Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Το Πασχαλινό μπαζάρ απ' το ξεblogάρισμα



Το πασχαλινό μπαζάρ μας θα πραγματοποιηθεί στις 5,6 Απριλίου στο φουαγιέ του θεάτρου "Εμπρός". 
Με χαρά ξεκινάμε τις προετοιμασίες, ελπίζοντας και αυτή την φορά στην συμμετοχή του κόσμου, για να μπορέσουμε να στηρίξουμε την καθημερινή ζωή των παιδιών, των μανάδων τους και των άπορων γυναικών που ζουν έγκλειστες στις γυναικείες φυλακές Ελαιώνα Θήβας.


Χρειαζόμαστε εθελοντές για:

- Διακόσμηση λαμπάδων και πασχαλινών στολιδιών

- Παρασκευή μαρμελάδων, γλυκών του κουταλιού, λικέρ, κουλουράκια   κ.ά.

Μαζεύουμε:

- Βιβλία

- Μεταχειρισμένα αντικείμενα

- Κοσμήματα, φο μπιζού

- Δίσκους, cd, dvd

Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν ας επικοινωνήσουν στο xeblogarisma@gmail.com

(Το κείμενο αποτελεί αναδημοσίευση απ' το ξεblogarisma. Μια ομάδα bloggers που βοηθάει τις μαμάδες που βρίσκονται φυλακισμένες στις γυναικείες φυλακές Ελεώνα Θήβας μαζί με τα παιδιά τους. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δράση τους, μπορείτε να βρείτε στον πιο πάνω ιστότοπο).

22 σχόλια:

  1. Μαρία η δική μου συμμετοχή στο bazzar θα είναι με βιβλία.
    Θα επικοινωνήσω με mail για να μου στείλουν την διεύθυνση.
    Εύχομαι να πάνε όλα κατ΄ευχήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Μαρια μου.
    Καλη συμμετοχη ευχομαι!
    Ειμαι σιγουρη πως η συμμετοχη θα ειναι αφθονη σε ολα!
    Καλη εβδομαδα να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου
    Ας συμμετάσχει ο καθένας
    με τον τρόπο του και τα περιθώρια
    που έχει!!!!
    Θα επικοινωνήσω για να στείλω βιβλία

    Καλή εβδομάδα με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή δύναμη, Μαρία μου!
    Για οτιδήποτε χρειαστείτε, στη διάθεση σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σας. Ωστόσο όπως ενημερώθηκα πριν λίγο, υπάρχει άμεση ανάγκη για φίλες/φίλους, που μπορούν να βοηθήσουν στην κατασκευή λαμπάδων. Παρακαλώ τις φίλες που ασχολούνται με κατασκευές και έχουν την τεχνογνωσία και λίγο χρόνο, να επικοινωνήσουν μαζί μου ή με το ξεμπλογκάρισμα κατευθείαν.

    Ευχαριστώ πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονικά δεν ξέρω αν προλαβαίνω με τόσα που έχω να κάνω αυτόν τον καιρό. Θα προσπαθήσω Μαρία μου!
      Στις 15 του μηνός, το Σάββατο που έρχεται, θα κάνω ένα σεμινάριο στον Πύργο για λαμπάδες ντεκουπάζ. Ίσως με βοηθήσει πολύ και "ξεμπλοκάρω" και κατεβάσω ιδέες!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Μαρία , ενημερώθηκα και εγώ και ήδη έχω έρθει σε επικοινωνία για παράδοση κάποιων πραγμάτων . Αν όλα είναι καλά θα έρθω και στο παζάρι . Να είσαι καλά με ότι κάνεις .
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαράκι!
    Καλή επιτυχία εύχομαι στο μπαζάρ. Πολύ ευχαρίστως να στείλουμε ότι δεν χρειαζόμαστε πια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου κάτι θα ετοιμάσω κι εγώ για το bazaar.
    Θα ψάξω για τη διεύθυνση απ' το ξεμπλογκάρισμα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κανελλάκι μου...θα κάνουμε ότι μπορούμε... θα επικοινωνήσουμε με το ξεμπλοκάρισμα..να είσαι καλά που μας ενημερώνεις ... εννοείτε οτι διαβασα και την προηγουμενη αναρτησή σου και συγκλονίστηκα.. αυτό το παθαίνω πάντα όταν περνώ από εδώ κάθε φορά γίνομαι καλύτερος άνθρωπος...στην σκέψη ...φιλώ σε.....μάτια μου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πόσο εύκολο είναι να κάνεις τον καλούλη με τους "καλούς" και πόσο ανώδυνο...
    μα αν αγάπη έχεις μέσα σου, διακρίσεις δεν ξέρεις να κάνεις...
    δεν χρειάζεται να πω τι θα κάνω. απλώς θα το κάνω. υποχρέωσή μου είναι αν θέλω άνθρωπος να λέγομαι...
    να είσαι καλά θησαυρέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση!
    Κάτι πρέπει να την κάνω! ;)
    Πολλά φιλιά Μαρία μου!
    (καιρός να τα πούμε κι από κοντά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ όλους σας: Πολλά εγκάρδια ευχαριστώ για την ευαισθησία σας. Ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά στο μπαζάρ, για όσους καταφέρουν να έρθουν. Να'στε καλά όλοι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ηδη τους εστειλα μηνυμα απο το πρωι
    για εθελοντισμο και αλλα
    μα δεν εχουν ακομη απαντησει.

    Φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kανελλάκι μου τα χέρια και η ψυχή μου στην διάθεσή τους...
    τώρα το είδα και στέλνω μήνυμα ...
    Να είσαι καλά με τούτο το 'σκούντημα'...
    Τα φιλιά μου, καλό βράδυ να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρέπει όπωσδήποτε να κάνω κάτι Μαρία μου κάτι θα βρω γιατί με την κατασκευη΄δεν το έχω καθόλου!
    Θα βρω τρόπο όμως να βοηθήσω σίγουρα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Oι Χρυσομέλισσες είναι πρόθυμες να βοηθήσουν στην κατασκευή λαμπάδων και την τεχνογνωσία έχουν και τη διάθεση.....το θέμα είναι τα υλικά, αν υπάρχουν ή έχουν προσφερθεί από άλλους θα ήτανε μεγάλη βοήθεια γιατί οι οικονομικές δυνατότητες για αγορές είναι πολύ περιορισμένες...
    Πάντως αν κάποιες φίλες θέλουνε να γίνει μία προσπάθεια εξασφάλισης υλικών, μπορούμε παρέα να φτιάξουμε τις λαμπάδες στο χώρο μας που παρέχει πολλές ευκολίες για το σκοπό αυτό ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ για την πρότασή σου. Μπορείς να στείλεις ένα email στο xeblogarisma@gmail.com, για να συνεννοηθείτε;
      Παράλληλα, επικοινωνώ κι εγώ μαζί τους για να σας φέρω σε επαφή αν χρειαστεί.
      Τα φιλιά και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Μαρία μου!! Κι εγώ κάτι θα προσπαθήσω να φτιάξω αν κι είναι λίγος ο χρόνος..
    Ελπίζω αυτή τη φορά να καταφέρω και να παραβρεθώ κι εγώ στο bazaar από κοντά!!!
    Φιλάκια πολλά κι ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα, Μαρία μου!
    Θα προσπαθήσω να στείλω κάτι κι εγώ αν προλάβω!
    Καλή επιτυχία εύχομαι. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου, μπορώ να συμμετάσχω με λαμπάδες.Ελπίζω ο χρόνος να με φθάσει.Θα επικοινωνήσω, μαζί σου για λεπτομέρειες:διευθύνσεις κ.λ.π.Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλησπέρα και από εμάς της ομάδας του ξεblogαρίσματος....
    ευχαριστούμε πολύ για την ενεργοποίηση σας και για τα καλά σας λόγια αλλά κι εσένα Μαρία μου που έκανες αυτή της προσπάθεια ενεργοποίησης και ενημέρωσης των φίλων σου..
    πριν λίγες ημέρες στείλαμε 10 καλοριφέρ λαδιού για τις ανάγκες της πτέρυγας μωρομάνων στην Θήβα.
    εκεί αυτή τη στιγμή βρίσκονται 16 παιδάκια κάτω των 3 ετών με τις μητέρες τους και οι ανάγκες τους είναι τεράστιες.
    στόχος μας είναι το πασχαλινό μας μπαζάρ εκτός του καλού ταμείου να μας φέρει κοντά μας κόσμο πρόθυμο να κάνει κάτι για αυτά τα παιδάκια και για τις άπορες φυλακισμένες των γυναικείων φυλακών. είναι πολλά αυτά που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε, αλλά δεν είναι σωστό να γραφτούν εδώ.
    μπορεί όποιος-όποια θέλει να ρίξει μια ματιά στο xeblogarisma.blogspot.com και μπορεί φυσικά να έρθει στο μπαζάρ μας για να τα πούμε από κοντά.

    θα χαρούμε να σας δούμε εκεί....
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.