Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Parfait Amour (*)

-         Σε είχα σα βασίλισσα μη βρέξει και μη στάξει!
-         Γιατί εγώ δεν ήμουνα σε όλα μου εντάξει;
-         Που δούλευα νυχθημερόν τίποτα μη σου λείψει!
-         Ποια άλλη θα περίμενε τα πόδια σου να τρίψει;
Mε θερμοσίφων’ ανοιχτό;
Και  σώβρακο κολλαριστό;
Και το γιουβέτσι αχνιστό;
Ποια θα σου είχε μπακλαβά;
Όχι για πες μου. Ποια;
-         Σου ζήτησα εγώ ποτές να φτιάχνεις μπακλαβάδες;
Από τη μια με γλύκαινες κι ύστερα με φαρμάκωνες με άδικους καβγάδες!
-         Ξέρεις γιατί σου γκρίνιαζα;  Γιατί ξενοκοιτούσες!
-         Και τη δική σου την ουρά ενίοτε κουνούσες!
-         Πότε μωρέ Απόστολε κούνησα την ουρά μου;  
Που ήμουνα υπόδειγμα τριάντα χρόνια γάμου!
-         Γιατί εγώ δεν ήμουνα; Και που λοξοκοιτούσα,
για να ζηλέψεις τό΄κανα, όταν μου είπες μια βραδιά πως δεν σε συγκινούσα.
-         Το’πα γιατί μου είπανε πως τά’χεις με τη χήρα…
-         Ποια χήρα βρε Βασούλα μου;
-         Του μακαρίτη του Μηνά… της θειας σου η βαφτιστήρα.
-         Αν ήθελα βρε Βάσω μου εγώ να στα φορέσω…  
-         Δεν μου τα φόρεσες ποτές, όπερ να υποθέσω;
-         Μη σώσω να ξημερωθώ, στ’ ορκίζομαι αητέ μου!
-         Μήτε κι εγώ στα φόρεσα κι ας είχα τα σουξέ μου!
-         Τότε προς τι Βασούλα μου αυτό το καβγαδάκι;
-         Μόνος σου το ξεκίνησες να μου μιλάς με υφάκι!
-         Τό’κανα για ν’ ανάψουνε λιγάκι τα αίματά μας,
γιατί πολύ βαλτώσαμε μες τα προβλήματά μας.
-         Και πώς θα την κρατήσουμε τη λίμπιντο ακμαία;
Με κασκορσέ απ’ τον πόλεμο  και τρίχινη σκελέα;
-         Eίσαι να πάμε στο σεξ-σοπ να πάρουμε ιδέες;
-         Δε ντρέπεσαι Απόστολε; Ο νους σου τρέχει διαρκώς σε εμμονές χυδαίες!
-         Πού είναι η χυδαιότητα;.... τι εννοείς ρε Βάσω;
Εγώ σλιπάκια αθλητικά θέλω να αγοράσω!
-         Άντε καλά... σάμπως θ’ αλλάξω και εγώ, κάτι παλιές κιλότες.
-         Καλά που το κατάλαβες, τέτοιες φορούσανε παλιά οι Σφακιανοί κι οι Χιώτες!
-         Και τι προτείνεις δηλαδή να πάρουμε για μένα;
-         Ζαρτιέρες και κομπινεζόν... τα έχω απωθημένα!
-         Και να με δουν στη γειτονιά ν’ απλώνω τέτοια ρούχα;
Έχουμε γιο της παντρειάς θ’ αρχίσουνε τα γιούχα!
-         Και δηλαδή ξοφλήσαμε αν παντρευτεί ο γιος μας;
Μόνο για να γεννήσουμε είν’ ο προορισμός μας;
-         Γεράσαμε Απόστολε αυτή είναι η ουσία!
-         Δεν έχει δικαιώματα η τρίτη ηλικία;
-         Μα να φορέσω νεγκλιζέ που είμαι γεμάτη ζάρες;
-         Εγώ γυμνή σε σκέφτομαι και μού’ρχονται αντάρες!
-         Μπα σε καλό σου Απόστολε, μού’ρχεται να γελάσω!
Στα εξήντα μου το “εργόχειρο” πάλι να ξαναπιάσω;
-         Γιατί γελάς ρε Βάσω;
Ξέχασες που παντρεύτηκε στα ογδόντα του ο Πικάσο;

[Aφιερωμένο εξαιρετικά σε κάτι ζευγαράκια που κάνουν το μεταπτυχιακό τους στη ζωή και τον έρωτα.
Tότε που όλοι τους θεωρούν παροπλισμένους…]

Η Βάσω και ο Αποστόλης φιλοξενήθηκαν στο 18ο συμπόσιο ποίησης της Αριστέας κι ευχαριστούν θερμά την οικοδέσποινα και τους φίλους που τους τίμησαν με την ψήφο εμπιστοσύνης τους. Πιασμένοι χέρι-χέρι αποχώρησαν απ’ το συμπόσιο, σχολιάζοντας έντονα την πρωτόγνωρη εμπειρία τους.
-         Είδες που σου τα έλεγα πως άξιζε να’ρθούμε;
-         Φοβόμουν βρε Απόστολε να μη ρεζιλευτούμε!
-         Το έχασες το στοίχημα κι απόψε δεν κοιμάσαι!
-         Δεν θα κεράσεις ένα ντρινκ λιγάκι να φτιαχτούμε;
-         Parfait amour κορίτσι μου, όπως παλιά, θυμάσαι;
 (* η τέλεια αγάπη)

51 σχόλια:

  1. Μαρία μου, όσες φορές και να διαβάσω το ποίημά σου, δεν το χορταίνω! Γι' αυτό άλλωστε του έδωσα τους 3 βαθμούς μου!!! Ουάου! Θερμά συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο όμορφο δρώμενο της Αριστέας μας, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, μου θύμισε μέρες Κωμειδυλλίου!
    Αλλά και το parfait amour....καταπληκτικό :)
    Να είσαι καλά!
    και...μεγειά η νέα εικόνα του Απάγκιου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγώ το σκέφτηκα αυτό το καταπληκτικό έμμετρο που είχατε σκαρώσει με την Κλαυδία και τα υπόλοιπα κορίτσια.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Βαρβάρα μου!

      Διαγραφή
  3. χαχαχα! με το που διάβασα τις δυο πρώτες γραμμές στο συμπόσιο της Αριστέας μας, είπα: Αυτό είναι της Μαρίας!!!
    Το ύφος σου, το χιούμορ σου και τα γλυκόπικρα "νοήματα" που μεταφέρεις φωνάζουν από μακριάαααααααααα: Μαρία!
    Παρφέ και το ποίημα σου!
    Αχ! και αυτό το παρφέ ντ' αμούρ τι νόστιμο που το θυμήθηκες και εσύ!
    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε; Μάλλον πρέπει να βάλω σιγαστήρα :-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου!
      Πώς να σου κρυφτεί εσένα άνθρωπος; Η διαίσθησή σου τρέχει με χίλια!

      Διαγραφή
  4. Σε αυτά τα ώριμα ζευγαράκια του μεταπτυχιακού της ζωής απέδωσες με τον δικό σου λυρικό και έμμετρο τρόπο την τιμή που τους αξίζει Μαρία μου.
    Μπράβο....! για την ιδέα, για την μορφοποίησή της, για την έκφρασή της. Μπράβο ολόψυχα σε ένα ποίημα-συμμετοχή που ήταν και στις επιλογές μου.
    Συγχαρητήρια καλή μου και πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ORIGINAL IDEA!!!!!!!!!
    Ουάου όλα καλά και Άγια
    από μέσα σου δεν φεύγει ποτέ ο πόθος, η έλξη, η αγάπη, η τρυφερότητα, όλα αυτά μέχρι το τέλος αυτό που φεύγει είναι του σώματος η ανημποριά, η φθορά οπότε το παίρνεις χαμπάρι όταν πλέον έχεις φθάσει εκεί όπου δεν υπάρχει επιστροφή.
    Δεν το παραδέχεσαι, γίνεσαι αντάρτης ψάχνεις να βρεις διέξοδο, δεν υπάρχει καμιά παρά ένας καλός λόγος μια εκδήλωση αγάπης κατανόησης, τρυφερότητας από το έταιρον φύλο....
    και μετά λες Βρε που φθάσαμε!!!!!!
    Τους χαιρετισμούς μου από την απέναντι όχθη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι όμως και κατάκτηση ζωής να τα έχεις βιώσει όλα αυτά;
      Γαβρίλη σ' ευχαριστώ πολύ για την κατάθεσή σου!

      Διαγραφή
  6. Γέλασα με ζευγάρια στο μεταπτυχιακό της ζωής!! Πόσο δίκιο έχεις! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου. Ο Αποστόλης και η Βάσω μας χάρισαν πολλά πολλά χαμόγελα
    Να σαι καλά
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου και καλή εβδομάδα
    Το πόσο μου άρεσε δεν λέγεται
    Αχ αυτό το γλυκόπικρο χιούμορ σου!!!!!

    Να είσαι και να περνάς καλά ♥ φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρωτότυπη κι ευρηματική η "Parfait Amour" σου, Μαρία μου!
    Φυσικά και την τίμησα με την ψήφο μου!
    (Τι πινελιά κι ο Πικάσο!)

    Τα φιλιά και την καλημέρα μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαχρονικές αξίες. Το λικέρ, ο Πικάσο και το ζευγαράκι βεβαίως-βεβαίως...
      Καλό νέο μήνα να έχεις Νατάσα μου!

      Διαγραφή
  9. Πάντα, με τον δικό σου τρόπο, ξεχωριστή κι απολαυστική, Μαρία μου - μας κάνεις να σε χαιρόμαστε κάθε, μα κάθε φορά. Η ικανότητά σου να μεταδίδεις νοήματα, είτε με σοβαρή γραφή είτε με χιουμοριστική, είναι θαυμαστή.

    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήταν εξαιρετικό το συμπόσιο μας και σε αυτό συνέβαλε και η ευφάνταστη και ιδιαίτερη συμμετοχή σου Μαρία μου. Μου άρεσαν η Βάσω και ο Απόστολος και η αφιέρωση σου. Προσωπικά πιστεύω, πως οι άνθρωποι που αντέχουν στο χρόνο και τολμούν να ζουν τον έρωτα τους, δεν παροπλίζονται.
    Να 'σαι καλά να δημιουργείς Μαρία μου.
    Καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς το αυτό πιστεύω κι εγώ Μαρίνα μου.
      Και τους θαυμάζω απεριόριστα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Είσαι απίστευτη!!!
    Τι ωραίο ποίημα είναι αυτό!
    Τα λέει όλα πολύ γλυκά και νόστιμα.
    Πολύ γέλασα😂😂😂😂😂
    Καλή συνέχειακαι Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη δεις εσύ πλεχτό, αμέσως να γελάσεις :-)
      Να'σαι καλά Ρενάκι μου χρυσοχέρικο!

      Διαγραφή
  12. “Ναι, κάτι έχω γράψει....θα το ολοκληρώσω και θα στο στείλω...έτσι, για τη συμμετοχή. Δεν είναι τίποτε σπουδαίο...! ”
    Φαντάσου πως θα ήταν το σημαντικό δηλαδή! ☺

    Κανελλάκι μου μυρωδάτο...
    Περίμενα κι εγώ με περιέργεια.... Κακώς! Αφού μέσα μου ήξερα. Μέτρια δεν υπάρχουν για σένα. (Μόνο στην κεφαλή σου!)
    Όταν το έλαβα με το καλό, ήξερα ότι θα κάνει θραύση. Αυτά έχουμε ανάγκη! Είναι σαν ένα μπλε χάπι, για το αβέβαιο μέλλον. Αν έχεις τον γεράκο σου στο πλάι... ε, όσο να το κάνεις, είναι ανακουφιστικό!
    (Για όσους δεν έχουν ...πάντα υπάρχει η ελπίδα ρε αδερφέ! σημ.: ξαναέγινα αισιόδοξη από μαύρη! ☺)
    ΣΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν που τους είχα για εύθραυστους αρχικά Αριστέα μου...
      Σ' ευχαριστούμε πολύ-πολύ για όλα, άπαντες!

      [Ερώτηση: αυτό το μπλε χάπι είναι εκ φύσεως μπλε, ή αποτελεί προϊόν ντεκουπάζ;]

      Διαγραφή
  13. Αν αυτοί οι διάλογοι τωρινής αλλά και παρωχημένης ζηλοτυπίας, αποδίδονταν από δυο ηθοποιούς τού παλιού ελληνικού κινηματογράφου, ας πούμε Φωτόπουλος-Βασιλειάδου, θα έδιναν άφθονο γέλιο.
    Και βέβαια το έμμετρο έχει μεγάλη χάρη.
    Γραμμένη με τρυφερότητα η ανάρτησή σου, Μαρία, και με ωραία υπονοούμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζομαι και χαμογελάω με νοσταλγία και λατρεία γι αυτούς τους αγαπημένους ηθοποιούς.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη!

      Διαγραφή
  14. Τρυφερό, γλυκό, άμεσο! Μαράκι μου πολλά συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και την ιδέα σου! Αυτά τα ώριμα ζευγάρια του μεταπτυχιακού της ζωής, πόσα μαθήματα δίνουν!!!
    Να είσαι πάντα καλά φίλη, να δημιουργείς, να αποτυπώνεις, να μαγεύεις και να διδάσκεις!
    Πολλά γλυκά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα και τι να πω..είσαι η πρώτη σελίδα που ανοίγω με το καφέ μπροστά μου και κατάφερες κάτι περισσότερο από το καφέ!!! Γέλασα με τη ψυχή μου , ίσως γιατί ανήκω κι εγώ στην ηλικία αυτή που περιγράφει το ποίημα!!!Συγχαρητήρια!(το κλέβω!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεύθερα Γιωργία μου! Χαρά μου μεγάλη που συνόδευσα τον πρωινό σου καφέ.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Ε.... τι να πω τώρα, πόσο το απόλαυσα, πόσο το χάρηκα, πόσο έντονα αισθάνθηκα τη μοσχοβολιά σου από τον πρώτο στίχο.....Ωδή στην ηλικία που διανύω με τα όμορφα, τα ευτράπελα, τα ζόρικα και τα αναμενόμενα....δοσμένα με την απαράμιλλη δική σου γλύκα και χιούμορ Κανελλάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα γελάω με το σχόλιο σου στη βαθμολογία Κλαυδία μου... Αυθόρμητη και ειλικρινής όπως το συνηθίζεις άλλωστε. Χίλια ευχαριστώ για όλα ♥

      Διαγραφή
  17. Εναποθέτω για άλλη μια φορά το θαυμασμό μου στη γραφή σου, Μαρία, το σεβασμό μου στην προσωπικότητά σου και την αγάπη μου στη φιλία σου που αξιώθηκα.

    Εξαιρετικοί οι έμμετροι διάλογοί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το τί γέλιο έκανα,
    δεν περιγράφεται!😄
    Φιλάκια πολλά,Μαρία μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι κιλότες μας φάγανε τελικά...
      Σ' ευχαριστώ ρε Γιουλάκι ♥

      Διαγραφή
  19. Προσκυνω κυρια μου.τα συγχαρητηρια μου και του συζυγου επισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γέλασα, Μαρία μου, μπράβο σου!
    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εντάξει, είναι άπαιχτο το ποίημα!
    Καλό μήνα Μαρια Κανελλάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Αρτίστα μου!
      Καλό μήνα και σε σένα, άρχισαν και οι ψύχρες που τόσο λαχταρούσες...

      Διαγραφή
  22. Ασθμαίνουσα και καταιδρωμενη..(λογο ηλικιας και ταυτησης ) με τον Αποστολη και την Βασω.. ήρθα να τους αφήσω ενα φιλί στο μαγουλο τους .. και εννοειτε και στο δικο σου μαγουλακι .. Κανελλάκι μου χα..χα.. ανοιξανε τα πνευμόνια μου απο το γελιο .. χαρά μου να είσαι καλα για τα πολλα χαμογελα..που μας χαρισες..με την πένα σου..!!!
    Το διαβασα του Γιώργου μου και σου δινει και εκεινος τα συγχαρητηρια του.. και ο επίλογος του... ετσι δεν πρεπει να ειναι τα ανρογυνα Ρουλακι μου;χα..χα..
    Να ειναι καλ το Αριστακι με το συμπόσιο του που είναι η αφορμή να διαβαζουμε τετοια δαμαντακια γραφής απο όλους τους συμμετεχοντες..
    Αχ βρε Μαρακι μου να έχεις εναν όμορφο μηνα γεματο απο τα χαμογελα που μας χάρισες... και απο τους δυο μας την αγαπη και τα φιλιά μας..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά εσείς οι 4 πρέπει να γνωριστείτε και να ανταλλάξετε εμπειρίες Ρουλιώ μου ;-)
      Κι ένα φιλί από μένα και στους δυο σας ♥

      Διαγραφή
    2. Nαι Κανελλακι μου ...κανονισε ενα ραντεβου.. εχουμε ταυτηση αποψεων.. χα..χα..

      Διαγραφή
  23. Ένα σερβίρισμα parfait!
    Μοναδική, ευαίσθητη και με εξαιρετικό χιούμορ πάντα η γραφή σου!
    Ναι, έχουν δικαίωμα κι αυτοί... σ' ένα από τα μεγαλύτερα δώρα της ζωής!
    Μπράβο, Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία μου πολλά συγχαρητήρια!
    Καθόλου απαρατήρητη δεν πέρασε η Parfait Amour και με το δίκιο της, αφού ήταν τόσο τέλεια και σαν αγάπη, μα και σα συμμετοχή!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι γιατί σαν θέμα δεν πέρασε απαρατήρητο.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  25. Kαι το χιούμορ όπλο είναι στης ζωής το στίβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όσες φορές κι αν το διαβάσω η ίδια αίσθηση!! Πανέξυπνο, ευφυές, γλαφυρό, πνευματώδες κι ένα άκρως ερωτεύσιμο ζευγαράκι που μας κέρδισε με το πηγαίο χιούμορ του!! Ότι ιστορία σκαρώνεις Μαρία μου μέσα από την ζωή βγαλμένη και γεμάτη από την αλήθεια και την σοφία της!! Πως να μην αγαπηθεί;; 💪💪
    Συγχαρητήρια για την εξαιρετική συμμετοχή σου!! Πόσα στολίδια και πάλι μαζευτηκαν!!
    Πάντα να σαι δημιουργική!! 😙😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.