Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Αντί για ρεβεγιόν

Photo: http://www.athensparty.com
Αντί για ηλεκτρονικές κάρτες και κοινότοπα sms, αντί για  πλαστικές σακούλες με παιχνίδια της μιας βραδιάς και  πλαστικές συσκευασίες που αύριο το πρωί θα ξεχειλίσουν τους κάδους σκουπιδιών,  πάμε μόνο μια βόλτα στ’ αστόλιστα. Φόρεσε μόνο το ατόφιο σου χαμόγελο. Ντύσου το ανθρώπινο δέρμα σου, κι άστο ν’ ανατριχιάσει. Περιπλάνησε τη ματιά σου, κατέγραψε σκηνές, γέμισε τη μνήμη σου και υποσχέσου μου ότι τη χρονιά που έρχεται, θα μείνουμε άνθρωποι.

Είναι όμορφα εδώ κάτω στη Γη. Μαθαίνεις να ζεις με τους νόμους της βαρύτητας. Η βαρύτητα είναι η αιτία της ύπαρξής μας, χωρίς αυτή δεν θα υπήρχε ζωή. Ο προορισμός μας είναι να δημιουργούμε αμοιβαίες έλξεις κι όχι να καταναλώνουμε προϊόντα και συμβουλές υπερφίαλων διαφημιστών. Το περιοδικό που έδινε συμβουλές για όλα τα προβλήματα, στη σελίδα τάδε, ξεθώριασε. Τα σύμβολα των επώνυμων εμμονών μας, γίνανε κόπιες φτηνών αντιγράφων, ξεφτίσανε και χάσανε την αίγλη και την αξία που τους είχαμε δώσει. Κάθε έγκλημα έχει και την τιμωρία του.

Μια υπόσχεση για τη χρονιά που έρχεται. Μια μαγική λέξη. Ανταλλαγή. Ματιών, χαμόγελων, αγαθών, παρέας, στιγμών και ψυχής. Είναι σαν το αίμα. Όσο το δίνεις, τόσο αυτό ανανεώνεται και αποβάλλει αχρείαστες  ποσότητες ουσιών. Που μεταγγίζονται  σε κάποιο άλλο σώμα και προσφέρουν ζωή. Κι αν καταφέρουμε να γίνουμε ένας κρίκος αυτής της μαγικής αλυσίδας, τότε θα εκπληρώσουμε και το σκοπό του ταξιδιού μας.

Σε περιμένω για εναλλακτικό ρεβεγιόν σε κάποια πλατεία.
Στις καθημερινές πρωτοχρονιές μας, στις μικρές γιορτές που μόνοι μας θα στήνουμε.
Επίσημο ένδυμα απαγορεύεται λόγω του πολύ χαμηλού βαρομετρικού.
Δεν θα σερβιριστεί φίνγκερ φουντ και σίγουρα ο μπουφές δεν θα περιλαμβάνει γλυκόξινα γαριδο-καναπεδάκια.
Μόνο μια γουλιά ζεστό καφέ, ένα τσιγάρο, ένα μελομακάρονο, ένα χαμόγελο, ένα χτύπημα στην πλάτη, ένα σφίξιμο του χεριού. Λίγη τρυφεράδα και κατανόηση. Ένα ζευγάρι υγρά μάτια. Ένα καθρέφτισμα στην ψυχή μας.
Καλές περπατησιές να έχουμε στη νέα χρονιά!

54 σχόλια:

  1. Την καινούρια χρονιά ας είμαστε όλοι πιο ουσιαστικοί στη σχέση μας με τον εαυτό μας και με τους συνανθρώπους μας είτε βρίσκονται κοντά μας είτε πιο μακριά μας. Λίγο πιο ανοιχτά μάτια για να διακρίνουμε τις ανάγκες του πλησίον μας και ας μάθουμε να δίνουμε όχι απ' το περίσσευμα αλλά και απ' το υστέρημά μας, γιατί τότε το δόσιμο έχει μεγαλύτερη αξία που στο τέλος προστίθεται στην ανθρώπινη αξία μας.
    Μαρία μου, συμφωνώ με όλα όσα γράφεις ακόμη μια φορά.
    Νομίζω πως σε σένα έχω βρει τη φωνή που μου ταιριάζει
    για να μιλάει αντί για μένα σε ότι με προβληματίζει.
    Το 'χεις κορίτσι μου να τα λες όπως πρέπει.
    Φιλιά και καλή μας χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου τα λέω όπως είναι.
      Και σ' ευχαριστώ που συμμερίζεσαι τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες μου.
      Μείνε δυνατή και χαμογελαστή σ' ότι σου καίει την ψυχή.
      Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μου.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ακουω.
    Που και πότε.
    Ειμαι ετοιμη με τον καφε στο χερι.
    Ή να τον προσφερω
    ή να τσουγκρισω "μαζι" σου.

    Χρονια πολλα με ανοιχτη καρδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά & εύφορα Αγριομελένια μου!
      Ζεσταίνω το μπρίκι ;-)

      Διαγραφή
  3. χρονια πολλα, καλη χρονια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τις δικές μου εγκάρδιες ευχές για τη νέα χρονιά!
      Να'σαι καλά και σ' ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου στο Απάγκιο.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Κι όπως λέει κι ένα λαϊκό άσμα: "στα υπόγεια είναι η θέα"!!
    Καλή χρονιά Μαράκι μου! Να είσαι πάντα εδώ, για να μας βγάζεις από το λήθαργο, να μας οδηγείς στα σωστά μονοπάτια, εκεί όπου οι "σακούλες αγάπης" γεμίζουν και τις δικές μας ψυχές.... Σε φιλώ γλυκά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και θέση για παρκάρισμα εδώ κάτω ;-)
      Ούτε παρκόμετρα, ούτε κολονάκια...
      Φιλιά Πέτρα μου!

      Διαγραφή
  5. Η πιο όμορφη ανάρτηση για την νέα χρονιά. Και η πιο όμορφή ευχή. Να βρούμε επιτέλους αυτό το λίγο που γεμίζει τις καρδιές μας και να το κάνουμε όλοι μαζί πολύ.
    Καλή χρόνια με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαρία μου και προσυπογράφω την ευχή σου.
      Η πιο όμορφη για τη νέα χρονιά!

      Διαγραφή
  6. "Ντύσου το ανθρώπινο δέρμα σου, κι άστο ν’ ανατριχιάσει"
    Μαρία της καρδιάς μας Καλή Χρονιά
    όσο το δυνατόν ανέφελη άκρως ευδόκιμη
    και ολογέμιστη ανθρωπισμό αλληλεγγύη και συντροφικότητα

    Να βρίσκεσαι πάντα εδώ να μας αφυπνίζεις
    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου γλυκιά και ευαίσθητη... σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για τη συντροφιά και τη φιλία σου.
      Να έχεις μια χρονιά γεμάτη υγεία και να κατακτάς σιγά-σιγά όλους τους στόχους σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή


  7. Καλή χρονιά Μαρία
    Ευτυχία και υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω Στρατή μου τις πιο ειλικρινείς και εγκάρδιες ευχές μου!
      Ό,τι λαχταράς, να αξιωθείς να το δεις να υλοποιείται.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά! Καλή χρόνια με υγεία χαρά και αγάπη!
    Ευλογημένο το νέο έτος! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κική μου! Να συνεχίσεις να μας μαθαίνεις έκφραση και ανάγνωση συναισθημάτων.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την παρουσία και τη φιλία σου!

      Διαγραφή
  9. Καλές περπατησιές! Η καλύτερη ευχή ever!!!
    Να'σαι καλά μάτια μου κι ας γίνει να περπατήσουμε και μαζί κάποια στιγμή με το χέρια πιασμένα ....

    Τα πιο ζεστά, αγαπησιάρικα φιλιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γίνει κι αυτό... Ως τότε, να ξέρεις πως κρατάω σφιχτά το χέρι σου και δεν τ' αφήνω με τίποτα:-)
      Καλή Χρονιά Αριστέα μου!!!

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου καλή χρονιά να έχεις, γεμάτη ευτυχία και εύχομαι να γεμίσει ο κόσμος από ανθρώπους σαν και εσένα!
    Πολλά φιλιά να χαίρεσαι το αγόρι σου και να είστε πάντα αγαπημένοι!
    Σου στέλνω τεράστια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου εύχομαι να καταφέρουμε να βρεθούμε.
      Είναι μέσα στους στόχους της χρονιάς αυτό ;-)
      Φιλιά πολλά και να είστε καλά, με υγεία και ευημερία!

      Διαγραφή
    2. Οχι Μαρία μου αυτό είναι δική μου υπόσχεση και όχι σαν αυτές που ακούμε τελευταία αληθινή!
      Φιλί τεράστιο!

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Μαρία!!! Γεμάτη από Υγεία, Αγάπη, Ανθρωπιά, Όνειρα, Ευτυχία!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Εβονίτα μου γλυκιά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τη συντροφιά σου κι εύχομαι ολόψυχα να σου φέρει αυτή η χρονιά ό,τι επιθυμείς και λαχταράς στη ζωή σου!

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Μαρία μου!! Εύχομαι το 2014 να είναι πιο αισιόδοξο κι ανθρώπινο και να φέρει στο δρόμο σου αντάξιους συνοδοιπόρους!!
    Να συνεχίσεις να μας χαρίζεις συγκινήσεις με την ταλαντούχα και μάχιμη πένα σου κανελλάκι μου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά ευχαριστώ σου χρωστάω εσένα, γιατί ευθύνεσαι για τα πρωτογενές πλεόνασμα που είχα τη χρονιά που πέρασε...
      Φιλιά πολλά και την εκτίμησή μου Μαριλένα μου!

      Διαγραφή
  14. Τι πιο όμορφο δώρο από την αγάπη το χαμόγελο το ελαφρύ χτύπημα στην πλάτη. Μακάρι να σκεφτόμασταν όλοι έτσι. Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και εύχομαι να έχεις μια εξαιρετική χρονιά, με υγεία και πολλά χαμόγελα!

      Διαγραφή
  15. Καλή χρονιά να έχουμε , να ακούμε τις φωνές που μιλάνε στην ψυχή μας . όπως η δική σου Μαρία που γράφεις όσα σκέπτομαι και δεν έχω γράψει.
    Ευχαριστώ απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ που μ' αφήνεις να "δω" τις σκέψεις σου.
      Καλή χρονιά να έχεις Νικόλ μου! Με ό,τι σημαίνει αυτό για σένα...

      Διαγραφή
  16. Μαρία μου Χρόνια πολλά και καλή Χρονιά!!!!
    Τα λόγια σου αγγίζουν ευαίσθητες χορδές!!!!
    Δε χρειαζόμαστε πολλά,ας το καταλάβουμε αυτό!!!!
    Μόνο έτσι θα ξαναβρούμε τον εαυτό μας!!!!
    Να είσαι καλά κι εύχομαι να τα ξαναπούμε από κοντά!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχεις Ρένα μου! Γεμάτη υγεία, έμπνευση και συντροφικότητα.
      Έχω ένα απ' τα ζωντανά ρολόγια σου κοντά μου και θυμάμαι διαρκώς, πώς πρέπει να χρονομετρώ τη ζωή μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα όσα μοιραστήκαμε και ευελπιστώ σε μια νέα συνάντηση!

      Διαγραφή
  17. συγκινητική το κείμενο σου....καλά τα λές και μακάρι...ΑΜΗΝ!!!
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ότι επιθυμείς
    καλύτερες μέρες εύχομαι στις δυο μου πατρίδες και μια ελεύθερη Κύπρος (από τους τούρκους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΜΗΝ!!!
      Τα είπες όλα σε μια λέξη!
      Προσευχή, προσδοκία και πίστη!
      Καλή χρονιά να έχεις Δελφινάκι!

      Διαγραφή
  18. Ήρθα και εγώ να αφήσω τις ευχές μου για μια Όμορφη Χρονιά, γεμάτη υγεία, χαμόγελα, ελπίδα, αληθινές ανθρώπινες σχέσεις!!!!!! Κάθε φορά που περνώ από εδώ αισθάνομαι ευτυχής που έτυχε να σε γνωρίσω και μαζί με εσένα και το υπέροχο μπλόκ σου που μπορώ και διαβάζω τα λόγια ψυχής που πραγματικά με εκφράζουν.... βλέπεις άλλοι μπορούν και δουλεύουν με τα ευτελή υλικά και άλλοι με τον λόγο!!!!!! Για σένα και το blog σου έχω κάτι μικρό που αν θες μπορείς να το παραλάβεις.... θα είναι τιμή για μένα!!!!! (http://podilatisa.blogspot.gr/2013/12/blog-post_30.html) Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η τιμή Βίκυ μου!
      Σ' ευχαριστώ θερμά για τα λόγια σου που με ενθαρρύνουν και μου δίνουν δύναμη.
      Το βραβείο παρελήφθη και σύντομα θα γίνει ανάρτηση.
      Καλή Χρονιά να έχεις και καλές ορθοπεταλιές;-)

      Διαγραφή
  19. Μαρία μου σου εύχομαι μια Καλή Χρονιά γεμάτη αγάπη, τρυφερότητα και αληθινά σφιξίματα χεριών! Καλές περπατησιές, λοιπόν με ανθρωπιά και υγεία!
    Είναι σημαντικό να μας τονίζεις πάντα τους εναλλακτικούς τρόπους...τους σωστούς τρόπους...
    Πολλά φιλιά, σου εύχομαι ότι επιθυμείς για την Νέα Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά να έχεις Κατερίνα μου και όλοι σου οι στόχοι να πραγματοποιηθούν!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστήριξη και τη φιλία σου.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος, Μαρία! Με υγεία, χαρά, δύναμη, αισιοδοξία και ανθρωπιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά να έχεις Ευάγγελε! Σ' ευχαριστώ πολύ που υπάρχεις στη διαδικτυακή μας συντροφιά. Κάθε φορά με βοηθάς να δω την "άλλη όψη του νομίσματος", αυτή που θέλει νηφαλιότητα και ψυχραιμία για να την αντιληφθείς.
      Να'σαι καλά και ό,τι καλύτερο στη ζωή σου εύχομαι ολόψυχα!

      Διαγραφή
  21. Οπως τα λες Μαρία μου "στα υπόγεια είναι η Θεα"
    της ψυχής μας και έτσι πρέπει να γιορτάζουμε στο εξής!!

    Τις πιο ζεστές ευχές μου για μια Χρονιά χαρούμενη ,δυναμική και ελεύθερη
    από κάθε άποψη για τον καθένα!

    Πολλά φιλιά γιορτινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά με γαλήνιες θάλασσες και μπουνάτσες να έχεις Ζουζού μου!
      Υγεία και γαλήνη στην οικογένειά σου!
      Κι ένα τεράστιο "Ευχαριστώ" για τη συνέπεια και τη μακρόχρονη φιλία σου. Είσαι απ' τις πρώτες φίλες που με παρακίνησαν και με στήριξαν. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ...
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  22. Πόσοι από εμάς μπορούν να σκεφτούν Κανελλάκι μου έτσι;;όχι πες μου.. και τι πιό απλό από αυτό;; να δώσεις το χέρι μέρα που ήταν ..για ένα καφέ και μια κουβέντα.. ουσιαστικά και απλά πράγματα...πως μας αφυπνίζεις έτσι με την γραφή σου....χαρισματικό μου ΚΑΝΕΛΛΑΚΙ........η καινούργια χρονιά σου να είναι γεμάτη... με υγεία.. με αγάπη με πολλα πολλα χαμόγελα και με αυσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις...φιλακια πολλα...και η αφιέρωση μου
    Καρδιά που χει περίσευμα
    αγάπης να σκορπίσει
    στον πόνο τον ανθρώπινο
    το χέρι θ ακουμπήσει..!!!!!!!! ...........καλη χρονιααααα!!!
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι τέτοια ερωτήματα από σένα Ρούλα μου! Κάτι περισσότερο ξέρεις από δοτικότητα και προσφορά!
      Και το έχεις αποδείξει έμπρακτα μάλιστα.
      Περίσσευμα έχουμε όλοι μας Ρουλάκι μου. Φτάνει ν' ανοίξουμε λίγο τον ορίζοντα και τη ματιά μας. Λίγο παραπέρα, εκεί που αποφεύγουμε να κοιτάξουμε.
      Σ' ευχαριστώ καρδιά μου για όλη σου την αγάπη! Κυρίως για τις μαντινάδες σου!!!

      Διαγραφή
  23. Καλή, εμπνευσμένη και δημιουργική Χρονια και για σένα Μαρία, όλοι περιμένουμε την μαγική σου πένα να μας απογείωσή και τούτη την χρονιά. Να'σαι πάντα καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KI εγώ θα περιμένω τον Άη-Θάνο να μου στέλνει τις μαγικές φωτογραφίες του ;-)
      Θάνο ευχαριστώ και δημόσια για το θαυμάσιο φωτογραφικό υλικό που μοιράζεσαι μαζί μου. Κάθε φωτογραφία, είναι και μια μικρή ιστορία.
      Να'σαι καλά και όλα να πηγαίνουν πρίμα!

      Διαγραφή
  24. Οι φεγγοβόλες περπατησιές σου Μαρία μου και τα Όμορφα, Μοναδικά κι Αξιόλογα μηνύματα σου
    μας αφήνουν ίχνη πορείας κι ακολουθίας σου!
    Μετά Χαράς μαζί σου Μαρία μου, για σημαντικά περάσματα ψυχικής ευφορίας κι αγάπης!
    Να είσαι πάντα δυνατή να ενισχύεις την ανεπαρκή μας αλληλεγγύη και την πενιχρή μας δοτικότητα!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ' ευχαριστώ! Είναι ένα "απάγκιο" τα λόγια σου κάθε φορά που σε διαβάζω.
      Να'σαι καλά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  25. Σε ρεβεγιόν μας κάλεσες Μαρία, απλά θα είμαστε όλοι.
    Δεν ξεχώρισες, δεν απέκλεισες και δεν θα διώξεις.
    Δεν θέλεις δώρα ούτε φιλιά ψεύτικα. Θέλεις να βάλουμε ρεφενέ αυτό που είμαστε.
    Οι κακοί δεν θα έρθουν, έτσι κι αλλιώς δεν θα έρχονταν.
    Είθε να δώσουν όλοι την αγνή τους σκέψη, είθε να πάρουν όλοι λίγη από τη ζεστασιά των υγρών τους ματιών.
    Καλή Χρονιά, Καλή Προσφορά στις καθημερινές σου Πρωτοχρονιές.
    Αν ήμουν εκεί θα κάναμε πολλές μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ξάφνιασες εκείνο το πρωί στον Κεραμικό. Δεν σε περίμενα και οφείλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Και να σου σφίξω νοερά το χέρι. Δεν έχει σημασία η φυσική παρουσία. Κι από κει που είναι ο καθένας μας, μπορεί να συμμετέχει σ' αυτό το "ρεφενέ" ανθρωπιάς.
      Να'σαι καλά Πέτρο!

      Διαγραφή
  26. καλως σε βρηκα και καλη χρονια να εχεις !!!πολυ ομορφο κειμενο !!γεματο μηνυματα προσφορας, ας προσπαθησουμε το νεο ετος ολενα κ περισσοτεροι ανθρωποι να θυμηθουν και να μαθουν τη λεξη αυτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο Απάγκιο και Καλή Χρονιά να έχεις!
      Σ' ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες στο "ρεβεγιόν" μας...

      Διαγραφή
  27. Γίνεται οι περπατησιές μας να είναι αντάμα αντάμα; Πλάι πλάι;
    Όχι μοναχά νοερές.. αυτό να μας φέρει η φετινή χρονιά.
    Κλείνω τα μάτια και πίνω εις υγείαν του καλοκαιριού που έρχεται..
    Επειδή μ'αρέσει στα ξαφνικά να χτυπώ τα κουδούνια..

    Με καθυστέρηση οι ευχές μου, αλλά γεμάτες κρητική μαθιά, νοσταλγία
    κι αγάπη. Για ένα άκρως δημιουργικό κι ανθρώπινο 2014.
    Φιλί ολόγλυκο από το ξενιτεμένο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμάκι μου ακούω τις περπατησιές σου κι από κει που είσαι. Και σε θαυμάζω! Είμαι πολύ μικρή για ν' ακολουθήσω τις δρασκελιές σου...
      Το κουδούνι μου θα περιμένει το χτύπημά σου.
      Καλό καλοκαίρι να έχεις! Με το καλό να έρθει και στις ζωές μας η καλοκαιρία!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.