Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020

Πομ πομ κι ο Θεός βοηθός!


Πριν λίγους μήνες, σύσσωμη η Ιερά Σύνοδος άνοιξε πυρ ομαδόν κατά της γιόγκα, του πιλάτες και παρεμφερών μεθόδων άσκησης και χαλάρωσης, με το επιχείρημα πως  αποτελούν λανθασμένες οδούς πνευματικής αναζήτησης. «Κανένας πιστός στα γυμναστήρια του διαβόλου» ωρυόντουσαν, στις αρχές του χρόνου, οι θρησκόληπτες γονυπετούσες που -τάχαμου- υπερασπίζονταν τη χριστιανική ιδεολογία. Λες κι ο Χριστός δίδαξε πως η σωματική άσκηση και η ψυχική χαλάρωση είναι απαγορευμένοι καρποί και πως όσοι παλεύουν να κρατηθούν όρθιοι -ψυχή τε και σώματι- τούς αξίζει μια θέση στην κόλαση! Λες κι αν ήταν τώρα κοντά μας, θα μας δίδασκε την άνευ όρων παράδοση  στο καθημερινό ψαλτήρι του φόβου, απ’ όλους τους άμβωνες της ενημέρωσης. Ενός φόβου ύπουλου και εξίσου καταστροφικού για την ψυχική υγεία και το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Ψιλά γράμματα θα μου πείτε. «Αγάπα το φόβο, το κανάλι και τη μάσκα σου».

Κι όταν διάβασα πως μαθήματα, όπως η κοινωνιολογία και τα καλλιτεχνικά, αποσύρθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες απ’ το μαθητικό πρόγραμμα, περίμενα πως, με το ίδιο σθένος που ξεσηκώθηκαν για το μάθημα των θρησκευτικών, θα επαναστατούσαν και πάλι οι θρησκευτικοί μας ηγέτες. Να υπερασπιστούν την πρόσβαση των παιδιών σε ουσιαστική μάθηση. Να έχουν αποκτήσει αυτογνωσία και υπευθυνότητα μέχρι την ενηλικίωσή τους, να εντρυφήσουν στις τέχνες τα παιδιά που έχουν δεξιότητες και που -προφανώς- θα μείνουν ανεκπλήρωτα τα όνειρά τους. Να μη χάσουν τη δουλειά τους οι καθηγητές των μαθημάτων αυτών, τόσοι επιστήμονες που επένδυσαν χρόνια και κόπους σ’ ένα υπαρκτό πεδίο σπουδών που, μετά από λίγα χρόνια, γίνεται ανύπαρκτο εργασιακά. Ματαίως περίμενα. Άχνα απ’ τα εκκλησιαστικά χαρακώματα.

Στην πρόσφατη ανακοίνωση του υπουργείου (παιδείας να το πω; ) πως στα σχολεία (που ακόμα παίζουμε στα ζάρια πότε θ’ ανοίξουν) εντάσσεται και το τσιρλίντινγκ, μετρούσα τις ώρες μέχρι το μεγάλο ξεσηκωμό των Πατέρων. Οραματιζόμουν σύγχρονους Παπαφλέσσες να παιανίζουν το λάβαρο της επανάστασης. Το ‘χα σίγουρο πως το ιερατείο θ’ απαιτήσει απ’ το κράτος -και θα συμβάλλει, λέει, και το ίδιο- στη δημιουργία καλύτερων αθλητικών υποδομών στα σχολεία. Να γίνουν κλειστά γυμναστήρια (όπως στην Αμερική που διαπρέπει το τσιρλίντινγκ), να γίνει και κανένα εργαστήριο πληροφορικής, να μπαλωθεί το σκισμένο φιλέ του βόλεϊ και ν’ αποκτήσουν πρόσβαση στη γυμναστική, στο κυλικείο, στις τουαλέτες και στις σχολικές εκδρομές, και  τα παιδιά με κινητικά προβλήματα. Επί ματαίω κι αυτή μου η προσμονή. Σιγή ιχθύος.

 


Καημένε μου, κύριε “Φλωρά,” των σχολικών μου χρόνων…

Που πάσχισες να μας μάθεις Όμηρο και στίχους του Σοφοκλή. Που ερχόσουν πρώτος στο σχολείο, κάθε πρωί, στρυμωγμένος στο παμπάλαιο σαραβαλάκι σου, με τη μπαλωμένη τσάντα σου ξέχειλη από βιβλία και σημειώσεις. Στα διαλείμματα, αντί για τυρόπιτα και καφέ στο γραφείο, πάσαρες στα μουλωχτά κάτι σκονάκια γνώσης στους πιο ψαγμένους της τάξης. Μαζί σου πρωτοψηλαφίσαμε το “Oh Freedom” της Μπαέζ και το “With God on Our Side” του Ντύλαν.

Ίδρωσες να μας κάνεις ν’ αγαπήσουμε τη γλώσσα, «Γιατί μόνο έτσι θα βγείτε απ’ το σκοτάδι, θα γίνετε άνθρωποι με ακονισμένη κρίση, με νου και με συνείδηση. Αφήστε τα λούσα και τις φιγούρες και πιάστε τους κλασσικούς μας συγγραφείς. Μελετήστε τον Καζαντζάκη και τον Ροΐδη. Ματώστε τον απαυτό σας στα βιβλία και ξεστραβωθείτε, μπας και γίνετε μια στάλα καλύτερη γενιά απ’ τη δικιά μου».

Έπεσαν οι βάσεις μας, κύριε Φλωρά. Έπεσαν κι οι αντιστάσεις μας, κι όπως το πάμε, θα πέσει κι ο γενικός διακόπτης. Ηττηθήκαμε στα σημεία, κύριε Φλωρά μου. Παράγουμε περισσότερες «Λίζες Παπασταύρου» απ’ όσες αντέχει η κοινωνία μας. Κι οι ματωμένοι κώλοι πάνω απ’ τα βιβλία, είναι ισότιμοι πλέον μ’ αυτούς που ιδρώνουν στις μυκονιάτικες ξαπλώστρες, πατεροχορηγούμενοι και κολλεγιοαναθρεμμένοι.

Καληνύχτα κύριε Φλωρά μου.

Στο τετράδιο και στην καρδιά μου, θα είναι για πάντα χαραγμένοι οι πολιτικοί στίχοι που μου έμαθες.

//Το θέμα είναι τώρα τι λες.
Καλά φάγαμε, καλά ήπιαμε.
Καλά τη φέραμε τη ζωή μας ως εδώ.
Μικροζημίες και μικροκέρδη συμψηφίζοντας.
Το θέμα είναι τώρα τι λες.//

(Maνώλης Αναγνωστάκης)



εικαστικό: Δημήτρης Αστερίου

photo: Cristina Garcia Rodero

 

35 σχόλια:

  1. Σιγή ιχθύος.
    Τί άλλο Μαράκι μου;
    Όνειρο το χα να γίνω τσιρλιντερ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Με παίρνει ο χρόνος;
    Στα ΚΑΠΗ βέβαια, πού αλλού;
    Μόνο αυτό θα μας σώσει, τί να διαβάσουμε τώρα;
    Δεν βλέπω φως στο βάθος του τούνελ.
    Να είσαι καλά να μας τα λες πάλι και πάλι.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζεσαι να έρθει μια μέρα η εγγονή σου να σου πει:
      - Γιαγιά θα γίνω τσιρλίντερ.
      - Το δίκανοοο!
      Ρενάκι μου φιλιά πολλά, καλό μήνα και καλή μας φώτιση!

      Διαγραφή
    2. Δεν το φαντάζομαι, είμαι σίγουρη.
      Αφού χορεύουν όλη μέρα. 😣😣😣😣😣😣😣😣😣

      Διαγραφή
    3. πομ πομ ξέρεις να φτιάχνεις;
      Ρητορικό το ερώτημα, διότι δεν κατασκευάστηκε ακόμα το αντικείμενο που ΔΕΝ ξέρεις να το διαχειριστείς...

      Διαγραφή
  2. Πόσο νέτα σκέτα ντρέτα τα λες αγαπημένη μου Μαρία! Μια ζωή πασκίζαμε να δίνουμε το παράδειγμα της σωστής διαχείρισης του χρόνου στα παιδιά μας. Διάβασμα, καλή μουσική, καλό σινεμά, καλό θέατρο για πολλά εφόδια στη ζωή τους. Τώρα δεν έχω απαντήσεις στα αμείλικτα ερωτήματα και στα τεράστια ΓΙΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θα φάμε στη μάπα όλες τις "καινοτομίες" τους.
      Σ' άλλες χώρες διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά κι εμείς θάβουμε την ιστορία & καίμε τα μνημεία μας.
      Καλό μήνα Ξανθή μου. Και καλή μας λευτεριά!

      Διαγραφή
  3. Τι του λείπει του ψωριάρη, φούντα με μαργαριτάρι.
    Έχω πολύ εκνευριστεί με αυτό το Cheerleading, διότι πάντα το θεωρούσα σεξιστική αμερικανιά καθώς νεαρά κορίτσια κάνουν ακροβατικά προς τέρψη οφθαλμών των διαφόρων μαγκλαράδων που παρακολουθούν αγώνες μπάσκετ ή δεν ξέρω τι άλλο.
    Στο μεταξύ, ενώ σχεδόν όλες τις ξένες λέξεις τις γράφω ελληνικά, επειδή βαριέμαι να αλλάζω το πληκτρολόγιο, με το Cheerleading δεν κάνω το ίδιο. Γιατί άμα γράψω τσιρλίντινγκ αμέσως σκέφτομαι εκείνο που παθαίνει κάποιος άμα φάει γιαούρτι και πιει στο καπάκι χυμό με φρούτα του δάσους και δεν μπορώ... Οπότε το γράφω Cheerleading.

    Μα δεν είναι υπέροχα τα πενάκια του φίλου μου του Αστερίου;

    Προκαταβολικά εύχομαι καλό μήνα και μη χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πενάκια του Δημήτρη είναι το αντίδοτο στο "τσιρλί" σκηνικό που ζούμε.
      Ότι είναι άκρως σεξιστικό θέαμα, δεν το συζητώ.
      Αλλά ως εκεί φτάνει η αισθητική και οι αξίες τους.
      Καλό μας μήνα Αρτίστα μου!

      Διαγραφή
  4. Άγιοι της ιεράς συνόδου, θέτουν διαρκώς διλλήματα ενώ θα ‘πρεπε να ναι στυλοβάτες της πίστης, της ελεύθερης βούλησης, της αγάπης κι όχι του πειθαναγκασμού. Ο φόβος της αρρώστιας ή μήπως η αρρώστια του φόβου, που ελέγχει διαρκώς τη ζωή μας, καταπίνει τα όνειρα των νέων, τα σχέδια για το μέλλον τους χωρίς καν να ξέρουν αν είναι μέσα σ’ αυτά, επειδή ένα-ένα τα γεφύρια πέφτουν.
    Αχ καημένε κε Φλωρά «παράγουμε περισσότερες Παπασταύρου» και βγάζουμε Μαθηματικούς με 6.
    Και καμαρώνουμε κι από πάνω βεβαίως- βεβαίως. Που πάμε ορέ;
    Φιλιά Μαρία μου προβληματισμένα. Ειλικρινά!
    Ας έχουμε τουλάχιστον Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε ντουγρού για τον εκπαιδευτικό μεσαίωνα, Αννίκα μου.
      Τα παιδιά και τα μάτια μας τώρα.
      Ο κίνδυνος πια, δεν είναι έξω απ' το σχολείο, αλλά μέσα.
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Παει κ η κοινωνιολογια!
    Ειμαστε κ εμεις που τη σπουδασαμε κ ποτε δεν δουλεψαμε πανω στο αντικειμενο μας...τωρα δεν υπαρχει καμια ελπιδα πια...
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω... Κι εσύ ένας απ' αυτούς τους ανεκμετάλλευτους επιστήμονες ε;
      Καλή δύναμη Λίτσα μου και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  6. Στα τόσα προβλήματα της παιδείας, θα έρθει να ενταχθεί και το τσιρλίντινγκ, με όλα τα στερεότυπα του, να έρθει να εντείνει και φαινόμενα όπως το bullying!

    Πάντως εγώ από την πρώτη στιγμή στάθηκα στο ότι έχουμε γίνει μια μικρογραφία του Αμέρικα. Black friday έχουμε, Halloween έχουμε, τώρα και cheerleading θα έχουμε, μόνο Thanksgiving δεν έχουμε. Από του χρόνου με το καλό!
    Αχ! Πολλά φιλιά Μαίρη μου κι ας διατηρήσουμε τη ψυχραιμία, την κριτική μας σκέψη και τις αντοχές μας μέσα στο Σεπτέμβρη. Ποιος ξέρει τι άλλα θα ζήσουμε ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά τα κορίτσια που δεν διαθέτουν τα σωματικά προσόντα για το "άθλημα", θα φάνε όλο το πακέτο. Δίκιο έχεις. Μόνο το Thanksgiving μας έμεινε, αλλά κάτι θα σκεφτούν και γι αυτό. Δε μένει παρά να δούμε στην παρέλαση γαλανόλευκα κορίτσια με πον-πον...
      Καλό μήνα Μαρίνα μου!

      Διαγραφή
  7. Ζούμε μεγάλες στιγμές! Θα γεμίσουν τα σχολεία ...μαζορέττες. Επιτέλους η παιδεία μας σε σύγχρονα μονοπάτια εξελιγμένης ποιότητας και στόχων. Εμ πως να το κάνουμε. Για να ολοκληρωθούν και σαν άτομα οι απανταχού liberal φιλελεύθεροι.
    Τι να κάνουμε βρε Μαρία μου, θα το ...αντέξουμε κι αυτό. Έτσι όπως τα κάναμε σκατά, μετά συγχωρήσεως, θα το λουστούμε κι αυτό. Μαζί με όλα τα άλλα. Με το παπόρι του Ερντογκάν να σουλατσάρει πέρα-δώθε, με τους αρχαίους τόπους να καίγονται, με τους εργοδότες να κόβουν μισθούς, με τόσα άλλα.
    Βλέπεις, η παραίτηση, η απογοήτευση, δεν είναι λύση. Μήτε το "βαρέθηκα".
    Δεν γυρίζει ο κόσμος ανώδυνα πανάθεμά τον. Πρέπει να ξαναπιάσουμε το νήμα από πολύ πίσω. Απ τα πρώτα γράμματα της αγωνιστικής αλφαβήτας.
    Να πω λοιπόν καλό μήνα με μια μεγάλη αγκαλιά με ευχές και πολλά χαμόγελα στη σκέψη σου. Να είσαι καλά, να χαμογελάς, να προσέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις, το "βαρέθηκα" είναι εκτός κλίματος Γιάννη μου.
      Τώρα είναι που οπλιζόμαστε με υπομονή, καθαρή σκέψη και όσες αντιστάσεις διαθέτει ο καθένας μας. Το χρωστάμε στα παιδιά μας.
      Καλοδιάβατο μήνα να έχουμε, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Αντί να εντάξουν ουσιαστικά μαθήματα θα τα μαθαίνουν να γίνονται μαζορετες!! Αν είναι δυνατόν δηλαδή!!!!!!
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο ανούσιο εκπαιδευτικό σύστημα απο το δικό μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στοχευμένα ανούσιο και με λάθος κατεύθυνση.
      Προφανώς και η αμορφωσιά βολεύει και, σε συνδυασμό με το φόβο, κάνουν τη τέλεια συνταγή για ένα λαό χειραγωγήσιμο και εντελώς ακίνδυνο.
      Καλό μήνα Μαράκι!

      Διαγραφή
  9. Εποχή του τσιρλιπιπί λόγου τρόμου ή του τικ-τοκ μπορεί κάλλιστα να επονομαστεί η εποχή που ζούμε. Το τσιρλίντινγκ δεν το έχω ακουστά για πολλούς λόγους, ο ένας ίσως είναι που δεν ακούω TV και ο άλλος που λόγω μετακόμισης το μυαλό μου είναι και αυτό σε μετακόμιση σε κόσμους αστρικούς!
    Το μόνο που μας σώζει και ευχαριστούμε και σένα Μαρία μου,γι αυτό, είναι το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός!
    ΑΦιλάκια αγαπησιάρικα και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μείνε στους αστρικούς σου κόσμους Στεφανία μου, γιατί εδώ χάμω ζέχνει από παντού.
      Με χιούμορ θα την παλέψουμε κι αυτή την ανοησία, μέχρι να φανεί μια στάλα φως στον ορίζοντα.
      Καλό μήνα να έχεις, ξεκούραστο και ανέπαφο απ' τα πάσης φύσεως "τικ-τοκ" 😉

      Διαγραφή
  10. Δεν βλέπω δυστυχώς ούτε έναν κύριο Φλωρά...πάνε και αυτοί τους έφαγε το κατεστημένο Κανελλάκι μου΄ Ολο και λιγότερη τέχνη... όλο και λιγότερα καλλιτεχνικά...τι να τα κάνουν τα παιδιά;σου λέει; όσο για την ποιότητα θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι τώρα που άρχισαν όλα τα τηλεοπτικά σκουπίδια συν τις άλλοις μαζί με το τσιρλίντινγκ που με το ακούω και μένα πάει ό νους μου εκεί που πάει και της αρτίστας...που το πας καρντιά μου;
    Οσο για τους Παπαφλέσσες... πολλά τα ζητάς κορίτσι μου... ήμουνα νια και γέρασα κυριολεκτικά και ακόμα τα ίδια και χειρότερα είναι...
    Ενα μόνο θα σου πω ...σήμερα μίλησα με την εγγονή μου στην Πράγα..της λέω πως είναι εκεί τα πραγματα με τον κολοιό;..όχι δεν το έγραψα λάθος, έτσι τον λέω...και μου απαντά εδώ είναι διαφορετικά γιαγιά άπλα φοράμε τις μάσκες μας και προσέχουμε αυτό είναι όλο δεν έχει καθημερινή ενημέρωση ..εμείς οι Έλληνες είμαστε μέσα στην υπερβολή και στο φόβο γιατί αυτό μας περνάν στον εγκέφαλο...
    Αν μπορούμε ας κουνήσουμε ο μεγάλος αδελφός καραδοκεί...
    Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποια νιάτα και του ξεφεύγουν...ίσως αυτά να φτιάξουν τον αυριανό κόσμο Κανελλακι μου...Αχ που είσαι κύριε Φλωρά μου!!
    Δεν μπορώ να πω καλό Φθινόπωρο με τέτοιο καύσωνα μάτια μου όμως καλό μήνα να έχεις μπορώ να σου ευχηθώ από καρδιάς..!!!
    Υ.γ.Τι θέλουν να μας πουν τα παρακείμενα σου; πολλά δεν θέλουν τα παιδιά ε; Μια τσάντα να βάζουν μέσα τις γνώσεις τους,ένα ταμπούρλο για την μουσική τους και ένα ζευγάρι γυαλιά για να κοιτούν την ζωή κατάματα όλη δική τους...
    Καλό σου ξημερωμα Κανελλάκι μου!!! την αγάπη μου..❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες για την Πράγα, για να μαθαίνουμε και τι γίνεται στον έξω κόσμο. Οι άνθρωποι εκεί είναι σαφώς πιο ψύχραιμοι και πιο καλά ενημερωμένοι.
    Στη φωτογραφία του Θάνου, έδωσες μια άλλη διάσταση, που ομολογώ πως δεν την είχα σκεφτεί όταν τη διάλεγα.
    Καλό μήνα Ρουλάκι μου! Μαθαίνω πως έχετε περιοριστικά μέτρα και εύχομαι γρήγορα να τελειώσει αυτό το σκηνικό του φόβου! Να προσέχετε ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα. Στο 80% συμφωνώ, με την τοποθέτησή σου. Εκεί που διαφωνώ είναι οι γιόγκες κλπ. Είναι σαφώς πνευματικές λειτουργίες της βαθιάς ανατολής εντελώς θρησκευτικού τύπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αρχηγέ μου. Κι εγώ θα διαφωνούσα αν δεν έκανα πιλάτες τα τελευταία χρόνια. Με γλύτωσαν από πολλά ορθοπεδικά προβλήματα και είναι η καλύτερη άσκηση μετά το κολύμπι. Οι θρησκευτικές προεκτάσεις που αναφέρονται δώθε κείθε, αφορούν αυτούς που κάνουν διαλογισμό και πιο εξειδικευμένες τεχνικές.
      Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη, να ευχηθώ ολόψυχα καλό αποκαλόκαιρο και το φθινόπωρο να μας βρει λιγότερο φοβισμένους!

      Διαγραφή
  13. Ω μη σκας Μαράκι μου. Ενημέρωση θα γίνει γιατί το τσιρλιτέτοιο γίνεται ολυμπιακό άθλημα. Εδώ τα άλλα αθλήματα είδες τι αντιμετώπιση έχουν από τα σχολεια...γι αυτό σου λέω. Θα έλθει και θα φύγει στα γρήγορα.
    Όσο για τη γιόγκα και πιλάτες δεν νομίζω ότι μας αγγίζει ως κοινωνία τι λέει η Ιερά Σύνοδος. Η οποία ακόμη δίνει ευχή στα 40 μια γυναίκας που γέννησε και το κορίτσι δεν το πάει μέσα στο ιερό...Τι περιμένεις; Το δόγμα είναι η θρησκεία μας, όχι τι λένε οι ιερείς όπου και αν βρίσκονται.
    Όσο για τον απαυτό που πρέπει να ματωθεί στα βιβλία για να γίνει καλύτερη η κάθε γενιά δεν μπορεί η δική μας. Το βρακί εμποδίζει βλέπεις. Στρινγκ σου λέει πώς να μην εμποδίζει να στρωθεί ο κώλος κάτω;
    Καλό μήνα Μαρία μου
    Καλώς σε βρίσκω
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες δηλαδή να μην έχει την κοινωνική αποδοχή αυτό το ευγενές νέο... άθλημα;
      Δεν θα το αντέξω αυτό, να το ξέρεις Άννα!
      Κατά τα λοιπά, η εκκλησία κάνει τη δουλειά της και είναι η μόνη επιχείρηση που δεν πτοείται από κρίσεις και πανδημίες. Αν έκανε και πράξη το λόγο του Χριστού, θα ήμασταν μια κοινωνία δομημένη με αγάπη και ισότητα. Αν...
      Καλώς μας γύρισες πίσω Αννούλα μου.
      Να μαζευόμαστε σιγά-σιγά 😍🌹😘

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου, ζούμε το παράλογο, που δυστυχώς για πολλούς είναι λογικό και για άλλους θα γίνει είτε λόγω της πολλής θολούρας είτε με το στανιό...
    Πάμε πίσω στον χρόνο με υψηλές ταχύτητες με τη δικαιολογία του "συμμαζέματος" - μόνο όμως εκεί που εξυπηρετεί ή έως εκεί που φτάνει η ευστροφία του καθενός. Για παράδειγμα κάποιοι κομπλάρουν μπροστά στη θέα ενός γυμνιστή σε μια παραλία, αλλά δεν τρέχει μία μπροστά στην κοπελιά που φορά το βρακί μες στον κώλο και του τραβά επιμόνως σέλφι (είχα δίκιο κάποτε που μιλούσα για κωλοσέλφι και ακόμα δεν είχε ξεκινήσει το πανηγύρι)! Μπα, θα γράψω κείμενο γι' αυτά...
    Ο κ. Φλωράς θα πήγαινε εξορία από μόνος του έπειτα από όλα τούτα!
    Θυμός και απίστευτη λύπη για όλα πια!
    Να είσαι γερή, δυνατή να γράφεις και να προσπαθείς μέσα στην καθημερινότητά σου για τα ενάντια όλων αυτών!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O κ. Φλωράς και κάθε φιλότιμος παιδαγωγός σήμερα, λίγο θέλει να σκίσει το πτυχίο του και να το ρίξει στις ...βιοκαλλιέργειες. Γλαύκη μου, μπορεί να επιβιώσουμε σωματικά, εύχομαι όμως να περισώσουμε και λίγες αξίες και μια σταλιά φιλότιμο. Η συρμαγιά για την επόμενη γενιά...
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου ξέρεις πως είμαι από εκείνες που πιστεύω στην Ανώτερη Δύναμη όμως η παθολογική ακρότητα πολλών με βρήσκει αντίθετη. Άλλωστε δυστυχώς τα μεγαλύτερα εγκλήματα της ιστορίας έγιναν βασισμένα σε θεωρίες που ο κάθε αρχηγός ποιμένων ξεκίνησε με συμφέροντα αρχηγείας, πλούτου και μισαλαδοξίας του. Ο Θεός είναι μέσα μας φίλη μου, τον κρατούμε στη καρδιά και στο μυαλό μας και βαδίζουμε σε αυτών τα προστάγματα.Δεν παρασυρόμαστε σπό παθιασμένες παροτρύνσεις και κρίνουμε με άξονα τις σωστές για όλους αποφάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνυπογράφω το σχόλιό σου Γεωργία μου.
      Και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.