Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Κόκαλα έχει αυτό το καλοκαίρι;


Όταν έχεις παραγγείλει ένα καλοκαίρι εδώ και κάτι μέρες, αλλά αργεί το παιδί… 

Για να ξεγελάσεις την περιρρέουσα  ψύχρα, αναπολείς παλιές διακοπές που ουδέποτε πήγες… αλλά που πολύ θα ήθελες να είχες πάει. Μπερδεύτηκες; Είναι σαν τη μεγαλειώδη φράση του πρωθυπουργού, σε συνέντευξή του στον Αντώνη Σρόιτερ: «Θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται, για να μην φτάσουμε στο σημείο να κάνουμε ό,τι χρειάζεται». Αυτολεξεί. 

Νοσταλγείς και κάτι ασπρόμαυρα καλοκαίρια που τα έζησες μέσα απ’ τις παλιές ταινίες. Που όσοι χειμώνες κι αν έχουν περάσει από πάνω τους, αυτά δεν παλιώνουν ποτέ. 

«Μεγαλώσανε τα κορίτσια μας, Χαρίλαε. Είκοσι έξι η Ελένη, είκοσι τριών η Κατίνα, 
είκοσι η Μαρία και δεκαπέντε η Αγγελική…»


Μεγαλώσαμε κι εμείς, κύριε Χαρίλαε. Και μείναμε αμανάτι με τα κανάτια και 
τα πολιτικά τζάκια. Είμαστε “very, very χολασκασμένοι. Πολύ very όμως…”


Κάπως έτσι θα βλέπουμε στο εξής τις ελεύθερες παραλίες. Σύμφωνα με το νέο “αναπτυξιακό νομοσχέδιο” (πώς το λέγατε εσείς τότε, γιατί εμείς έτσι το λέμε τώρα) έρχονται οι παραχωρήσεις αιγιαλού, όχι μόνο μπροστά στα ξενοδοχεία, αλλά και σε παρακείμενους χώρους, σε επιχειρηματικά πάρκα με μέτωπο τη θάλασσα, σε μπιτσόμπαρα και τραπεζοκαθίσματα. 
«Εσείς οι αποπάνω λέω, προσέχετε τους αποκάτω… Τουρκόγυφτοι!»


Δηλαδή, αν ο κύριος Χαρίλαος αναζητούσε σήμερα ελεύθερη παραλία, ο διάλογος με τον επενδυτή, θα ήταν κάπως έτσι:

Χαρίλαος: Πού πάτε, κύριε;
Επενδυτής: Να προχωρήσω στην αμμουδιά.
Χαρίλαος: Αμμουδιά; Βλέπετε εσείς καμιά αμμουδιά; Γιατί αν εννοείτε αυτόν εδώ, αυτός είναι ο σβέρκος μου!
Επενδυτής: Καλά κύριε, μην κάνετε έτσι! Δεν σας πιάσαμε και απ’ τη μύτη!
Χαρίλαος: Μόνο απ’ τη μύτη δεν με πιάσατε! Απ’ όλες τις άλλες μεριές με πιάσατε!
 

 «Θα επανεκκινήσουμε τον τουρισμό για να πάρουμε ανάσα, διενεργώντας δειγματοληπτική εξέταση σε όσους ταξιδιώτες φτάνουν στην Ελλάδα», είπε ο σύγχρονος Μωυσής. Και “οι καταρράκται των ουρανών ηνοίχθησαν και τα ύδατα υπερεπλήθυναν σφόδρα”. Και η χώρα αναζητά τώρα τον σύγχρονο Νώε.


Σε εποχές μη-κανονικότητας, τώρα θα μέτραγες ήδη τα πρώτα σου παγωτά και θα ετοιμαζόσουν για τη σχολική γιορτή και τα μπουγελώματα της τελευταίας μέρας. 


Στο ανάποδο του καιρού και με το τελεσίδικο φιρμάνι των “ειδικών”, μόλις ξεκίνησε η (υπόλοιπη) σχολική χρονιά σου. Κι όποιος έχει αντίρρηση:
«Αύριο θα φέρει αντιγραμμένους, 100 στίχους από το Ζ' της Ιλιάδος»


Μέχρι να έρθει το πολυπόθητο “καλοκαίρι”, έτσι όπως ο καθένας το εννοεί, 
καλή υπομονή παίδες!

Υ.Γ. Προσοχή τα παιδιά στα σχολεία, γιατί κυκλοφορούν…  



Και μια αψηλή, τσιριμπίμ-τσιριμπόμ. Ουδέν αληθέστερον τούτου!
Μέχρι τώρα, λιποθυμάγανε στ' αλήθεια απ’ την πείνα, ας μην τα επιβαρύνουμε και μ' αυτό το “μαρτύριο”…

Οι φωτογραφίες της ανάρτησης προέρχονται απ' το διαδίκτυο και ανήκουν στους δημιουργούς τους

23 σχόλια:

  1. Ετσι είναι η πραγματικότητα , όπως διαφαίνεται από τις κινήσεις τους και τελικά εκείνο το "δώσε τις παραλίες στο λαό κλπ" πάλι θα γίνει όνειρο απατηλό και θα ψάχνουν ένα Μεσσία να τα βάζει με τα συρματοπλέγματα υλικά και άυλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπό "Μεσσσίες" δεν μάς έμεινε άλλο νούμερο. Περιμένουμε όμως σύντομα νέες αφίξεις.
      Η κολεξιόν του survivor φέτος, Ξανθή μου. Όποιος αντέξει...

      Διαγραφή
  2. Τι να κάνω τώρα εγώ ο δύσμοιρος; Να κλάψω; Με την ψυχή μου σφιγμένη κόμπο; Να οργιστώ; Με όλα τούτα τα μελλούμενα; Να γελάσω; Θα μου πεις "βρε Γιάννη μου, με τι θα γελάσεις;"
    Βασικά θα σε καμαρώσω μία ακόμα φορά Μαρία γιατί βλέπω στο λόγο σου, στο χρονογράφημά σου, μια γραφή που με τυλίγει με τέτοια νοσταλγία που με πηγαίνει "αγκαλιά" με τις μνήμες.
    Τι μας συμβαίνει τελικά; Ζούμε μέσα απ τις ταινίες; Εκεί φτάσαμε; Να αναπολούμε τη ζωή από εκεί;"

    Βρε Μαρία, μπας και είμαστε μια ξεχασμένη στο χρόνο χολοσκασμένη κάστα "δεινοσαύρων", από τους τελευταίους που μείνανε στη γη, που σκέφτεται προοδευτικά, που ανησυχεί, που αγανακτεί, που ονειρεύεται; Βρε μπας και είμαστε μουσειακό είδος; για μπας και γίναμε "φωτισμένοι"; Είναι στιγμές μέσα σε τούτο τον ελεεινό κατήφορο της κοινωνικής συνείδησης που νιώθω σαν "ούφο". Αλήθεια το λέω.
    Γράφουμε, πονάμε, αναλύουμε. Και να τα "likes", να οι επιβραβεύσεις, να οι συμφωνίες και τα σχόλια. Και λες "κοίτα να δεις ρε φίλε, υπάρχει αλλαγή στο συσχετισμό συνείδησης". Και μόλις πάνε να γίνουν εκλογές ....τσουουουοουπ όλα εξαφανίζονται ως δια μαγείας!
    Θα μου εξηγήσει κανείς τι συμβαίνει ή θα την κάνω με τον Χαρίλαο για άλλους καιρούς και ήθη.

    Σε φιλώ αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "τσουουουοουπ" φοβάμαι κι εγώ βρε Γιάννη.
      Ίσως να είμαστε μια γραφική κάστα ανθρώπων, που ακόμα ονειρεύονται μια κοινωνία με δικαιοσύνη και ίσες ευκαιρίες. Κι έτσι θα μείνουμε.
      Ολόσωστα όσα σχολιάζεις, συμφωνώ και επαυξάνω.
      Υπομονή... Όλα αυτά τα μασκαριλίκια έχουν ημερομηνία λήξης.

      Διαγραφή
  3. Το καλοκαιτρι θα ερθει, οι παραλιες εκει θα εινει, μενει να ειμαστε κι εμεις εκει.... καλο καλοκαιρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα κάνουν ό,τι χρειαστεί
    γι’ αυτά που έχουν πουληθεί.

    Για τις ωραίες μας ακτές
    και των βουνών τις κορυφές
    θα κάνουν ό,τι χρειαστούνε
    οι γερμανοί επενδυτές,
    που ξέρουν πώς να χειριστούνε
    γραικύλους νεωτεριστές.

    Κι εμείς θ’ αυτοχειριαστούμε
    σαν ναρκωμένοι θεατές.

    Ωραίες οι κινηματογραφικές μνήμες, Μαρία. Πλην όμως επικίνδυνες αφού μπορεί να υπονομεύσουν τις επενδύσεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την πολύ εύστοχη ποιητική σου εκδοχή, Άρη!
      Με την ευχή να υπονομευτούν οι επενδύσεις που βλάπτουν το δημόσιο πλούτο, σε χαιρετώ!

      Διαγραφή
  5. Ταμάμ τα ασπρόμαυρα στιγμιότυπα που ανέβασες Μαρία μου.
    Μπορεί να μην μετράνε με μεζούρες το ύψος της απόστασης
    γονάτου-φούστας/μαγιό, αλλά εμπρός πίσω είμαστε. Να, φέρνω
    τον έλεγχο να μου βάλεις, εκτός από τις αμέτρητες απουσίες
    μου από την μπλογκόσφαιρα, και τη διαγωγή μου! 😜

    Φιλί ζεστό, κόντρα στην ψύχρα του καιρού, που μεταξύ μας,
    εγώ λόγω ιδιοσυγκρασίας που δεν μπορεί τη ζέστη, λατρεύω
    απίστευτα!💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέγεται ότι μέχρι και τη σχολική ποδιά είναι ικανοί να επαναφέρουν.
      Κι εκείνα τα κασκέτα με τα πηλίκια, ξέρεις...
      Με τις απουσίες που έχεις κάνει, μένεις στην ίδια τάξη. Ήρεμα στο λέω.
      Και όντως, αυτές οι καλοκαιρινές ψύχρες είναι μια χαρά, εκτός αν φεύγεις διακοπές.
      Φιλί γλυκό Αριστάκι μου ♥

      Διαγραφή
  6. Άσκηση ετοιμότητας μου μυρίζει, για δεύτερο γύρο καραντίνας. Πρόκειται για μια προσχηματική, καλοστημένη πράξη ηλιθιότητας που θα έχει βαρύ τίμημα και σίγουρα θα σηματοδοτήσει μια σημαντική καμπή στην ιδιωτικότητα και κυρίως στη χειραγώγηση των ανθρώπων.
    Κι αν με το καλημέρα σας έχουμε 12 κρούσματα εισαγόμενα, έγκυο θετική στο Βόλο, κλειστά σχολεία στο Κιλκίς κλπ..κλπ δεν θέλω να σκεφτώ τι θα γίνει το καλοκαίρι.
    Άντε……καλώς ήρθε το δολάριο!
    Ευτυχώς, να είναι καλά εκεί στον ΣΚΑΪ, φροντίζουν να μας ενημερώνουν για την αξιολόγηση των πολιτών προς την κυβέρνηση κι έτσι κοιμάμαι ήσυχη.
    Που πάμε ορέ……ορέ που πάμε!!
    Να είσαι καλά βρε Μαρία μου, έσκασε λίγο το χειλάκι μας!
    Καλό βράδυ! (το καλό καλοκαίρι παίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε για τον δεύτερο γύρο λοιπόν, που πολύ φοβάμαι ότι θα μας ρίξει νοκ άουτ.
      Και δεν είναι ότι τα ζούμε όλα αυτά. Είναι που μας νανουρίζουν με την ψευδαίσθηση ότι όλα πάνε περίφημα.
      Καλό σου απόγευμα Αννίκα μου.

      Διαγραφή
  7. Μέσα στην αναποφασιστικότητα είναι πια και αυτό..τι να σου κάνει με τα μυαλά που έχουμε Κανελλάκι μου; πως να το αποφασίσει να έρθει; σαν τους τουρίστες και αυτό ..μέχρι να το πάρει απόφαση.. πάει ο καιρός θα περάσουν οι δικοί του μήνες.. και μετά άντε γύρευε το..έτσι κι αλλιώς από Αύγουστο χειμώνα δεν λέμε αγάπη μου;
    Ειχες δεν είχες την έκανες την ρίμα σου βεβαίως βεβαίως..χι.χι.
    Οσο για το μυαλού του αλλουνού τι να πω...τελειόφοιτοι του χάρβαρτ σου λέει ...αμ κάτι τέτοια τα λέω και εγώ κυρ αποτέτοιε μας.
    Να.. κάτι τέτοια ακούει το καλοκαιράκι φαίνεται και το σκέφτεται να έρθει..αγάπη μου..
    Κανελλάκι μου φιλώ σε..❤🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάει κι αυτό τις αποστάσεις του, Ρούλα μου.
      Εσύ πάντως τα λες πολύ πιο σοφά και μετρημένα. Μακάρι να ήταν όλοι τους με τις γνώσεις και την παιδεία που διαθέτεις. Πού τέτοια τύχη;
      Μας φάγανε τα Χάρβαρντ Ρουλάκι μου!...🤣😂😉😊😎

      Διαγραφή
  8. Ναι κόκκαλα έχει και καθόλου δεν το προσδοκώ. Τι να σου πω; Τίποτε δεν βαίνει καλώς και very χολοσκασμένη είμαι αλλά ποιος μου δίνει σημασία; Όσο για τον αιγιαλό πότε ήταν δικό μας; Και τώρα αν φωνάξεις υπάρχει και εκείνο το θερμόμετρο που σου χώνουν στο κεφάλι και σε χώνουν σε καραντίνα, και ίσως πετάξουν και το κλειδί. Ξέρουν τι τρώμε και τι πίνουμε, τι φάρμακα παίρνουμε, πόσο ευάλωτοι είμαστε, αυτά με ανησυχούν περισσότερο.
    Καλή σου μέρα Μαράκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπομονή συστήνεις; Ε! Όχι, αποφάσισα πως δεν θα κάνω υπομονή μπας και δω άσπρη μέρα χωρίς τους κορονοτρομοκρατημένους από τον "Μωυσή" συμπολίτες μας που κοιμούνται με μάσκα οδηγούν με μάσκα και η αφεντιά μου, θα ακούσει την καρδιά της που λέει:
    "Μη μασάς"!
    Και το ανέκδοτο που τα συνοψίζει όλα:
    Αυτός που οδηγεί με μάσκα είναι σαν να κοιμάται με προφυλακτικό!

    Ηλιόλουστα, φωτεινά και χαμογελαστά ΑΦιλάκια στέλνω, γιατί πιστεύω πως η Αλήθεια πάντα νικά!

    ΥΓ: Ένα ακόμα τεράστιο ευχαριστώ για το κινηματογραφικό έπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... πολύ καλό το ανέκδοτο!
      Να δεις που θα βγούμε και "γκαστρωμένοι" στο τέλος.
      Με την ίδια πίστη για την Αλήθεια, σε φιλώ γλυκά ♥

      Διαγραφή
  10. "Ρε που πάμε;" που έλεγε και ο Αυλωνίτης.
    Από όλα αυτά τα τραγικά που γίνονται γύρω μας και από άλλα πιο δύσκολα που μας περιμένουν, θα μείνω στο καταπληκτικό χρονογράφημα σου.
    Καυτηρίασες με το γάντι που λένε και στο χωριό μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιό γάντι; Έχει στερέψει η αγορά και δεν υπάρχει ούτε για δείγμα.
      Κατά τ' άλλα, μας έχουν τρελάνει στις προτροπές να παίρνουμε μέτρα προστασίας.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!

      Διαγραφή
  11. Έχω πεθάνει με τη τσιριμπιμ τσιριμπομ! Η φράση του πρωθυπουργού, θύμισε κάτι από Ντάνο. Βέβαια, ο δεύτερος από ριάλιτι είναι, δεν είναι ότι κυβερνά και τη χώρα.
    Το φετινό θα είναι σίγουρα ένα καλοκαίρι με δικό του χαρακτήρα!
    Περιμένω να δω με αγωνία, πώς θα εξελιχθεί.
    Σε φιλώ Μαρία μου!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, αυτό με τον Ντάνο, το σκεφτόμουν κι εγώ. Γενικά, όσα ακούω αυτές τις μέρες δια στόματος πολιτικών και λοιπών παρατρεχάμενων, παραπέμπουν σε τηλεπαιχνίδια και πρωινάδικα (τα λιγουρεύεστε;;;)
      Oπότε Μαρίνα μου, το καλοκαίρι κρατάει χαρακτήρα και αποστάσεις.
      Καλό βραδάκι να έχεις!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.