Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

Δέκα χρόνια πορεία



Αποκαρδιωτικό αλλά καθιερωμένο, πλέον, να “γιορτάζουμε” τα γενέθλια του Απάγκιου με διάκοσμο από στάχτες κι αποκαΐδια.  Εν μέσω αποπνικτικής ατμόσφαιρας λοιπόν, αγναντεύοντας τη βροχή από καύτρες και αιωρούμενα σωματίδια, στέλνω την αγάπη και την ευγνωμοσύνη μου στους φίλους Απαγκιώτες. Και είναι όμορφα, ρε γ@αμώτο, να κλείνεις μια δεκαετία διαδικτυακής πορείας, συντροφιά με “δρομείς” αντοχής, παλαίμαχους στο άθλημα του blogging, που αντέχουν να εμπνέονται, να γράφουν, να μοιράζονται, και να κρατούν ζωντανό ό,τι μας κάνει [συν]ανθρώπους. Ίσως να είναι κι αυτό μια μορφή αντίστασης στο φαρμακωμένο περιβάλλον που βιώνουμε. Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές πώς θα ήταν η ζωή μου δίχως το Απάγκιο κι όλους τους φίλους που το περικλείουν. Κι αν κάτι με δυνάμωσε όλα αυτά τα χρόνια, ήταν η διαπίστωση πως ακόμα και στη σιωπή ενός κακοπαθημένου διαδικτυακού εργαλείου, είναι οι γλυκές δοξαριές των φίλων που διαπερνούν τις οπτικές ίνες και στέλνουν κύματα αγάπης και ελευθερίας. Ναι, άξιζε το ταξίδι αυτό. Γιατί όπως είπε κι ο θείος Λέοναρντ (Κοέν):  Eάν δεν γίνεις ο ωκεανός, θα νιώθεις ναυτία κάθε μέρα”. Nα είστε όλοι καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να μάχεστε καθετί που σας στερεί την ψυχή, τη συνείδηση και το θαύμα της ζωής.

Ακολουθεί επετειακό μπόνους: ένα εικονικό γλέντι που θα κάναμε  εκ του σύνεγγυς:

Την οργάνωση της συνάντησης θα αναλάμβανε αδιαμφισβήτητα ο Γιάννης μας:

«Αριστόγατοι, Κεραμιδόγατες και αφράτες Χνουδόμπαλες, την ταινία ορόσημο «The Cats» την ξέρετε όλοι. Κι αν δεν την ξέρετε δηλαδή, θα κάνω σύντομα αφιέρωμα στο Cinefil για να τη μάθετε. Λοιπόν, σύμφωνα με το σενάριο, μαζευόμαστε όλοι και όλες στο Απάγκιο και περνάμε 90 λεπτά γεμάτα δράση και βραβευμένα σάουντρακ. Ποπ-κορν και φύγαμε! Το νου σας, μην το κάνουμε κεραμιδαριό, ε;»




Η μουσική επένδυση, απευθείας ανάθεση στο “Καφέ της Γλαύκης” μας:


«Όπως είπε κι ο μεγάλος μας Σουρής: 

Μόνο σκατά φυτρώνουνε στον τόπο αυτό τον

άγονο / κι όλοι χεσμένοι είμαστε, σκατάδες

στο τετράγωνο. / Μας έρχεται κάθε σκατάς,

θαρρούμε πως σωθήκαμε /μα μόλις φύγει

βλέπομε πως αποσκατωθήκαμε…/

Κι επειδή η θεραπεία για όλα τα σκ@τ@ είναι η μουσική, θα σας βάλω από Simply Red μέχρι Μίμη Νικολόπουλο».



Εδέσματα, γλυκά και ποτά, αναλαμβάνει η Σμαραγδένια μας, συνοδεία γατομαντινάδων:



"Μοσχοκανέλλα θα σε πω


κι ομορφογιασεμάκι 


να ξαποστάσω άσε με


Στ’ Απάγκιο σου λιγάκι"

 


Τη δημοσιογραφική κάλυψη της βραδιάς, αναλαμβάνει το Μαρινάκι μας:

"Χρόνος ακρόασης: 2 λεπτά

Spoiler alert: “Ευγνωμοσύνη που ζούμε ακόμα”

Το tweet του γατοσουαρέ: “Απαγορεύεται η είσοδος σε μιζερογατόνια και φλατ ψιψίνες”

H φράση του μήνα: “Mακριά του κουλά σας απ’ τα πνευματικά μας δικαιώματα”





Tην ψυχολογική υποστήριξη της εκδήλωσης θα έχει η γατο-Μαγισσούλα μας:

"Κάνω διαλογισμό τώρα. Θα επικοινωνήσω

 μαζί σας όταν το Τάο θα εναρμονιστεί με

 την παρούσα στιγμή και θα ενωθεί με τον

 κοσμικό κόσμο σας".






Το παρών στο γατοσουαρέ θα δώσει και η Πίπη η γλωσσοπαθής:

"Πείτε μου πότε είναι, να ζητήσω απ’ τον μπάτλερ

 μου να ετοιμάσει αχινοκαβουροσαλάτες,

 μπρουσκέτες με πατέ σαλαχιού και σμούθι από

 φύκια  γουακάμε. Αλεβουζάν τώρα γιατί έχω

 ραντεβού με τη φίλη μου την Ροδαλόφτερη…"







Και ξημερώνοντας την άλλη μέρα

Όταν το σύνθημα δώσω εγώ

Σ' ένα αερόστατο θα μπούμε όλοι (στης Πίπης κατά προτίμηση)

Να συνεχίσουμε στον ουρανό…



Σημ. Οι φωτογραφίες της ανάρτησης προέρχονται απ’ το διαδίκτυο και ανήκουν στους δημιουργούς τους.


22 σχόλια:

  1. Ως αμπελοφιλοσοφημένη ψιψίνα κεραμιδιών και βεραντών, βάζω την επίγνωση μου, τη σοφία μου, την κατανόηση μου, το φως μου, τη συμπόνοια μου, την ευγνωμοσύνη και ουφ (!) την αγάπη μου, για να ευχηθώ στο εορτάζων ιστολόγιο, μακροζωία, υπομονή και πολλές πολλές ακόμα όμορφες και διδακτικές αναρτήσεις!
    Τα πάντα καρδιάς και χαράς ΑΦιλιά μου, μαζί και με τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό κι αν είναι "πακέτο στήριξης"!...
      Στεφανία μου, ευγνώμων για τη σταθερή παρουσία και την υποστήριξή σου όλα αυτά τα χρόνια. Από καρδιάς και οι δικές μου ευχές, για ψυχική και σωματική υγεία, κυρίως ♥

      Διαγραφή
  2. Ω, χρόνια πολλά! Εύχομαι ό,τι καλύτερο για τη γωνίτσα του διαδικτύου όπου έχεις θρονιαστεί τα τελευταία δέκα χρόνια, αγαπημένη μου Μαρία! Και, φυσικά, εύχομαι μακροημέρευση!
    Τι καλά που με κάλεσες και εμένα στη γιορτή του μπλογκόσπιτού σου! Και πόσο σωστά μοίρασες τους ρόλους! Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση! Μου τρέχουν τα σάλια και μόνο που σκέφτομαι τις λιχουδιές που θα μας φτιάξει η Ρούλα (φαντάσου να έβαζες εμένα να ασχοληθώ με το μενού, δυσπεψία θα σας έπιανε)! Και τι τέλεια η φωτογραφία μου που διάλεξες (εντάξει, δεν είμαι και πολύ επίσημα ντυμένη, αλλά τουλάχιστον δεν διακρίνεται ο μπάτλερ με το δίσκο με τις μπρουσκέτες, που βρισκόταν εκεί παραδίπλα).
    Συμφωνώ με αυτά που λες για το μπλόγκινγκ, και να πούμε και ότι το να είσαι επί δέκα χρόνια στις επάλξεις δεν το λες και λίγο, ούτε είναι και τόσο εύκολο! Το Απάγκιο είναι αυτό που λέει και το όνομά του, ένας απάνεμος χώρος όπου απαγκιάζουν κείμενα και άνθρωποι. Και εύχομαι να απαγκιάσουν πολλά ακόμα κείμενα και πολλοί ακόμα άνθρωποι εδώ μέσα!
    Και προτού παρασυρθώ και συνεχίσω να γράφω, τρέχω να ετοιμαστώ για τη γιορτή. Εννοείται πως δε θα σου έρθω ντυμένη απλά, όπως είμαι στη φωτογραφία. Θα βγάλω από το μπαούλο το τυρμπάν μου το καλό, που το φυλάω για τις εξαιρετικές περιπτώσεις, και θα βάλω και το μαργαριταρένιο κολιέ που μου χάρισε ένας θαλάσσιος ελέφαντας κάποτε, στη Χώρα της Αλίκης. Και, φυσικά, θα έρθω με το αερόστατο, για να μπορούμε μετά να πάμε βόλτα όλοι μαζί. Θα έχω και δραμαμίνες, για όσους ζαλίζονται. Ελπίζω, βέβαια, ο άνεμος να φυσάει προς τη σωστή κατεύθυνση, για να μπορέσω να έρθω. Αλλιώς, ίσως θα ήταν φρόνιμο να φάτε και να μη με περιμένετε...
    Φιλάκια πολλά και εορταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι απόλαυση ρε Πίπη!
      Να μου φιλήσεις τον μπάτλερ και να είσαι πάντα γεμάτη με πολύτιμες εμπνεύσεις και μαργαριταρένια φαντασία 🌺🌼💟

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική και αυτή η επετειακή ανάρτηση αγαπημένη μας!!!!! Όπως πάντα έδωσες ρέστα!!!
    Εύχομαι από καρδιάς, να μας συντροφεύεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα. Και να μας μαγεύεις και άλλοτε να μας προβληματίζεις με την πένα σου! Εξαιρετικό το cat news! Με πέθανες με το αδιάβροχο!!!! (Υπάρχει story θα σας τα πω κάποια στιγμή, πολύ γέλιο!!!!)
    Ευχαριστώ που με προτιμάτε για την ευγνωμοσύνη σας και την ενημέρωση σας (εδώ που τα λέμε και καλά κάνετε, οι άλλοι είναι συστημικοί!!). Από εμένα και όλη την ομάδα του cat news, happy blog anniversary και καλό βράδυ!!
    Φιλιά εορταστικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... περιμένω το αδιάβροχο story με ενδιαφέρον.
      Να είσαι καλά Μαρινάκι μου, γατόνι της ενημέρωσης 😸

      Διαγραφή
  4. Να συνεχίσουμε, Μαρία μου! Να συνεχίσουμε, κορίτσι μου! Εδώ στο "Απάγκιο" αλλά και στα άλλα δικτυόσπιτα των φίλων. Στη δική μας γειτονιά. Μακριά από τη μιζέρια και την παραίτηση.
    Το σπιτάκι σου φιλικό, αγαπημένο, τρυφερό και ανθρώπινο. Δέκα ολάκερα χρόνια αποτελεί ένα πραγματικό "απάγκιο" σε κάθε μας μαυρίλα.
    Χρόνια πολλά, Μαρία μου. Συνεχίζουμε να πορευόμαστε αταλάντευτοι τη στράτα μας.
    Κρατώ το υπέροχο χιούμορ σου, καλή μου.
    Φιλιά πολλά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ απ' την καρδιά μου έναν απ' τους στυλοβάτες του Απάγκιου.
      Να είμαστε όλοι καλά βρε Γιάννη! Αν και διακρίνω κόπωση & απογοήτευση διάχυτη, είμαι σίγουρη πως θα ξαναβρούμε το βηματισμό μας...
      Να προσέχεις τον εαυτό σου, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. «…μια δεκαετία διαδικτυακής πορείας, συντροφιά με “δρομείς” αντοχής…»
    Η λέξη αντοχή ακούγεται πολλές φορές στις διαδικτυακές επαφές, Μαρία. Μια αίσθηση πως όσο κι αν εκδηλώνονται πολλές (διάσπαρτες βέβαια) αντιστάσεις στον κατήφορο της κοινωνίας μας, εντούτοις η παρακμή έχει γίνει κανόνας.
    Ίσως μια αμυδρή ελπίδα πως κάτι μπορεί να γίνει, μας κρατάει ακόμα ενεργούς σ’ αυτήν την επικοινωνία.
    Το εξαιρετικό Απάγκιο σου παραμένει εστία παραγωγικών πνευματικών ανταλλαγών και αξίζει να συνεχίσει.
    Καλή αντοχή λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη, η σταθερή παρουσία σου στο Απάγκιο με τιμάει όσο δεν φαντάζεσαι.
      Και ναι, υπάρχει η αμυδρή ελπίδα πως, σώζοντας τον εαυτό μας, ενδεχομένως να παραμείνουμε ως μια "πράσινη" κουκίδα ενεργών πολιτών, μέσα στο γκρίζο χάρτη της μιζέριας και της παραίτησης.
      Εύχομαι να είσαι πάντα ενεργός και μάχιμος ποιητής με πολιτική συνείδηση και όραμα.
      Ευγνώμων που υπάρχω ανάμεσα στους φίλους αναγνώστες σου!

      Διαγραφή
  6. Μαρία..
    Σου εύχομαι συγχαρητήρια..
    ( που λέει και ένας υποψήφιος δήμαρχος , που θέλει να τα αλλάξει όλα στο δήμο ).
    Και εγώ Μαρία αναρωτιέμαι πως γίνεται να υπάρχουν εκεί έξω τόσοι σοφοί που εμείς οι απλοί και φυσιολογικοί λάτρεις της λογικής να μην μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε.. Μάλλον δεν αρκεί μόνο η προσπάθεια..
    Ή, θα πρέπει να τους πιστέψουμε αφού το λένε έτσι θα είναι..

    Να ευχόμαστε λοιπόν και εμείς συγχαρητήρια , εσήμερα που είναι γιορτή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κατεβαίνεις ως υποψήφιος, Τάσο, να ευχηθώ με τη σειρά μου καλή επιτυχία!
      Και να σ' ευχαριστήσω που υπάρχεις ανάμεσα στους φίλους του Απάγκιου, πάντα με την καθάρια σκέψη και τα καίρια σχόλιά σου.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    2. Μαρία, όχι δεν θα είμαι υποψήφιος. Αν υπολογίζω τις δυνάμεις μου σωστά αρκετά βοήθησα. Αλλά δεν θα μου λείψει ο προεκλογικός αγώνας που γίνεται ..για τον πολίτη. Έχω δύο κοντινούς φίλους που κατεβαίνουν στη Περιφέρεια μόνο για να βάλλουν πλάτη (δεν θα εκλέξουμε κανένα σύμβουλο) και αυτό το εκτιμώ. Θα είμαι δίπλα τους στις εξορμήσεις..
      Όσο για την εδώ παρουσία μου βρίσκω ότι υπάρχει επίπεδο, υπάρχει ποιοτικός λόγος.. Απόλυτα επιτυχημένη η πορεία του Απάγκιου..! Πολλά να είναι τα έτη..!

      Διαγραφή
  7. Καλέ Κανελλάκι μου τι κούκλα γατόφατσα είμαι; και το τραγούδι; καλά δεν παίζομαι με λέμε...🤣περιμένει και η οικογένεια δίπλα να φάει...
    Έχεις κάνει ένα αφιέρωμα μούρλια και σε ευχαριστούμε πάρα πολύ όλη η γατοπαρέα που επιμένει και πολύ καλά κανει να συναντιέται στο απάγκιο σου 10 συναπτά έτη παρακαλώ!!!
    Και βεβαίως βεβαίως δεν θα μπορούσα να αφήσω χωρίς έμμετρες ευχές για χρόνια πολλά και δημιουργικά πάντα στο απάγκιο μας! ντάξει και κάτι για να τσιμπήσουμε 🤣 🎂🍕🍟🌭αααα να μην ξεχάσουμε και καιμιά σαλατούλα...🥗
    "Καλισιούνια ξεροτήγανα
    ρακή και παξιμάδι,
    στέλνω στ απάγκιο με ευχές
    να κεραστούμε ομάδι..."
    Χαιρόμαστε πολύ που είσαι εδώ και έχουμε την χαρά να βρισκόμαστε και να τα λέμε αγαπημένη μας!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!! 💐 Σ.Λ. 🤗




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ποδιά όλα τα λεφτά λέμε!!!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣

      Διαγραφή
    2. Πάντα ευπρόσδεκτα τα καλούδια και οι μαντινάδες σου, Ρουλάκι μου♥
      Να είσαι καλά και να μας ομορφαίνεις την παρέα με την παρουσία σου!
      ΣΛ επετειακά και με όλη μου την αγάπη 💟

      Διαγραφή
  8. Μα τί ωραίο γλέντι έστησες Μαρία μου!
    Παρούσα κι εγώ φυσικά, αφού είμαι από τις παλιές της γειτονιάς.
    Ήμασταν μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα, ήμασταν.
    Κι εξακολουθούμε όσοι παραμένουμε.
    Χρόνια πολλά!
    Σε περιμένουμε στο βορρά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λείπεις εσύ απ' τη γειτονιά μας; Ζαμέ!
      Το ραντεβού μας στα μέρη σας είναι δρομολογημένο και Θεού θέλοντος, θα τα πούμε κι από κοντά. Καλό μήνα, Ρένα μου!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου, ήρθα με βαριά διάθεση από τη γωνιά της Αριστέας, που εμφανίστηκε μετά από πολύ καιρό (μαθαίνοντας μόλις τώρα τον λόγο) κι εσύ με έφερες λίγο στα ίσα μου μέσα από το χιούμορ σου και την ευστροφία σου. Όμως η ζωή είναι αυτή με τα χαστούκια της και τα χάδια της ό,τι και να λέμε.
    Για μένα όλα αυτά τα χρόνια είσαι αληθινό πνευματικό και ψυχικό απάγκιο. Οι λέξεις έχουν δύναμη κι αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε, όπως και οι άνθρωποι σαν κι εσένα που φωτίζουν με το πνεύμα και την καρδιά τους τους άλλους όπου σταθούν. Συνέχισε έτσι για όσο τραβά η ψυχή σου!
    Με τιμά η αναφορά σου για ακόμη μία φορά και θεωρώ ότι έβαλες το κατάλληλο στον σωστό χρόνο :)))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ απ' τα βάθη της ❤ μου!
      Με τιμούν τα λόγια σου, βρε Γλαύκη...

      Διαγραφή
  10. Αν και αρκετό καιρό μετά,
    οι ευχές είναι από καρδιάς.

    Ετεροχρονισμένος εγώ,
    μα κι εσύ διαχρονική.

    Με αγάπη, σε ευχαριστούμε που υπάρχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας.