Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022

Τα παπούτσια μάς πάνε στον Πύργο

 


Ήταν όραμα και γίνεται πράξη. «Τα παπούτσια των άλλων» ταξιδεύουν ως τον Πύργο, σ’ ένα ιστορικό βιβλιοπωλείο της πόλης, με υπέροχη παρέα και ανεβασμένη διάθεση.

Το ραντεβού μας είναι στις 8 Οκτώβρη, στις 19.00 το βραδάκι, στο βιβλιοπωλείο "Κορκολής"  (Ερμού 3). Νιώθω ιδιαίτερη τιμή και συγκίνηση που  ένας χώρος με  120 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην καρδιά της πόλης, θα φιλοξενήσει το βιβλίο μου.

Ψυχή της διοργάνωσης δεν είναι άλλη απ’ την Γιούλη Βασιλείου που, λογικά, θα πρέπει να έλιωσε τα παπούτσια της για να στήσει την εκδήλωση, να μοιράσει προσκλήσεις και να κολλάει αφίσες ολούθε στην πόλη. Την παρέα μας θα τιμήσουν δύο ξεχωριστές γυναίκες, πολυτάλαντες και απρόβλεπτα δημιουργικές. Αν και δεν έχουμε συναντηθεί ως τώρα, τις γνώρισα μέσα απ’ το βιβλίο τους «Θεμελιωτές» (εκδ. Διάνοια), ένα εξαιρετικό ιστορικό μυθιστόρημα που καταγράφει την προετοιμασία της ελληνικής επανάστασης του ’21 και τις συνθήκες σύστασης της Φιλικής Εταιρείας. Θα μιλήσουν λοιπόν για το βιβλίο, θα διαβάσουν αποσπάσματα και θα αποδώσουν με το δικό τους ιδιαίτερο τρόπο κάποιες απ’ τις ιστορίες που διάλεξαν. Μεταξύ όλων των άλλων δραστηριοτήτων τους, η Μαρία και η Ζέτα κάνουν ραδιοφωνικές εκπομπές με παραμύθια και όχι μόνο, οπότε περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον ν’ ακούσω τους ήρωες του βιβλίου μου, να ενσαρκώνονται μέσα απ’ τις εκφραστικές τους φωνές.

Κρυφή μας επιδίωξη και λαχτάρα, είναι να φτιάξουμε μια “ωραία ατμόσφαιρα” που θα μυρίζει βιβλίο και μελάνι. Να μπούμε στα παπούτσια των ηρώων, ν’ ανακαλέσουμε παιδικές μας μνήμες και ενήλικες διαδρομές, έχοντας πάντα σαν προορισμό την ενσυναίσθηση κι ένα ερώτημα που είναι και το ζητούμενο των ημερών. «Εγώ τι θα έκανα στη θέση του;» Ίσως αυτό θα ήταν και η απαρχή για να μάθουμε καλύτερα τον εαυτό μας, να τον αποδεχτούμε και να τον αγαπήσουμε. Να δοκιμάσουμε τις αντοχές και τις αξίες μας και να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.

Η συνέχεια στον Πύργο...

 


 

21 σχόλια:

  1. Καταξίωση. Είναι η πιο κατάλληλη λέξη που χαρακτηρίζει την πορεία σου Μαρία μου! Είναι η κατάθεση ψυχής, με ευθύνη και ευθυκρισία, είναι ο περιεκτικός ευθύβολος λόγος που έχει προορισμό τις καρδιές μας. Και τις κερδίζει. Αρκεί να ξέρεις να μεταφράζεις τα σπαράγματα της ζωής που γράφονται με τον πιο απλό τρόπο. Θα είμαστε εκεί με τη σκέψη, να συγκινηθούμε, να χειροκροτήσουμε, να ευχηθούμε από καρδιάς τα καλύτερα.

    Να είσαι καλά! Καλοτάξιδο το βιβλίο και πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα "παπούτσια" συνεχίζουν το ταξίδι τους. Ένα υπέροχο, όμορφο, δημιουργικό ταξίδι στην πατρίδα μας. Τα κορίτσια, που συντονίζουν την εκδήλωση είναι "αναγνωρίσιμα" για την ποιότητά τους. Μαρία μου, εύχομαι καλή επιτυχία κορίτσι μου αν και τη θεωρώ δεδομένη. Μία όμορφη βραδιά .
    Περιμένουμε ...ανταπόκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Γιάννη μου!
      Να είμαστε καλά και πρώτα ο Πανάγαθος, θα επανέλθουμε με νεώτερο δελτίο ειδήσεων και αναλυτικό φωτορεπορτάζ 😀

      Διαγραφή
  3. Να το χαίρεσαι το καινούργιο παιδάκι σου Μαρία μου!
    Καλοτάξιδο έγινε με το που γεννήθηκε αφού πήγε στο Πύργο, όπου ναι ζηλεύω, βρέθηκε με την ομορφότερη παρέα!
    Περιμένοντας όπως πάντα φωτό και την ζωντανή παρουσίαση, στέλνω χαρούμενα ΑΦιλάκια αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πήγε ακόμα, Στεφανία μου.
      Με το καλό, την επόμενη εβδομάδα ταξιδεύει.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου ♥

      Διαγραφή
    2. Απαπαπα! ολόκληρη πρόσκληση και δεν την είδα καλά!
      Πάντως περιμένω...

      Διαγραφή
  4. Όλα με το καλό!
    Να γίνουν όπως τα επιθυμείς και να το απολαύσεις Μαρία μου, γιατί και στη ψυχή και στη πένα σου, αξίζουν τα καλύτερα.
    Καλό απόγευμα :) Στέλνω φιλί ολόγλυκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλί παρελήφθη και σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για τα λόγια σου, γλυκιά Μαρίνα ♥

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου χαίρομαι που θα ανταμώσουμε ξανά. Θα είναι μια υπέροχη βραδιά και με ένα τόσο ευφάνταστο τίτλο είμαι σίγουρη πως το βιβλίο σου θα περπατήσει και στον Πύργο με επιτυχία.
    Καλοτάξιδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τις προηγούμενες εμπειρίες μου στην υπέροχη πόλη σας, η αγωνία έχει δώσει τη θέση της στην προσμονή να σας ξαναδώ.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου♥

      Διαγραφή
  6. Τυχεροί όσοι θα βρεθούν σ’ αυτήν την παρουσίαση. Μαρία.
    Ευχές, να δημιουργήσετε «μια “ωραία ατμόσφαιρα” που θα μυρίζει βιβλίο και μελάνι»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η προσδοκία μας κι ελπίζω να ευοδωθεί, Άρη μου.
      Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνο το γράμμα σου που διάβασε η Αριστέα στην προηγούμενη παρουσίαση. Σ' ευχαριστώ ειλικρινά για τις ευχές, την ενθάρρυνση και το ζεστό σου λόγο!

      Διαγραφή
  7. Αχ αχ...αυτή η τεχνολογία θαρρώ Κανελλάκι μου δεν έχει κάνει και τόσους προόδους, αφού δεν έχει βρει τον τρόπο ακόμη να διακτινίζει ανθρώπους...π.χ από το Ηράκλειο στον Πύργο να πούμε;
    Αν υπήρχε, με ένα κλικ θα βρισκόμαστε εκεί εννοείτε...όμως μέχρι να έρθει αυτή η στιγμή Κανελλάκι μου θα σε συντροφεύει η σκέψη μου που θα βρίσκεται εκεί και θα περιμένουμε να χαρούμε περισσότερο, όταν θα μας ενημερώσεις, με ανταποκρίσεις από την παρουσίαση...ξέρεις εσύ αγάπη μου ρεπορτάζ και φωτογραφίες .
    Δεδομένη η καλή επιτυχία...να μου φιλήσεις τα κορίτσια!! ΄Σ.Λ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα να σου πω ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Κανελλάκι μου αφού έλλειψη χρόνου δεν μπόρεσα να το κάνω στον δικό μου χώρο... εύχομαι καλό μήνα φιλί!

      Διαγραφή
    2. H αγάπη και η σκέψη όμως, διακτινίζονται και δεν έχουν ανάγκη την τεχνολογία.
      Ρουλάκι μου αγαπημένο, να είναι "καλοστρωμένος" και τυχερός ο Οκτώβρης σας ♥

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου, εύχομαι τα καλύτερα για σένα και τη δυνατή δημιουργία σου!
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία Μαρία μου.
    Φιλιά στις φίλες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.