Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Πίτσα ντι Ρουφιάνο


Τηλεφώνημα για παραγγελία φαγητού:

- Γεια σας! "Πίτσα Mario" εκεί;

- Όχι κύριε." Είμαστε το "Google Pizza".

- Κάλεσα λάθος αριθμό;

-  Όχι κύριε Μυλωνά. Η Google αγόρασε το κατάστημα "Πίτσα Mario".

- A, καλά. Τότε θα ήθελα να παραγγείλω μία πίτσα.

- Εντάξει, κύριε Mυλωνά. Ως συνήθως;

- Ως συνήθως; Ξέρετε τι παραγγέλνω "συνήθως";

- Σύμφωνα με τα στοιχεία μας, τις τελευταίες 15 φορές, είχατε παραγγείλει πίτσα 12 τεμαχίων με διπλό τυρί, λουκάνικο, χαλούμι, πιπεριά, μανιτάρια και παχιά ζύμη.

- Xμ... Λοιπόν, ναι. Αυτό θα ήθελα να παραγγείλω κι αυτή τη φορά.

- Μήπως μπορώ να προτείνω για σας και τη φίλη σας την Μαρία από τα Βριλήσσια, αυτή τη φορά, να πάρετε μικρότερη πίτσα με 8 φέτες με ρικότα, ρόκα και ντομάτες ;

- Όχι, μισώ τα λαχανικά.

- Έχετε όμως υψηλή χοληστερόλη.

- Πώς το ξέρετε;

- Έχουμε τα αποτελέσματα των εξετάσεων αίματός σας στον ΕΟΠΥΥ, τα τελευταία 7 χρόνια.

- Ίσως είναι κι έτσι, αλλά δεν θέλω πίτσα με λαχανικά. Παίρνω ήδη φάρμακο για υψηλή χοληστερόλη.

- Ναι, αλλά παίρνετε το φάρμακο ακανόνιστα. Πριν από 4 μήνες αγοράσατε από το φαρμακείο μια συσκευασία μόνο με 30 δισκία. Σύμφωνα με τον γιατρό σας, τον κύριο Παπαδόπουλο, δεν μπορεί να σας έφτασαν, αν ακολουθούσατε τις οδηγίες του φαρμάκου.

- Αγόρασα τα υπόλοιπα, άλλη μέρα, σε άλλο φαρμακείο.

- Η αγορά σας δεν εμφανίζεται στην πιστωτική σας κάρτα, κύριε.

- Πλήρωσα μετρητά.

- Κακώς. Σύμφωνα με τον άδειο τραπεζικό σας λογαριασμό, δεν έχετε κάνει ανάληψη τόσα χρήματα.

- Έχω άλλη πηγή εισοδημάτων. Πήρα αναδρομικά σύνταξης από το έτος 2013.

- Ναι, αλλά δεν κάνατε τροποποιητική δήλωση και φάγατε πρόστιμο από την ΑΑΔΕ.

- Αρκετά! Κουράστηκα με το google, το facebook, το twitter και το whatsapp. Φεύγω για ένα νησί στον Ινδικό ωκεανό, χωρίς ίντερνετ και κοινωνική δικτύωση, όπου κανείς δεν θα με κατασκοπεύει!...

- Καταλαβαίνω, κύριε, αλλά δεν μπορείτε να βγάλετε αεροπορικό εισιτήριο για Μαλδίβες. Σύμφωνα με το ταξιδιωτικό σας γραφείο "Go Wild", πρέπει να ανανεώσετε το διαβατήριο της κουμπάρας σας. Έληξε πριν από 5 εβδομάδες. Και επιπλέον, θυμείστε της να καλέσει τον γυναικολόγο της, γιατί είναι έγκυος. Συγχαρητήρια! 



Υ.Γ. Καλές αντοχές να έχουμε όλοι μας, εντός σπιτιού και εκτός πανικού. Αποθέματα σε τρόφιμα και χαρτιά υγείας, έχουμε όλοι μας. Ας φροντίσουμε για  τις καβάτζες μας σε χαμόγελα, αισιοδοξία και αλληλεγγύη.

(Κείμενο και φωτογραφίες αλιευμένα απ' το διαδίκτυο)

23 σχόλια:

  1. Μα τι ρουφιάνο όμως!
    Να κάνουμε λίγη πλάκα, Μαρία μου, κι ας είναι γλυκόπικρη, διότι δε θα βγει!
    Είχες έμπνευση πάλι! Ευτυχώς!
    Φιλιά και καλή δύναμη σε όλους μας, μια και απαιτείται αντοχή σε όλα τα επίπεδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κείμενο μού το έστειλε φίλος που διατηρεί ακόμα το χιούμορ του. Σκέφτηκα πως είναι ένα πρώτης τάξεως "ανέκδοτο" για διασπορά και σκέψη. Από έμπνευση, έχουμε κάτι αποθέματα διαθέσιμα. Μέχρι να εξαντληθούν, στέλνω τα χαμόγελα και τα φιλιά μου Γλαύκη μου 😀

      Διαγραφή
  2. ΄Ισως είναι καιρός να πάψουμε τα ''ως συνήθως'' και να αλλάξουμε σελίδα. Ναι και εμένα με ξεπερνάει αυτό με το φέις...
    Πάντως είχες όντως έμπνευση που λέει και η Γλαύκη αλλά δεν χαμογέλασα, αγριεύτηκα λίγο, πειράζει;
    Καλό βράδυ με υπομονή και ευχή όλοι να βγούμε όσο γίνεται αλώβητοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διευκρινίζω ότι δεν είναι δικής μου έμπνευσης, αλλά επειδή κι εγώ αγριεύτηκα απ' τις αλήθειες του, είπα να το μοιραστούμε.
      Καλή δύναμη Αννούλα μου♥

      Διαγραφή
  3. Περιττό να σου γράψω, Μαρία, ότι μου άρεσε η ανάρτησή σου. Φαντάζομαι πως σ’ ενημέρωσε η ΑοΕπ, αφού γνωρίζει επαρκώς τις απόψεις μου από τα σχόλια που κατά καιρούς σού έχω γράψει…
    (ΑοΕπ, Αόρατη Επιτήρηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι κι εσύ "φακελωμένος" Άρη μου, προ πολλού.
      Ας έχουμε αντίληψη για το τι γίνεται, αφού δεν μπορούμε να το αποφύγουμε. Μόνο να ελαχιστοποιήσουμε μπορούμε την έκθεσή μας στο διαδίκτυο.
      Τους χαιρετισμούς μου!

      Διαγραφή
  4. Αυτό πάλι που το πας; Ποιον ενδιαφέρει πού βρίσκεται ο καθένας και το βάζει στο φέις; Χώρια που αναρτούν ό,τι κάνουν με ποιον είναι πώς το κάνουν... Έλεος Θεέ μου... Και μετά λέμε για μη εξαρτημένη ζωή με ελεύθερη βούληση... Έχεις δίκιο τα πάντα μας ξέρουν.... είναι που αντιδρούσαμε για να μην ελέγχουν τη ζωή μας...Αχ βρε Μαρία μου πόσο πικρό είναι αυτό!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πικρό ξεπικρό, είναι μια πραγματικότητα.
      Φιλιά πολλά Μαίρη μου και καλές αντοχές με όσα ζούμε!

      Διαγραφή
  5. Μια τραγική αλήθεια ανάμεσα στο γέλιο και στο βαθύ κλάμα. Ανάμεσα στο σατιρικό και στο βαθύ σκοτάδι. Με τη γλώσσα της Μαρίας που έχει τον μοναδικό της τρόπο να το εκφράζει.
    Για όσους δεν το ξέρετε.
    Το FIREFOX MOZILLA, φαντάζομαι ξέρετε τι είναι, ανέπτυξε εφαρμογή
    KEEP FACEBOOK OUT OF YOUR TRAIL
    Που εμποδίζει το γνωστό "δημοκρατικό" μέσο να παρακολουθεί και τι χρώμα σώβρακο φοράμε.
    Για όσους ενδιαφέρονται θα επιλέξετε ως browser τον γνωστό ανά τον κόσμο FIREFOX!

    Στέλνω φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικό μου το κείμενο Γιάννη, είναι δάνειο ενός καλού φίλου που το αλίευσε στο διαδίκτυο. Όσο για τον Mozilla, κρατάω την χρήσιμη πληροφορία σου, ωστόσο νομίζω πως όλα τα δεδομένα μας καταγράφονται, όποιον browser κι αν χρησιμοποιούμε. Απλά είμαστε φακελωμένοι σ' άλλη τράπεζα πληροφοριών 😉 Είναι καλό πάντως που έχει αυτή την εφαρμογή, τουλάχιστον κρατάει τους χρήστες υποψιασμένους.
      Τα έγκλειστα φιλιά μου και υπομονή μέχρι να βρεθεί το... εμβόλιο

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα! εξαιρετικό, ευχαριστούμε Μαρία!
    Το ότι μας παρακολουθούν είναι σίγουρο, μια και αυτός που ανακατεύεται με τα πίτουρα στα σίγουρα τον τρώνε και οι κότες και μετά μου λες πως είμαστε ελεύθεροι!
    Πάντως ενστικτωδώς ποτέ δεν είχα fb ένα μείον στην παρακολούθηση!

    ΑΦιλάκια, αγκαλίτσες και όλα τα κολλητικά εδώ στο blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α παρακολούθητη είσαι Στεφανία μου!
    Αγκαλιές και φιλιά κι από εδώ, με εγκράτεια, ψυχραιμία και το ποτήρι (λίγο) πάνω απ' τη μέση ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύστοχες οι σκέψεις σου Μαρία μου, με χιούμορ και με την ευθύτητα του «έξω απ’ τα δόντια» για την μεγαλύτερη αντίφαση της εποχής. Το Facebook. Προνόμιο για κάποιους, παιχνίδι για άλλους και μάλιστα επικίνδυνο από λανθασμένες ενέργειες Η αλήθεια είναι πως όλοι το κατακρίνουμε και όλοι διατηρούμε ένα λογαριασμό με αναφορά για οτιδήποτε μας συμβαίνει.
    Ας είναι! Ας μείνουμε στα θετικά (αν υπάρχουν)
    Καλό βράδυ Μαρία μου, καλή δύναμη με όσα αντιμετωπίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φέις είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο επικοινωνίας. Αν γινόταν και σωστός χειρισμός απ' τους χρήστες, αλλά κι απ' τους διαχειριστές, θα ήταν μια χαρά. Αν...
      Κρατάμε τα θετικά πάντα Αννίκα μου.
      Και πορευόμαστε, μέχρι να βγούμε κι απ' αυτό το τούνελ...
      Φιλί εξ αποστάσεως και θερμές ευχές ♥

      Διαγραφή
  9. Ενα κείμενο γεματο αλήθειες και δοσμένο με ένα υπέροχο χιουμορ..πικρό μεν αληθινό δε Κανελλακι μου είναι αλήθεια ότι μου θυμησε το δικό σου και. ημουν σιγουρη γι αυτό αν δεν το έγραφες ότι ειναι γραμμένο απο αλλον ..
    Το ότι μας έχουν φακελωμενους το ξέρουμε Μαρακι μου..ακομα και ποτε παμε στην τουαλέτα ξέρουν..αυτα έχει η τεχνολογία μαζι με τα καλά της ...η καλή της πλευρα ειναι αυτή που βρισκόμαστε εδώ και τα λέμε..και τα πικρά μας και τα καλά μας Κανελλακι μου γλυκό..
    Να προσεχουμε δύο φορες και απο τον το ιό που μας κυνηγάει και από τους υιούς της παγκοσμιοποίησης..
    Την αγάπη μου πάντα καλό σου ξημέρωμα..φιλώ σε..!!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτο με τα αποθέματα χαρτιου υγειας και μακαρονίων..ίσως να είμαι και η μοναδική που αγόρασα μόνο ένα πακετο..είμαι άρρωστη γιατρε μου;..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα πακέτο μακαρόνια; Είσαι η ντροπή του καταναλωτισμού!... 😍
      Πες μου ότι δεν έχεις πάρει ένα κοντέινερ χαρτί υγείας, να με αποτελειώσεις τώρα...
      Φιλί παγκοσμιοποιημένο Ρουλάκι μου γλυκό♥

      Διαγραφή
    2. Και από αυτό ένα πακέτο..στον λόγο μου Κανελλακι μου...ναι είμαι η ντροπή του καταναλωτισμού το παραδέχομαι πως... ίσα της βδομάδος τα απαραίτητα..βδομάδα την βδομάδα το πάμε..μέχρι να πληρωθεί η σύνταξη...αν έχουν αφήσει τίποτε οι υπόλοιποι...😮

      Διαγραφή
  11. Α! Ξέχασα να σημειώσω το σημαντικότερο, πως και εμείς "τους" παρακολουθούμε με το όπλο της σωστής ενημέρωσης... ας τολμήσουν να μας κουνηθούν και θα βουίξει το blogging!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνο κουνιούνται, αλλά μας έχουν φέρει τις ζωές μας τούμπα.
      Κι αυτή τη φορά, με πρόσχημα τον ιό, θα γυρίσουμε σε εποχές αλήστου μνήμης και φτώχειας. Οσονούπω...

      Διαγραφή
  12. Μαράκι μου είμαστε φακελωμένοι εν γνώσει μας αυτή τη φορά και μάλιστα τους προσφέρουμε απλόχερα όλες τις λεπτομέρειες της ζωής μας. Που πάμε, με ποιους, τι μαγειρέψαμε, τι φάγαμε, που είναι τα παιδιά μας κ.τ.λ., κ.τ.λ.
    Ας σκεφτούμε σοβαρά τι κάνουμε...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό με τα παιδιά και τις φωτογραφίες που αναρτούνται, με ξεπερνάει όμως. Σαν να τα βγάζουν στο δρόμο και να τα αφήνουν μόνα τους στο έλεος των περαστικών... Τι να πω;
    Ελένη μου, στέλνω τα φιλιά και τις ευχές μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο σωστά τα λέει Μαρία μου!
    Δεν είμαστε πια ελεύθεροι.
    Δούλοι της τεχνολογίας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.