυτό μαζί με τα δύο σου προηγούμενα τη θέση του στην καρδιά μας. Εκεί που ανήκεις και εσύ. Κοντά μας. Όπως σε γνωρίσαμε, όπως σε μάθαμε και σε καμαρώνουμε.
    Καλοτάξιδο Μαρία μου με όλη μου την καρδιά. Το ξέρεις, δεν χρειάζεται να στο επαναλάβω.
    Με μεγάλη μου χαρά βλέπω ότι η δικτυακή μας γειτονιά γεννά και παράγει ανθρώπους της τέχνης, συγγραφείς, ποιητές. Γεννά διαμαντάκια και θησαυρούς. Και είμαι πολύ χαρούμενος που, χρόνια τώρα, βιώνω αυτή τη διαδικασία κοντά σας.
    Πάμε λοιπόν στα καινούργια παπούτσια Μαρία και προσμένουμε ενημερώσεις.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενημερώσεις θα γίνουν σύντομα.
      Ξεσκόνισε τα "καλά σου παπούτσια" στο μεταξύ 😉
      Σ' ευχαριστώ ειλικρινά για όλα τα θετικά κύματα που στέλνεις!

      Διαγραφή
  3. Τρίτο πετραδάκι στον πνευματικό μας πολιτισμό από μια άξια συγγραφέα.
    Η ευχή «καλή συνέχεια», Μαρία, από τους πολλούς καλούς φίλους, παραμένει διαρκής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι η απόλυτη ευλογία να έχω και πολλούς, και καλούς φίλους.
      Τι να πω; Ευγνώμων και πανευτυχής νιώθω.
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς Άρη!

      Διαγραφή
  4. ΜΠΡΆΒΟ Μαρία μου.
    Ανυπομονώ να το διαβάσω και είμαι σίγουρη ότι πολύς κόσμος το ίδιο. Καλοτάξιδο με όλη μου την αγαπη.
    Θα σε περιμένουμε κσι στη Θεσσαλονίκη φυσικά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά και θ' ανηφορίσουμε οπωσδήποτε Ρένα μου.
      Σ' ευχαριστώ και σε γλυκοφιλώ ♥

      Διαγραφή
  5. Αχ Μαράκι μας γλυκό πόσο περήφανοι είμαστε σ αυτήν την γειτονιά που την κοσμεί η παρουσία σου με τα πνευματικά παιδιά σου που εύχομαι Κανελλάκι μας να γίνουν πολλά πάρα πολλά να γεμίσει ο κόσμος.. από αυτά να στραταρίσουν και να αρχίσουν να τρέχουν..και να φτάσουν μέχρι εκεί που δεν μπορούν..
    Στο καινούργιο σου παιδί εύχομαι αγαπημένη μας τα βήματα του να το πάνε όσο πιο μακρυά γίνεται..!!
    Αναμένουμε περισσότερα ..καλή συνέχεια σε ότι κάνεις Κανελλάκι μου είμαι πολύ περήφανη που με συγκαταλέγεις στις φίλες σου..Καλά του ταξίδια...φιλω σε..😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι για άλλα πράγματα υπερήφανη Ρούλα μου 😊
      Η τιμή είναι δική μου και η χαρά μου απέραντη που είμαι ένα κομμάτι του διαδικτυακού μας μικρόκοσμου.
      Κρατάω φιλιά και ευχές και προχωράω. Να είσαι καλά αγαπημένο μου Ρουλάκι ♥

      Διαγραφή
  6. Ωωωω πόσο ενδιαφέρον φαίνεται!! Όχι ότι είχα αμφιβολίες. Καλοτάξιδο το νέο σου πνευματικό παιδί και περιμένω εναγωνίως να το παρω στα χέρια μου.Ψηλά, πολύ ψηλά να φτάσεις Μαράκι μου με τις συγγραφικές σου προσπάθειες. Το αξίζεις και καμαρώνω πόλύ για την πορεία σου.
    Ευχές πολλές για καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άννα μου! Πολύ σ' ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου. Αν και δεν έχουμε γνωριστεί από κοντά, είναι σαν να σε ξέρω χρόνια.

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου συγχαρητήρια! Με το καλό λοιπόν το νέο σου βιβλίο και σε καμαρώνουμε να το ξέρεις! Κυρίως γιατί αγαπάς, το θέλεις, το παλεύεις, το υλοποιείς! Τις ευχές μου μέσα από την καρδιά μου για επιτυχία! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου αγαπημένη, συγχαρητήρια!
    Καλοτάξιδο και πολυαγαπημένο να γίνει!
    Νομιζω πως αυτο το βιβλιο θα καταφερουμε να το παρουσιασουμε και στην Χαλκιδα!
    Σε φιλω πολυ!
    Καλη χρονια΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο νομίζω Κική μου. Θα το καταφέρουμε αυτή τη φορά.
      Σε φιλώ γλυκά και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. "Ψηλοτάκουνες γόβες για 'φλατ' ανθρώπους..."
    Συγχαρητήρια Μαρία μου. Καλοτάξιδο!
    Ανυπομονώ να διαβάσω και αυτό το δημιούργημά σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία, άσε τα "ευχαριστώ" και τα "παρακαλώ" σαν τον παπαγάλο της Πιπινέζας...;-)
    Όσα έχεις κάνει μέχρι στιγμής τα έχεις κερδίσει με το "σπαθί" σου! Και δεν το λέω για να σε κολακεύσω, δεν έχω να κερδίσω τίποτα (βρε μπας κι έχω;)! Ό,τι έχεις δημιουργήσει μέχρι τώρα για όποιον το έχει δει "μιλά" μόνο του, κορίτσι μου.
    Έχεις και δίνεις και αυτό είναι το μυστικό!
    Από τον τίτλο τραβά και πάλι την προσοχή...
    Περιμένω να έρθει στα χέρια μου σε πρώτη ευκαιρία! Ναι, ξέρω δεν είμαι και πολύ γρήγορη, όμως κάθε τι γίνεται πολύ πιο απολαυστικό μετά από αναμονή!
    Φιλιά πολλά και εύχομαι να πλουτίζεις τον κόσμο με ό,τι τρυφερό και σοφό έχεις μέσα σου!
    https://www.youtube.com/watch?v=FM7MFYoylVs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο τραγουδάκι μας τρατάρισες!
      Εντάξει, τι άλλο να πω;
      Καταλαβαινόμαστε νομίζω.
      Τεράστιο "ευχαριστώ" 😉

      Διαγραφή
  11. Σου είμαι προκαταβολικά ευγνώμων, αγαπητή μου Μαρία Κανελλάκη, που μας ξανακάνεις τη χάρη να ξανάρθεις, και να δροσίσεις, με το ταλέντο της γραφής σου, την ξεραΐλα της καθημερινής ζωής μας. Αναμένω την ενημέρωση για την παρουσίαση. Εύχομαι ό,τι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στρατή μου! Πιο πολύ ανυπομονώ να σας ξαναδώ από κοντά, για να είμαι ειλικρινής.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  12. Κανελλάκι μου ανυπομονώ.....με το καλό να γνωρίσω το 3ο σου βιβλίο...Καλοτάξιδο να είναι, έχω και μιά αδυναμία στα παπούτσια γενικώς οπότε είμαι σίγουρη ότι θα το αγαπήσω όπως και τα δύο προηγούμενα....η συναρπαστική γραφή σου , αιχμαλωτίζει τους αναγνώστες σου, οπότε όσοι σε γνωρίζουν ήδη , περιμένουν ανυπόμονα και εύχομαι να σε γνωρίσουν και να σε αγαπήσουν πολύ περισσότεροι....γιατί πραγματικά το αξίζεις...Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μόνο από τον τίτλο μου κεντρίζει την περιέργεια να διαβάσω το περιεχόμενο. Μαρία μου καλοτάξιδο και επιτυχημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. «Τα χνάρια που αφήνει η περπατησιά μας είναι αυτά που θα ακολουθήσουν οι επόμενοι περιπατητές της ζωής»
    Μαρία μου! Και μόνο από μερικές σειρές καταλαβαίνεις τον όγκο της γραφής, την τέχνη του λόγου σε ένα ακόμη πνευματικό σου δημιούργημα.
    Ανυπομονώ!
    Με όλη μου την καρδιά καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, σ' ευχαριστώ και ευελπιστώ να τα πούμε κι από κοντά σε κάποια παρουσίαση.
      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο το κείμενό σου καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία καλοτάξιδο να είναι το νέο σου βιβλίο.. Να διαβαστεί όσο τα προηγούμενα και άλλο τόσο..!
    Τι γίνεται και με τα απελπιστικά διαχρονικά αθλητικά παπούτσια της δικής μας περπατησιάς..; Προσπαθώ να μαντέψω την προσέγγιση που δίνεις, της συμμετρίας ή την διατήρηση της ασυμμετρίας.. Θα το δω..!
    Το έψαξα το βιβλίο στο διαδίκτυο αλλά δεν υπάρχει σε κυκλοφορία ακόμη.. Αναμένω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Πληροφορίες για το βιβλίο, στο site του εκδοτικού:
      https://24grammata.com/product/99921/

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον βιβλίο. Σίγουρα θα το διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάποιος, ή μάλλον, κάποια, δεν ξεκουράζεται ποτέ!
    Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο, Μαρία μου, εξαιρετικός ο τίτλος, όπως - φαντάζομαι - και το περιεχόμενο.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει μια ποικιλία ηρώων που περιμένουν να μπούμε στα παπούτσια τους και να "περπατήσουμε" στις ιστορίες τους.
      Πίππη μου σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  19. Τι άλλο θα είχε ως τελικό προορισμό, αν όχι την ενσυναίσθηση; Είναι το στοιχείο αυτό που όσο απουσιάζει από τους γύρω μας, το έχεις με την οκά εσύ κανελλένια μου! ☺
    Ανυπομονώ...για πολλά και το ξέρεις!
    Ολόφρεσκα φιλιά!

    υγ: Τι υπέροχο εξώφυλλο είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις ανυπομονησία που την έχω!
      Το εξώφυλλο κλέβει την παράσταση και δικαίως. Υπέροχη δουλειά του Θάνου, σ' έναν ιστορικό χώρο στην πατρίδα του.
      Θα τα πούμε σύντομα Αριστάκι μου ♥

      Διαγραφή
  20. Καλη επιτυχία Μαρία μου γλυκειά!
    Ντρεπομαι να σου πω οτι δεν εχω καταφερει να διαβασω καποιο απο τα βιβλια σου αλλα θα τα χτυπήσω και τα 3 μαζί! χαχαχα
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά βρε Μαράκι που ντρέπεσαι. Δεν χανόμαστε και ίσως να καταφέρουμε να βρεθούμε κι από κοντά κάποια στιγμή, στις παρουσιάσεις που θα γίνουν.
      Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι να έχεις μιαν υπέροχη χρονιά!

      Διαγραφή
  21. Αγαπητή μου Μαρία
    εύχομαι από καρδιάς να είναι καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο!
    Από τα λίγα κείμενά σου που έχω διαβάσει, έχω καταλάβει τη δύναμη της πένας σου! Η γραφή σου έχει δυναμική, κεντρίζει την ουσία των πραγμάτων και την καρδιά όλων μας! Θα ήθελα, πραγματικά, να διαβάσω τα βιβλία σου!
    Καλή συνέχεια και πάντα επιτυχίες!!!

    Υγεία και αγάπη στην φαμίλια σου.

    Με όλη μου την εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.