Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021

Τα τρακόσια αργύρια της ξεφτίλας

“Σε θυμάμαι να στερείσαι για να έχω εγώ,
σε θυμάμαι να μου λες: «εγώ είμαι εδώ».
Εσύ ήσουνα πατέρας, μάνα κι αδερφός.
Τα χρόνια που πέρασα με σένα μαζί
μού σημαδέψαν όλη τη ζωή…”

[ACTIVE MEMBER]



Υστεριόγραφο: Ας λήξουν όλες οι καραντίνες του κόσμου, ας εμβολιαστούν άπαντα τα όντα επί της γης× όταν ανάμεσά μας κυκλοφορούν τέτοια ένστολα μικρόβια με μπλοκάκια-περίστροφα και ψυχές σαρκοφάγες, έχουμε λήξει ως ανθρώπινο είδος.

Τα σέβη μου στο ανέμελο κράτος σας!

Η είδηση εδώ


24 σχόλια:

  1. Καμιά ενσυναίσθηση και γι αυτό κατρακυλάμε με ταχύτητα... Πολύ σωστά τα λες...λήξαμε ως ανθρώπινο είδος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακυρώθηκε το πρόστιμο στη γιαγιά.Και θα ξαναπω ότι εμείς, ο κόσμος ατομικά ή σε ομάδες μπορούμε μόνο να φέρουμε την αλλαγή. Και μάλιστα διάβασα ότι μια κυρία επέμενε να της δοθεί πρόστιμο της γιαγιάς γιατί πουλά παράνομα είπε χωρίς άδεια.Είδες; Ευτυχώς δεν είναι πολλοί αυτοί- θέλω να πιστεύω- που δεν έχουν ούτε λογική, ούτε καρδιά. Όχι μη μου πεις ότι είναι πολλοί...όχι

      Διαγραφή
    2. Ακυρώνεται το τραύμα που της προξένησαν; Ακυρώνεται το κλάμα, η απόγνωση, η απόπειρα αυτοκτονίας, το ρεζίλεμα; Όλα γίνονται για το θεαθήναι κι αν καμιά φορά τους πιάνει το "ψευτοφιλότιμο", είναι γιατί έχει ξεσηκωθεί το σύμπαν και τους τα χώνει.
      Η κυρία-φωστήρας που πρότεινε πρόστιμο, προφανώς θα έχει αποφοιτήσει απ' το ίδιο κολλέγιο με κάτι άλλες κυρίες που πρότειναν να ιδιωτικοποιήσουμε τα νοσοκομεία και να μειώσουμε τις συντάξεις, γιατί η οικονομία δεν αντέχει (διαπρέπουν στις Βρυξέλλες σήμερα).
      Αχ μωρέ Άννα...

      Διαγραφή
    3. Ξέρω Μαρία μου ξέρω. Γι αυτό εμείς δεν πρέπει να σταματάμε να καταγγέλουμε...Πάλι θα κλειστούμε μέσα και σκέψου τη γιαγιά που δεν μπορεί στο σπίτι της... Ξέρω τι μας περιτριγυρίζει...

      Διαγραφή
  2. Λείπει η ανθρωπιά, λείπει η κατανόηση, λείπει η συνείδηση. Δε ξέρω... όλο λέω να είμαι δυνατή, αλλά αντικρίζω αυτόν τον κόσμο και φοβάμαι.
    Η μόνη μου παρηγοριά, το ότι είδα αρκετό κόσμο να ξεσηκώνεται στο άκουσμα αυτής της είδησης. Σημαίνει πως υπάρχει ακόμα ελπίδα.
    Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι εκεί έξω με το βάθος του μυαλού σου και την ευαισθησία της ψυχής σου!
    Φιλί γλυκό Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν, υπάρχουμε, αλλά θεωρούμε ότι υπάρχει μόνο ό,τι δείχνει η τηλεόραση.
      Αν δεν το δείχνει αυτή και οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι, δεν υφίσταται.
      Αν για παράδειγμα μας έδειχνε στα πρωινάδικα πώς προετοιμάζεται η κοινωνική κουζίνα με τους εθελοντές, ξέρεις πόσοι θα έτρεχαν να δώσουν ένα χέρι;
      Φιλί κι από μένα Μαρινάκι κι εύχομαι να μη λυγίσεις ποτέ!

      Διαγραφή
  3. Αχ καημένε Παλαμά! «χρωστάμε σε όσους ήρθαν, πέρασαν, θα ‘ρθούνε, θα περάσουν, κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί» Που να βρεθεί ο σεβασμός, η γνώση της αρετής, η φρόνηση. Εξαντλήθηκε σε κάτι γεννητούρια στην Κηφισίας. Ανάλγητοι, με παραφουσκωμένο αίσθημα αυτοεκτίμησης μιας στενόμυαλης κοινωνίας λες και ποτέ δεν είχαν μάνα, λες και ποτέ δεν ένιωσαν απόγνωση, υποχείριοι σε ένα μισαλλόδοξο σύστημα εξουσίας μιας δήθεν τάξης ηθικής. Πότε σ’ αυτή τη χώρα θα αναλάβουμε επιτέλους τις ευθύνες μας για τα λάθη που μας στιγματίζουν;
    Καλό ξημερωμα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "λες και ποτέ δεν είχαν μάνα"
      Αυτό ακριβώς αναρωτιέμαι κι εγώ κάθε φορά που διαβάζω τέτοιες θηριωδίες.
      Για "ξημέρωμα" αργεί ακόμα Αννίκα μου. Ας προσμένουμε τουλάχιστον να ξαστερώσουμε απ' το πυκνό σκοτάδι!

      Διαγραφή
  4. Είναι γεγονός ότι πολλές φορές η αστυνομία γράφει πρόστιμα για covid τελείως αψυχολόγητα (δες γιαγιά αλλά και γιατρό του Νοσοκομείου Βέροιας πριν μέρες) και άλλες φορές πάλι "ποιεί τη νήσσα", έξω από καφετέριες που γίνεται ο κακός χαμός. Το κόλπο είναι να είσαι με παρέα :) και όχι μόνος σου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κόλπο είναι να είσαι στην κυβέρνηση.
      Ή τουλάχιστον στην αυλή.
      Έστω στους παρατρεχάμενους. Για να εξασφαλίσεις ατιμωρισία, ανενόχλητα ταξιδάκια και προτεραιότητα στους εμβολιασμούς και στις μονάδες υγείας.
      Όσο για την αστυνομία, δέρνει κι αυτή αλά καρτ. Παλιά της τέχνη κόσκινο...
      Την καλημέρα μου Βασίλη.

      Διαγραφή
  5. Ανέμελο και άψυχο κράτος θα προσθεσω εγώ και θα πω για μια φορά να βρεθεί ένας παντελονατα και να πει:όχι ρε δεν κόβω εγώ προστιμο όχι δεν το κάνω!! Να αναλάβει τις ευθύνες του να δείξει σε κάποια άλλα λαμόγια την δήθεν εξουσία του! Επίσης γιατί αυτή η γριούλα θα πρεπει να αναγκάζεται να πουλαει χόρτα για να δει έναν άνθρωπο να μιλήσει που ήταν οι συγχωριανοι της να της χτυπήσουν την πορτα να της πουν ένα τι κάνεις;Που είναι όλοι αυτοί;Κι αυτή που είπε να την γράψουν τι ήθελε; φοβήθηκε μην πεσει ο προυπολογισμος του κράτους έξω;
    Συγνώμη που μιλάω ετσι αλλά δεν μπορω εξοργίζομαι!!!
    Να σαι καλά Μαρία και πολυ καλά γράφεις έχουμε λήξει ως είδος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παντελόνια γενικά δεν φοριούνται στην αυλή των αρίστων.
      Για τις συνθήκες ζωής της ηλικιωμένης γυναίκας, δεν ασχολήθηκε και δεν φρόντισε κανείς. Δεν πουλάει το θέμα αυτό.
      Οι πόρτες των γειτόνων συνήθως ανοίγουν στα ευχάριστα κι όχι στην ανάγκη.
      Το ξέρουμε κι εμείς εδώ, στο μεγάλο "χωριό".
      Δεσποινάκι μου ας εξοργιζόμαστε κι ας αντιδράμε.
      Η απάθεια με φοβίζει.
      Την καλημέρα μου ♥

      Διαγραφή
  6. Ντρέπομαι, ντρέπομαι, ντρέπομαι ...
    Και αναρωτιέμαι γιατί δεν ξεσηκώνεται σε αυτή τη χώρα κανείς όπως μαθαίνουμε από ξένα sites να γίνεται σε τόσες άλλες χώρες αλλά καθόμαστε και ασχολιόμαστε στην TV με παρενοχλήσεις περασμένων τριάντα και βάλε ετών και δεν βλέπουμε την βαθιά και καθημερινή παρενόχληση της νοημοσύνης και της ελευθερίας μας!

    Πολλά ΑΦιλιά παραδοχής και αγάπης και γι αυτή την ανάρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτό που γίνεται στο χώρο του θεάτρου και της δημοσιογραφίας, είναι ένας "ξεσηκωμός", Στεφανία μου. Αν μας τό 'λεγε κάποιος πριν μήνες ότι θα καταρρεύσει σαν τραπουλόχαρτο το σκηνικό με "σπουδαίους" ηθοποιούς, υπεράνω πάσης υποψίας, θα το πιστεύαμε; Θέλει μια μικρή αφορμή για να αρχίσουν να πέφτουν όλα σαν ντόμινο. Κι αφού έγινε η αρχή θα έχει και συνέχεια. Η κάθαρση δεν αφορά μόνο το θέατρο...
      Φιλιά που σ' αγαπούν♥

      Διαγραφή
  7. Γιατί σας εκπλήσσει βρε παιδιά; Τι ακριβώς είναι αυτό για το οποίο πέφτουμε από τα σύννεφα;
    Οι "Πραιτωτιανοί" της εξουσίας, οι ένστολοι του Χρυσοχοίδη και του κάθε πολιτικού τους προϊστάμενου, έχουν πολύ βαριά ιστορία πάνω σε τέτοια θέματα συμπεριφοράς. Πότε έδειξαν στάση άρνησης απέναντι σε εντολές καταστολής ή κατάφωρης παραβίασης των ανθρώπινων αξιών; Πότε;

    Εκείνο όμως που με κάνει πιο εξοργισμένο δεν είναι η δική τους στάση. "Όργανα" είναι, "σερίφηδες" δηλαδή που τη μαγκιά θα την πουλήσουν εκεί που τους παίρνει.
    Οι άλλοι όμως; Οι καθώς πρέπει "νοικοκυραίοι"; Οι μικροαστοί της ρουφιανιάς και της ξεφτίλας; Αυτοί τι σας λένε; Πως τους βλέπετε;
    Μην τους χαλάσει το ...μαγαζί η γιαγιά με τα ζαρζαβατικά του κήπου και χάσουν την πελατεία. Αυτή η γαμημένη μικροαστική νοοτροπία τους. Όταν οι μαρξιστές φιλόσοφοι και λογοτέχνες, εδώ και χρόνια μιλάνε για τον ταξικό τους ρόλο, φροντίζουν κάποιοι να λένε ότι μιλάνε "ξύλινη γλώσσα". Δεν ξέρω αν η γλώσσα είναι ξύλινη, είναι όμως η καρδιά των "νοικοκυραίων" ρουφιάνων τέτοια που δεν διστάζουν να παραστήσουν το μπαμπούλα της αγοράς.

    Το καλό της υπόθεσης; Τα αντανακλαστικά της κοινωνίας! Του λαού δηλαδή! Υπάρχει η φωτιά Μαρία μου. Ποτέ κανείς μην την αγνοεί. Και δεν θέλει και πολύ να λαμπαδιάσει.

    Καλησπέρα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το λαμπάδιασμα προσμένουμε όλοι, Γιάννη μου.
      Ευχαριστώ για το καίριο σχόλιό σου!
      Τα είπες όλα!

      Διαγραφή
  8. Πριν λίγα χρόνια είχαν "συλλάβει" ένα τρομερό 85άρι που πουλούσε σε ένα πανέρι σύκα στην άκρη του δρόμου στους περαστικούς. Το ίδιο και η καημένη αυτή γιαγιά. Σας ρωτάω πότε πήρατε απόδειξη από γιατρό, τεχνίτη, κτηνίατρο, υδραυλικό, σέρβις αυτοκινήτου....ποιός από όλους κλέβει το κράτος; Δεν έχω ελπίδα σε καμμία κυβέρνηση φίλοι μου, η εξουσία έχει μαγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι κι εκείνη τη γιαγιά με τα τερλίκια στην Θεσσαλονίκη. Κι έναν καστανά που του έβαλαν πρόστιμο γιατί δεν έκοβε απόδειξη. Και πόσους άλλους...
      Τα φιλιά μου Γεωργία μου. Αυτός ο βρωμόκοσμος δεν αλλάζει με τίποτα 😥

      Διαγραφή
  9. Δεν υπάρχουν λόγια.
    Ανακουφίστηκα με την ακύρωση του προστίμου,
    αλλά πράγματι δεν ακυρώνονται όσα ακολούθησαν!
    Γιατί έπρεπε να μαθευτεί η ιστορία και όσα
    βίωσε και μάλλον τα ξαναβίωσε άλλη μία η
    αξιότιμη γιαγιούλα; Γιατί να είναι γύρω μας
    τόσα σιχάματα και ανεγκέφαλα όντα;

    Δεν υπάρχουν λόγια και απαντήσεις.
    και να δώσουμε εδώ κάποιες δεν θα
    ιδρώσει κανενός το αυτάκι!
    Την αγάπη μου Κανελλένια μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω και εκ των υστέρων, ας τρώνε άκυρο όλοι αυτοί που πουλάνε μαγκιά σε ανυπεράσπιστους πολίτες. Γιατί αν δεν έπαιρνε δημοσιότητα, αμφιβάλλω αν θα το ακύρωναν.
      Την αγάπη και τα φιλιά μου Αριστάκι μου ♥

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου βλέπω ότι κάθε μέρα βουλιάζουμε όλο και πιο πολύ. Της έσβησαν το πρόστιμο που σίγουρα δεν έπρεπε να της βάλουν, αλλά τι έγινε; Θα σκύψει κανένας πάνω στα προβλήματα της χαροκαμένης γιαγιάς; Όχι! Και ίσως περάσει κάποια άλλη μέρα κάποιος άλλος "ευσυνείδητος" μπάτσος και θα κάνει το ίδιο.
    Αλήθεια χάσαμε τόσο πολύ την ανθρωπιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι ότι φτάσαμε στην εποχή να θεωρούνται οι ηλικιωμένοι ως "φύρα" της κοινωνίας.
      Κι αυτό που με τρομάζει είναι η αναλγησία του εξουσιαστή-χωροφύλακα. Όταν θα πεθάνει κι η τελευταία γιαγιά με το μαύρο κεφαλομάντηλο, έχουμε τελειώσει ως λαός.
      Φιλιά Ελένη μου ♥

      Διαγραφή
  11. Ενα μόνο θα πω Κανελλάκι μου Ξεφτίλες που μόνο άνθρωποι δεν είναι, γι αυτό θέλουν να επιβάλουν την εξουσία τους εκεί που τους παίρνει μόνο στα γερατειά...από εκεί θα πλουτίσουν κόβοντας πρόστιμα γκρρρρρ...😠
    Σ.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ........... τι να λέμε..... τι να λέμε.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.