Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

Ραδιοφωνική συνέντευξη απ' τον ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ FM

 

«Λοιπόν, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά χτες είμασταν μια ωραία ατμόσφαιρα, είμασταν!»

Απόσπασμα απ' το χτεσινό Dolce Vita με την Ελίζα Λιμοντζόγλου, στον ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94.0 FM

Ευχαριστώ (και δεν είναι κοινότοπο αλλά απόλυτα ειλικρινές) την Ελίζα, την Άννα που το συντόνισε και όλους τους φίλους που μας άκουσαν και έστειλαν σχόλια.

Ήταν απ’ τις φορές που, αν και εκ του μακρόθεν και δίχως καμιά προετοιμασία ή συνεννόηση, φτιάξαμε μια υπέροχη ατμόσφαιρα.

Αυτά τα αόρατα νήματα, που είχε πει κι ο Νίτσε… 

Για ν' ακούσετε το ηχητικό, πατάτε εδώ 


12 σχόλια:

  1. Μπράβο στην Ελίζα που ανακάλυψε την Μαρία μας, με το υπέροχο βιβλίο!

    ΑΦιλάκια παγωμένα αλλά με ζεστή καρδιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, όμορφη ατμόσφαιρα. Μπράβο στην Ελίζα και όσους συμβάλατε για να βγει η ατμόσφαιρα αυτή προς τα έξω.
    Και μου άρεσε πολύ αυτό που είπες: Ότι γίνεται με αγάπη, βρίσκει τον στόχο του.
    Κάθε επιτυχία Μαρία μου. Από καρδιάς.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, Μαρίνα μου! Όλα βρίσκουν το στόχο που εμείς ορίζουμε.
      Τσεκαρισμένο κι αυτό 😉

      Διαγραφή
  3. Χαίρομαι που υπάρχουν φορείς, που μπορούν και θέλουν να αναδείξουν πνευματικές προσπάθειες που αξίζουν. Και δίνουν βήμα σε ανθρώπους που τις υποστηρίζουν. Μαρία μου κάθε καλό να ευχηθώ και μπράβο στο σταθμό και στην συγκεκριμένη παραγωγό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνονται πολλά και ωραία πράγματα εκεί έξω, Γιάννη μου.
      Το "έξω" αναφέρεται στην αποβλακωτική οθόνη της τηλεόρασης.
      Η οποία παρεμπιπτόντως, δεν αφιέρωσε ούτε λεπτό στον αγώνα των καλλιτεχνών.
      Από 'κει θα το βρουν τελικά...

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι για τέτοιες πρωτοβουλιες και παρουσιάσεις. Μαρία μου εύχομαι ψηλά να πετάξεις ακόμη πιο ψηλά. Κάθε επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ποιητική διάσταση του λόγου και η τέχνη μια απόλυτη αρμονία αισθητικού περιεχομένου. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, καλύτερο από σκηνοθετημένο όνειρο Μαρία μου! Πολλά τα σκαλοπάτια που οδηγούν σε ξέφωτο. Εύχομαι να είναι πολλά και τα βήματα σε μια μεγάλη πορεία. Κάθε επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε επιτυχία σ' όλες τις προσπάθειες που γίνονται για να βγούμε απ' το σκοτάδι.
      Αννίκα μου, σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου, εύχομαι να συνεχίσεις να ανοίγεις τα φτερά σου και να πετάς πιο ψηλά και προς διαφορετικές κατευθύνσεις κάθε φορά!
    Μπράβο σας!
    Να πετυχαίνεις τα καλύτερα για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ηταν αυτή η ωραία ατμόσφαιρα που έφτασε και ζέστανε τις καρδιές μας από μακριά, αλλά και τόσο κοντά ταυτόχρονα...ακούγονταν τόσο όμορφα όσα λόγια ανταλλάχτηκαν γι αυτή την τέλεια συνεργασία τέχνης και λόγου, που τελειώνοντας δεν μας έφτασε...θέλαμε να ακούγαμε κι άλλο...
    Καλά φτερουγίσματα πάντα να έχεις Κανελλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ σε φιλώ και...ΣΛ.❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.